Daar zat ik ook op te wachten eigenlijkquote:Op dinsdag 22 december 2009 19:03 schreef Etcetera het volgende:
'Weet iedereen nog?'
Ehm nee. Doe 's een filmpje dan
Waarom zegt iedereen RAAmonquote:Op dinsdag 22 december 2009 19:02 schreef Etcetera het volgende:
Waarom zeggen zoveel mensen serious RE-quest![]()
ik geloof dat ik wel snap wat je daarmee bedoeld, maar ik geloof eigenlijk absoluut niet dat hij acteert. Die gast is gewoon zo, ik mag hem welquote:Op dinsdag 22 december 2009 19:03 schreef Miam het volgende:
Ik ben niet kapot van Timur. hij komt zo gemaakt over.
Oh daar kan ik nog inkomenquote:
Fake Bloodloos, dus totaal oninteressant.quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:06 schreef AnusCocainus het volgende:
wat was die top5 nou ook alweer? (meest aangevraagd)
1 is Pearl Jeam, 4 is Cliff Richard. Weet iemand anders de rest?quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:06 schreef AnusCocainus het volgende:
wat was die top5 nou ook alweer? (meest aangevraagd)
Ik vind het ook weinig bijzonders. Zeker niet anthem-waardig, net als Pearl Jam, ze missen dat opzwepende.quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:04 schreef Meddo het volgende:
ik geloof er niks van dat die "it gets better" zo hoog staat
Waar heb je het in godsnaam over.quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:06 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Fake Bloodloos, dus totaal oninteressant.
Vind haar wel gaan, hoewel ze bij de nieuwe ranking the stars erg aanwezig wasquote:Op dinsdag 22 december 2009 19:07 schreef DrowningMan het volgende:
Is die Angela Groothuizen trouwens een beetje grappig? Ik ben nooit zo kapot van haar eigenlijk.
Je schijnt er wat drank in te moeten gooienquote:Op dinsdag 22 december 2009 19:07 schreef DrowningMan het volgende:
Is die Angela Groothuizen trouwens een beetje grappig? Ik ben nooit zo kapot van haar eigenlijk.
Ik denk het wel, maar het was wel viesquote:
5 Kyteman - Sorry, 2 Owl City - Fireflies dacht ik, maar weet niet of dat nog steeds zo is. En dan zal 3 wel It Gets Better van Ryan Shaw zijn?quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:07 schreef pronkjewail het volgende:
[..]
1 is Pearl Jeam, 4 is Cliff Richard. Weet iemand anders de rest?
Ik vind haar altijd wel tof.quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:07 schreef DrowningMan het volgende:
Correctquote:Op dinsdag 22 december 2009 19:08 schreef Noortje. het volgende:
[..]
5 Kyteman - Sorry, 2 Owl City - Fireflies dacht ik, maar weet niet of dat nog steeds zo is. En dan zal 3 wel It Gets Better van Ryan Shaw zijn?
Goed dat je het zegt, ben naar audio geswitchedquote:Op dinsdag 22 december 2009 19:10 schreef Qunix het volgende:
Kom op en draai muziek weg![]()
Fuckers bij de regie van de videostream
quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:10 schreef hole1988 het volgende:
[ afbeelding ]
Trek je conclusie ik mis de punt na de 1.
Wow goede gok van mij.quote:
Ik heb hem nog nooit gehoord.quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:10 schreef wolfrolf het volgende:
Kings of Leon - Notion.
Waarom is die plaat al 765 keer gedraaid op 3FMLigt het aan mij of is dat nummer ook weer niet ZO goed?
Ligt niet aan jouquote:Op dinsdag 22 december 2009 19:10 schreef wolfrolf het volgende:
Kings of Leon - Notion.
Waarom is die plaat al 765 keer gedraaid op 3FMLigt het aan mij of is dat nummer ook weer niet ZO goed?
Hoppa. Wat een faler deze man! Binnen een paar uur al een aantal keer ontmaskerd.quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:10 schreef hole1988 het volgende:
[ afbeelding ]
Trek je conclusie ik mis de punt na de 1.
Stelt ook weinig voor. Maar 3FM heeft weer een lievelingetje qua bands (of ze worden betaald door de platenmaatschappij), dus draaien ze het veel.quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:10 schreef wolfrolf het volgende:
Kings of Leon - Notion.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |