quote:Was een lekker avondje, alleen wel tyfuskoud
Eerste helft was tof, sfeertje was toen ook wel lekkerSterretjes in de 12de minuut
quote:Op woensdag 23 december 2009 08:11 schreef FJD het volgende:
Dat rode sterretje![]()
Mooie avond weer zeg. Eerst een paar uur lang slechte grappen maken en vervolgens Feyenoord zien winnen. Jammer dat m'n wekker te vroeg ging, was echt gebroken
Je denkt dat die spaghetti zichzelf heeft klaargemaakt en opgeruimd?quote:Op woensdag 23 december 2009 08:12 schreef ursel het volgende:
Jij hebt nog een beetje fatsoenlijk kunnen slapen. Ik zit alweer lang en breed aan de koffie in Utrecht
Dat zou de vaatwasser toch voor je gaan doequote:Op woensdag 23 december 2009 08:25 schreef FJD het volgende:
[..]
Je denkt dat die spaghetti zichzelf heeft klaargemaakt en opgeruimd?
Jij hebt heulemaal niet opgeruimd.quote:Op woensdag 23 december 2009 08:25 schreef FJD het volgende:
[..]
Je denkt dat die spaghetti zichzelf heeft klaargemaakt en opgeruimd?
Waarom sms jij niet terug als Frank en ik je smsen?quote:
Blijf jij even bij het onderwerp..quote:Op woensdag 23 december 2009 08:40 schreef FJD het volgende:
[..]
Waarom sms jij niet terug als Frank en ik je smsen?
Sinds wanneer ruimt een vaatwasser opquote:Op woensdag 23 december 2009 08:34 schreef ursel het volgende:
Dat zou de vaatwasser toch voor je gaan doe
Hij heeft mij terug gesmstquote:Op woensdag 23 december 2009 08:40 schreef FJD het volgende:
[..]
Waarom sms jij niet terug als Frank en ik je smsen?
Fatboy slim..quote:Op woensdag 23 december 2009 09:44 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
Je moet ff de magnum van de mysterious helper oid erin cheaten, die heeft een damage van 999
of lekker knallen met de fatboy
Hoe cheat je die erin dan?quote:Op woensdag 23 december 2009 09:44 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
Je moet ff de magnum van de mysterious helper oid erin cheaten, die heeft een damage van 999
of lekker knallen met de fatboy
Elk item heeft een scriptcode die je kan vinden op internet. Code's van die magnum, ammo, fatboy, mininuke en andere zooi opzoeken en dan ingame die shit plus aantal toevoegen. Let wel op dat als je bijvoorbeeld 9.999 fatboys add je geen meter meer kunt lopen door het gewicht...quote:
PC cheats geven aan iemand die op een Xbox 360 gamedquote:Op woensdag 23 december 2009 10:55 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
Elk item heeft een scriptcode die je kan vinden op internet. Code's van die magnum, ammo, fatboy, mininuke en andere zooi opzoeken en dan ingame die shit plus aantal toevoegen. Let wel op dat als je bijvoorbeeld 9.999 fatboys add je geen meter meer kunt lopen door het gewicht...
Owja, en deze cheats verneuken het speldus pas doen als je het uitgespeeld hebt
Dan zoek ik vanavond even naar de tildeknop op de X360 controllerquote:Op woensdag 23 december 2009 11:10 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
Werkt op de console exact hetzelfde zultkop
Sinds wanneer heeft iedereen hier het IQ van een zak chipsquote:Op woensdag 23 december 2009 11:17 schreef Keltie het volgende:
[..]
Dan zoek ik vanavond even naar de tildeknop op de X360 controller
En even contact met de makers moeten zoeken zodat ze er ook daadwerkelijk een console inbouwen?quote:Op woensdag 23 december 2009 11:25 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
Sinds wanneer heeft iedereen hier het IQ van een zak chips
Principe werkt hetzelfde, alleen zal je op een console ipv tilde iets van " rood vierkantje + bruin sterretje + knuffelknop" moeten drukken.
quote:
Vind het jammer van Mercedes dat ze geen jong talent de kans geven.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:55 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]Leuk toch
Met het looprekje naar het podium
Dacht je dat feyenoord en psv die aziaten vanwege hun voetbal kwailiteiten haalden dan??quote:Op woensdag 23 december 2009 14:20 schreef FJD het volgende:
Als Schumi beter rijdt dan verdient hij die plek. Zal voor een deel ook wel marketing-technische redenen hebben natuurlijk.
Gezien de laatste wedstrijden vraag ik me af wie we überhaupt om die reden gehaald hebbenquote:Op woensdag 23 december 2009 14:25 schreef ursel het volgende:
Dacht je dat feyenoord en psv die aziaten vanwege hun voetbal kwailiteiten haalden dan??
Ze zien in Nico het talent om Schumacher op te volgen. Zal wellicht nooit zo'n grote worden, maar met de juiste auto, kan hij absoluut hoge ogen gooien. Nico heeft echt wel veel talent, dus ik vind de combinatie wel mooi.quote:Op woensdag 23 december 2009 14:16 schreef staticdata het volgende:
[..]
Vind het jammer van Mercedes dat ze geen jong talent de kans geven.
Zijn toch hele logische antwoordenquote:Op woensdag 23 december 2009 17:36 schreef FJD het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/n(...).html#product_images
Weet niet of de link werkt maar de antwoorden zijn wel hilarisch
Waarom? Omdat ze Bruno Silva hebben verhuurd???quote:Op woensdag 23 december 2009 17:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hmmm Diamond al langsgeweest?
Mooi is dat jaquote:Op woensdag 23 december 2009 17:47 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Zijn toch hele logische antwoorden![]()
Als Feyenoord wint en Ajax verspeelt punten dan is het druk op z'n werkquote:Op woensdag 23 december 2009 18:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ohnee, wacht, Feyenoord heeft de laatste weken geen punten verspeeld...
Staan leuk te spelenquote:
Eensch!quote:Op woensdag 23 december 2009 16:00 schreef RudyCarell het volgende:
Tiefus takke tering Schumy! Met zijn irritante sprongetje en zijn nepgrijns!
[ afbeelding ]
Daarom hou ik van Fok!quote:Op woensdag 23 december 2009 21:11 schreef ursel het volgende:
post hier stoere foto's (met wapens ofzo zie maar...)
Die topic wending..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |