Vanaf morgenmiddag 12:00 uur kan je overschakelen naar de top-2000.quote:Op donderdag 24 december 2009 20:42 schreef borisz het volgende:
Help, ik zoek een leven nu Serious request is afgelopen![]()
wij krijgen er elk jaar zo'n 30, en die gaan meestal ongeopend de vuilnisbak inquote:Op donderdag 24 december 2009 20:30 schreef Duderella het volgende:
Hebben jullie ook zo veel kerstkaarten gekregen dit jaar? Volgens mij is sturen 'in' of zo. Normaal krijgen we er twee/drie, en nu een stuk of vijftien al.
Ik had geschreven naar all you needquote:Op donderdag 24 december 2009 19:09 schreef SeaOfLove het volgende:
ik wil vanavond allemaal foute kerstprogramma's zien
Toen ik dat net zag was ik er blij omquote:Op donderdag 24 december 2009 21:35 schreef SeaOfLove het volgende:
damz ons aller franske komt zo ook nog
Ik kwam er net tot mijn grote schrik achter dat ik nog een dessert te maken had voor morgenquote:Op donderdag 24 december 2009 20:42 schreef borisz het volgende:
Help, ik zoek een leven nu Serious request is afgelopen![]()
7.113.447 euro
![]()
quote:Op donderdag 24 december 2009 21:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik had geschreven naar all you need![]()
Maar niks gehoord
[..] ik ga voor jou schrijven volgend jaar![]()
en ik hoef nieteens ongesteld te worden,toch? dat hou jij toch bij in je agenda?quote:Op donderdag 24 december 2009 21:33 schreef golfer het volgende:
Nou, Je zoekt ze wel op, die jankprogramma's.
Overdrijf je niet een beetje SOL?quote:Op donderdag 24 december 2009 22:13 schreef SeaOfLove het volgende:
ah ik ga zo voor de 42ste x janken geloof ik
nee! wat heerlijk zo zonder commentaar tv te kijken.quote:Op donderdag 24 december 2009 22:24 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Overdrijf je niet een beetje SOL?
Nee, volgens mijn agenda duurt dat weer nog een week of 3.quote:Op donderdag 24 december 2009 22:11 schreef SeaOfLove het volgende:
en ik hoef nieteens ongesteld te worden,toch? dat hou jij toch bij in je agenda?
dan hou ik jouw agenda maar beter niet aan wil ik niet voor verrassingen komen te staanquote:Op donderdag 24 december 2009 22:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, volgens mijn agenda duurt dat weer nog een week of 3.
Ik heb gelukkig al een 3-tal dagen last van een zware verkoudheid, dus kan ik ongegeneerd af en toe snotteren, zonder dat er gedacht wordt dat ik emotioneel wordt van die pulp.quote:Op donderdag 24 december 2009 22:37 schreef SeaOfLove het volgende:
papa papa....serieus ik heb voor de 68ste x gehuild
Ik eigenlijk ook. Vooral deze nacht, met 4-4,5 uur slaap. Maar mijn collega ís nu met haar 11e (en laatste) nacht bezig. Ik klaag maar niet denk ikquote:
O echt Bluezz, om Q hier naartoe te halen?quote:Op donderdag 24 december 2009 21:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik had geschreven naar all you need![]()
Maar niks gehoord
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |