Volgens mij was er laatst nog een topic dat het de meest overrated band ever is. Daar was ik het wel mee eens.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:11 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan, maar ik wou zo graag JAAAAAAAAAAAAAA HAHAHA HIJ IS EROP ofzo posten.
Jeujquote:Op woensdag 23 december 2009 13:12 schreef Briggy het volgende:
Om 12:58 SMS verstuurd en hij was om 13:10 op TVeindelijk
![]()
[ afbeelding ]
Ben ik niet met je eens. Ik vind 't juist wel leuk, om misschien later nog te kunnen knippen.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:10 schreef Dichterbijer het volgende:
Hmm...irritant dat in het 3FMFan eventlog nu steeds komt te staan wanneer Ekdom weer een sing-along moment heeft... beetje jammer.
Ik zie alleen maar sing-al-long voorbij komen... Gerard doet niks andersquote:Op woensdag 23 december 2009 13:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens. Ik vind 't juist wel leuk, om misschien later nog te kunnen knippen.
Die zal wel van Boer Zoekt Vrouw zijn.quote:
Volgens mij komen wij Zeeuwen er makkelijker doorheen ofzo, want ik zie echt heel erg vaak Zeeuwsche smsjesquote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 13:15 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Die zal wel van Boer Zoekt Vrouw zijn.
Ah, vandaag dat ik haar niet ken...quote:Op woensdag 23 december 2009 13:15 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Die zal wel van Boer Zoekt Vrouw zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |