De sfeer is wel minder ja.quote:Op woensdag 23 december 2009 00:31 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Vind de sfeer daar wel veel minder goed op het eerste gezicht. Maar ik kijk er misschien niet lang genoeg naar.
Flauw anthem zeg. Waarom geen Fake Bloodquote:Op woensdag 23 december 2009 00:32 schreef Horloge het volgende:
[..]
Dat mogen we nu wel concluderen inderdaad.
Ik heb er al meer dan 10 gestuurd, nog geen op tv gezienquote:Op woensdag 23 december 2009 00:30 schreef Obecalp het volgende:
SMS nr2 verzonden! Iemand enig idee hoelang het ongeveer duurt voordat 'ie op tv komt?
half bezopen stem bedoel jequote:Op woensdag 23 december 2009 00:32 schreef dolfg het volgende:
Die rauwe half gebroken stem maakt het nog mooier!
Ik kan niet zo goed zingen.quote:Op woensdag 23 december 2009 00:32 schreef TAV74 het volgende:
Kan Ilse niet met Roel een Anthem inzingen... Als het dan toch zoiets moet worden...
Eens!quote:Op woensdag 23 december 2009 00:32 schreef TAV74 het volgende:
Kan Ilse niet met Roel een Anthem inzingen... Als het dan toch zoiets moet worden...
ik ging ook helemaal stukquote:Op woensdag 23 december 2009 00:32 schreef evert het volgende:
ik weet... het kost moeite.... maar kijk zo ff naar ned 3... de herhaling van sander en filemon bij het poppenkastspelen... hoog geer en goor gehalte.... maar holy kut kanarie.... wat heb ik gelachen
Allo Alloquote:Op woensdag 23 december 2009 00:32 schreef Litton-Lane het volgende:
Smsje net:
"I will only say this once....."
In Ierland zeiden we dit altijd tegen de Fransen.
Die kende het niet, omdat alles gedubt wordt......
![]()
quote:Op woensdag 23 december 2009 00:32 schreef Litton-Lane het volgende:
Smsje net:
"I will only say this once....."
In Ierland zeiden we dit altijd tegen de Fransen.
Die kende het niet, omdat alles gedubt wordt......
![]()
Ja morgen wat meer de focus op Stubru hierquote:Op woensdag 23 december 2009 00:33 schreef Qunix het volgende:
Sfeer bij StuBru is ook goed
2 jaar terug was het los!
Ja, ik zou gaan slapenquote:
Ik heb al gereageerd.quote:Op woensdag 23 december 2009 00:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://twitter.com/therealpaay
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |