quote:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Onze inzending voor het komende Eurovisie Songfestival is deze keer in twee verloren uurtjes door Pierre Kartner (smurf, anyone?) in elkaar geflanst en heeft de welluidende titel 'Ik ben verliefd, shalalie'.
Nou, ga nog op vakantie nu het nog kan, want de rest van ons leven kunnen we ons niet meer over de grenzen vertonen, dat zal je begrijpen.
Zit jij nu nog steeds te vreten???????quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:21 schreef Qwea het volgende:
goffer, die ijsbeertjes in de baked alaska zijn best wel lekekr
Ja mevrouw.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Knielen? HAH!![]()
Omdraaien en op de plank!
OMFGquote:
Ik zei toch dat ik een vreet bui hebquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zit jij nu nog steeds te vreten???????
Ik ben wel heul benieuwd naar die 6 verschillende arrangementen straks waar we uit mogen kiezen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tis heul niet om te lachen eigenlijk he?
Ja daar vergaat je de eetlust wel van heaquote:
Heb je al marshmellow ontdekt?quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:21 schreef Qwea het volgende:
goffer, die ijsbeertjes in de baked alaska zijn best wel lekekr
*klikt niet*quote:
Ik kan MM een hardcore remix laten maken?quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben wel heul benieuwd naar die 6 verschillende arrangementen straks waar we uit mogen kiezen.
Seriously, wat kan je hier nou nog van bakken? Vette beat eronder en dan sha-la-lieeee sha-la-laaaa?
Echt, zeg nou zelf Greys, de sfeer was hier zoooooo goed vanavond.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben wel heul benieuwd naar die 6 verschillende arrangementen straks waar we uit mogen kiezen.
Seriously, wat kan je hier nou nog van bakken? Vette beat eronder en dan sha-la-lieeee sha-la-laaaa?
Neuj, geen marshmellows. Zitten die erin dan?!quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb je al marshmellow ontdekt?
[..]
*klikt niet*
We kunnen dan inderdaad beter het smurfenlied insturen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:23 schreef Qwea het volgende:
SHALALIESHALALA IK BEN VERLIEFD OP JOU! ZO GAAT HET ONGEVEER!
IK BEN VERLIEFD! IK BEN VERLIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEFD!
wát een KUT nummer
Oh dank jequote:Op dinsdag 22 december 2009 23:23 schreef Qwea het volgende:
Ik ben op slag depressief.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Echt, zeg nou zelf Greys, de sfeer was hier zoooooo goed vanavond.
En nu kom jij ineens vanuit het niets met zo een beladen emotioneel onderwerp op de proppen![]()
En dan zingt die klootzak zelf ook al dat ie het niet meer uit zijn kop krijgt.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:23 schreef Qwea het volgende:
wát een KUT nummer
Kom, we vragen die ene van die toverbal. Jordi van loonquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:25 schreef Greys het volgende:
[..]
En dan zingt die klootzak zelf ook al dat ie het niet meer uit zijn kop krijgt.
Daar wil ie dan zo graag de hele wereld mee opzadelen.
DAT DIT KAN IN en buitenNEDERLAND!!!!
Of HOEBA HOEBA HOP HOP HOP!quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:24 schreef JJH het volgende:
[..]
We kunnen dan inderdaad beter het smurfenlied insturen.
Ja.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Neuj, geen marshmellows. Zitten die erin dan?!
Jaaaaaaaaa komt ie weer!quote:
Ik ga wel mailenquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja.![]()
Na mijn eerste (en dus laatste) bak heb ik geklaagd bij hen dat het echt geen 12% is. Hooguit 1,2%.
En toen een Waarebon (jawel) gekregen waarmee ik een bak met een lekkere smaak heb gekocht.
Sorryquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En nu kom jij ineens vanuit het niets met zo een beladen emotioneel onderwerp op de proppen![]()
JAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaa komt ie weer!
[ afbeelding ]
En ik vind niet dat we dit verder moeten uitpraten.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja, laten we gaan B&J sexen!quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En ik vind niet dat we dit verder moeten uitpraten.
Move on and live on, zeg ik.
Ik weet ff de regels niet meer...quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Sex met 2 potten bedoel je?quote:
Het was oh-oh d'r schuld.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Weer via die kut maoams.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:29 schreef Greys het volgende:
Oh-oh, guilllllllllllllllty as charged!
Je hebt Shalalie zelf als eerste vanavond in den mond genomen bij het jacuzzi bubbel verhaal!
Trusten pop!quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:30 schreef Qwea het volgende:
ik ga slapen hoor ik nettrusten schatjes. Doen we di morgen nog even over?
Snoepie.quote:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Het was oh-oh d'r schuld.
Opgelost!
Slotje!
Courgette!
JIJ kwam daar zomaar uit het niets plotseling mee op de proppen!quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Sorry![]()
(Hoe kwamen we er ook alweer op? *terugscrollt* )
MM wil wel ff dat ik hem nog blaas ja. Zal ik hem de groetjes doen van je? En moet dat dan, voor , na of tijdens het blazen?quote:
Oh fakquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:29 schreef Greys het volgende:
Oh-oh, guilllllllllllllllty as charged!
Je hebt Shalalie zelf als eerste vanavond in den mond genomen bij het jacuzzi bubbel verhaal!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |