die beelden geven aan dat het moedwillig was? of deed het ophitsende islamitische allah oe akbar commentaar jou dat denken. niets is wat het is in pallywood.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk dat ik jou wel ken (kloon), maar ik wil je wel beantwoorden. Onderzocht en bewezen is, ook met voor de hele wereld zichtbare beelden, dat moedwillig vele bedrijven en bedrijfjes zijn platgegooid, waarmee Palestijnen brodeloos werden gemaakt.
zodat ze straks de joden lekker geconcentreerd hebben en meer doden kunnen maken met hun raketten?quote:Op woensdag 23 december 2009 19:39 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zonde van het belasting-geld. Daar had beter een flatgebouw neergezet kunnen worden.
Herkenbaar, niet?quote:Op woensdag 23 december 2009 19:42 schreef De_Ruyter het volgende:
Die geste vind ik zeer nobel en op z'n plaats, ik vind het alleen jammer dat elk gebaar van Israël meteen de kop word ingedrukt door gezeik als ook hier in het topic. Ze kunnen het nooit goed doen, behalve als ze massaal zelfmoord plegen ofzo.![]()
Enfin, een goed gebaar.
Nee hoor, de gift van voedsel door Marokkanen aan daklozen tijdens de Ramadan of Suikerfeest of what the hell het ook was vond ik zeer nobel.quote:
Alleen toen zag ik je totaal niet reageren op de overige reacties. Die toch wel een factor 1000x zuurder waren dan de kritische reacties hier. Maar het is goed om te zien dat je weet waar ik het over heb.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:44 schreef De_Ruyter het volgende:
[..]
Nee hoor, de gift van voedsel door Marokkanen aan daklozen tijdens de Ramadan of Suikerfeest of what the hell het ook was vond ik zeer nobel.
Flauw, je kan beter.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:39 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zonde van het belasting-geld. Daar had beter een flatgebouw neergezet kunnen worden.
Maar ik heb wel gereageerd, en positief zelfs voor zover ik het nog weet. Het is niet alsof ik dit nu uit m'n hoge hoed trek.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Alleen toen zag ik je totaal niet reageren op de overige reacties. Die toch wel een factor 1000x zuurder waren dan de kritische reacties hier. Maar het is goed om te zien dat je weet waar ik het over heb.
Dat heb ik ook al een paar keer geprobeerd, maar nee, er moeten weer allerlei andere anti_Israël dingen bijgesleept worden. Terwijl dit zo'n mooi-weliswaar rijkelijk laat-gebaar is naar de familie van Sadat.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:39 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
die beelden geven aan dat het moedwillig was? of deed het ophitsende islamitische allah oe akbar commentaar jou dat denken. niets is wat het is in pallywood.
en nu gaan we het hebben over de israelische geste om een egyptische moslim van betekenis als pleinnaam te boenoemen.
vind je het gekl? een paar lamsworsten aan het goede doel neemt de nr1 in de irritatie top 10 niet direct weg natuurlijk.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Alleen toen zag ik je totaal niet reageren op de overige reacties. Die toch wel een factor 1000x zuurder waren dan de kritische reacties hier. Maar het is goed om te zien dat je weet waar ik het over heb.
Je kunt het mooi of hypocriet vinden, verder is er weinig over te zeggen.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat heb ik ook al een paar keer geprobeerd, maar nee, er moeten weer allerlei andere anti_Israël dingen bijgesleept worden. Terwijl dit zo'n mooi-weliswaar rijkelijk laat-gebaar is naar de familie van Sadat.
Ben je niet om te kopen dan, dan kunnen we er wellicht wat aan doen.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat heb ik ook al een paar keer geprobeerd, maar nee, er moeten weer allerlei andere anti_Israël dingen bijgesleept worden. Terwijl dit zo'n mooi-weliswaar rijkelijk laat-gebaar is naar de familie van Sadat.
precies. maar waarom hypocriet? en warom zeg je er dan zoveel over, dat je er allerlei randzaken bij moet slepen om iets positiefs negatief te maken?quote:Op woensdag 23 december 2009 19:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Je kunt het mooi of hypocriet vinden, verder is er weinig over te zeggen.
quote:Op woensdag 23 december 2009 20:06 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
precies. maar waarom hypocriet? en warom zeg je er dan zoveel over, dat je er allerlei randzaken bij moet slepen om iets positiefs negatief te maken?
Het kan nog erger, bijvoorbeeld ophef over één smiley.quote:
Jij had de tendens gezet, wellicht onbewust maar dan ligt de oorzaak toch echt bij jou.quote:Dat kan alleen maar komen omdat het topic ook verder niets zinnigs teweeg kan brengen.
quote:Op woensdag 23 december 2009 20:07 schreef Disana het volgende:
[..]
![]()
Zoveel ophef over één zinnetje. Dat kan alleen maar komen omdat het topic ook verder niets zinnigs teweeg kan brengen.
Dat dacht ik dus ook vanmiddag toen na 34 minuten nog steeds niemand op mijn topic had gereageerd. Maar ik vond dit wel een mooi gebaar van Israël (of iig de Israëliërs die dit voor elkaar hebben gekregen) en wel een eigen topic waard.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:21 schreef zoalshetis het volgende:
eigenlijk wel frappant dat dit überhaupt een nws-topic waardig is. ben allang blij dat we in nederland geen darmkanaal hebben.
FYI, ts is ook een moslim en ik heb geen problemen met joden! Het conflict in het MO is niet zo zwart-wit, het is eerder een strijd tussen twee gematigde en twee extremistische kanten. Aan de ene kant heb je de (extreem)rechtse Israëliërs zoals Netanyahu, Lieberman en de kolonisten, en aan Palestijns-Arabisch-islamitische zijde Hamas en de islamisten die de weg naar vrede dwarsbomen en aan de andere kant heb je de Israëliërs die vrede willen en moedige moslims zoals Sadat die een tegengeluid laten horen en zoals bekend heeft hij dit met zijn leven moeten bekopen.quote:Op woensdag 23 december 2009 18:48 schreef zoalshetis het volgende:
omdat het jou met de paplepel is ingegoten dat alles wat joden doen op zijn minst wantrouwen waard is, staat toch ook overduidelijk in je boek?
Dat bericht van Disana was idd niet objectief aangezien Iran heel Israël als bezet Palestijns gebied ziet en omdat Al-Alam (de Arabischtalige Iraanse tv zender) het over 'occupied' heeft betekent het niet dat het Anwar el Sadat-plein in bezet gebied is, niet te verwarren met de Israëlische kolonisten die nederzettingen bouwen in de West Bank, want dat is wel gewoon bezet gebied, althans dat is waar in de toekomst een onafhankelijke Palestijnse staat moet komen te liggen.quote:Op woensdag 23 december 2009 18:46 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
occupiedja iran is pas tevreden als israel van de kaart is geveegd.
Het is evenwel evengoed een geluid dat gerespecteerd dient te worden zoals vandaag ook veel geluiden hier. Ik postte het om aan te tonen dat het enige objectieve in dit topic het gegeven is dat er een plein is vernoemd naar Sadat; al het overige bestaat uit subjectieve visies afhankelijk van waar de sympathie ligt.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:31 schreef Jibbe het volgende:
[..]
Dat bericht van Disana was idd niet objectief aangezien Iran heel Israël als bezet Palestijns gebied ziet en omdat Al-Alam (de Arabischtalige Iraanse tv zender) het over 'occupied' heeft betekent het niet dat het Anwar el Sadat-plein in bezet gebied is, niet te verwarren met de Israëlische kolonisten die nederzettingen bouwen in de West Bank, want dat is wel gewoon bezet gebied, althans dat is waar in de toekomst een onafhankelijke Palestijnse staat moet komen te liggen.
Haha dit klopt als een bus en zegt dan ook meteen genoeg.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:59 schreef Leevancleef het volgende:
Als er een plein in Israël naar je wordt vernoemd is dat -zeker voor een Arabische leider- een twijfelachtige eer. ....
Natuurlijk ziet iedereen dat wel, tenzij je blind bent.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:23 schreef zoalshetis het volgende:
hamas (en dan hebben we het over 60% of nog meer van de palestijnen) gooit sneeuwballen met stenen naar mensen. en als ze daardoor terug bekogeld worden gaan ze achter 'onschuldigen' schuilen. hoezo ziet niemand dat?
als ik vele mensen op fok! mag geloven is dat toch echt anders. of ben jij blind of zo?quote:Op woensdag 23 december 2009 21:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Natuurlijk ziet iedereen dat wel, tenzij je blind bent.
Dat zal dan wel he?quote:Op woensdag 23 december 2009 21:29 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
als ik vele mensen op fok! mag geloven is dat toch echt anders. of ben jij blind of zo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |