misschien omdat israel ook de vn als onhebbelijke hielenlikkers van moslimlanden ziet?quote:Op woensdag 23 december 2009 18:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Mij gaat het om de VN school die Israël bestookte. Bij mijn weten zat daar geen Hamas. Heb je daar bronnen voor?
Geen bronnen dus. Er was geen enkele reden die school aan te vallen, zoals er ook geen reden was opnieuw de infrastructuur aan barrels te bombarderen.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:01 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
misschien omdat israel ook de vn als onhebbelijke hielenlikkers van moslimlanden ziet?
burgers die het slachtoffer van hamas zijn ja. laat maar eens zien hoe smerig die hamas is. waar overigens een heel erg groot gedeelte van het volk ontzettend content mee is. ze zijn toch zo democratisch gekozen?quote:Op woensdag 23 december 2009 18:59 schreef IHVK het volgende:
[..]
Aan de andere kant kunnen er nu filmpjes worden gepost wat er allemaal is gebeurd in Gaza toen, vooral met burgers.
Maar dat komt de discussie niet echt ten goede.
geen bronnen. hey kom jij eens met bronnen. wat denk je wel niet snotneus.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Geen bronnen dus. Er was geen enkele reden die school aan te vallen, zoals er ook geen reden was opnieuw de infrastructuur aan barrels te bombarderen.
Neem me niet kwalijk dus dat ik cynisch ben over het benoemen van een plein naar de vreedzame Sadat.
Sadat was Egyptisch, Egyptisch, Egyptisch en nog eens Egyptisch.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Geen bronnen dus. Er was geen enkele reden die school aan te vallen, zoals er ook geen reden was opnieuw de infrastructuur aan barrels te bombarderen.
Neem me niet kwalijk dus dat ik cynisch ben over het benoemen van een plein naar de vreedzame Sadat.
Grappig dat je aan leeftijd refereert als je iets niet hard kunt maken. Al bij stilgestaan dat ik misschien wel een stuk ouder ben dan jij? Het is maar een suggestie hoorquote:Op woensdag 23 december 2009 19:03 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
geen bronnen. hey kom jij eens met bronnen. wat denk je wel niet snotneus.
ja zou kunnen ouwe tang, maar dan nog ga ik geen bronnen zoeken voor jou. wat denk je wel niet. jij moet iets hardmaken, niet ik. en ga maar gewoon weer ontopic, zonder fosfor en muren.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Grappig dat je aan leeftijd refereert als je iets niet hard kunt maken. Al bij stilgestaan dat ik misschien wel een stuk ouder ben dan jij? Het is maar een suggestie hoor
quote:Op woensdag 23 december 2009 19:08 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja zou kunnen ouwe tang, maar dan nog ga ik geen bronnen zoeken voor jou. wat denk je wel niet. jij moet iets hardmaken, niet ik. en ga maar gewoon weer ontopic, zonder fosfor en muren.
MILF of GILF???quote:Op woensdag 23 december 2009 19:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Grappig dat je aan leeftijd refereert als je iets niet hard kunt maken. Al bij stilgestaan dat ik misschien wel een stuk ouder ben dan jij? Het is maar een suggestie hoor
ILF zelfs, toe maar.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:10 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
MILF of GILF???
Zelf ben ik een DILF.
ik ben blij dat je meer humor dan argumenten en bronnen hebt.quote:
Bestaat er überhaupt goodwill jegens hamas ,quote:Op woensdag 23 december 2009 18:59 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja goodwill jegens egypte niet jegens hamas.
Ik ken jou verder niet , maar dat je het niet erg snap, is mij na een berichtje van jou te lezen vrij duidelijk.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:03 schreef Disana het volgende:
[..]
mevrouw heeft alleen maar hamas/iranfilmpjes bekeken en denkt nu een goede reden te hebben om dit topic aan te grijpen om te neuzelen over fosfor, infrastructuur en muren.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:31 schreef C_N het volgende:
[..]
Ik ken jou verder niet , maar dat je het niet erg snap, is mij na een berichtje van jou te lezen vrij duidelijk.
de infrastructuur aan barrels te bombarderen. Je bedoel hier de hamas mee neem ik aan .
Ik denk dat ik jou wel ken (kloon), maar ik wil je wel beantwoorden. Onderzocht en bewezen is, ook met voor de hele wereld zichtbare beelden, dat moedwillig vele bedrijven en bedrijfjes zijn platgegooid, waarmee Palestijnen brodeloos werden gemaakt.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:31 schreef C_N het volgende:
[..]
Ik ken jou verder niet , maar dat je het niet erg snap, is mij na een berichtje van jou te lezen vrij duidelijk.
de infrastructuur aan barrels te bombarderen. Je bedoel hier de hamas mee neem ik aan .
Leuk, en wat is je mening over het Sadat plein?quote:
Zonde van het belasting-geld. Daar had beter een flatgebouw neergezet kunnen worden.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:38 schreef De_Ruyter het volgende:
[..]
Leuk, en wat is je mening over het Sadat plein?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |