en ik moet telkens lachen om die van jouquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, die qua geldt niet voor de gewone wodkaen die mits is afgezien van morgen
En enkel is meestal. Met uitzondering van gisteren.
Ik moest lachen om je post
Jouw lever beschouwt een fiks promillage als normaal.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb vakantie dus dakanmakkelijk.
EN IK HAGEEN KATER VANMORGEN
O ja. Scholierenquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb vakantie dus dakanmakkelijk.
EN IK HAGEEN KATER VANMORGEN
quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Heej maar mop, wat bepaalt nou of je visite wél of niet aan die voorraad mag komen?
Wat is de toelatingseis tot de drank?
Studenten noemen ze zoietsquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:02 schreef JJH het volgende:
[..]
O ja. Scholieren
Ik heb aankomende zomer pas weer vakantie.
Oh wacht, ik heb in Januari ook een week vrijgevraagd.
Hij kan toch haske vertraging hebben gehad?quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hij moet dr ieg al lang zijn hoor.
Hij heeft geen zin in ons
Nu is de grote vraag... wat vinden wij erger??????quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij kan toch haske vertraging hebben gehad?
Vandaag behoorde dat best tot de kansen.
Maar ik denk dat je gelijk hebt in het laatste inderdaad![]()
MBO is geen studie, dat is een opleiding. Ik kan het weten want ik heb MBO4 gedaan op dezelfde school.quote:
Ik denk dat ik van de alcohol geheugenverlies heb gekregen. Ik kan me er niiiiiiks van herinnerenquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Desalniettemin was er ooit een tijd dat wij elkaars bloed wel konden drinken he![]()
En dat was zeker géén 1995!quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
en ik moet telkens lachen om die van jou![]()
Desalniettemin was er ooit een tijd dat wij elkaars bloed wel konden drinken he![]()
Maakt niet uit. Toch val je onder de noemer student.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:03 schreef JJH het volgende:
[..]
MBO is geen studie, dat is een opleiding. Ik kan het weten want ik heb MBO4 gedaan op dezelfde school.
Dat uit het oog klaarblijkelijk ook meteen uit het hart is, uiteraardquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nu is de grote vraag... wat vinden wij erger??????
Ja bel ff JJH!quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Toch val je onder de noemer student.
Bel de IBG maar
Dan zijn we het eens.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat uit het oog klaarblijkelijk ook meteen uit het hart is, uiteraard
quote:
Whahahahaha hoe KOM je dr bijquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja bel ff JJH!
Vraag meteen of ze onze Songfestivalinzending van dit jaar al gehoord hebben!
*op greys pist*quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja bel ff JJH!
Ik zal morgen even bellen inderdaad.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja bel ff JJH!
Ja he? Vind ik ook!quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Het voelt wel al zo lang geleden anders
quote:
Who gives a shit, stel niet zulke rare vragen en bel gewoon als Greys dat zegt jaquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zal morgen even bellen inderdaad.
Wat heeft de Informatie Beheer Groep trouwens met het songfestival te maken.
Alleen de titel alquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:10 schreef Cat22 het volgende:
Deze deed me even gniffelen:
Chauffeur raakt streekbus kwijt
Als ik in Nijmegen ben zal ik goed rondkijken en meteen 112 bellen als ik hem zie.
OP mij pist?quote:
IEDEREEN heeft deze keer met het Songfestival te maken JJH!quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zal morgen even bellen inderdaad.
Wat heeft de Informatie Beheer Groep trouwens met het songfestival te maken.
Ja sure, ik ben dat gisternacht in de vrieskou gaan jatten omdat ik daar zo een zin in hadquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:08 schreef Cat22 het volgende:
Oh-oh: beken! Jij weet hier meer van he?![]()
Tsk tsk tsk.....
Oke mevrouw.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Who gives a shit, stel niet zulke rare vragen en bel gewoon als Greys dat zegt ja
omdat je het lekker vindtquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:11 schreef Greys het volgende:
[..]
OP mij pist?
Whut? WHYYYYYYYYYYYYYY?
[..]
IEDEREEN heeft deze keer met het Songfestival te maken JJH!
Daar is geen ontkomen aan!
Elke Nederlander zal voortaan over de gehele wereld worden bespot als 'dat is een Shalalie!'
* over Qwea dr lading over Greys heen plast *quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:11 schreef Greys het volgende:
[..]
OP mij pist?
Whut? WHYYYYYYYYYYYYYY?
[..]
IEDEREEN heeft deze keer met het Songfestival te maken JJH!
Daar is geen ontkomen aan!
Elke Nederlander zal voortaan over de gehele wereld worden bespot als 'dat is een Shalalie!'
OEH NOES! Arme Rudolf!quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:12 schreef Greys het volgende:
Er is nu op Veronica een kerst-horror
Santa Claus tha killahhhhhhhhhhh!
IK heb nu lekker holland sport aanstaan.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:12 schreef Greys het volgende:
Er is nu op Veronica een kerst-horror
Santa Claus tha killahhhhhhhhhhh!
Ik wist het.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja sure, ik ben dat gisternacht in de vrieskou gaan jatten omdat ik daar zo een zin in had
Zeg me niet dat je nu pas door hebt dat dat hier zo werkt hequote:
Ik zou hem in elkaar beuken. Hij hoort je op zn minst aan te spreken met " meesteres"quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zeg me niet dat je nu pas door hebt dat dat hier zo werkt he?
quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zeg me niet dat je nu pas door hebt dat dat hier zo werkt he?
EUJ!quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zou hem in elkaar beuken. Hij hoort je op zn minst aan te spreken met " meesteres"
Laat hem meelezen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:14 schreef Qwea het volgende:
MM vraagt zich af waarom ik toch de hele tijd loopt te gniffelen![]()
Daar heb ik andere mensen voor.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zou hem in elkaar beuken. Hij hoort je op zn minst aan te spreken met " meesteres"
quote:
Onze inzending voor het komende Eurovisie Songfestival is deze keer in twee verloren uurtjes door Pierre Kartner (smurf, anyone?) in elkaar geflanst en heeft de welluidende titel 'Ik ben verliefd, shalalie'.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:14 schreef JJH het volgende:
Shalalalie?
*Geen diehard fan is en geen idee heeft waar het over gaat.
Knielen? HAH!quote:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Onze inzending voor het komende Eurovisie Songfestival is deze keer in twee verloren uurtjes door Pierre Kartner (smurf, anyone?) in elkaar geflanst en heeft de welluidende titel 'Ik ben verliefd, shalalie'.
Nou, ga nog op vakantie nu het nog kan, want de rest van ons leven kunnen we ons niet meer over de grenzen vertonen, dat zal je begrijpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |