Streepjes zijn primaquote:Op woensdag 23 december 2009 12:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Gewoon een streepje. Niks speciaals toch?
Pamela Anderson?quote:
Dit is flateus voor pam.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:03 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Schopje naar Celebrities onflateus op de kiek?
Moest het even kwijtquote:Op woensdag 23 december 2009 13:03 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Schopje naar Celebrities onflateus op de kiek?
Reclamelied geen SR liedquote:Op woensdag 23 december 2009 13:06 schreef Etcetera het volgende:
Slaahaaap lekker ding want jij is lastig....
Ik ben moe genoeg om het verschil niet te horen momenteelquote:
Shit zeg, dat is wel flink balen!quote:Op woensdag 23 december 2009 13:07 schreef Gtaboy107 het volgende:
GODVERGODVERGODVER IK HEB OASIS GEMIST VANOCHTEND MET DON'T LOOK BACK IN ANGER!!!Dat moest er even uit. De tering zeg, ben ik 1 keer aan het uitslapen, mis ik mijn favo lied.
quote:Op woensdag 23 december 2009 13:07 schreef Gtaboy107 het volgende:
GODVERGODVERGODVER IK HEB OASIS GEMIST VANOCHTEND MET DON'T LOOK BACK IN ANGER!!!Dat moest er even uit. De tering zeg, ben ik 1 keer aan het uitslapen, mis ik mijn favo lied.
Keek net op mijn mail, merkte iemand op dat om 9:00 Oasis was. Mijn lach was al gelijk weg.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Shit zeg, dat is wel flink balen!
Slapen is de oplossingquote:Op woensdag 23 december 2009 13:07 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik ben moe genoeg om het verschil niet te horen momenteel
Ken ik allang uit mijn hoofd.quote:
Je kan terugluisteren als je wiltquote:Op woensdag 23 december 2009 13:09 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Keek net op mijn mail, merkte iemand op dat om 9:00 Oasis was. Mijn lach was al gelijk weg.
Jekan toch terug kijken op de site!quote:Op woensdag 23 december 2009 13:09 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Keek net op mijn mail, merkte iemand op dat om 9:00 Oasis was. Mijn lach was al gelijk weg.
M'n buren maakten me om 7u wakker met een hoop herrie en ruziequote:
Heb ik al gedaan, maar ik wou zo graag JAAAAAAAAAAAAAA HAHAHA HIJ IS EROP ofzo posten.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jekan toch terug kijken op de site!
quote:Op woensdag 23 december 2009 13:10 schreef Etcetera het volgende:
[..]
M'n buren maakten me om 7u wakker met een hoop herrie en ruzie
[ afbeelding ]
Dan zou je de hele playlist wel op de eventlog zetten. Bij welk lied zingt hij nou niet mee?quote:Op woensdag 23 december 2009 13:10 schreef Dichterbijer het volgende:
Hmm...irritant dat in het 3FMFan eventlog nu steeds komt te staan wanneer Ekdom weer een sing-along moment heeft... beetje jammer.
quote:
aan de balk te zien welquote:Op woensdag 23 december 2009 13:11 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Je was volgens mij iets later dan ik
Aan z'n mond ookquote:
Volgens mij was er laatst nog een topic dat het de meest overrated band ever is. Daar was ik het wel mee eens.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:11 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan, maar ik wou zo graag JAAAAAAAAAAAAAA HAHAHA HIJ IS EROP ofzo posten.
Jeujquote:Op woensdag 23 december 2009 13:12 schreef Briggy het volgende:
Om 12:58 SMS verstuurd en hij was om 13:10 op TVeindelijk
![]()
[ afbeelding ]
Ben ik niet met je eens. Ik vind 't juist wel leuk, om misschien later nog te kunnen knippen.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:10 schreef Dichterbijer het volgende:
Hmm...irritant dat in het 3FMFan eventlog nu steeds komt te staan wanneer Ekdom weer een sing-along moment heeft... beetje jammer.
Ik zie alleen maar sing-al-long voorbij komen... Gerard doet niks andersquote:Op woensdag 23 december 2009 13:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens. Ik vind 't juist wel leuk, om misschien later nog te kunnen knippen.
Die zal wel van Boer Zoekt Vrouw zijn.quote:
Volgens mij komen wij Zeeuwen er makkelijker doorheen ofzo, want ik zie echt heel erg vaak Zeeuwsche smsjesquote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 13:15 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Die zal wel van Boer Zoekt Vrouw zijn.
Ah, vandaag dat ik haar niet ken...quote:Op woensdag 23 december 2009 13:15 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Die zal wel van Boer Zoekt Vrouw zijn.
Ryan Shaw - It Gets Betterquote:Op woensdag 23 december 2009 13:16 schreef gerbenp het volgende:
Is het anthem al bekend gemaakt? (dus niet Rigby - One Song)
Same here hoor, maar dat is de enige link die ik kan maken.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:16 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ah, vandaag dat ik haar niet ken...
99% dat het Ryan Shaw is, bah.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:16 schreef gerbenp het volgende:
Is het anthem al bekend gemaakt? (dus niet Rigby - One Song)
Ik maar eens een bruine breien zou ekdom zeggenquote:Op woensdag 23 december 2009 13:18 schreef Etcetera het volgende:
Heb ik Agnes gemist?![]()
Leuk mens wel, heb nog met haar gesport
Nou, die raakt kant noch wal.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:18 schreef Etcetera het volgende:
Heb ik Agnes gemist?![]()
Leuk mens wel, heb nog met haar gesport
Als mensen hem genoeg aanvragen, dan wel.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:20 schreef Meddo het volgende:
it get better kan het gewoon nooooit worden
wie doet dat nouquote:Op woensdag 23 december 2009 13:20 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Als mensen hem genoeg aanvragen, dan wel.
Daar wordt het geen betere plaat vanquote:Op woensdag 23 december 2009 13:20 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Als mensen hem genoeg aanvragen, dan wel.
Zo goed is het niet .quote:Op woensdag 23 december 2009 13:18 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
99% dat het Ryan Shaw is, bah.
De mensen die alleen naar 3FM luisteren voor Giel, dus als Giel zegt dat ze die aan moeten vragen dan doen ze datquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |