Natuurlijk ziet iedereen dat wel, tenzij je blind bent.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:23 schreef zoalshetis het volgende:
hamas (en dan hebben we het over 60% of nog meer van de palestijnen) gooit sneeuwballen met stenen naar mensen. en als ze daardoor terug bekogeld worden gaan ze achter 'onschuldigen' schuilen. hoezo ziet niemand dat?
als ik vele mensen op fok! mag geloven is dat toch echt anders. of ben jij blind of zo?quote:Op woensdag 23 december 2009 21:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Natuurlijk ziet iedereen dat wel, tenzij je blind bent.
Dat zal dan wel he?quote:Op woensdag 23 december 2009 21:29 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
als ik vele mensen op fok! mag geloven is dat toch echt anders. of ben jij blind of zo?
ik denk dat je de verkeerde aansprak om over blindheid te praten.quote:
Dat kon hij ook niet want hij is pas half december geregistreerdquote:Op woensdag 23 december 2009 19:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Alleen toen zag ik je totaal niet reageren op de overige reacties. Die toch wel een factor 1000x zuurder waren dan de kritische reacties hier. Maar het is goed om te zien dat je weet waar ik het over heb.
Dat zal dan wel, want ik begrijp er nu niets meer van.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:47 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik denk dat je de verkeerde aansprak om over blindheid te praten.
En zo is het.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat zal dan wel, want ik begrijp er nu niets meer van.
Maakt niet uit.
Vind nog steeds dat het een eerbetoon is aan Sadat en vind het een mooie geste van Israël.
zo is het.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat zal dan wel, want ik begrijp er nu niets meer van.
Maakt niet uit.
Vind nog steeds dat het een eerbetoon is aan Sadat en vind het een mooie geste van Israël.
Daarom is dit gebaar dan ook gewoon mooi en zitten er geen andere motieven achter.quote:Op donderdag 24 december 2009 10:05 schreef Den_Haag het volgende:
De verhoudingen tussen Israel en Egypte zijn toch al prima
Context? Ik zie helemaal geen context. Deze film is volkomen uit het verband gerukt en kan dus van alles zijn.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:20 schreef De_Ruyter het volgende:
"For the Palestinian people, death has become an industry at which women excel, and so do all people living on this land. The elderly excel at this, and so do the mujahideen (de terroristen dus) and the children. This is why they formed human shields of the women, the children, the elderly and the mujahideen, in order to challange the Zionist bombing machine."
Met andere woorden, de mujahideen gebruiken (openlijk toegegeven) de inwoners van Gaza als schild, puur en alleen omdat ze "goed" zijn in de dood.
Voor verdere context kijk het filmpje maar.
Het is een persconferentie, de uitspraken an sich zijn wat mij betreft afdoende om toch al enigszins aan te kunnen tonen dat ze daar wel degelijk de dood verheerlijken in bepaalde kringen. Als daar nog wordt bijgevoegd dat het een eer is om als menselijk schild voor Mujahideen te fungeren dan trek ik daar wel een conclusie uit.quote:Op donderdag 24 december 2009 18:54 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Context? Ik zie helemaal geen context. Deze film is volkomen uit het verband gerukt en kan dus van alles zijn.
Hoe zei Churchill het ook al weer? "We zullen vechten in de straten etc....."quote:Op donderdag 24 december 2009 18:59 schreef De_Ruyter het volgende:
[..]
Het is een persconferentie, de uitspraken an sich zijn wat mij betreft afdoende om toch al enigszins aan te kunnen tonen dat ze daar wel degelijk de dood verheerlijken in bepaalde kringen. Als daar nog wordt bijgevoegd dat het een eer is om als menselijk schild voor Mujahideen te fungeren dan trek ik daar wel een conclusie uit.
Kan zijn, kan zijn. Zeker als dit tijdens de Gazaoorlog was geweest. Het is echter ruim een jaar eerder uitgesproken, in de tijd dat Hamas in het offensief zat met zijn Kassamraketten.quote:Op donderdag 24 december 2009 19:30 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Hoe zei Churchill het ook al weer? "We zullen vechten in de straten etc....."
En die kindertjes in de VSvA die hun vaders aanboden om te sneuvelen in de strijd tegen Al Qaeda?
Zonder context is dit gewoon oorlogsretoriek. Ophitserij van alle tijden en plaatsen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |