hé, zij zijn degenen die opgepept moeten worden, dus van mij mogen ze een belangrijke stem hebbenquote:Op dinsdag 22 december 2009 18:22 schreef Beaudelaire het volgende:
Bah, Ryan Shaw wordt het anthem. Ekdom en Beelen willen te graag.
What did you do? knieblessures zijn kut en langdradig, sprak zij met ervaring, dus desnoods naar de dokter gaan!quote:
Geen idee maar hij begon ineens te steken en don't tell me about it, ik loop al vier jaar ermee. Maar het is niet echt een blessure. Althans, nu weer wel. Don't ask.quote:Op dinsdag 22 december 2009 18:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]
What did you do? knieblessures zijn kut en langdradig, sprak zij met ervaring, dus desnoods naar de dokter gaan!
Inderdaad, heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel verre afstand voor ik ze wat zou gunnenquote:Op dinsdag 22 december 2009 18:21 schreef TAV74 het volgende:
Pearl Jam nog steeds, wel de band ik het met afstand het meeste gun
Toch zonde dat het met dat nummer moet.quote:Op dinsdag 22 december 2009 18:23 schreef TAV74 het volgende:
[..]
hé, zij zijn degenen die opgepept moeten worden, dus van mij mogen ze een belangrijke stem hebben
Oh da's wel kutquote:Op dinsdag 22 december 2009 18:24 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Geen idee maar hij begon ineens te steken en don't tell me about it, ik loop al vier jaar ermee. Maar het is niet echt een blessure. Althans, nu weer wel. Don't ask.
quote:
Mijn knieschijf schuurt over 't bot eronder, was het praktisch over door fysio-oefeningen enzo, ging ik snowboarden.quote:Op dinsdag 22 december 2009 18:25 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Oh da's wel kutIk loop al ruim 5 jaar rond met een kruisband minder, maar ben er al even zolang niet meer doorgegaan gelukkig
Na 3x snapte ik 'm pasquote:Op dinsdag 22 december 2009 18:26 schreef djkoelkast het volgende:
Ik denk dat ik Kees Zie, maar ik miste de Sunshine Band
Als je niet verder komt dat Pearl Jam, een band die qua personen meer dan deugt en altijd hun eigen weg gekozen hebben, een kutband noemen heb je echt geen enkel gevoel waar muziek voor moet staanquote:Op dinsdag 22 december 2009 18:25 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Inderdaad, heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel verre afstand voor ik ze wat zou gunnenkutband
Klinkt pijnlijkquote:Op dinsdag 22 december 2009 18:27 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Mijn knieschijf schuurt over 't bot eronder, was het praktisch over door fysio-oefeningen enzo, ging ik snowboarden.En met kou heb ik er veel meer last van omdat de spieren dan minder soepel zijn en dus knieschijf er dichter op ligt. Maar mijn linkerknie, waar ik vrijwel nooit last van heb, is ineens veeeeeeeet aan het steken, uit het niets.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 18:26 schreef djkoelkast het volgende:
Ik denk dat ik Kees Zie, maar ik miste de Sunshine Band
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |