Irritant is het woord niet, eerder hilarisch.quote:Op donderdag 24 december 2009 00:33 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik heb er nog eens over nagedacht. 1 van de leukere users vind ik Johndope en homoïst Raptorix. Maar echt irritante, niet inhoudelijke users, ken ik eigenlijk niet in NWS. Er wordt redelijk fatsoenlijk een discours bevochtigd.²
Wat is er hilarisch aan hitsige girls ?quote:Op donderdag 24 december 2009 09:27 schreef Lavenderr het volgende:
Irritant is het woord niet, eerder hilarisch.
'een discours bevochtigd'
'de romige Enait'
'hitsige girls'
'de tedere Pauw'
om maar eens een paar voorbeelden te noemen.
Nooit geweten dat Weltschmerz een rechtenstudieachtergrond heeft (nog een student?). Het verklaart wel een heleboel, maar wat ik vooral irritant vind is dat hij (en met hem vele anderen) niet schijnt te begrijpen dat er niet zoiets bestaat als een Utopia waarin het recht, democratie e.d. perfect geregeld zijn. Dat is behoorlijk irritant.quote:Op donderdag 24 december 2009 00:44 schreef Kees22 het volgende:
[..]
![]()
Ik ben wel blij met DS4, Weltschmerz en Pool, inderdaad. Precies om die reden.
Met was meer een stijlvoorbeeld. Jij pikt deze er nu uit, maar BSB heeft een scala van 'aparte' bijv.naamwoorden. Soms irritant, maar ik moet er ook erg om lachen.quote:Op donderdag 24 december 2009 09:33 schreef kitao het volgende:
[..]
Wat is er hilarisch aan hitsige girls ?
En sinds wanneer ben jij moderator en in welk topic indexforum , als ik vragen mag ?
(kan ik alvast een verdedigingsstrategie bedenken)
O ja , mijn schoonzus wil ook langs komen...
[ afbeelding ]
Geloof jij ook in Femalekampen dan ?quote:Op donderdag 24 december 2009 10:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Met was meer een stijlvoorbeeld. Jij pikt deze er nu uit, maar BSB heeft een scala van 'aparte' bijv.naamwoorden. Soms irritant, maar ik moet er ook erg om lachen.
Sinds vorige week vrijdag in BNW.
Wat zijn dat?quote:Op donderdag 24 december 2009 10:17 schreef kitao het volgende:
[..]
Geloof jij ook in Femalekampen dan ?
Nou, ik ben tegen wilders, maar begrijp wel dat jouw manier van uiten op dit forum irritatie op wekt. Het zal dus wat genuanceerder liggen vrees ik.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:41 schreef Meki het volgende:
Onzin, spreek eens voor jezelf.
de meesten die mij hier haten zijn merendeels wildersstemmers die mij niet mogen.
FEMAcamps , dommie.quote:Op donderdag 24 december 2009 10:19 schreef Lavenderr het volgende:
Wat zijn dat?
Ik heb meer geloof in de Hermandad, zoals je weet![]()
quote:Op woensdag 23 december 2009 18:43 schreef BansheeBoy het volgende:
Dit is een lastige opgave. Ik moet zeggen dat ik niet echt lastige c.q. irritante boys of girls in NWS ken. Daar benader ik de discours veels te inhoudelijk voor. Wellicht kom ik hier nog op terug. Ja.²
De paralympics van Fok!, leuk idee.quote:Op donderdag 24 december 2009 00:00 schreef De_Ruyter het volgende:
[..]
We moeten eigenlijk een soort POL award achtig iets in het leven roepen, een paar vrijwilligers om de stemmen te tellen, de prijzen een naam te geven en de categorieën te bedenken en klaar is kees.
En de categorie van de übermenschen , niet te vergeten.quote:Op donderdag 24 december 2009 10:40 schreef Monolith het volgende:
De paralympics van Fok!, leuk idee.
Zo wordt de politie weleens genoemd.quote:Op donderdag 24 december 2009 10:25 schreef kitao het volgende:
[..]
FEMAcamps , dommie.
http://www.sianews.com/modules.php?name=News&file=article&sid=1062
Geen wonder dat niemand mij kan volgen hier.
Ik heb nog geen idee wat Hermandad is , dus hoe zou ik dat moeten weten ?
(klinkt wel bekend , meer niet )
So wird die Polizei genannt , gleich hast du.quote:Op donderdag 24 december 2009 10:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zo wordt de politie weleens genoemd.
quote:Op donderdag 24 december 2009 10:40 schreef Monolith het volgende:
[..]
Jij blijft anders wel om mijn aandacht zeuren in allerlei topics terwijl ik je toch echt duidelijk had gemaakt dat ik met je uitgepraat ben.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:06 schreef Igen het volgende:
[..]
Ik vind het een belediging dat je DS4 en Pool met Weltschmerz vergelijkt. DS4 en Pool hebben tenminste echt verstand van die 'koran' en doen niet net alsof.
Dat ik Weltschmerz op z'n zachtst gezegd niet mag lijkt me dan ook duidelijk. Maar ik vind hem niet het meest irritant.
Ook dat zijn mensen.quote:Op donderdag 24 december 2009 10:40 schreef Monolith het volgende:
[..]
Oh dat zeker, maar je weet wat de Engelstaligen erover zeggen toch?quote:
Maar geloof je nu in de BNW , FEMA en NWO ; je moet er toch wel iets vanaf weten anders kun je daar toch niet modderen ?quote:Op donderdag 24 december 2009 10:57 schreef Lavenderr het volgende:
Zo wordt de politie weleens genoemd.
Hmm, beter van niet dan maar.quote:Op donderdag 24 december 2009 12:08 schreef Monolith het volgende:
[..]
Oh dat zeker, maar je weet wat de Engelstaligen erover zeggen toch?
Ontken ik dat? Nee.quote:Op donderdag 24 december 2009 08:10 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Het is maar goed dat je te taal niet machtig bent. Je zou zomaar 180 graden je mening draaien. De gemiddelde Hongaar is heel erg nationalistisch net zoals Turken dat zijn, erg lange tenen, zullen nooit hun fouten toegeven, hebben een enorme haat tegen zigeuners, joden en zogenaamde moraalridders als jij die menen dat je van een paar vakantiedagen de bevolking van haver tot gort kent.
Dan moet je gewoon wegblijven als je niks te zeggen hebt, in plaats van te fantaseren over hoe het in Nederland zou kunnen zijn.quote:[..]
Heej, dit is een NL forum wat hoofdzakelijk over NL gaat.
Fijn, ga daar dan je gal spuwen, in plaats van het te projecteren op bevolkingsgroepen waar je niks mee te maken hebt.quote:[..]
Er wordt zat over de Roma-zigeuners geschreven maar dan op de Hongaarse forums.
Waarom reageer je dan?quote:Op donderdag 24 december 2009 11:35 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Jij blijft anders wel om mijn aandacht zeuren in allerlei topics terwijl ik je toch echt duidelijk had gemaakt dat ik met je uitgepraat ben.
Waar kan jij wel aan tippen? Behalve dan aan het wereldrecord ongefundeerde betweterij?quote:De veronderstellig dat ik niet echt verstand van het recht zou hebben is een geringschatting van de opleiding terzake, waaraan zelfs ik niet kan tippen.
Lul dan niet zo dom.quote:
Als netto belastingbetaler, stemgerechtigde en een tweede woonadres in NL waar ik ook nog eens belasting voor betaal wegblijven?quote:[..]
Dan moet je gewoon wegblijven als je niks te zeggen hebt, in plaats van te fantaseren over hoe het in Nederland zou kunnen zijn.
[..]
Maak ik zelf wel uit.quote:Fijn, ga daar dan je gal spuwen,
Met die bevolkingsgroepen heb ik meer te maken dan jij met kinderlijke verstand ooit zult begrijpen.quote:in plaats van het te projecteren op bevolkingsgroepen waar je niks mee te maken hebt.
Dan ben je duidelijk niet goed geïntegreerd in je nieuwe thuisland.quote:Op donderdag 24 december 2009 13:20 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Als netto belastingbetaler, stemgerechtigde en een tweede woonadres in NL waar ik ook nog eens belasting voor betaal wegblijven?
Sterker, hét is mijn thuisland.quote:Op donderdag 24 december 2009 13:21 schreef Igen het volgende:
[..]
Dan ben je duidelijk niet goed geïntegreerd in je nieuwe thuisland.
Hét is Hongaarse spelling voor heet. Waar ligt hét?quote:Op donderdag 24 december 2009 13:24 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Sterker, hét is mijn thuisland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |