is die geband?quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Gewoon een postopkrikker. Vroeger gewoon banwaardig net zoals porsche1
En ook dingen kijken die niet mogen...quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:52 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Als een echte kleuter dingen doen die niet mogen.
Precies, Van Velzen zit er ook nog steeds.... in het mierendoosje in de hoekquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Er komen meerdere gasten per dag. Er is geen regel dat er maar eentje mag zijn.
nee, anders kan ie de plaat niet meer draaienquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:55 schreef Aaiphone het volgende:
Giel haatte dit wijf. Kapt haar met een liedje af
quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja tygo kwam zijn coke voorraad brengen
Helemaal gelijkquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:56 schreef Joesse het volgende:
[..]
ja gerard heeft graveyard shift toch?
quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Precies, Van Velzen zit er ook nog steeds.... in het mierendoosje in de hoek
Trouw met mequote:Op dinsdag 22 december 2009 21:53 schreef TheVulture het volgende:
De burgemeester van Egmond aan Zee belde... of Dennis als de sodemieter dat duingras wil terugplaatsen.... het zand waait nu weg
Ja, die komt z'n plintenladdertje niet op.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat lukte ook al niet helemaal, hij had beter niet naar de microfoon kunnen gaan.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:57 schreef evert het volgende:
[..]
nee, anders kan ie de plaat niet meer draaien
ik word een beetje moe van die afgezaagde van velzen grappen van jequote:Op dinsdag 22 december 2009 21:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat jij daar op let. Ik lees die SMS-balk nooit...quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:57 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Wat rare smsjes net.
1 was half uur geleden , iets van
SSST< ik hou van ellie ..bla bla.achternaam. kusjes van je minnaar
en net
Sorry, ik ga vreemd en mijn man weet het niet!?
Ik hoop er op. Ik bedoelde meer dat dioe het ook gewoon zou moeten krijgen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:56 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
is die geband?
zo ja good riddance
Dit wordt afgeladen vol donderdag. Morgen rijden de treinen ook weer heel behoorlijk dus zal het ook wel druk zijn.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:57 schreef -Hans- het volgende:
Angstig druk op de GM.. waar gaat dat heen de komende dagenWel tof dat het weer nu eindelijk beter is.
Daarom mis je dus de FOK!smsjesquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:58 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat jij daar op let. Ik lees die SMS-balk nooit...
Nou echt niet hoorquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Gewoon een postopkrikker. Vroeger gewoon banwaardig net zoals porsche1
QFT.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:58 schreef Thomas B. het volgende:
Wat is die Timur een kneus trouwens
Als ik hetero zou zijn wist ik het welquote:
Ja, of als ze er zin in hebben (dus nooit)quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:57 schreef Dagoduck het volgende:
Krijgen ze nou op vaste tijden sapjes of niet?
Kyteman?quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:59 schreef Meddo het volgende:
Kende iemand de actergrondmuziek zonet? met die trompetten?
timur en ramon zijn een geweldig duo samen.... ik lach me rond kwart voor 5 steeds rot om dat duoquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:58 schreef Thomas B. het volgende:
Ik vind hem wel leuk, zo'n constante blije kop.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:58 schreef Thomas B. het volgende:
quoted for truthquote:
timoerrrrrrrr is tofquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:58 schreef Thomas B. het volgende:
De paus is ook niet gelovig!quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja ga ontkennen.![]()
De paus is nog geloofwaardiger als hij gaat beweren dat hij niet gelovig is.
Ik wist het al , maar het is nu alleen maar meer bevestigd dat hij niet leuk en origineel is.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:58 schreef Thomas B. het volgende:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:00 schreef evert het volgende:
[..]
timur en ramon zijn een geweldig duo samen.... ik lach me rond kwart voor 5 steeds rot om dat duo
En je neus wordt langer en langer.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
De paus is ook niet gelovig!
Maar ik doe het echt niet om m'n post op te krikken
Okay, thnx voor de uitleg...quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:00 schreef Etcetera het volgende:
[..]
quoted for truth
oftewel je hebt gelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |