abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75937775
het is mij opgevallen dat bouwvakkers neerkijken op kantoorlui,en precies andersom

Volgens bouwvakkers zijn kantoortypes mensen ": die niet geleefd hebben,die vwo gedaan hebben,die niks te doen hebben dan alleen maar een beetje internetten,en niet hard werken voor hun geld maar wel goed betaald krijgen,bouwvakker vinden kantoormensen,sneue types.

volgens kantoor mensen : bouwvakker hebben hun school niet afgemaakt,of hebben vmbo gedaan,en leren nu hoe ze 'steentjes'moeten metselen. het zijn sneue types vol met tatoeages.

Dit bewijst dat jullie precies dezelfde gedachtes hebben,

klacht : Als het er op aan komt hebben jullie elkaar nodig,alleen willen jullie niet inzien dat juliie precies dezelfde gedachtes hebben,want als jij jouw huis gebouwd wil hebben,heb jij bouwvakkers nodig,en bouwvakker hebben jouw geld nodig dusss.
pi_75937815
meer respect voor de bouwvakkers dan de kantoorlui.
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
pi_75937848
Je hebt gelijk.
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
  dinsdag 22 december 2009 @ 20:04:05 #4
245594 Pinterman
Luis in de pels
pi_75937862
Je spreekt over jullie. Wie ben jij?

Dit gaat een geweldig topic worden, ik voel het gewoon aan mijn water!
Ik wens je een dolfijne dag
pi_75937870
Wat is je klacht?
Niet terugplaatsen @admin
pi_75937875
Sterk betoog. Goed geschreven.
  dinsdag 22 december 2009 @ 20:05:13 #7
250488 Teezie
niet(machine)
pi_75937910
Terechte klacht..

Voorbeeldje: soms vraag ik drinken aan mn broertje maar dan komt hij het nooit brengen. Dan ren ik naar hem toe en sla ik hem verrot.

Maar ts wat vind jij ervan? dat willen we natuurlijk allemaal horen
Chubun Tomata
pi_75937928
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 20:02 schreef FunkyHomosapien het volgende:
meer respect voor de bouwvakkers dan de kantoorlui.
Dat dus
Blaze with the fire that is never extinguished
pi_75937935
En de uitkerinstrekkert?
0 topics op naam. 14.gif
pi_75937952
Niet alle kantoorlui kijken neer op bouwvakkers hoor.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_75937958
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 20:05 schreef Broekpaling het volgende:
En de uitkerinstrekkert?
Verdient het meeste respect.

Zie tong80.
pi_75937977
Bouwvakkerts
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
  dinsdag 22 december 2009 @ 20:08:30 #14
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_75938066
Ok, ik woon boven een bouwbedrijf, waar mijn man ook werkt, en vind het complete onzin wat je nu typt.

Mijn man is begonnen op de bouw en werkt nu op kantoor, hij is tevens sleutelhouder van het bedrijf en daarom wonen we er ook boven.
Er werken in de binnendienst ongeveer 50 mensen en buitendienst ongeveer 200 mensen.
En niemand kijkt neer op de ander, zelfs de schoonmaaksters krijgen net zo veel respect, we hebben mensen op kantoor met tatoeges en mensen in de bouw zonder tatoeages.

En allemaal werken ze even hard, op andere manieren wel, maar even hard, ik heb voor beide partijen ook evenveel respect.
Mijn man kent beide werelden, de bouw was lichamelijk zwaarder, kantoor is geestelijk zwaarder, maar het een doet niet onder voor de ander.
in de OR zitten ook mensen van beide partijen, iedereen kan zich aanmelden daarvoor, dus de directeur heeft op dat moment net zo veel te zeggen als de afbouwer.

Met bedrijfsfeesten en de kerstborrel staat alles ook met elkaar te kletsen, niet de bouwvakkers bij bouwvakkers en kantoorlui bij kantoorlui.
We hebben ook beide partijen in onze vriendengroep zitten en dat is bij de meeste zo binnen dit bedrijf.

Dus, nee, ben het niet met je klacht eens!
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_75938119
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 20:05 schreef Broekpaling het volgende:
En de uitkerinstrekkert?
daar mag iedereen opneer kijken vind ik.

mensen die niet werken voor hun geld,maar wij moeten wel werken voor hun zodat hun elke maand op de bank kunnen afwachten tot onze lonen op hun rekening word gestord
  Moderator dinsdag 22 december 2009 @ 20:09:59 #16
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_75938152
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 20:09 schreef lovethisx het volgende:

[..]

mensen die niet werken voor hun geld,maar wij moeten wel werken voor hun zodat hun elke maand op de bank kunnen afwachten tot onze lonen op hun rekening word gestord
Want iedereen heeft natuurlijk vrijwillig een uitkering
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
pi_75938153
quote:

[..]

STEMPT PVV MESNUH!!!
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
pi_75938206
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 20:10 schreef Fha het volgende:

[..]

Want iedereen heeft natuurlijk vrijwillig een uitkering
nee,maar wel sommige mensen
pi_75938335
quote:

[..]

Wat ga jij doen als je eens werkloos raakt? verhongeren en verhuizen naar de straat?
pi_75938360
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 20:08 schreef snakelady het volgende:
Ok, ik woon boven een bouwbedrijf, waar mijn man ook werkt, en vind het complete onzin wat je nu typt.

Mijn man is begonnen op de bouw en werkt nu op kantoor, hij is tevens sleutelhouder van het bedrijf en daarom wonen we er ook boven.
Er werken in de binnendienst ongeveer 50 mensen en buitendienst ongeveer 200 mensen.
En niemand kijkt neer op de ander, zelfs de schoonmaaksters krijgen net zo veel respect, we hebben mensen op kantoor met tatoeges en mensen in de bouw zonder tatoeages.

En allemaal werken ze even hard, op andere manieren wel, maar even hard, ik heb voor beide partijen ook evenveel respect.
Mijn man kent beide werelden, de bouw was lichamelijk zwaarder, kantoor is geestelijk zwaarder, maar het een doet niet onder voor de ander.
in de OR zitten ook mensen van beide partijen, iedereen kan zich aanmelden daarvoor, dus de directeur heeft op dat moment net zo veel te zeggen als de afbouwer.

Met bedrijfsfeesten en de kerstborrel staat alles ook met elkaar te kletsen, niet de bouwvakkers bij bouwvakkers en kantoorlui bij kantoorlui.
We hebben ook beide partijen in onze vriendengroep zitten en dat is bij de meeste zo binnen dit bedrijf.

Leuk dat iedereen bij jouw normaal doet tegenelkaar,

maar ik heb echt momenten meegemaakt waar bouwvakkers echt hard werden vernederd door de managers, en aangezien mijn vader ook iets min of meer in de bouw werkt heb ik ook dingen meegemaakt,
wat echt nergens op slaat
  dinsdag 22 december 2009 @ 20:15:35 #22
270715 Dr_Doofenshmirtz
Heinz Doofenshmirtz
pi_75938379
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 20:08 schreef snakelady het volgende:

Das ook frapant. Denkt TS een mooie discussie op gang te kunnen brengen, haalt iemand d.m.v. eigen ervaringen zijn hele OP onderuit
  dinsdag 22 december 2009 @ 20:16:23 #23
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_75938407
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 20:14 schreef wuh het volgende:

[..]

Wat ga jij doen als je eens werkloos raakt? verhongeren en verhuizen naar de straat?
Ik hoop Nederlands leren.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_75938429
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 20:15 schreef Dr_Doofenshmirtz het volgende:

[..]

Das ook frapant. Denkt TS een mooie discussie op gang te kunnen brengen, haalt iemand d.m.v. eigen ervaringen zijn hele OP onderuit
het is haar,ben een meisje
pi_75938439
TS is een bouwvakker. Je moest eens weten wat die kantoorpikkies allemaal voor deals achter hun pctje sluiten.
Gonna live while I'm alive, I'll sleep when I'm dead!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')