quote:Was een lekker avondje, alleen wel tyfuskoud
Eerste helft was tof, sfeertje was toen ook wel lekkerSterretjes in de 12de minuut
quote:Op woensdag 23 december 2009 08:11 schreef FJD het volgende:
Dat rode sterretje![]()
Mooie avond weer zeg. Eerst een paar uur lang slechte grappen maken en vervolgens Feyenoord zien winnen. Jammer dat m'n wekker te vroeg ging, was echt gebroken
Je denkt dat die spaghetti zichzelf heeft klaargemaakt en opgeruimd?quote:Op woensdag 23 december 2009 08:12 schreef ursel het volgende:
Jij hebt nog een beetje fatsoenlijk kunnen slapen. Ik zit alweer lang en breed aan de koffie in Utrecht
Dat zou de vaatwasser toch voor je gaan doequote:Op woensdag 23 december 2009 08:25 schreef FJD het volgende:
[..]
Je denkt dat die spaghetti zichzelf heeft klaargemaakt en opgeruimd?
Jij hebt heulemaal niet opgeruimd.quote:Op woensdag 23 december 2009 08:25 schreef FJD het volgende:
[..]
Je denkt dat die spaghetti zichzelf heeft klaargemaakt en opgeruimd?
Waarom sms jij niet terug als Frank en ik je smsen?quote:
Blijf jij even bij het onderwerp..quote:Op woensdag 23 december 2009 08:40 schreef FJD het volgende:
[..]
Waarom sms jij niet terug als Frank en ik je smsen?
Sinds wanneer ruimt een vaatwasser opquote:Op woensdag 23 december 2009 08:34 schreef ursel het volgende:
Dat zou de vaatwasser toch voor je gaan doe
Hij heeft mij terug gesmstquote:Op woensdag 23 december 2009 08:40 schreef FJD het volgende:
[..]
Waarom sms jij niet terug als Frank en ik je smsen?
Fatboy slim..quote:Op woensdag 23 december 2009 09:44 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
Je moet ff de magnum van de mysterious helper oid erin cheaten, die heeft een damage van 999
of lekker knallen met de fatboy
Hoe cheat je die erin dan?quote:Op woensdag 23 december 2009 09:44 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
Je moet ff de magnum van de mysterious helper oid erin cheaten, die heeft een damage van 999
of lekker knallen met de fatboy
Elk item heeft een scriptcode die je kan vinden op internet. Code's van die magnum, ammo, fatboy, mininuke en andere zooi opzoeken en dan ingame die shit plus aantal toevoegen. Let wel op dat als je bijvoorbeeld 9.999 fatboys add je geen meter meer kunt lopen door het gewicht...quote:
PC cheats geven aan iemand die op een Xbox 360 gamedquote:Op woensdag 23 december 2009 10:55 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
Elk item heeft een scriptcode die je kan vinden op internet. Code's van die magnum, ammo, fatboy, mininuke en andere zooi opzoeken en dan ingame die shit plus aantal toevoegen. Let wel op dat als je bijvoorbeeld 9.999 fatboys add je geen meter meer kunt lopen door het gewicht...
Owja, en deze cheats verneuken het speldus pas doen als je het uitgespeeld hebt
Dan zoek ik vanavond even naar de tildeknop op de X360 controllerquote:Op woensdag 23 december 2009 11:10 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
Werkt op de console exact hetzelfde zultkop
Sinds wanneer heeft iedereen hier het IQ van een zak chipsquote:Op woensdag 23 december 2009 11:17 schreef Keltie het volgende:
[..]
Dan zoek ik vanavond even naar de tildeknop op de X360 controller
En even contact met de makers moeten zoeken zodat ze er ook daadwerkelijk een console inbouwen?quote:Op woensdag 23 december 2009 11:25 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
Sinds wanneer heeft iedereen hier het IQ van een zak chips
Principe werkt hetzelfde, alleen zal je op een console ipv tilde iets van " rood vierkantje + bruin sterretje + knuffelknop" moeten drukken.
quote:
Vind het jammer van Mercedes dat ze geen jong talent de kans geven.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:55 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]Leuk toch
Met het looprekje naar het podium
Dacht je dat feyenoord en psv die aziaten vanwege hun voetbal kwailiteiten haalden dan??quote:Op woensdag 23 december 2009 14:20 schreef FJD het volgende:
Als Schumi beter rijdt dan verdient hij die plek. Zal voor een deel ook wel marketing-technische redenen hebben natuurlijk.
Gezien de laatste wedstrijden vraag ik me af wie we überhaupt om die reden gehaald hebbenquote:Op woensdag 23 december 2009 14:25 schreef ursel het volgende:
Dacht je dat feyenoord en psv die aziaten vanwege hun voetbal kwailiteiten haalden dan??
Ze zien in Nico het talent om Schumacher op te volgen. Zal wellicht nooit zo'n grote worden, maar met de juiste auto, kan hij absoluut hoge ogen gooien. Nico heeft echt wel veel talent, dus ik vind de combinatie wel mooi.quote:Op woensdag 23 december 2009 14:16 schreef staticdata het volgende:
[..]
Vind het jammer van Mercedes dat ze geen jong talent de kans geven.
Zijn toch hele logische antwoordenquote:Op woensdag 23 december 2009 17:36 schreef FJD het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/n(...).html#product_images
Weet niet of de link werkt maar de antwoorden zijn wel hilarisch
Waarom? Omdat ze Bruno Silva hebben verhuurd???quote:Op woensdag 23 december 2009 17:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hmmm Diamond al langsgeweest?
Mooi is dat jaquote:Op woensdag 23 december 2009 17:47 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Zijn toch hele logische antwoorden![]()
Als Feyenoord wint en Ajax verspeelt punten dan is het druk op z'n werkquote:Op woensdag 23 december 2009 18:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ohnee, wacht, Feyenoord heeft de laatste weken geen punten verspeeld...
Staan leuk te spelenquote:
Eensch!quote:Op woensdag 23 december 2009 16:00 schreef RudyCarell het volgende:
Tiefus takke tering Schumy! Met zijn irritante sprongetje en zijn nepgrijns!
[ afbeelding ]
Daarom hou ik van Fok!quote:Op woensdag 23 december 2009 21:11 schreef ursel het volgende:
post hier stoere foto's (met wapens ofzo zie maar...)
Die topic wending..
Ik moet nog tot 13:00 uur, dan lekker naar huis. Volgende week vrij en ik neem 64 uur mee naar volgend jaarquote:Op donderdag 24 december 2009 09:28 schreef Keltie het volgende:
Pff...Alles af voor de vakantie.. Nog een uurtje of 2 en dan denk ik dat er tussenuit piep
Dan zou ik nog een uurtje of 40 vrij meenemen naar volgend jaar, dat vind ik wel acceptabel
Nou ik weet het nog niet... Ik vind het nog steeds onzin dat we er voor moeten betalen...quote:Op donderdag 24 december 2009 09:30 schreef FJD het volgende:
@Rudy, het enige belangrijke is natuurlijk;
"Het online spelen van games zal zodoende op PlayStation 3 gratis blijven, iets wat op Xbox 360 alleen kan tegen betaling."
@Hooli, wordt er nog een beetje gezopen komende dagen?
quote:Op donderdag 24 december 2009 09:35 schreef ursel het volgende:
Ik ga ergens tussen 12:00 en 14:00 naar huis en neem 148 uur mee..
Mja, ja en nee. Simpelweg omdat er gewoon redelijk wat kosten aan het hosten zitten.quote:Op donderdag 24 december 2009 09:34 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Nou ik weet het nog niet... Ik vind het nog steeds onzin dat we er voor moeten betalen...
Lees artikel artikel 7: 645 BW van het wetboek er maar eens op naquote:Op donderdag 24 december 2009 09:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Mag je er zoveel meenemen?
Neequote:Op donderdag 24 december 2009 09:30 schreef FJD het volgende:
@Rudy, het enige belangrijke is natuurlijk;
"Het online spelen van games zal zodoende op PlayStation 3 gratis blijven, iets wat op Xbox 360 alleen kan tegen betaling."
@Hooli, wordt er nog een beetje gezopen komende dagen?
Al die urenaantallen vind ik voor mijzelf dus niet acceptabel om mee te nemen naar het nieuwe jaarquote:Op donderdag 24 december 2009 09:45 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik ga vandaag nog naar huis
Ik hoop voor 17:00 uur, maar ja, hier weet je het nooit.
Oh ik neem 180 uurtjes mee naar volgend jaar...
Vanavond begint het zuipen en vreten![]()
![]()
Tja, ik had het ook niet erg gevonden als ik er minder mee zou nemen, maar ik mag niet meer vrij nemen ivm projectbelang.quote:Op donderdag 24 december 2009 10:28 schreef Keltie het volgende:
[..]
Al die urenaantallen vind ik voor mijzelf dus niet acceptabel om mee te nemen naar het nieuwe jaar
Krijg, mede door die 36 urige werkweek, m'n normale vakantiedag met pijn en moeite op laat staan als ik nog eens 100 uur meeneem
Wat ga je ermee doen??quote:Op donderdag 24 december 2009 11:40 schreef RudyCarell het volgende:
Ben ik nu cool? Heb net een 30mw groene laser (met kaleidoscope)besteld... Waarom? Gewoon omdat het kan... Lekker speulen!
Speulen!quote:
Als je dan toch in DH kan je ook hier een sappie komen doen..quote:Op donderdag 24 december 2009 18:33 schreef jpjedi het volgende:
Fijne kerst jongens. Ik ga me maar eens in het kerst circus gedruis werpen. Kerk, eten eten en nog eten met een drankje..
Ik zal je vertellen... ik moet er nog aan beginnenquote:Op donderdag 17 december 2009 19:11 schreef FJD het volgende:
Nou succes met de time-trial van GT5 Baussie. Ik heb het drie rondjes gespeeld en er is wat mij betreft maar 1 conclusie mogelijk; Forza heeft GT op alle fronten ingehaald.
Motor geluid is lafjes, graphics vallen zwaar tegen (behalve de auto zelf), gevoel van snelheid is compleet afwezig en de besturing is te gevoelig. Dramatisch dieptepunt vind ik nog dat je geen remsporen op t wegdek zet als je dwars gaat. De titel Ultimate driving simulator kan naar Forza 3.
Hoe was AC2 trouwens Rudy? Hoe lang heb je er over gedaan?
staan er hier 2 in de kastquote:Op donderdag 24 december 2009 18:04 schreef ursel het volgende:
Godkolere, wat benne die wintervrunde moeilijk verkrijgbaar dit jaar.
Hier 6 in de tas.quote:
pfff zit nu nog vol van het eten gister, kut brabo's!quote:Op donderdag 24 december 2009 18:33 schreef jpjedi het volgende:
Fijne kerst jongens. Ik ga me maar eens in het kerst circus gedruis werpen. Kerk, eten eten en nog eten met een drankje..
Ze kan heus wel d'r mannetje staan hoor. Als ze erin zou trappen weet je ook waar je staat namelijkquote:Op zaterdag 26 december 2009 07:20 schreef Viro het volgende:
Waren een paar jongens die bunny proberden te "regelen" toen ik ff drinken was gaan halen. Ik had het gelukkig maar niet gezien, anders hadden ze wel een paar klappen gevangen.
met mn ex zo vaak zoiets meegemaakt, agresief reageren heeft totaal geen zin. het mooiste is om rollend van de lach over de grond te rollen vooral als het marokaantjes zijnquote:Op zaterdag 26 december 2009 07:20 schreef Viro het volgende:
Eerste kerstdag is een fijne dag geworden. Samen met bunny naar een hindoestaanse dansavond geweest in La Riviera in rotterdam. Hebben constant op de dansvloer gestaan. Waren een paar jongens die bunny proberden te "regelen" toen ik ff drinken was gaan halen. Ik had het gelukkig maar niet gezien, anders hadden ze wel een paar klappen gevangen.
Was wel lachen dat 12uur de band van mijn neef optrad als gastband. Zag dan ook opeens familie op de dansvloer.
Nu duik ik lam me nest in. Oh en fijne feestdagen allemaal.
Los daarvan is het ook redelijk sneu. Zoals Puni al zegt kan je vriendin best voor zichzelf opkomen plus dat je het iemand moeilijk kwalijk kan nemen dat hij een alleen lopende vrouw probeert te versieren.quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:42 schreef Sickert het volgende:
met mn ex zo vaak zoiets meegemaakt, agresief reageren heeft totaal geen zin. het mooiste is om rollend van de lach over de grond te rollen vooral als het marokaantjes zijn
Gisteravond waren er ook een paar van die mannetjes die een vrouwtje probeerde te beschermenquote:Op zondag 27 december 2009 09:42 schreef FJD het volgende:
[..]
Los daarvan is het ook redelijk sneu. Zoals Puni al zegt kan je vriendin best voor zichzelf opkomen plus dat je het iemand moeilijk kwalijk kan nemen dat hij een alleen lopende vrouw probeert te versieren.
Mogguh
Mooi is dat jaquote:Op zondag 27 december 2009 10:17 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Gisteravond waren er ook een paar van die mannetjes die een vrouwtje probeerde te beschermen
Eerst staat die meid naast ons. Niet veel later zetten ze de grootste jongen van het groepje naast ons neer.
Daar hebben wij ook even hartelijk om gelachen
Ik denk dat ik nog even een filmpje ga kijken om bij te komen en dan vanaf 14:00 lekker afpilsen
Hoorde er gisteren ook al goede berichten over. De eerste trailer die ik zag vond ik echt zuigen maar de latere was weer een stuk beter. Ben toch wel benieuwd geworden.quote:Op zondag 27 december 2009 12:39 schreef Incolumis het volgende:
iemand al Avatar 3D gezien? kicken film zeg
Daarom heb ik een gps-tracker en camera in de mijne gebouwd, kan ik altijd zien wat ze doet!quote:Op zondag 27 december 2009 13:02 schreef FJD het volgende:
[..]
Mooi is dat jaZo onzeker over jezelf en je relatie zijn dat je continue wilt weten waar je vriendin is en met wie ze praat. Zo vermoeiend.
Leer je er ook nog eens wat van?quote:Op zondag 27 december 2009 13:20 schreef staticdata het volgende:
Daarom heb ik een gps-tracker en camera in de mijne gebouwd, kan ik altijd zien wat ze doet!
en dan zie je ineens een navel in beeld die dichterbij komt en weer weg gaat dichterbij en weer weg...quote:Op zondag 27 december 2009 13:20 schreef staticdata het volgende:
[..]
Daarom heb ik een gps-tracker en camera in de mijne gebouwd, kan ik altijd zien wat ze doet!
Imax Rotterdamquote:Op zondag 27 december 2009 12:39 schreef Incolumis het volgende:
iemand al Avatar 3D gezien? kicken film zeg
quote:Op zondag 27 december 2009 14:20 schreef Sickert het volgende:
[..]
en dan zie je ineens een navel in beeld die dichterbij komt en weer weg gaat dichterbij en weer weg...
SP wel ja!quote:Op maandag 28 december 2009 00:42 schreef Sickert het volgende:
Mw2 is ubervetjes
morgen lekker spelen
keer een dagje niet klussen
MP ook zolang het de pc maar niet isquote:
Nee ik klaag over max 16 man... Nukesquote:Op maandag 28 december 2009 11:00 schreef Sickert het volgende:
[..]
MP ook zolang het de pc maar niet is
of ben jij zo'n iemand die klaagt over de overpowered shotgun newbs?
die pwn ik keihard terug met de Scar-H aog scope+fjmBling Pro baby!
Maar van wat ik heb gezien is temaply ver te zoeken... Ik vind het net te hectisch... Teveel mannetjes die rambo denken te zijn, en het is niet zo dat je even een bekende goede server op kan...quote:Op maandag 28 december 2009 13:16 schreef Sickert het volgende:
ah dat.. ach die max 16 man vind ik geen probleem.. heli's etc gaan wel hoor!
als je er zelf goed mee omgaat en afentoe de stingert in je broekzak stopt..
ik sta toch regelmatig in de top 3
BF2 was toch ook zoquote:Op maandag 28 december 2009 13:34 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Maar van wat ik heb gezien is temaply ver te zoeken... Ik vind het net te hectisch... Teveel mannetjes die rambo denken te zijn, en het is niet zo dat je even een bekende goede server op kan...
Nou... Maar daar kon je nog clanservers en bekende servers bezoeken... Neemt niet aan dat het geen vette game is hoor! Maar ik wacht wel op Bad Company 2!quote:
Ziet er stoer uit, maar de tegenstanders schoten wel alles misquote:Op maandag 28 december 2009 16:46 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Nou... Maar daar kon je nog clanservers en bekende servers bezoeken... Neemt niet aan dat het geen vette game is hoor! Maar ik wacht wel op Bad Company 2!
Heb je de netwerktest al gedaan via My Xbox -> System Settings -> Network Settings -> Test Xbox Live Connection? Wat voor resultaat komt daar uit?quote:Op maandag 28 december 2009 20:55 schreef ursel het volgende:
Wel gewaardeerde mede XBOX-ers..
Ik heb een probleem
Ik ben momenteel weer eens bezig deze netjes op het netwerk aan te sluiten, zodat deze fijn mijn muziek en films van de NAS af kan halen en op mijn mooie tv-tje kan toveren.
Probleem is, hij vindt geen netwerk
Heb al een netwerk kabel van een werkende PC in de XBOX geprikt, maar er gebeurd niets.
In mijn router al een IP aangewezen en deze in de XBOX ingesteld, nada
Doe ik de kabel van de XBOX direct in de modem doet die ook niets.
Wat nu?
Mja, daar kwam de xbox bijna direct zelf wel mee.quote:Op maandag 28 december 2009 20:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Heb je de netwerktest al gedaan via My Xbox -> System Settings -> Network Settings -> Test Xbox Live Connection? Wat voor resultaat komt daar uit?
Ik denk dat je poorten op je router moet openzetten. Dat kan heel makkelijk via http://www.portforward.co(...)ding/routerindex.htm
En als je de ip's automatisch laat adressen? Ik had er ook gekut mee... Is je netwerkkaart(xbox) niet kapot?quote:Op maandag 28 december 2009 21:35 schreef ursel het volgende:
[..]
Mja, daar kwam de xbox bijna direct zelf wel mee.
Heb deze methode ook geprobeerd zonder succes:
http://www.ianarchbold.com/xboxlive/index.html
Wat me overigens opvalt is dat die ook nagenoeg niet zoekt naar een netwerk, maar vrijwel direct retourneert dat er geen netwerk is.
Mja, automatisch deed het al helemaal niks, anders had ik dat wel laten staan.quote:Op maandag 28 december 2009 22:00 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
En als je de ip's automatisch laat adressen? Ik had er ook gekut mee... Is je netwerkkaart(xbox) niet kapot?
Misschien een wireless adapter? Anders opsturen... Maar eerst een andere box testen misschien.quote:Op maandag 28 december 2009 22:02 schreef ursel het volgende:
[..]
Mja, automatisch deed het al helemaal niks, anders had ik dat wel laten staan.
Direct in de modem gebeurd ook niet veel mee, dus denk dat de netwerkkaart niet helemaal lekker meer is.
Die heeft ut ook zo druk gehad bij ons..
is dat te fixen??![]()
Mja, morgen maar ff "thuiswerken"quote:Op maandag 28 december 2009 22:03 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Misschien een wireless adapter? Anders opsturen... Maar eerst een andere box testen misschien.
Never mind. Het is Greenchoice geworden. Meer mensen hier die daarbij zitten?quote:Op maandag 28 december 2009 20:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
Static,
Vraagje aangezien jij in de energie werktIk wil op een energie vergelijkingssite (http://www.gaslicht.com/) een test doen maar nu moet ik een dag en nacht verbruik op jaarbasis imvullen. Heb jij enig idee? Ik ga er alleen wonen.
Scherp!quote:Op maandag 28 december 2009 22:35 schreef Major-Balls het volgende:
Nee, maar het klinkt als een groene keuze
Bij compleet geen verbinding heb je wel een issue.quote:Op maandag 28 december 2009 22:00 schreef RudyCarell het volgende:
En als je de ip's automatisch laat adressen? Ik had er ook gekut mee... Is je netwerkkaart(xbox) niet kapot?
Greenchoice zal je elektraverbruik standaard op 1500 laag en 1500 hoog gaan zetten. Omdat 3000 kwh als gemiddeld verbruik zal zien. Dit is voor een een persoon vrij hoog, als je natuurlijk geen gekke dingen doet.quote:Op maandag 28 december 2009 20:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
Static,
Vraagje aangezien jij in de energie werktIk wil op een energie vergelijkingssite (http://www.gaslicht.com/) een test doen maar nu moet ik een dag en nacht verbruik op jaarbasis imvullen. Heb jij enig idee? Ik ga er alleen wonen.
Nee, maar heb wel regelmatig contact met ze, telt dat ookquote:Op maandag 28 december 2009 22:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Never mind. Het is Greenchoice geworden. Meer mensen hier die daarbij zitten?
In positieve of negatieve zin??quote:Op dinsdag 29 december 2009 09:44 schreef staticdata het volgende:
[..]
Nee, maar heb wel regelmatig contact met ze, telt dat ook
Je kan natuurlijk ook gewoon een IP toekennen aan de box welke buiten de range valtquote:Op maandag 28 december 2009 22:46 schreef FJD het volgende:
[..]
Bij compleet geen verbinding heb je wel een issue.
Bij gezeik met NAT settings strict ligt dat aan het openzetten van porten maar deze melding krijg je dus alleen als je uberhaupt verbinding kan maken met internet. Wat je dan moet doen is je Xbox een hard IP meegeven die hoog in de range ligt die je router uitdeelt. Dus als je router 192.168.1.10 tot 192.168.1.100 uitdeelt dan pak je bv. 192.168.1.50. Voor dat IP zet je vervolgens op de router de porten open et voila. Bij automatic zul je zien dat je Xbox een ander IP krijgt als er minder/meer apparaten zijn aangemeld op de router. Dat betekent weer dat je de porten voor alle IP adressen open moet gaan zetten, iets wat mijn Linksys iig niet pikt. Geef je je Xbox een IP adres als 192.168.1.11 (dus laag in de range) dan zul je zien dat je Xbox geen connectie meer krijgt als je net een apparaat meer aan hebt staan (want die heeft dan automatisch 192.168.1.11 gekregen van je router).
Duurde even voor ik dit door had overigens bij die van mij
Das waar jaquote:Op dinsdag 29 december 2009 09:57 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Je kan natuurlijk ook gewoon een IP toekennen aan de box welke buiten de range valt
Overigens heeft Ursel dit ook al geprobeerd, althans dat is wat ik uit zijn verhaal heb begrepen.
@Ursel: Heb je al gezocht op je router icm xbox360? Wellicht zit daar een issue?
Welke router heb je?
Dat soort teksten betekent dat Frank vaak koud zal moeten douchenquote:Op dinsdag 29 december 2009 10:08 schreef staticdata het volgende:
dat zijn zaken om tijdens een biertje te bespreken
Ik heb de linksys wrp400. De beschrijving in dat linkje van mij kwam dus goed overeen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 09:57 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook gewoon een IP toekennen aan de box welke buiten de range valt
Overigens heeft Ursel dit ook al geprobeerd, althans dat is wat ik uit zijn verhaal heb begrepen.
@Ursel: Heb je al gezocht op je router icm xbox360? Wellicht zit daar een issue?
Welke router heb je?
Of een aggregaat moet aanschaffen om te kunnen xboxen..quote:Op dinsdag 29 december 2009 10:17 schreef FJD het volgende:
[..]
Dat soort teksten betekent dat Frank vaak koud zal moeten douchen
Ik heb nog een beetje overgebleven kennis van vroegerquote:Op dinsdag 29 december 2009 10:06 schreef FJD het volgende:
[..]
Das waar jaWas eigenlijk in de veronderstelling dat je router alleen IPs toe zou staan binnen die range.
Ach ja ik ben gelukkig geen echte IT nerd meer alhoewel m'n collega gisteren wel raar opkeek toen ze hoorde wat ik Ursel probeerde uit te leggen
Maar dan wel met een netwerkverbinding!quote:Op dinsdag 29 december 2009 10:24 schreef ursel het volgende:
[..]
Of een aggregaat moet aanschaffen om te kunnen xboxen..
quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Maar dan wel met een netwerkverbinding!
quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
Maar dan wel met een netwerkverbinding!
"Hai docht dak nun mongol war"quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:20 schreef Incolumis het volgende:
[..]
da's een dorpje hier in de buurt
JP doelt denk ik op New KidsMaaskantje
![]()
Al? Sinds Oktober is het "al" constant raakquote:Op dinsdag 29 december 2009 17:36 schreef jpjedi het volgende:
[..]
"Hai docht dak nun mongol war"![]()
![]()
Heeft het plaatsje Maaskant nog plaats naambordjes over? Er waren er al 4 gejat.
ohquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:28 schreef Major-Balls het volgende:
[..]
Al? Sinds Oktober is het "al" constant raak![]()
De grote hype rond het nieuwe seizoen is al geweest hoorEr zijn nu wat nabevingen omdat ze een videoclip op TMF hebben
![]()
Het wordt tijd dat die jongens (Stef en Flip) een fatsoenlijk budget/sponsors krijgenDie gasten zijn al vet lang bezig, denk aan de pulpshow, en hebben nu echt iets in handen voor een speelfilm/serie.. iets wat ook in de planning ligt
Dat is het ookquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:33 schreef jpjedi het volgende:
ohcollega kwam er mee en ik vond het wel lachen.
JOEHOEquote:
quote:Op woensdag 30 december 2009 10:47 schreef ursel het volgende:
[..]
Je bent te laat. Ga maar een briefje halen bij de conciërge
Geen auto, geen probleemquote:Op woensdag 30 december 2009 10:38 schreef ursel het volgende:
Voor degene die het op een zuipen gaan zetten met oud en nieuw
Gelukkig is er geen aparte optie voor speciaal bier.
http://www.restalcohol.nl/
Mijn pa heeft een keer een rijverbod gekregen omdat die lazerus op de fiets zat, dus ik zou maar niet te hard juichen..quote:Op woensdag 30 december 2009 10:57 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Geen auto, geen probleem
4 januari met rest alcohol op de fiets naar het werk
Tja, krijg je een rijverbod, maar zonder auto, kan ik ook niet rijden.quote:Op woensdag 30 december 2009 11:19 schreef ursel het volgende:
[..]
Mijn pa heeft een keer een rijverbod gekregen omdat die lazerus op de fiets zat, dus ik zou maar niet te hard juichen..
Weet niet of dit de toekomst gaat worden voor gamen, maar krijg er wel een minority report gevoel bij. gebruik van software gaat zo makkelijker worden.quote:
MS is met leuke dingen bezigquote:
Je spaarde toch al 2-3000 per maand... En hoe kun je nu levensverekering terugkrijgen?...quote:Op woensdag 30 december 2009 15:24 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Net te horen gekregen dat ik nog een leuk bedrag van mijn levensverzekering ga krijgen.
Toch nog een financiele meevaller in 2009
Wat zal ik mezelf toch eens kado gaan doen
Gekoppeld aan zijn hypotheek gok ikquote:Op woensdag 30 december 2009 15:29 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Je spaarde toch al 2-3000 per maand... En hoe kun je nu levensverekering terugkrijgen?...
Oja! Zat een deel verzekeringen in natuurlijk...quote:Op woensdag 30 december 2009 15:48 schreef staticdata het volgende:
[..]
Gekoppeld aan zijn hypotheek gok ik
Precies. Hypotheek is afgelost dus, dan wordt de verpanding gestopt en kan ik de levensverzekering beeindigen.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:48 schreef staticdata het volgende:
[..]
Gekoppeld aan zijn hypotheek gok ik
quote:Op woensdag 30 december 2009 17:04 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Precies. Hypotheek is afgelost dus, dan wordt de verpanding gestopt en kan ik de levensverzekering beeindigen.
Nu gaan ze mij een overzicht opsturen van de fiscale waarde en die gaat in mijn spaarpotje.
quote:Op woensdag 30 december 2009 21:43 schreef FJD het volgende:
Ik sta nu in de rij voor de oliebollenDe rij is zo land dat kinderen hebben besloten om koffie/thee/gluhwein te gaan verkopen aan de mensen in de rij
Haal ik de koffie wel voor jequote:
Even aant werkquote:Op donderdag 31 december 2009 08:13 schreef ursel het volgende:
Zo, nu koffie halen, Fer kan ut blijkbaar niet vinden![]()
quote:98Gebakkraam
Raadhuisplein - Rozenburg
TestresultatenOordeel jury: ONVERKOOPBAAR
Gewicht per bol: 79g
Prijs per bol: ¤ 0,60
Aanbieding: 11 voor 6,00
Vet percentage: 10,9%
Conclusie: Rozenburg ligt in Europoort. Het raadsel wat de chemische industrie met zijn afgewerkte olie doet, is opgelost. Daar bakt deze bakker in. Wat een smerigheid!
Ook gewoon aan het werk, wat moet je anders doenquote:Op donderdag 31 december 2009 08:41 schreef ursel het volgende:
Fer, je hebt toch niet je oliebollen in Rozenburg gehaald toch??
[..]
quote:Op donderdag 31 december 2009 08:41 schreef ursel het volgende:
Fer, je hebt toch niet je oliebollen in Rozenburg gehaald toch??
Oh gaan we zo beginnenquote:Op donderdag 31 december 2009 10:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
Het is "The End"
Ook een chill nummer ja
En waar was je van de week dan toen Rick Astley gedraaid werd..quote:Op donderdag 31 december 2009 10:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zo is dat ff heerijk wakker worden met de Top 2000
Metallica - Enter Sandman
Nah Metallica staat er natuurlijk al vanaf het begin in met "One" & "Nothing Else Matters". Maar inderdaad er komen wel meer van dat soort nummers in van o.a. Radiohead & Pearl Jam.quote:Op donderdag 31 december 2009 10:24 schreef staticdata het volgende:
[..]
Oh gaan we zo beginnen
Toch staan er ook nummers in dat je je afvraagt wat die in de top 2000 doen.
Vind het al wat dat Metallica er in voorkomt. Verwacht je niet bij Radio 2
Ja "Never Gonna Give You Up" is natuurlijk ook een pareltjequote:Op donderdag 31 december 2009 10:32 schreef ursel het volgende:
[..]
En waar was je van de week dan toen Rick Astley gedraaid werd..
Die mag natuurlijk niet ontbreken.quote:Op donderdag 31 december 2009 10:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nah Metallica staat er natuurlijk al vanaf het begin in met "One" & "Nothing Else Matters". Maar inderdaad er komen wel meer van dat soort nummers in van o.a. Radiohead & Pearl Jam.
[..]
Ja "Never Gonna Give You Up" is natuurlijk ook een pareltje
quote:Op donderdag 31 december 2009 13:44 schreef staticdata het volgende:
Iedereen in een oliebol gestikt?
Zal je zien kom je om 15:50 nog een bug tegen, zit je tot 23:00quote:Op donderdag 31 december 2009 14:01 schreef ursel het volgende:
Nog 2 klusjes en verwacht tot 16:00 nog wel bezig te zijn.
Moet werken per 01-01-2010
Mja, tis juist de bedoeling dat ut niet meer werkt, dus dat is wat makkelijker.quote:Op donderdag 31 december 2009 14:12 schreef staticdata het volgende:
[..]
Zal je zien kom je om 15:50 nog een bug tegen, zit je tot 23:00
Mja, de rest nog wel uiteraard.quote:Op donderdag 31 december 2009 14:40 schreef staticdata het volgende:
oh dus het moet niet werken per 1-1-10.
Gewoon stekkers eruit![]()
Hmm, ja die verdraaide oliebollen ook altijdquote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:49 schreef FJD het volgende:
Gelukkig nieuw jaar alllemaalZijn vanavond bij t vuurwerk vanaf de Erasmusbrug wezen kijken, erg gaaf! Frank ligt nu int kamertje hiernaast te kotsen, iets met slechte oliebollen ofzo
Had je haastquote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:41 schreef jpjedi het volgende:
GN&BW
letters op de bonquote:
feli!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:28 schreef ursel het volgende:
Prijs in de staatsloterij..
De eerste financiele meevaller van het jaar is binnen..
Volgens mij als je LB ingedrukt houdt doe je een strak hard schot. Maar zonder gaat ook prima hoor. Als de bal rond de 16m ligt het schietbalkje een kwart vullen en dan tegelijkertijd met de rechterstick effect geven, als het goed doet hangt ie in de bovenhoekquote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:59 schreef jpjedi het volgende:
[..]
letters op de bon
hoe kan je trouwens een vrije trap bij fifa "drukken"? Ik schiet echt alles ver over en als ik minder kracht gebruim dan krijg je zo'n slap boogballetje.
rechterstick plus B tegelijk? Hoe de neuk doe je dat met 1 duim?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Volgens mij als je LB ingedrukt houdt doe je een strak hard schot. Maar zonder gaat ook prima hoor. Als de bal rond de 16m ligt het schietbalkje een kwart vullen en dan tegelijkertijd met de rechterstick effect geven, als het goed doet hangt ie in de bovenhoek
Oopsquote:
kwam die goed weg.quote:
Afschaffen die hap, veeeel te gevaarlijk.quote:Op zondag 3 januari 2010 02:10 schreef JMPoSTMaN het volgende:
http://www.nu.nl/sport/21(...)bij-dakar-rally.html
Nou dat gaat alweer lekker
En dat pas na 1 dag. Hopelijk hebben we het ergste nu wel gehad
en slecht voor het milieuquote:
Die gast durft die vrouwtjes naast hem niet eens aan te rakenquote:
SVN? wasda?quote:
details komen in Juni maar hier al een plaatje:quote:Op zondag 3 januari 2010 20:06 schreef ursel het volgende:
[..]
subversion
[..]![]()
Zijn trouwens de routes van de giro en de tour in NL al bekend?
quote:Op maandag 4 januari 2010 07:57 schreef Viro het volgende:
Mogguhen nu mijn nest induiken en pitten. Kom net thuis van het stappen.
Waarin gezegd gaat worden dat er geen mogeljkheden zijn voor salarisverhogingen, en meer voor minder moetquote:Op maandag 4 januari 2010 10:27 schreef RudyCarell het volgende:
Ach om 15.00 nieuwjaarstoespraak/borrel...
En dat alles gehuld onder de grote noemer Crisis..quote:Op maandag 4 januari 2010 10:59 schreef staticdata het volgende:
[..]
Waarin gezegd gaat worden dat er geen mogeljkheden zijn voor salarisverhogingen, en meer voor minder moet
IDDquote:Op maandag 4 januari 2010 11:00 schreef ursel het volgende:
[..]
En dat alles gehuld onder de grote noemer Crisis..
Nee hoor! Wij maken alleen maar méér winst!quote:Op maandag 4 januari 2010 11:00 schreef ursel het volgende:
[..]
En dat alles gehuld onder de grote noemer Crisis..
Ahh.. Jullie ook al.quote:Op maandag 4 januari 2010 11:37 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Nee hoor! Wij maken alleen maar méér winst!
krukje bij de hand?quote:Op maandag 4 januari 2010 11:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nieuwjaars receptie al gehad gelukkig, kansloos vind ik dat altijd
Ik ga zelf wel langs de leuke dames om ze gelukkig nieuwjaar te wensen
Je eerste ban van het jaar al binnen?quote:
quote:Op maandag 4 januari 2010 12:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hij heeft wel de meeste notes hier samen met Keltie
Ik zeg niks over de hoeveelheid en inhoudquote:Op maandag 4 januari 2010 12:47 schreef staticdata het volgende:
[..]
dat mag toch niet genoemd worden
Jij en Keltie lagen elkaar toch niet zo goed toch??quote:Op maandag 4 januari 2010 12:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
is je wens toch eindelijk in vervulling gegaanquote:Op maandag 4 januari 2010 12:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
Vraag is natuurlijk wie is het heilige boontje van de groepquote:Op maandag 4 januari 2010 12:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
Oh?quote:Op maandag 4 januari 2010 12:56 schreef ursel het volgende:
[..]
Jij en Keltie lagen elkaar toch niet zo goed toch??
Verklaart wel een hoop dan..![]()
![]()
Gok eensquote:Op maandag 4 januari 2010 13:26 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Vraag is natuurlijk wie is het heilige boontje van de groep
ikquote:
Als ik er geld mee zou kunnen verdienen: Jijquote:
Jaquote:Op maandag 4 januari 2010 13:49 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Als ik er geld mee zou kunnen verdienen: Jij
Maar aangezien dat niet het geval is: Ik
Je kan wel betalen om notes te zien, maar dat is in mijn geval gewoon weggegooid geld
Mja, jullie benadering van een specifiek woord of gedrag van een specifieke bevolkingsgroep liggen nu niet bepaald op een lijn..quote:
Whehe.. hebben ze er zo weinig??quote:Op maandag 4 januari 2010 13:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
JaJij en Static
Leuk stel hoor
Klopt maar discussie hoort erbij. Ik vind Keltie een prima kerelquote:Op maandag 4 januari 2010 13:58 schreef ursel het volgende:
[..]
Mja, jullie benadering van een specifiek woord of gedrag van een specifieke bevolkingsgroep liggen nu niet bepaald op een lijn..
[..]
Whehe.. hebben ze er zo weinig??
Wij hebben er geen. Wij zijn beschaafdquote:Op maandag 4 januari 2010 13:58 schreef ursel het volgende:
[..]
Mja, jullie benadering van een specifiek woord of gedrag van een specifieke bevolkingsgroep liggen nu niet bepaald op een lijn..
[..]
Whehe.. hebben ze er zo weinig??
Je moet ut ook niet al te serieus lezenquote:Op maandag 4 januari 2010 14:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Klopt maar discussie hoort erbij.
quote:Ik vind Keltie een prima kerelWaar istie eigenlijk?
quote:Op maandag 28 december 2009 07:53 schreef Keltie het volgende:
Goedemorgen
Zo lekker voor een klein weekje op vakantie naar Oostenrijk
Prettige jaarwisseling alvast en tot 3/4 Januari
PS. Fallout 3
Sinds Bart hem heeft laten winnen met Triviant vindt hij Bart weer een schatjequote:Op maandag 4 januari 2010 12:56 schreef ursel het volgende:
Jij en Keltie lagen elkaar toch niet zo goed toch??
Verklaart wel een hoop dan..![]()
![]()
quote:Op maandag 4 januari 2010 14:15 schreef FJD het volgende:
[..]
Sinds Bart hem heeft laten winnen met Triviant vindt hij Bart weer een schatjeVolgens mij wilde hij zelfs mee naar vak T volgende keer
Frankie onder de balie een euro'tje gevenquote:Op maandag 4 januari 2010 14:16 schreef RudyCarell het volgende:
Waar zie je je notes...
PS. het is Trivial Pursuit...
Mod wordenquote:Op maandag 4 januari 2010 14:16 schreef RudyCarell het volgende:
Waar zie je je notes...
PS. het is Trivial Pursuit...
Nee... Dit is geschied in 2 uurtjes...quote:Op maandag 4 januari 2010 14:39 schreef Incolumis het volgende:
iets te veel gerookt en na 3 dagen eindelijk weer wakker?
quote:Apple
Apple zelf is de grote afwezige in het samenwerkingsverband. Het technologiebedrijf, dat via zijn online winkel iTunes al actief is op de filmmarkt, zou samen met filmstudio Disney aan een eigen alternatief systeem werken. Ook daarvan krijgen bezoekers van CES volgens de New York Times een eerste indruk.
Plus dat online rellen totaal zinloos isquote:Op maandag 4 januari 2010 14:03 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Wij hebben er geen. Wij zijn beschaafd
Dat is juist zeer zinvol..quote:Op maandag 4 januari 2010 15:31 schreef staticdata het volgende:
[..]
Plus dat online rellen totaal zinloos is
quote:Op maandag 4 januari 2010 15:33 schreef ursel het volgende:
[..]
Dat is juist zeer zinvol..
Je kan een duidelijk statement maken zonder klappen te krijgen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |