Waarin gezegd gaat worden dat er geen mogeljkheden zijn voor salarisverhogingen, en meer voor minder moetquote:Op maandag 4 januari 2010 10:27 schreef RudyCarell het volgende:
Ach om 15.00 nieuwjaarstoespraak/borrel...
En dat alles gehuld onder de grote noemer Crisis..quote:Op maandag 4 januari 2010 10:59 schreef staticdata het volgende:
[..]
Waarin gezegd gaat worden dat er geen mogeljkheden zijn voor salarisverhogingen, en meer voor minder moet
IDDquote:Op maandag 4 januari 2010 11:00 schreef ursel het volgende:
[..]
En dat alles gehuld onder de grote noemer Crisis..
Nee hoor! Wij maken alleen maar méér winst!quote:Op maandag 4 januari 2010 11:00 schreef ursel het volgende:
[..]
En dat alles gehuld onder de grote noemer Crisis..
Ahh.. Jullie ook al.quote:Op maandag 4 januari 2010 11:37 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Nee hoor! Wij maken alleen maar méér winst!
krukje bij de hand?quote:Op maandag 4 januari 2010 11:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nieuwjaars receptie al gehad gelukkig, kansloos vind ik dat altijd
Ik ga zelf wel langs de leuke dames om ze gelukkig nieuwjaar te wensen
Je eerste ban van het jaar al binnen?quote:
quote:Op maandag 4 januari 2010 12:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hij heeft wel de meeste notes hier samen met Keltie
Ik zeg niks over de hoeveelheid en inhoudquote:Op maandag 4 januari 2010 12:47 schreef staticdata het volgende:
[..]
dat mag toch niet genoemd worden
Jij en Keltie lagen elkaar toch niet zo goed toch??quote:Op maandag 4 januari 2010 12:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
is je wens toch eindelijk in vervulling gegaanquote:Op maandag 4 januari 2010 12:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
Vraag is natuurlijk wie is het heilige boontje van de groepquote:Op maandag 4 januari 2010 12:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
Oh?quote:Op maandag 4 januari 2010 12:56 schreef ursel het volgende:
[..]
Jij en Keltie lagen elkaar toch niet zo goed toch??
Verklaart wel een hoop dan..![]()
![]()
Gok eensquote:Op maandag 4 januari 2010 13:26 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Vraag is natuurlijk wie is het heilige boontje van de groep
ikquote:
Als ik er geld mee zou kunnen verdienen: Jijquote:
Jaquote:Op maandag 4 januari 2010 13:49 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Als ik er geld mee zou kunnen verdienen: Jij
Maar aangezien dat niet het geval is: Ik
Je kan wel betalen om notes te zien, maar dat is in mijn geval gewoon weggegooid geld
Mja, jullie benadering van een specifiek woord of gedrag van een specifieke bevolkingsgroep liggen nu niet bepaald op een lijn..quote:
Whehe.. hebben ze er zo weinig??quote:Op maandag 4 januari 2010 13:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
JaJij en Static
Leuk stel hoor
Klopt maar discussie hoort erbij. Ik vind Keltie een prima kerelquote:Op maandag 4 januari 2010 13:58 schreef ursel het volgende:
[..]
Mja, jullie benadering van een specifiek woord of gedrag van een specifieke bevolkingsgroep liggen nu niet bepaald op een lijn..
[..]
Whehe.. hebben ze er zo weinig??
Wij hebben er geen. Wij zijn beschaafdquote:Op maandag 4 januari 2010 13:58 schreef ursel het volgende:
[..]
Mja, jullie benadering van een specifiek woord of gedrag van een specifieke bevolkingsgroep liggen nu niet bepaald op een lijn..
[..]
Whehe.. hebben ze er zo weinig??
Je moet ut ook niet al te serieus lezenquote:Op maandag 4 januari 2010 14:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Klopt maar discussie hoort erbij.
quote:Ik vind Keltie een prima kerelWaar istie eigenlijk?
quote:Op maandag 28 december 2009 07:53 schreef Keltie het volgende:
Goedemorgen
Zo lekker voor een klein weekje op vakantie naar Oostenrijk
Prettige jaarwisseling alvast en tot 3/4 Januari
PS. Fallout 3
Sinds Bart hem heeft laten winnen met Triviant vindt hij Bart weer een schatjequote:Op maandag 4 januari 2010 12:56 schreef ursel het volgende:
Jij en Keltie lagen elkaar toch niet zo goed toch??
Verklaart wel een hoop dan..![]()
![]()
quote:Op maandag 4 januari 2010 14:15 schreef FJD het volgende:
[..]
Sinds Bart hem heeft laten winnen met Triviant vindt hij Bart weer een schatjeVolgens mij wilde hij zelfs mee naar vak T volgende keer
Frankie onder de balie een euro'tje gevenquote:Op maandag 4 januari 2010 14:16 schreef RudyCarell het volgende:
Waar zie je je notes...
PS. het is Trivial Pursuit...
Mod wordenquote:Op maandag 4 januari 2010 14:16 schreef RudyCarell het volgende:
Waar zie je je notes...
PS. het is Trivial Pursuit...
Nee... Dit is geschied in 2 uurtjes...quote:Op maandag 4 januari 2010 14:39 schreef Incolumis het volgende:
iets te veel gerookt en na 3 dagen eindelijk weer wakker?
quote:Apple
Apple zelf is de grote afwezige in het samenwerkingsverband. Het technologiebedrijf, dat via zijn online winkel iTunes al actief is op de filmmarkt, zou samen met filmstudio Disney aan een eigen alternatief systeem werken. Ook daarvan krijgen bezoekers van CES volgens de New York Times een eerste indruk.
Plus dat online rellen totaal zinloos isquote:Op maandag 4 januari 2010 14:03 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Wij hebben er geen. Wij zijn beschaafd
Dat is juist zeer zinvol..quote:Op maandag 4 januari 2010 15:31 schreef staticdata het volgende:
[..]
Plus dat online rellen totaal zinloos is
quote:Op maandag 4 januari 2010 15:33 schreef ursel het volgende:
[..]
Dat is juist zeer zinvol..
Je kan een duidelijk statement maken zonder klappen te krijgen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |