Dat dusquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:02 schreef FunkyHomosapien het volgende:
meer respect voor de bouwvakkers dan de kantoorlui.
Verdient het meeste respect.quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:05 schreef Broekpaling het volgende:
En de uitkerinstrekkert?
daar mag iedereen opneer kijken vind ik.quote:
Want iedereen heeft natuurlijk vrijwillig een uitkeringquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:09 schreef lovethisx het volgende:
[..]
daar mag iedereen opneer kijken vind ik.
mensen die niet werken voor hun geld,maar wij moeten wel werken voor hunzodat hun elke maand op de bank kunnen afwachten tot onze lonen op hun rekening word gestord
STEMPT PVV MESNUH!!!quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:09 schreef lovethisx het volgende:
[..]
mensen die niet werken voor hun geld,maar wij moeten wel werken voor hunzodat hun elke maand op de bank kunnen afwachten tot onze lonen op hun rekening word gestord
nee,maar wel sommige mensenquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:10 schreef Fha het volgende:
[..]
Want iedereen heeft natuurlijk vrijwillig een uitkering
Wat ga jij doen als je eens werkloos raakt? verhongeren en verhuizen naar de straat?quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:09 schreef lovethisx het volgende:
[..]
Leuk dat iedereen bij jouw normaal doet tegenelkaar,quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:08 schreef snakelady het volgende:
Ok, ik woon boven een bouwbedrijf, waar mijn man ook werkt, en vind het complete onzin wat je nu typt.![]()
Mijn man is begonnen op de bouw en werkt nu op kantoor, hij is tevens sleutelhouder van het bedrijf en daarom wonen we er ook boven.
Er werken in de binnendienst ongeveer 50 mensen en buitendienst ongeveer 200 mensen.
En niemand kijkt neer op de ander, zelfs de schoonmaaksters krijgen net zo veel respect, we hebben mensen op kantoor met tatoeges en mensen in de bouw zonder tatoeages.
En allemaal werken ze even hard, op andere manieren wel, maar even hard, ik heb voor beide partijen ook evenveel respect.
Mijn man kent beide werelden, de bouw was lichamelijk zwaarder, kantoor is geestelijk zwaarder, maar het een doet niet onder voor de ander.
in de OR zitten ook mensen van beide partijen, iedereen kan zich aanmelden daarvoor, dus de directeur heeft op dat moment net zo veel te zeggen als de afbouwer.
Met bedrijfsfeesten en de kerstborrel staat alles ook met elkaar te kletsen, niet de bouwvakkers bij bouwvakkers en kantoorlui bij kantoorlui.
We hebben ook beide partijen in onze vriendengroep zitten en dat is bij de meeste zo binnen dit bedrijf.
Dus, nee, ben het niet met je klacht eens!
Das ook frapant. Denkt TS een mooie discussie op gang te kunnen brengen, haalt iemand d.m.v. eigen ervaringen zijn hele OP onderuitquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:08 schreef snakelady het volgende:
Ok, ik woon boven een bouwbedrijf, waar mijn man ook werkt, en vind het complete onzin wat je nu typt.![]()
Mijn man is begonnen op de bouw en werkt nu op kantoor, hij is tevens sleutelhouder van het bedrijf en daarom wonen we er ook boven.
Er werken in de binnendienst ongeveer 50 mensen en buitendienst ongeveer 200 mensen.
En niemand kijkt neer op de ander, zelfs de schoonmaaksters krijgen net zo veel respect, we hebben mensen op kantoor met tatoeges en mensen in de bouw zonder tatoeages.
En allemaal werken ze even hard, op andere manieren wel, maar even hard, ik heb voor beide partijen ook evenveel respect.
Mijn man kent beide werelden, de bouw was lichamelijk zwaarder, kantoor is geestelijk zwaarder, maar het een doet niet onder voor de ander.
in de OR zitten ook mensen van beide partijen, iedereen kan zich aanmelden daarvoor, dus de directeur heeft op dat moment net zo veel te zeggen als de afbouwer.
Met bedrijfsfeesten en de kerstborrel staat alles ook met elkaar te kletsen, niet de bouwvakkers bij bouwvakkers en kantoorlui bij kantoorlui.
We hebben ook beide partijen in onze vriendengroep zitten en dat is bij de meeste zo binnen dit bedrijf.
Dus, nee, ben het niet met je klacht eens!
Ik hoop Nederlands leren.quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:14 schreef wuh het volgende:
[..]
Wat ga jij doen als je eens werkloos raakt? verhongeren en verhuizen naar de straat?
het is haar,ben een meisjequote:Op dinsdag 22 december 2009 20:15 schreef Dr_Doofenshmirtz het volgende:
[..]
Das ook frapant. Denkt TS een mooie discussie op gang te kunnen brengen, haalt iemand d.m.v. eigen ervaringen zijn hele OP onderuit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |