abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75937775
het is mij opgevallen dat bouwvakkers neerkijken op kantoorlui,en precies andersom

Volgens bouwvakkers zijn kantoortypes mensen ": die niet geleefd hebben,die vwo gedaan hebben,die niks te doen hebben dan alleen maar een beetje internetten,en niet hard werken voor hun geld maar wel goed betaald krijgen,bouwvakker vinden kantoormensen,sneue types.

volgens kantoor mensen : bouwvakker hebben hun school niet afgemaakt,of hebben vmbo gedaan,en leren nu hoe ze 'steentjes'moeten metselen. het zijn sneue types vol met tatoeages.

Dit bewijst dat jullie precies dezelfde gedachtes hebben,

klacht : Als het er op aan komt hebben jullie elkaar nodig,alleen willen jullie niet inzien dat juliie precies dezelfde gedachtes hebben,want als jij jouw huis gebouwd wil hebben,heb jij bouwvakkers nodig,en bouwvakker hebben jouw geld nodig dusss.
pi_75937815
meer respect voor de bouwvakkers dan de kantoorlui.
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
pi_75937848
Je hebt gelijk.
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
  dinsdag 22 december 2009 @ 20:04:05 #4
245594 Pinterman
Luis in de pels
pi_75937862
Je spreekt over jullie. Wie ben jij?

Dit gaat een geweldig topic worden, ik voel het gewoon aan mijn water!
Ik wens je een dolfijne dag
pi_75937870
Wat is je klacht?
Niet terugplaatsen @admin
pi_75937875
Sterk betoog. Goed geschreven.
  dinsdag 22 december 2009 @ 20:05:13 #7
250488 Teezie
niet(machine)
pi_75937910
Terechte klacht..

Voorbeeldje: soms vraag ik drinken aan mn broertje maar dan komt hij het nooit brengen. Dan ren ik naar hem toe en sla ik hem verrot.

Maar ts wat vind jij ervan? dat willen we natuurlijk allemaal horen
Chubun Tomata
pi_75937928
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 20:02 schreef FunkyHomosapien het volgende:
Dat dus
Blaze with the fire that is never extinguished
pi_75937935
En de uitkerinstrekkert?
0 topics op naam. 14.gif
pi_75937952
Niet alle kantoorlui kijken neer op bouwvakkers hoor.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_75937958
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 20:05 schreef Broekpaling het volgende:
En de uitkerinstrekkert?
Verdient het meeste respect.

Zie tong80.
pi_75937977
Bouwvakkerts
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
  dinsdag 22 december 2009 @ 20:08:30 #14
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_75938066
Ok, ik woon boven een bouwbedrijf, waar mijn man ook werkt, en vind het complete onzin wat je nu typt.

Mijn man is begonnen op de bouw en werkt nu op kantoor, hij is tevens sleutelhouder van het bedrijf en daarom wonen we er ook boven.
Er werken in de binnendienst ongeveer 50 mensen en buitendienst ongeveer 200 mensen.
En niemand kijkt neer op de ander, zelfs de schoonmaaksters krijgen net zo veel respect, we hebben mensen op kantoor met tatoeges en mensen in de bouw zonder tatoeages.

En allemaal werken ze even hard, op andere manieren wel, maar even hard, ik heb voor beide partijen ook evenveel respect.
Mijn man kent beide werelden, de bouw was lichamelijk zwaarder, kantoor is geestelijk zwaarder, maar het een doet niet onder voor de ander.
in de OR zitten ook mensen van beide partijen, iedereen kan zich aanmelden daarvoor, dus de directeur heeft op dat moment net zo veel te zeggen als de afbouwer.

Met bedrijfsfeesten en de kerstborrel staat alles ook met elkaar te kletsen, niet de bouwvakkers bij bouwvakkers en kantoorlui bij kantoorlui.
We hebben ook beide partijen in onze vriendengroep zitten en dat is bij de meeste zo binnen dit bedrijf.

Dus, nee, ben het niet met je klacht eens!
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_75938119
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 20:05 schreef Broekpaling het volgende:
En de uitkerinstrekkert?
daar mag iedereen opneer kijken vind ik.

mensen die niet werken voor hun geld,maar wij moeten wel werken voor hun zodat hun elke maand op de bank kunnen afwachten tot onze lonen op hun rekening word gestord
  Moderator dinsdag 22 december 2009 @ 20:09:59 #16
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_75938152
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 20:09 schreef lovethisx het volgende:

[..]

mensen die niet werken voor hun geld,maar wij moeten wel werken voor hun zodat hun elke maand op de bank kunnen afwachten tot onze lonen op hun rekening word gestord
Want iedereen heeft natuurlijk vrijwillig een uitkering
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
pi_75938153
quote:

[..]

STEMPT PVV MESNUH!!!
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
pi_75938206
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 20:10 schreef Fha het volgende:

[..]

nee,maar wel sommige mensen
pi_75938335
quote:

[..]

Wat ga jij doen als je eens werkloos raakt? verhongeren en verhuizen naar de straat?
pi_75938360
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 20:08 schreef snakelady het volgende:
Ok, ik woon boven een bouwbedrijf, waar mijn man ook werkt, en vind het complete onzin wat je nu typt.

Mijn man is begonnen op de bouw en werkt nu op kantoor, hij is tevens sleutelhouder van het bedrijf en daarom wonen we er ook boven.
Er werken in de binnendienst ongeveer 50 mensen en buitendienst ongeveer 200 mensen.
En niemand kijkt neer op de ander, zelfs de schoonmaaksters krijgen net zo veel respect, we hebben mensen op kantoor met tatoeges en mensen in de bouw zonder tatoeages.

En allemaal werken ze even hard, op andere manieren wel, maar even hard, ik heb voor beide partijen ook evenveel respect.
Mijn man kent beide werelden, de bouw was lichamelijk zwaarder, kantoor is geestelijk zwaarder, maar het een doet niet onder voor de ander.
in de OR zitten ook mensen van beide partijen, iedereen kan zich aanmelden daarvoor, dus de directeur heeft op dat moment net zo veel te zeggen als de afbouwer.

Met bedrijfsfeesten en de kerstborrel staat alles ook met elkaar te kletsen, niet de bouwvakkers bij bouwvakkers en kantoorlui bij kantoorlui.
We hebben ook beide partijen in onze vriendengroep zitten en dat is bij de meeste zo binnen dit bedrijf.

Leuk dat iedereen bij jouw normaal doet tegenelkaar,

maar ik heb echt momenten meegemaakt waar bouwvakkers echt hard werden vernederd door de managers, en aangezien mijn vader ook iets min of meer in de bouw werkt heb ik ook dingen meegemaakt,
wat echt nergens op slaat
  dinsdag 22 december 2009 @ 20:15:35 #22
270715 Dr_Doofenshmirtz
Heinz Doofenshmirtz
pi_75938379
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 20:08 schreef snakelady het volgende:

Das ook frapant. Denkt TS een mooie discussie op gang te kunnen brengen, haalt iemand d.m.v. eigen ervaringen zijn hele OP onderuit
  dinsdag 22 december 2009 @ 20:16:23 #23
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_75938407
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 20:14 schreef wuh het volgende:

[..]

Wat ga jij doen als je eens werkloos raakt? verhongeren en verhuizen naar de straat?
Ik hoop Nederlands leren.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_75938429
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 20:15 schreef Dr_Doofenshmirtz het volgende:

[..]

Das ook frapant. Denkt TS een mooie discussie op gang te kunnen brengen, haalt iemand d.m.v. eigen ervaringen zijn hele OP onderuit
het is haar,ben een meisje
pi_75938439
TS is een bouwvakker. Je moest eens weten wat die kantoorpikkies allemaal voor deals achter hun pctje sluiten.
Gonna live while I'm alive, I'll sleep when I'm dead!
  dinsdag 22 december 2009 @ 20:17:12 #26
198371 Equites
Im going fucking oldschool!
pi_75938443
De wereld is gelukkig dan ook maar verdeeld in 2 groepen: De bouwvakkers en de Kantoorknaapjes
------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------
pi_75938507
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 20:10 schreef Fha het volgende:

[..]

daar is de 1e klaploper
  dinsdag 22 december 2009 @ 20:18:47 #28
166265 Acinonyx
Deutschland über alles ~ !
pi_75938519
Kantoormensen, die zitten daar maar een beetje te zitten in een kantoortje de hele dag en voeren verder geen flikker uit. En dan neerkijken op de hardwerkende bouwvakkers. Nou doe het maar eens een keertje, kom uit dat muffe kantoortje van je en ga eens de bouw op, je zou het nog geen 5 minuten volhouden, want op de bouw moet gewerkt worden.
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
  dinsdag 22 december 2009 @ 20:19:03 #29
270715 Dr_Doofenshmirtz
Heinz Doofenshmirtz
pi_75938529
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 20:16 schreef lovethisx het volgende:

[..]

het is haar,ben een meisje
  dinsdag 22 december 2009 @ 20:19:46 #30
248784 druppelkut
huppelt een beetje
pi_75938562
quote:

[..]

Had jij je school maar eens afgemaakt. Dan had je post niet zo vol spelfouten gestaan

tering zeg.....
  Moderator dinsdag 22 december 2009 @ 20:20:23 #31
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_75938590
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 20:18 schreef Acinonyx het volgende:
Kantoormensen, die zitten daar maar een beetje te zitten in een kantoortje de hele dag en voeren verder geen flikker uit. En dan neerkijken op de hardwerkende bouwvakkers. Nou doe het maar eens een keertje, kom uit dat muffe kantoortje van je en ga eens de bouw op, je zou het nog geen 5 minuten volhouden, want op de bouw moet gewerkt worden.
Net alsof bouwvakkers het wel een dag uit houden in een kantoor?

Of ben ik nu aan het happen?
pi_75938605
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 20:17 schreef Equites het volgende:
De wereld is gelukkig dan ook maar verdeeld in 2 groepen: De bouwvakkers en de Kantoorknaapjes

nee maar ik heb het alleen over die 2 groepen
trouwens we zijn allemaal 1 groep
  dinsdag 22 december 2009 @ 20:20:52 #33
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_75938616
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 20:15 schreef lovethisx het volgende:

[..]

maar ik heb echt momenten meegemaakt waar bouwvakkers echt hard werden vernederd door de managers, en aangezien mijn vader ook iets min of meer in de bouw werkt heb ik ook dingen meegemaakt,
Klaag dan over wat je vader blijkbaar is overkomen. Wat je nu doet is als een hoog boven de goegemeente verheven prediker iedereen gelijkschakelen in je OP.
Stop the world, I want to get out.
pi_75938637
Ja want alleen VWO-ers komen op kantoor terecht.

Ik ook en ik ben VMBO-UL afgestudeerd.
pi_75938640
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 20:04 schreef Apebeer het volgende:
Wat is je klacht?
pi_75938650
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 20:20 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

HAHHAHAHA
dit bewijst weer dat jullie dezelfde gedachten hebben
  dinsdag 22 december 2009 @ 20:22:09 #37
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_75938674
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 20:15 schreef lovethisx het volgende:

[..]

Hier in de omgeving zitten veel bouwbedrijven, naast het bedrijf waar we boven wonen ken ik er nog zo'n 3 met een eigen bedrijf in die sector waaronder mijn broer.
Maar van geen van alles heb ik ooit iets gehoord van wat jij beschrijft.

Misschien ligt het hier aan de regio, we zijn redelijk nuchtere Brabanders en respecteren ieders beroep.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  Moderator dinsdag 22 december 2009 @ 20:22:27 #38
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_75938700
Ik ben vanuit de bouw op kantoor gekomen
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
  dinsdag 22 december 2009 @ 20:24:19 #40
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_75938761
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 20:18 schreef Acinonyx het volgende:
klets, zoals ik al schreef, mijn man heeft op de bouw gewerkt en zit nu op kantoor, het werk wat hij nu doet is zwaarder, hij heeft veel meer verantwoording.
Maar lichamelijk is de bouw weer zwaarder, op kantoor heeft hij meer uitdaging en afwisseling end aarom zit hij liever op kantoor.
Maar echt niet dat hij de hele dag op zijn reet zit hoor, vooral in deze moeilijke tijden zou hij dan allang ontslagen zijn.
pi_75938763
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 20:02 schreef FunkyHomosapien het volgende:
Meer respect voor je mat dan kort haar.
Cool story, Hansel.
  dinsdag 22 december 2009 @ 20:25:35 #42
166265 Acinonyx
Deutschland über alles ~ !
pi_75938810
quote:

[..]

Nou het vergt niet veel inspanning, een hele dag in zo'n fijne bureaustoel zitten. En om de 10 meter vind je wel ergens een automaat waar warme koffie of soep uit komt
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
  dinsdag 22 december 2009 @ 20:26:19 #43
273607 Linker_Onderlip
...naast Rechter Onderlip
pi_75938834
Die hoge heren in 't pluche vreten zich elke dag vol met kaviaar!!1!111!!!!11 En dat allemaal over de ruggen van ons hardwerkende burgers!!1!111 Dat zit daar maar op kantoor...en maar bonussen vangen terwijl onze lonen bevroren zijn!1!!11 En dat allemaal door de privatisering, de komst van de Euro, Europa zelf en Joop den Uyl!11!!11!!1
quote:
"IK HEEJ DAN MESSCHIENT NIE ZOVEUL LETTERS GEFRÈTEN NET GULLIE, MOAR IK HOAL ZO NE WOAGEN UT BEKOAR!11!!! DÈ ZIE IK JOU NOG NIE DOEN MAKKER!!1!!11!!!"
Ferry van de Zaande
Ieder kutje zingt zoals het gebekt is.
  dinsdag 22 december 2009 @ 20:27:07 #44
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_75938872
Respect moet je voor iedereen hebben, maar kantoorwerk is natuurlijk wel "moeilijker". Het wordt immers ook beter betaald. De bouwvakkers die ik ken zijn prima mensen, maar wel enigszins dom natuurlijk Ze kunnen niet op kantoor werken, want daar hebben ze over het algemeen de capaciteiten niet voor. Als ze die wel hadden, kozen ze natuurlijk ook voor de beter betaalde baan.
heitieh
  Moderator dinsdag 22 december 2009 @ 20:27:19 #45
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_75938879
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 20:25 schreef Acinonyx het volgende:

[..]

Nou het vergt niet veel inspanning, een hele dag in zo'n fijne bureaustoel zitten. En om de 10 meter vind je wel ergens een automaat waar warme koffie of soep uit komt
lichamelijk gezien is een dag op kantoor zitten geen uitdaging. Je wordt dat ook geacht met je hersens te werken in plaats van met je handen.
  dinsdag 22 december 2009 @ 20:27:23 #46
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_75938883
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 20:25 schreef Acinonyx het volgende:

[..]

Toch is het zwaar op kantoor, al was het alleen maar omdat je constant in de gaten moet houden wie van je collega's je nu weer probeert te naaien bij de baas
Stop the world, I want to get out.
  dinsdag 22 december 2009 @ 20:28:19 #47
207884 Heremeteit
alweer een poort
pi_75938915
quote:

[..]

Natuurlijk, dan gaan ze binnen wel muurtjes bouwen. Het meeste kantoorwerk zal echter niet mogeljk blijken, aangezien men daar over het algemeen een zekere vorm van verstand voor nodig heeft.

pi_75939001
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 20:21 schreef Aestivate het volgende:
Ja want alleen VWO-ers komen op kantoor terecht.

Ik ook en ik ben VMBO-UL afgestudeerd.
nee dat zeg ik niet ,ik zeg dat sommige bouwvakker zo denken,mijn moeder werkt ook op kantoor en zit in hetzelfde filiaal als de vwo mensen op haar kantoor,en ze heeft niet eens de middelbare school afgemaakt
pi_75939009
Vroeger werkte ik op kantoor, nu werk ik in de bouw. Het werk is aangenamer, leuker, betekenisvoller en de sfeer op 't terrein is vaak stukken beter dan in het kantoor. Ik ben universitair opgeleid, maar vond niet wat ik zocht en kwam zodoende terecht in de bouw. Hier heb ik het gevoel dat ik iets nuttigs doen en iets bereik.
Derevaun Seraun.
  dinsdag 22 december 2009 @ 20:31:12 #50
157306 De_Groentenboer
Ein kilo roflkartoffeln bitte
pi_75939014
Bijna alles en iedereen is van elkaar afhankelijk, dus neerkijken is sowieso geen strak plan, het enige wat eigenlijk anders is is de verantwoording die je af moet leggen en daar word je dan (vaak) naar betaald.
'sup.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')