Ja sure, ik ben dat gisternacht in de vrieskou gaan jatten omdat ik daar zo een zin in hadquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:08 schreef Cat22 het volgende:
Oh-oh: beken! Jij weet hier meer van he?![]()
Tsk tsk tsk.....
Oke mevrouw.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Who gives a shit, stel niet zulke rare vragen en bel gewoon als Greys dat zegt ja
omdat je het lekker vindtquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:11 schreef Greys het volgende:
[..]
OP mij pist?
Whut? WHYYYYYYYYYYYYYY?
[..]
IEDEREEN heeft deze keer met het Songfestival te maken JJH!
Daar is geen ontkomen aan!
Elke Nederlander zal voortaan over de gehele wereld worden bespot als 'dat is een Shalalie!'
* over Qwea dr lading over Greys heen plast *quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:11 schreef Greys het volgende:
[..]
OP mij pist?
Whut? WHYYYYYYYYYYYYYY?
[..]
IEDEREEN heeft deze keer met het Songfestival te maken JJH!
Daar is geen ontkomen aan!
Elke Nederlander zal voortaan over de gehele wereld worden bespot als 'dat is een Shalalie!'
OEH NOES! Arme Rudolf!quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:12 schreef Greys het volgende:
Er is nu op Veronica een kerst-horror
Santa Claus tha killahhhhhhhhhhh!
IK heb nu lekker holland sport aanstaan.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:12 schreef Greys het volgende:
Er is nu op Veronica een kerst-horror
Santa Claus tha killahhhhhhhhhhh!
Ik wist het.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja sure, ik ben dat gisternacht in de vrieskou gaan jatten omdat ik daar zo een zin in had
Zeg me niet dat je nu pas door hebt dat dat hier zo werkt hequote:
Ik zou hem in elkaar beuken. Hij hoort je op zn minst aan te spreken met " meesteres"quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zeg me niet dat je nu pas door hebt dat dat hier zo werkt he?
quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zeg me niet dat je nu pas door hebt dat dat hier zo werkt he?
EUJ!quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zou hem in elkaar beuken. Hij hoort je op zn minst aan te spreken met " meesteres"
Laat hem meelezen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:14 schreef Qwea het volgende:
MM vraagt zich af waarom ik toch de hele tijd loopt te gniffelen![]()
Daar heb ik andere mensen voor.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zou hem in elkaar beuken. Hij hoort je op zn minst aan te spreken met " meesteres"
quote:
Onze inzending voor het komende Eurovisie Songfestival is deze keer in twee verloren uurtjes door Pierre Kartner (smurf, anyone?) in elkaar geflanst en heeft de welluidende titel 'Ik ben verliefd, shalalie'.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:14 schreef JJH het volgende:
Shalalalie?
*Geen diehard fan is en geen idee heeft waar het over gaat.
Knielen? HAH!quote:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Onze inzending voor het komende Eurovisie Songfestival is deze keer in twee verloren uurtjes door Pierre Kartner (smurf, anyone?) in elkaar geflanst en heeft de welluidende titel 'Ik ben verliefd, shalalie'.
Nou, ga nog op vakantie nu het nog kan, want de rest van ons leven kunnen we ons niet meer over de grenzen vertonen, dat zal je begrijpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |