Al? Sinds Oktober is het "al" constant raakquote:Op dinsdag 29 december 2009 17:36 schreef jpjedi het volgende:
[..]
"Hai docht dak nun mongol war"![]()
![]()
Heeft het plaatsje Maaskant nog plaats naambordjes over? Er waren er al 4 gejat.
ohquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:28 schreef Major-Balls het volgende:
[..]
Al? Sinds Oktober is het "al" constant raak![]()
De grote hype rond het nieuwe seizoen is al geweest hoorEr zijn nu wat nabevingen omdat ze een videoclip op TMF hebben
![]()
Het wordt tijd dat die jongens (Stef en Flip) een fatsoenlijk budget/sponsors krijgenDie gasten zijn al vet lang bezig, denk aan de pulpshow, en hebben nu echt iets in handen voor een speelfilm/serie.. iets wat ook in de planning ligt
Dat is het ookquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:33 schreef jpjedi het volgende:
ohcollega kwam er mee en ik vond het wel lachen.
JOEHOEquote:
quote:Op woensdag 30 december 2009 10:47 schreef ursel het volgende:
[..]
Je bent te laat. Ga maar een briefje halen bij de conciërge
Geen auto, geen probleemquote:Op woensdag 30 december 2009 10:38 schreef ursel het volgende:
Voor degene die het op een zuipen gaan zetten met oud en nieuw
Gelukkig is er geen aparte optie voor speciaal bier.
http://www.restalcohol.nl/
Mijn pa heeft een keer een rijverbod gekregen omdat die lazerus op de fiets zat, dus ik zou maar niet te hard juichen..quote:Op woensdag 30 december 2009 10:57 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Geen auto, geen probleem
4 januari met rest alcohol op de fiets naar het werk
Tja, krijg je een rijverbod, maar zonder auto, kan ik ook niet rijden.quote:Op woensdag 30 december 2009 11:19 schreef ursel het volgende:
[..]
Mijn pa heeft een keer een rijverbod gekregen omdat die lazerus op de fiets zat, dus ik zou maar niet te hard juichen..
Weet niet of dit de toekomst gaat worden voor gamen, maar krijg er wel een minority report gevoel bij. gebruik van software gaat zo makkelijker worden.quote:
MS is met leuke dingen bezigquote:
Je spaarde toch al 2-3000 per maand... En hoe kun je nu levensverekering terugkrijgen?...quote:Op woensdag 30 december 2009 15:24 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Net te horen gekregen dat ik nog een leuk bedrag van mijn levensverzekering ga krijgen.
Toch nog een financiele meevaller in 2009
Wat zal ik mezelf toch eens kado gaan doen
Gekoppeld aan zijn hypotheek gok ikquote:Op woensdag 30 december 2009 15:29 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Je spaarde toch al 2-3000 per maand... En hoe kun je nu levensverekering terugkrijgen?...
Oja! Zat een deel verzekeringen in natuurlijk...quote:Op woensdag 30 december 2009 15:48 schreef staticdata het volgende:
[..]
Gekoppeld aan zijn hypotheek gok ik
Precies. Hypotheek is afgelost dus, dan wordt de verpanding gestopt en kan ik de levensverzekering beeindigen.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:48 schreef staticdata het volgende:
[..]
Gekoppeld aan zijn hypotheek gok ik
quote:Op woensdag 30 december 2009 17:04 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Precies. Hypotheek is afgelost dus, dan wordt de verpanding gestopt en kan ik de levensverzekering beeindigen.
Nu gaan ze mij een overzicht opsturen van de fiscale waarde en die gaat in mijn spaarpotje.
quote:Op woensdag 30 december 2009 21:43 schreef FJD het volgende:
Ik sta nu in de rij voor de oliebollenDe rij is zo land dat kinderen hebben besloten om koffie/thee/gluhwein te gaan verkopen aan de mensen in de rij
Haal ik de koffie wel voor jequote:
Even aant werkquote:Op donderdag 31 december 2009 08:13 schreef ursel het volgende:
Zo, nu koffie halen, Fer kan ut blijkbaar niet vinden![]()
quote:98Gebakkraam
Raadhuisplein - Rozenburg
TestresultatenOordeel jury: ONVERKOOPBAAR
Gewicht per bol: 79g
Prijs per bol: ¤ 0,60
Aanbieding: 11 voor 6,00
Vet percentage: 10,9%
Conclusie: Rozenburg ligt in Europoort. Het raadsel wat de chemische industrie met zijn afgewerkte olie doet, is opgelost. Daar bakt deze bakker in. Wat een smerigheid!
Ook gewoon aan het werk, wat moet je anders doenquote:Op donderdag 31 december 2009 08:41 schreef ursel het volgende:
Fer, je hebt toch niet je oliebollen in Rozenburg gehaald toch??
[..]
quote:Op donderdag 31 december 2009 08:41 schreef ursel het volgende:
Fer, je hebt toch niet je oliebollen in Rozenburg gehaald toch??
Oh gaan we zo beginnenquote:Op donderdag 31 december 2009 10:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
Het is "The End"
Ook een chill nummer ja
En waar was je van de week dan toen Rick Astley gedraaid werd..quote:Op donderdag 31 december 2009 10:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zo is dat ff heerijk wakker worden met de Top 2000
Metallica - Enter Sandman
Nah Metallica staat er natuurlijk al vanaf het begin in met "One" & "Nothing Else Matters". Maar inderdaad er komen wel meer van dat soort nummers in van o.a. Radiohead & Pearl Jam.quote:Op donderdag 31 december 2009 10:24 schreef staticdata het volgende:
[..]
Oh gaan we zo beginnen
Toch staan er ook nummers in dat je je afvraagt wat die in de top 2000 doen.
Vind het al wat dat Metallica er in voorkomt. Verwacht je niet bij Radio 2
Ja "Never Gonna Give You Up" is natuurlijk ook een pareltjequote:Op donderdag 31 december 2009 10:32 schreef ursel het volgende:
[..]
En waar was je van de week dan toen Rick Astley gedraaid werd..
Die mag natuurlijk niet ontbreken.quote:Op donderdag 31 december 2009 10:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nah Metallica staat er natuurlijk al vanaf het begin in met "One" & "Nothing Else Matters". Maar inderdaad er komen wel meer van dat soort nummers in van o.a. Radiohead & Pearl Jam.
[..]
Ja "Never Gonna Give You Up" is natuurlijk ook een pareltje
quote:Op donderdag 31 december 2009 13:44 schreef staticdata het volgende:
Iedereen in een oliebol gestikt?
Zal je zien kom je om 15:50 nog een bug tegen, zit je tot 23:00quote:Op donderdag 31 december 2009 14:01 schreef ursel het volgende:
Nog 2 klusjes en verwacht tot 16:00 nog wel bezig te zijn.
Moet werken per 01-01-2010
Mja, tis juist de bedoeling dat ut niet meer werkt, dus dat is wat makkelijker.quote:Op donderdag 31 december 2009 14:12 schreef staticdata het volgende:
[..]
Zal je zien kom je om 15:50 nog een bug tegen, zit je tot 23:00
Mja, de rest nog wel uiteraard.quote:Op donderdag 31 december 2009 14:40 schreef staticdata het volgende:
oh dus het moet niet werken per 1-1-10.
Gewoon stekkers eruit![]()
Hmm, ja die verdraaide oliebollen ook altijdquote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:49 schreef FJD het volgende:
Gelukkig nieuw jaar alllemaalZijn vanavond bij t vuurwerk vanaf de Erasmusbrug wezen kijken, erg gaaf! Frank ligt nu int kamertje hiernaast te kotsen, iets met slechte oliebollen ofzo
Had je haastquote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:41 schreef jpjedi het volgende:
GN&BW
letters op de bonquote:
feli!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:28 schreef ursel het volgende:
Prijs in de staatsloterij..
De eerste financiele meevaller van het jaar is binnen..
Volgens mij als je LB ingedrukt houdt doe je een strak hard schot. Maar zonder gaat ook prima hoor. Als de bal rond de 16m ligt het schietbalkje een kwart vullen en dan tegelijkertijd met de rechterstick effect geven, als het goed doet hangt ie in de bovenhoekquote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:59 schreef jpjedi het volgende:
[..]
letters op de bon
hoe kan je trouwens een vrije trap bij fifa "drukken"? Ik schiet echt alles ver over en als ik minder kracht gebruim dan krijg je zo'n slap boogballetje.
rechterstick plus B tegelijk? Hoe de neuk doe je dat met 1 duim?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Volgens mij als je LB ingedrukt houdt doe je een strak hard schot. Maar zonder gaat ook prima hoor. Als de bal rond de 16m ligt het schietbalkje een kwart vullen en dan tegelijkertijd met de rechterstick effect geven, als het goed doet hangt ie in de bovenhoek
Oopsquote:
kwam die goed weg.quote:
Afschaffen die hap, veeeel te gevaarlijk.quote:Op zondag 3 januari 2010 02:10 schreef JMPoSTMaN het volgende:
http://www.nu.nl/sport/21(...)bij-dakar-rally.html
Nou dat gaat alweer lekker
En dat pas na 1 dag. Hopelijk hebben we het ergste nu wel gehad
en slecht voor het milieuquote:
Die gast durft die vrouwtjes naast hem niet eens aan te rakenquote:
SVN? wasda?quote:
details komen in Juni maar hier al een plaatje:quote:Op zondag 3 januari 2010 20:06 schreef ursel het volgende:
[..]
subversion
[..]![]()
Zijn trouwens de routes van de giro en de tour in NL al bekend?
quote:Op maandag 4 januari 2010 07:57 schreef Viro het volgende:
Mogguhen nu mijn nest induiken en pitten. Kom net thuis van het stappen.
Waarin gezegd gaat worden dat er geen mogeljkheden zijn voor salarisverhogingen, en meer voor minder moetquote:Op maandag 4 januari 2010 10:27 schreef RudyCarell het volgende:
Ach om 15.00 nieuwjaarstoespraak/borrel...
En dat alles gehuld onder de grote noemer Crisis..quote:Op maandag 4 januari 2010 10:59 schreef staticdata het volgende:
[..]
Waarin gezegd gaat worden dat er geen mogeljkheden zijn voor salarisverhogingen, en meer voor minder moet
IDDquote:Op maandag 4 januari 2010 11:00 schreef ursel het volgende:
[..]
En dat alles gehuld onder de grote noemer Crisis..
Nee hoor! Wij maken alleen maar méér winst!quote:Op maandag 4 januari 2010 11:00 schreef ursel het volgende:
[..]
En dat alles gehuld onder de grote noemer Crisis..
Ahh.. Jullie ook al.quote:Op maandag 4 januari 2010 11:37 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Nee hoor! Wij maken alleen maar méér winst!
krukje bij de hand?quote:Op maandag 4 januari 2010 11:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nieuwjaars receptie al gehad gelukkig, kansloos vind ik dat altijd
Ik ga zelf wel langs de leuke dames om ze gelukkig nieuwjaar te wensen
Je eerste ban van het jaar al binnen?quote:
quote:Op maandag 4 januari 2010 12:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hij heeft wel de meeste notes hier samen met Keltie
Ik zeg niks over de hoeveelheid en inhoudquote:Op maandag 4 januari 2010 12:47 schreef staticdata het volgende:
[..]
dat mag toch niet genoemd worden
Jij en Keltie lagen elkaar toch niet zo goed toch??quote:Op maandag 4 januari 2010 12:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
is je wens toch eindelijk in vervulling gegaanquote:Op maandag 4 januari 2010 12:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
Vraag is natuurlijk wie is het heilige boontje van de groepquote:Op maandag 4 januari 2010 12:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
Oh?quote:Op maandag 4 januari 2010 12:56 schreef ursel het volgende:
[..]
Jij en Keltie lagen elkaar toch niet zo goed toch??
Verklaart wel een hoop dan..![]()
![]()
Gok eensquote:Op maandag 4 januari 2010 13:26 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Vraag is natuurlijk wie is het heilige boontje van de groep
ikquote:
Als ik er geld mee zou kunnen verdienen: Jijquote:
Jaquote:Op maandag 4 januari 2010 13:49 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Als ik er geld mee zou kunnen verdienen: Jij
Maar aangezien dat niet het geval is: Ik
Je kan wel betalen om notes te zien, maar dat is in mijn geval gewoon weggegooid geld
Mja, jullie benadering van een specifiek woord of gedrag van een specifieke bevolkingsgroep liggen nu niet bepaald op een lijn..quote:
Whehe.. hebben ze er zo weinig??quote:Op maandag 4 januari 2010 13:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
JaJij en Static
Leuk stel hoor
Klopt maar discussie hoort erbij. Ik vind Keltie een prima kerelquote:Op maandag 4 januari 2010 13:58 schreef ursel het volgende:
[..]
Mja, jullie benadering van een specifiek woord of gedrag van een specifieke bevolkingsgroep liggen nu niet bepaald op een lijn..
[..]
Whehe.. hebben ze er zo weinig??
Wij hebben er geen. Wij zijn beschaafdquote:Op maandag 4 januari 2010 13:58 schreef ursel het volgende:
[..]
Mja, jullie benadering van een specifiek woord of gedrag van een specifieke bevolkingsgroep liggen nu niet bepaald op een lijn..
[..]
Whehe.. hebben ze er zo weinig??
Je moet ut ook niet al te serieus lezenquote:Op maandag 4 januari 2010 14:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Klopt maar discussie hoort erbij.
quote:Ik vind Keltie een prima kerelWaar istie eigenlijk?
quote:Op maandag 28 december 2009 07:53 schreef Keltie het volgende:
Goedemorgen
Zo lekker voor een klein weekje op vakantie naar Oostenrijk
Prettige jaarwisseling alvast en tot 3/4 Januari
PS. Fallout 3
Sinds Bart hem heeft laten winnen met Triviant vindt hij Bart weer een schatjequote:Op maandag 4 januari 2010 12:56 schreef ursel het volgende:
Jij en Keltie lagen elkaar toch niet zo goed toch??
Verklaart wel een hoop dan..![]()
![]()
quote:Op maandag 4 januari 2010 14:15 schreef FJD het volgende:
[..]
Sinds Bart hem heeft laten winnen met Triviant vindt hij Bart weer een schatjeVolgens mij wilde hij zelfs mee naar vak T volgende keer
Frankie onder de balie een euro'tje gevenquote:Op maandag 4 januari 2010 14:16 schreef RudyCarell het volgende:
Waar zie je je notes...
PS. het is Trivial Pursuit...
Mod wordenquote:Op maandag 4 januari 2010 14:16 schreef RudyCarell het volgende:
Waar zie je je notes...
PS. het is Trivial Pursuit...
Nee... Dit is geschied in 2 uurtjes...quote:Op maandag 4 januari 2010 14:39 schreef Incolumis het volgende:
iets te veel gerookt en na 3 dagen eindelijk weer wakker?
quote:Apple
Apple zelf is de grote afwezige in het samenwerkingsverband. Het technologiebedrijf, dat via zijn online winkel iTunes al actief is op de filmmarkt, zou samen met filmstudio Disney aan een eigen alternatief systeem werken. Ook daarvan krijgen bezoekers van CES volgens de New York Times een eerste indruk.
Plus dat online rellen totaal zinloos isquote:Op maandag 4 januari 2010 14:03 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Wij hebben er geen. Wij zijn beschaafd
Dat is juist zeer zinvol..quote:Op maandag 4 januari 2010 15:31 schreef staticdata het volgende:
[..]
Plus dat online rellen totaal zinloos is
quote:Op maandag 4 januari 2010 15:33 schreef ursel het volgende:
[..]
Dat is juist zeer zinvol..
Je kan een duidelijk statement maken zonder klappen te krijgen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |