Giel doet het goedquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:54 schreef cheese. het volgende:
[..]
Eigenlijk is Giel wel ROCK'N ROLL
Geil kunnen we wel vast uitsluiten. Zo ver was ik al wel.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik hoop niks. Of vindt je het stiekem toch geil?
Je bent weer geweldigquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:54 schreef Piles het volgende:
Beide VeilingTV's zijn onderweg op Youtube
Gerard dacht ikquote:
Ja, maar meestal doen ze dan ook wel wat toch?quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Er komen meerdere gasten per dag. Er is geen regel dat er maar eentje mag zijn.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:54 schreef Q.E.D. het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:53 schreef TheVulture het volgende:
De burgemeester van Egmond aan Zee belde... of Dennis als de sodemieter dat duingras wil terugplaatsen.... het zand waait nu weg
quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:53 schreef TheVulture het volgende:
De burgemeester van Egmond aan Zee belde... of Dennis als de sodemieter dat duingras wil terugplaatsen.... het zand waait nu weg
Ja tygo kwam zijn coke voorraad brengenquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, maar meestal doen ze dan ook wel wat toch?
Dan typte ik hier niet.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hopelijk 10 vingers gebroken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |