Nou echt niet hoorquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Gewoon een postopkrikker. Vroeger gewoon banwaardig net zoals porsche1
QFT.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:58 schreef Thomas B. het volgende:
Wat is die Timur een kneus trouwens
Als ik hetero zou zijn wist ik het welquote:
Ja, of als ze er zin in hebben (dus nooit)quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:57 schreef Dagoduck het volgende:
Krijgen ze nou op vaste tijden sapjes of niet?
Kyteman?quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:59 schreef Meddo het volgende:
Kende iemand de actergrondmuziek zonet? met die trompetten?
timur en ramon zijn een geweldig duo samen.... ik lach me rond kwart voor 5 steeds rot om dat duoquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:58 schreef Thomas B. het volgende:
Ik vind hem wel leuk, zo'n constante blije kop.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:58 schreef Thomas B. het volgende:
quoted for truthquote:
timoerrrrrrrr is tofquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:58 schreef Thomas B. het volgende:
De paus is ook niet gelovig!quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja ga ontkennen.![]()
De paus is nog geloofwaardiger als hij gaat beweren dat hij niet gelovig is.
Ik wist het al , maar het is nu alleen maar meer bevestigd dat hij niet leuk en origineel is.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:58 schreef Thomas B. het volgende:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:00 schreef evert het volgende:
[..]
timur en ramon zijn een geweldig duo samen.... ik lach me rond kwart voor 5 steeds rot om dat duo
En je neus wordt langer en langer.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
De paus is ook niet gelovig!
Maar ik doe het echt niet om m'n post op te krikken
Okay, thnx voor de uitleg...quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:00 schreef Etcetera het volgende:
[..]
quoted for truth
oftewel je hebt gelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |