Jaaaaaaaaa komt ie weer!quote:
Ik ga wel mailenquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja.![]()
Na mijn eerste (en dus laatste) bak heb ik geklaagd bij hen dat het echt geen 12% is. Hooguit 1,2%.
En toen een Waarebon (jawel) gekregen waarmee ik een bak met een lekkere smaak heb gekocht.
Sorryquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Echt, zeg nou zelf Greys, de sfeer was hier zoooooo goed vanavond.
En nu kom jij ineens vanuit het niets met zo een beladen emotioneel onderwerp op de proppen![]()
JAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaa komt ie weer!
[ afbeelding ]
En ik vind niet dat we dit verder moeten uitpraten.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Echt, zeg nou zelf Greys, de sfeer was hier zoooooo goed vanavond.
En nu kom jij ineens vanuit het niets met zo een beladen emotioneel onderwerp op de proppen![]()
Ja, laten we gaan B&J sexen!quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En ik vind niet dat we dit verder moeten uitpraten.
Move on and live on, zeg ik.
Ik weet ff de regels niet meer...quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Sex met 2 potten bedoel je?quote:
Het was oh-oh d'r schuld.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Weer via die kut maoams.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:29 schreef Greys het volgende:
Oh-oh, guilllllllllllllllty as charged!
Je hebt Shalalie zelf als eerste vanavond in den mond genomen bij het jacuzzi bubbel verhaal!
Trusten pop!quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:30 schreef Qwea het volgende:
ik ga slapen hoor ik nettrusten schatjes. Doen we di morgen nog even over?
Snoepie.quote:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Het was oh-oh d'r schuld.
Opgelost!
Slotje!
Courgette!
JIJ kwam daar zomaar uit het niets plotseling mee op de proppen!quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Sorry![]()
(Hoe kwamen we er ook alweer op? *terugscrollt* )
MM wil wel ff dat ik hem nog blaas ja. Zal ik hem de groetjes doen van je? En moet dat dan, voor , na of tijdens het blazen?quote:
Oh fakquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:29 schreef Greys het volgende:
Oh-oh, guilllllllllllllllty as charged!
Je hebt Shalalie zelf als eerste vanavond in den mond genomen bij het jacuzzi bubbel verhaal!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |