Zoom stond uit, maar dat is ook de clue van het verhaal. Het was de bedoeling dat alle sneeuw een heuvel werdquote:Op dinsdag 22 december 2009 18:11 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Met stokken was hij toffer geweest![]()
Idee is goed, maar had zelf gedaan alsof er wel een heuvel stond, en niet ineens op de uitgezoomde positie staan
quote:
Zou wel een stunt zijnquote:
Nee dat je SR hacktquote:
Daar zaten de filmpjes niet bij.. (dacht ikquote:Op dinsdag 22 december 2009 18:19 schreef Aaiphone het volgende:
Waarom in 1 keer als quote die OP?
http://fok.3fmfan.nl/op als je daar de tekst uit de wiki haalt is het goed
hé, zij zijn degenen die opgepept moeten worden, dus van mij mogen ze een belangrijke stem hebbenquote:Op dinsdag 22 december 2009 18:22 schreef Beaudelaire het volgende:
Bah, Ryan Shaw wordt het anthem. Ekdom en Beelen willen te graag.
What did you do? knieblessures zijn kut en langdradig, sprak zij met ervaring, dus desnoods naar de dokter gaan!quote:
Geen idee maar hij begon ineens te steken en don't tell me about it, ik loop al vier jaar ermee. Maar het is niet echt een blessure. Althans, nu weer wel. Don't ask.quote:Op dinsdag 22 december 2009 18:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]
What did you do? knieblessures zijn kut en langdradig, sprak zij met ervaring, dus desnoods naar de dokter gaan!
Inderdaad, heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel verre afstand voor ik ze wat zou gunnenquote:Op dinsdag 22 december 2009 18:21 schreef TAV74 het volgende:
Pearl Jam nog steeds, wel de band ik het met afstand het meeste gun
Toch zonde dat het met dat nummer moet.quote:Op dinsdag 22 december 2009 18:23 schreef TAV74 het volgende:
[..]
hé, zij zijn degenen die opgepept moeten worden, dus van mij mogen ze een belangrijke stem hebben
Oh da's wel kutquote:Op dinsdag 22 december 2009 18:24 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Geen idee maar hij begon ineens te steken en don't tell me about it, ik loop al vier jaar ermee. Maar het is niet echt een blessure. Althans, nu weer wel. Don't ask.
quote:
Mijn knieschijf schuurt over 't bot eronder, was het praktisch over door fysio-oefeningen enzo, ging ik snowboarden.quote:Op dinsdag 22 december 2009 18:25 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Oh da's wel kutIk loop al ruim 5 jaar rond met een kruisband minder, maar ben er al even zolang niet meer doorgegaan gelukkig
Na 3x snapte ik 'm pasquote:Op dinsdag 22 december 2009 18:26 schreef djkoelkast het volgende:
Ik denk dat ik Kees Zie, maar ik miste de Sunshine Band
Als je niet verder komt dat Pearl Jam, een band die qua personen meer dan deugt en altijd hun eigen weg gekozen hebben, een kutband noemen heb je echt geen enkel gevoel waar muziek voor moet staanquote:Op dinsdag 22 december 2009 18:25 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Inderdaad, heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel verre afstand voor ik ze wat zou gunnenkutband
Klinkt pijnlijkquote:Op dinsdag 22 december 2009 18:27 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Mijn knieschijf schuurt over 't bot eronder, was het praktisch over door fysio-oefeningen enzo, ging ik snowboarden.En met kou heb ik er veel meer last van omdat de spieren dan minder soepel zijn en dus knieschijf er dichter op ligt. Maar mijn linkerknie, waar ik vrijwel nooit last van heb, is ineens veeeeeeeet aan het steken, uit het niets.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 18:26 schreef djkoelkast het volgende:
Ik denk dat ik Kees Zie, maar ik miste de Sunshine Band
Mwoah, m'n moeder heeft hetzelfde gehad, zelfde leeftijd, en is een paar jaar geleden pas geholpen omdat ze er toen weer last van kreeg. Ik maak me niet zoveel zorgenquote:
Gaaf plaatjequote:Op dinsdag 22 december 2009 18:28 schreef -Hans- het volgende:
Stemming zit er goed in na de nieuwe tussenstand
[ afbeelding ]
Meer foto's komen rond 19:00
Neem aan ook om een uur of acht?quote:
Voor Frank Sinatra - New Yorkquote:Op dinsdag 22 december 2009 18:33 schreef Etcetera het volgende:
50k voor 1 plaatVIJFTIG DUIZEND
Damn
Wel een wereldplaatquote:
US3 - Cantaloopquote:Op dinsdag 22 december 2009 18:40 schreef Miam het volgende:
hoe heet dit nummer? dit is wel erg tof!
Zolang ze maar donerenquote:
Neuh dat was Victorquote:
Dat onderdruk ik dan ookquote:
Dat was gewoon een trieste zelfingenomen aandachttekortkomende wannebee Hans Kazan.quote:
Ik wil van kwalbert niks ontvangen hoorquote:
Nou inderdaad.quote:
Echt welquote:
nou, hoe?quote:Op dinsdag 22 december 2009 18:51 schreef Sanddr het volgende:
Zo te zien weet iedereen nu hoe die Victor zijn truc uitgevoerd heeft, wat is die hard door de mand gevallen zegUri Geller zou zich schamen.
Een koala natuurlijk!quote:Op dinsdag 22 december 2009 18:50 schreef Etcetera het volgende:
Welk beest heeft zij om d'r nek hangen
[ afbeelding ]
Schaam je eens heul diep, Broodje Bakpao is dus géén hakkuhplaatquote:Op dinsdag 22 december 2009 18:50 schreef Qunix het volgende:
Ik wil nu wel een hakkuhplaat horen zoals broodje bakpao of een andere happy hardcore plaat
quote:Op dinsdag 22 december 2009 18:50 schreef Qunix het volgende:
Ik wil nu wel een hakkuhplaat horen zoals broodje bakpao of een andere happy hardcore plaat
quote:
Vergeleken met andere muziek... Achquote:Op dinsdag 22 december 2009 18:52 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Schaam je eens heul diep, Broodje Bakpao is dus géén hakkuhplaat![]()
Neophyte FTW
Die gast heeft op 19 december een hele zooi filmpjes (met elk een ander bedrag) geupload op YT en ze allemaal op privé gezet. En vandaag heeft hij het filmpje met het juiste bedrag op openbaar gezet, en voila.quote:
een paar duizend filmpjesquote:Op dinsdag 22 december 2009 18:54 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Die gast heeft op 19 december een hele zooi filmpjes (met elk een ander bedrag) geupload op YT en ze allemaal op privé gezet. En vandaag heeft hij het filmpje met het juiste bedrag op openbaar gezet, en voila.
de eerste drie? dan valt het wel mee jaquote:Op dinsdag 22 december 2009 18:55 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Nee valt wel mee want hij maakte maar 3 cijfers bekend.
Kloptquote:Op dinsdag 22 december 2009 18:56 schreef Meddo het volgende:
[..]
de eerste drie? dan valt het wel mee ja
Dat had ik nou ookquote:Op dinsdag 22 december 2009 18:59 schreef Joesse het volgende:
ik verwacht steeds We are the woooorld ipv So here it is, merry xmas
quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:00 schreef Waalwijker het volgende:
Af en toe vind ik Timur toch zo raar.
Alsjeblieft niet zeg.quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:01 schreef Impry het volgende:
[..]Haha, hij spoort ook niet ook. Maar vind dat wel leuk
Van mij mag hij t huis in volgend jaar!
Daar zat ik ook op te wachten eigenlijkquote:Op dinsdag 22 december 2009 19:03 schreef Etcetera het volgende:
'Weet iedereen nog?'
Ehm nee. Doe 's een filmpje dan
Waarom zegt iedereen RAAmonquote:Op dinsdag 22 december 2009 19:02 schreef Etcetera het volgende:
Waarom zeggen zoveel mensen serious RE-quest![]()
ik geloof dat ik wel snap wat je daarmee bedoeld, maar ik geloof eigenlijk absoluut niet dat hij acteert. Die gast is gewoon zo, ik mag hem welquote:Op dinsdag 22 december 2009 19:03 schreef Miam het volgende:
Ik ben niet kapot van Timur. hij komt zo gemaakt over.
Oh daar kan ik nog inkomenquote:
Fake Bloodloos, dus totaal oninteressant.quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:06 schreef AnusCocainus het volgende:
wat was die top5 nou ook alweer? (meest aangevraagd)
1 is Pearl Jeam, 4 is Cliff Richard. Weet iemand anders de rest?quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:06 schreef AnusCocainus het volgende:
wat was die top5 nou ook alweer? (meest aangevraagd)
Ik vind het ook weinig bijzonders. Zeker niet anthem-waardig, net als Pearl Jam, ze missen dat opzwepende.quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:04 schreef Meddo het volgende:
ik geloof er niks van dat die "it gets better" zo hoog staat
Waar heb je het in godsnaam over.quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:06 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Fake Bloodloos, dus totaal oninteressant.
Vind haar wel gaan, hoewel ze bij de nieuwe ranking the stars erg aanwezig wasquote:Op dinsdag 22 december 2009 19:07 schreef DrowningMan het volgende:
Is die Angela Groothuizen trouwens een beetje grappig? Ik ben nooit zo kapot van haar eigenlijk.
Je schijnt er wat drank in te moeten gooienquote:Op dinsdag 22 december 2009 19:07 schreef DrowningMan het volgende:
Is die Angela Groothuizen trouwens een beetje grappig? Ik ben nooit zo kapot van haar eigenlijk.
Ik denk het wel, maar het was wel viesquote:
5 Kyteman - Sorry, 2 Owl City - Fireflies dacht ik, maar weet niet of dat nog steeds zo is. En dan zal 3 wel It Gets Better van Ryan Shaw zijn?quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:07 schreef pronkjewail het volgende:
[..]
1 is Pearl Jeam, 4 is Cliff Richard. Weet iemand anders de rest?
Ik vind haar altijd wel tof.quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:07 schreef DrowningMan het volgende:
Correctquote:Op dinsdag 22 december 2009 19:08 schreef Noortje. het volgende:
[..]
5 Kyteman - Sorry, 2 Owl City - Fireflies dacht ik, maar weet niet of dat nog steeds zo is. En dan zal 3 wel It Gets Better van Ryan Shaw zijn?
Goed dat je het zegt, ben naar audio geswitchedquote:Op dinsdag 22 december 2009 19:10 schreef Qunix het volgende:
Kom op en draai muziek weg![]()
Fuckers bij de regie van de videostream
quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:10 schreef hole1988 het volgende:
[ afbeelding ]
Trek je conclusie ik mis de punt na de 1.
Wow goede gok van mij.quote:
Ik heb hem nog nooit gehoord.quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:10 schreef wolfrolf het volgende:
Kings of Leon - Notion.
Waarom is die plaat al 765 keer gedraaid op 3FMLigt het aan mij of is dat nummer ook weer niet ZO goed?
Ligt niet aan jouquote:Op dinsdag 22 december 2009 19:10 schreef wolfrolf het volgende:
Kings of Leon - Notion.
Waarom is die plaat al 765 keer gedraaid op 3FMLigt het aan mij of is dat nummer ook weer niet ZO goed?
Hoppa. Wat een faler deze man! Binnen een paar uur al een aantal keer ontmaskerd.quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:10 schreef hole1988 het volgende:
[ afbeelding ]
Stelt ook weinig voor. Maar 3FM heeft weer een lievelingetje qua bands (of ze worden betaald door de platenmaatschappij), dus draaien ze het veel.quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:10 schreef wolfrolf het volgende:
Kings of Leon - Notion.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:13 schreef Tourniquet het volgende:
Nog ff over die Boulevard intermezzo. Begrijp ik het goed dat Giel z'n vriendin vanmiddag in het huis is geweest en dat er "gaten zijn gevuld"?
Die punt staat er wel denk ik. Hij had natuurlijk een hele stapel van die briefjes bij zich (voor alle YT filmpjes) en heeft op het juiste briefje het bedrag aangevuld.quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:10 schreef hole1988 het volgende:
[ afbeelding ]
Telling van dit nummer op 3fmfan klopt niet.quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:10 schreef wolfrolf het volgende:
Kings of Leon - Notion.
Ik zie gewoon een punt hoorquote:Op dinsdag 22 december 2009 19:10 schreef hole1988 het volgende:
[ afbeelding ]
Niet op allebei de briefjesquote:
Oh okeequote:Op dinsdag 22 december 2009 19:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Telling van dit nummer op 3fmfan klopt niet.
hij heeft gewoon steeds 2 dezelfde briefjes gemaakt, zo nauwkeurig mogelijk overgeschrevenquote:Op dinsdag 22 december 2009 19:17 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Als je goed kijkt zie je op dat briefje in het glazen huis toch echt een punt na de 1 hoor
Ja, dat zei Giel. Vond het wel een grappige opmerking eigenlijk!quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:13 schreef Tourniquet het volgende:
Nog ff over die Boulevard intermezzo. Begrijp ik het goed dat Giel z'n vriendin vanmiddag in het huis is geweest en dat er "gaten zijn gevuld"?
niemand?quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:12 schreef JaneDoe het volgende:
na een glibbertocht met halsbrekende toeren eindelijk thuis
hele dag geen serious request maar verplicht 538 moeten aanhoren op werk, the horror!!!![]()
![]()
heb een beetje terug gelezen en wil graag plaatjes zien!
wie voorziet mij van mn dagelijkse dosis sr?!
briggy?
He heeft haar gevuld , zij hem niet anders zou het eten zijnquote:Op dinsdag 22 december 2009 19:18 schreef pronkjewail het volgende:
[..]
Ja, dat zei Giel. Vond het wel een grappige opmerking eigenlijk!
Maar de vriendin van Giel (en Gerard ook toch?) zijn toch niet binnen geweest? Dacht dat ze buiten bleven (maar ik heb het niet gezien).
Dat is helemaal niet handig. Hij had natuurlijk een hele stapel van die briefjes bij zich (gebruikt bij de opnames van de YT filmpjes) en heeft op het juiste briefje het bedrag aangevuld.quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:18 schreef Joesse het volgende:
[..]
hij heeft gewoon steeds 2 dezelfde briefjes gemaakt, zo nauwkeurig mogelijk overgeschreven
quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:18 schreef pronkjewail het volgende:
[..]
Ja, dat zei Giel. Vond het wel een grappige opmerking eigenlijk!
Maar de vriendin van Giel (en Gerard ook toch?) zijn toch niet binnen geweest? Dacht dat ze buiten bleven (maar ik heb het niet gezien).
Die van Gerard is er iig geweestquote:# Net mijn liefje gezien na 4 dagen. Was fijn! Iets te fijn eigenlijk....about 3 hours ago from TweetDeck
Moet ie wel gerequest worden.quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:20 schreef Noortje. het volgende:
Dit nummer is pas veel te vaak gedraaid. Ipv dat ze de nieuwe single draaien.
Piles heeft ergens een linkje naar Veiling TV neergezet en waar zou je plaatjes van willen zien?quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:19 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
niemand?
en waar kan ik anders filmpjes van vandaag terugzien?
Giel had het over slikken en weer doorgaan ofzoquote:Op dinsdag 22 december 2009 19:21 schreef Sanddr het volgende:
[..]
[..]
Die van Gerard is er iig geweest
PilesBever is zijn youtube accountquote:Op dinsdag 22 december 2009 19:22 schreef Briggy het volgende:
[..]
Piles heeft ergens een linkje naar Veiling TV neergezet en waar zou je plaatjes van willen zien?
Je kan trouwens ook het gebeurtenissenlogboek nalezen op http://www.3fmfan.nl/page/eventlog
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die van giel ook:quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:21 schreef Sanddr het volgende:
[..]
[..]
Die van Gerard is er iig geweest
quote:http://tweetphoto.com/6969345 alles is liefde! Heb r net gezien even slikken en weer doorgaan
Maar daar staat ie niet opquote:Op dinsdag 22 december 2009 19:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
PilesBever is zijn youtube account
quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Maar daar staat ie niet op
http://piles.nl/hosting/media/VeilingTV_20091222-1620.wmv
eventlog heb ik al doorgelezenquote:Op dinsdag 22 december 2009 19:22 schreef Briggy het volgende:
[..]
Piles heeft ergens een linkje naar Veiling TV neergezet en waar zou je plaatjes van willen zien?
Je kan trouwens ook het gebeurtenissenlogboek nalezen op http://www.3fmfan.nl/page/eventlog
Dat is 1 druk op de knop. En na zoveel keren gebruiken weet je de knoppen wel uit je hoofdquote:Op dinsdag 22 december 2009 19:25 schreef DrowningMan het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af hoe hij zo snel die sampeltjes kan instarten
Moest hij slikken of heeft zij geslikt?quote:
Toets combinatie heeft hij een keer uitgelegd.quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:25 schreef DrowningMan het volgende:
[..]
Bij die bikini dames vanaaf sta jij ook stand by neem ik aan?quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:24 schreef Piles het volgende:
[..]
5 jaar ervaring?quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:25 schreef DrowningMan het volgende:
[..]
paar posts boven je.quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:25 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
eventlog heb ik al doorgelezen
gewoon een paat sfeerplaatjes van de dag en van de dj vrouwen![]()
weet iemand t linkje van veilingtv dan?
tenksquote:Op dinsdag 22 december 2009 19:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
PilesBever is zijn youtube account
Had ik de link gevonden, staatie er alquote:Op dinsdag 22 december 2009 19:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Dacht ik ook al aanquote:Op dinsdag 22 december 2009 19:25 schreef marcodej het volgende:
[..]
Moest hij slikken of heeft zij geslikt?
Dat laatste natuurlijk, hij zet het er niet voor niets zo dubbelzinnig neer.quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:25 schreef marcodej het volgende:
[..]
Moest hij slikken of heeft zij geslikt?
Het zou niet kloppen als jij mijn link sneller kan vinden dan ikzelfquote:Op dinsdag 22 december 2009 19:26 schreef Briggy het volgende:
[..]
Had ik de link gevonden, staatie er al
Ach, ik laat de recorder wel weer mee lopenquote:Op dinsdag 22 december 2009 19:25 schreef Horloge het volgende:
[..]
Bij die bikini dames vanaaf sta jij ook stand by neem ik aan?![]()
en tenksquote:Op dinsdag 22 december 2009 19:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Nice. Zijn er verschillende streams?quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Het zou niet kloppen als jij mijn link sneller kan vinden dan ikzelf![]()
[..]
Ach, ik laat de recorder wel weer mee lopen![]()
Welke stream is de beste kwaliteit?
Vandaar dat hij uit zijn dipje isquote:Op dinsdag 22 december 2009 19:26 schreef Horloge het volgende:
[..]
Dat laatste natuurlijk, hij zet het er niet voor niets zo dubbelzinnig neer.
Als dit geen sfeerplaatje isquote:Op dinsdag 22 december 2009 19:25 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
...
gewoon een paat sfeerplaatjes van de dag en van de dj vrouwen![]()
...
6quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:28 schreef Horloge het volgende:
[..]
Nice. Zijn er verschillende streams?
Geen idee, had vanmiddag die van 3fmfan, maar was een raar formaatquote:Op dinsdag 22 december 2009 19:28 schreef Horloge het volgende:
[..]
Nice. Zijn er verschillende streams?
Vervuiling van het topicquote:Op dinsdag 22 december 2009 19:28 schreef Briggy het volgende:
[..]
Als dit geen sfeerplaatje is![]()
[ afbeelding ]
wordt er niet warm vanquote:Op dinsdag 22 december 2009 19:28 schreef Briggy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En tegelijk hoor ik: "Don't look so sad.."quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:29 schreef -Hans- het volgende:
Moment ben ik even kwijt, maar ze is behoorlijk diep in gedachten verzonken.
[ afbeelding ]
deze is leuker...:quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:28 schreef Briggy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Toen ze dacht aan Giel en Vriendin, waarom haar vriendje er niet wasquote:Op dinsdag 22 december 2009 19:29 schreef -Hans- het volgende:
Moment ben ik even kwijt, maar ze is behoorlijk diep in gedachten verzonken.
[ afbeelding ]
whahahaquote:Op dinsdag 22 december 2009 19:30 schreef Piles het volgende:
[..]
En tegelijk hoor ik: "Don't look so sad.."
Die was er gisteren alquote:Op dinsdag 22 december 2009 19:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Toen ze dacht aan Giel en Vriendin, waarom haar vriendje er niet was
Ach het was gratiesquote:Op dinsdag 22 december 2009 19:32 schreef Haunter het volgende:
Jemig, dat gedrocht van een Rigby weer. Hij kan niet eens op de plaat zuiver zingen
Mooi bedrag al trouwens.quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:32 schreef Briggy het volgende:
Timur en Ramon, die naast een hoop geld ook een BH opgeplakt heeft gekregen![]()
[ afbeelding ]
Die is best oke, die heeft best wel humorquote:Op dinsdag 22 december 2009 19:33 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Angela Groothuizen, zie Ned. 3.
never mind, gevondenquote:Op dinsdag 22 december 2009 19:33 schreef Joesse het volgende:
wordt Nederland 3 ergens gestreamd toevallig?
quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:32 schreef Briggy het volgende:
Timur en Ramon, die naast een hoop geld ook een BH opgeplakt heeft gekregen![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |