Waar sommigen zich wel niet mee bezig houden.quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:42 schreef Saind het volgende:
Al iets te merken van kerstn00bs? Gister had ik wel het idee dat er heel veel lage levels rondliepen
Nou om eerlijk te zijn, het hoeft je helemaal niet bezig te houden. Het valt gewoon opquote:Op vrijdag 25 december 2009 15:16 schreef cheqy het volgende:
[..]
Waar sommigen zich wel niet mee bezig houden.
Ik vind het nog wel meevallen. Het wisselt erg.quote:Op vrijdag 25 december 2009 15:38 schreef RaptoR-X het volgende:
[..]
Nou om eerlijk te zijn, het hoeft je helemaal niet bezig te houden. Het valt gewoon opPaar dagen geleden kwam ik alleen maar generals en prestige gasten tegen (niet dat dat erg is trouwens) Nu allemaal low levels.
Inderdaad zegquote:Op vrijdag 25 december 2009 15:16 schreef cheqy het volgende:
[..]
Waar sommigen zich wel niet mee bezig houden.
quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:12 schreef cheqy het volgende:
[..]
Ik scheld die gasten met een akimbo 1887's of noobtubes met een berichtje verrot en dan blok ik ze zodat ze niet kunnen reageren.![]()
En dan noem jij het een pro tip?quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:40 schreef Biefstuk het volgende:
Haha, speel al heel wat uurtjes met die shield. Echt killsteaks maak je niet maar het is zeer vermakelijk.
En m'n K/D Ratio ging van 1.72 naar 1.68 in 1 dag xD
Aangezien 99% hun schild precies in het midden van de vijand houdt welquote:Op vrijdag 25 december 2009 21:55 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
En dan noem jij het een pro tip?
quote:Op vrijdag 25 december 2009 20:07 schreef Biefstuk het volgende:
Protip, bij de riotshield, moet je de linkerkant weg proberen te houden van de vijand. Aan de linkerkant steekt namelijk een arm een been iets meer naar buiten. Als je de linkerkant weghoudt kunnen ze niet knifen. Althans heel moeilijk.
En warom dan wel?quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:17 schreef Edwinuss het volgende:
Ik zit er aan te denken om binnenkort weer met Call of Duty 4 te beginnen. Modern Warfare 2 is echt zo kut online.
En de k/d ratio ook?quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:20 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
En warom dan wel?![]()
OW WACHT?
IK WEET
IK HEB JE INGEHAALD MET RANG & SCORE![]()
![]()
oke sorry
nog niet maar die gaat wel steeds meer omhoog...quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:21 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
En de k/d ratio ook?
En dat is ook niet zo raar als je langer dan mij speelt![]()
Ik kan er gewoon niet aan wennen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:23 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
nog niet maar die gaat wel steeds meer omhoog...
ik heb in het begin veel te veel lopen klotendaarom is die nog onder de 1.00
maar warom vind mw2 online niks dan?
Ik kon juist niet aan COD 4 wennen daar werd ik echt afgeslacht..quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:25 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik kan er gewoon niet aan wennen.
quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:27 schreef SoldMayor het volgende:
Maar in maart is het:
Modern Warfare 2
enBattlefield Bad Company 2
JA BFBC2 wordt echt gruwelijk..quote:
Roep dat nu niet te hard hier, straks heb je ruziequote:Op zaterdag 26 december 2009 00:30 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
JA BFBC2 wordt echt gruwelijk..
Heb hem al op de ps3 BETA gespeeld.![]()
Maar koop hem in maart voor de X360
Dat is nogal te vergelijken. Van kerstnoobs heb ik niet direct last.quote:
http://www.gamesshoppen.n(...)hp/products_id/13414quote:Op zaterdag 26 december 2009 11:23 schreef Biefstuk het volgende:
Weet iemand een site waar je goedkoop ps3 controllers kan kopen? Hier in de winkel zijn ze 60 euro
Ik denk dat je pech hebt. Ik vind trouwens dat je belachelijk veel moeite moet doen om aan een controler te komen. Ik had laatst ook een nieuwe nodig maar de winkels hebben ze haast niet.quote:Op zaterdag 26 december 2009 11:23 schreef Biefstuk het volgende:
Weet iemand een site waar je goedkoop ps3 controllers kan kopen? Hier in de winkel zijn ze 60 euro
liggen bij FRS gewoon volop in de schappen hoorquote:Op zaterdag 26 december 2009 13:01 schreef cheqy het volgende:
[..]
Ik denk dat je pech hebt. Ik vind trouwens dat je belachelijk veel moeite moet doen om aan een controler te komen. Ik had laatst ook een nieuwe nodig maar de winkels hebben ze haast niet.
Bij degene waar ik het juist niet verwachtte hadden ze er uiteindelijk wel één liggen, de BCC.
Hier anders niet. Ik zeg niet zo maar wat.quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:04 schreef Retarded het volgende:
[..]
liggen bij FRS gewoon volop in de schappen hoor
quote:Op zaterdag 26 december 2009 08:16 schreef cheqy het volgende:
[..]
Dat is nogal te vergelijken. Van kerstnoobs heb ik niet direct last.
Van iemand die vanaf de eerste seconde met een noobtube loopt te pompen wel.![]()
Maar jij snapt ook de '' erachter niet?
Nee. Ik zie duidelijk verschil tussen gamers die net beginnen dus nog onervaren zijn en gamers die het speelplezier voor anderen vergallen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 16:40 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Dat begrijp ik wel maar ik vond het gewoon lomp dat je je zo zat op te winden over waar anderen mensen zich over opwinden terwijl je 5 posts daarvoor het tegen overgestelde doet. Hoop that this makes sense met mn brakke kop.
Er zijn ook mensen die alle challenges willen halen, dus ook van die perks waar jij het over hebt. Enja met de combinatie danger close, scavenger en noobtube gaan die challenges wat snellerquote:Op zaterdag 26 december 2009 18:16 schreef Muchachooo het volgende:
maar mensen gebruiken dat ding niet om challenges te halen...
mensen met "danger close", noobtube, thumper, martyrdom en scavenger doen het er gewoon om.
er zijn namelijk maar weinig dingen waar je niks voor hoeft te kunnen, en bovenstaande class is er een van.
maar de meesten hebben bijv danger close al op proquote:Op zaterdag 26 december 2009 18:37 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die alle challenges willen halen, dus ook van die perks waar jij het over hebt. Enja met de combinatie danger close, scavenger en noobtube gaan die challenges wat snellerZodra ik de noobtube vol geschoten heb gaat ie er ook weer af hoor
grenade launcher attachmentquote:Op zaterdag 26 december 2009 19:50 schreef Platina het volgende:
Wat is de noobtube? een raketwerper ofwa?
Ja klopt, maar meerdere wapens hebben een noobtube challenge.....quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:51 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
maar de meesten hebben bijv danger close al op pro
en dan neem ik ook meteen aan dat je die noobtube challenge ook al gedaan hebt (zijn tenslotte maar 20 kills)
Eens.quote:ik kan er ook wel tegen, maar niet als er 3 of 4 van die mensen tegen je spelen, dan heb ik gewoon geen zin meer na verloop van tijd...
stopping power (behalve in HC)quote:Op zondag 27 december 2009 09:07 schreef versteegrob het volgende:
Net de perk danger close genomen icm claymore, valt me toch vies tegen. Dacht dat de marathon mensen icm lightweight nu wel dood zouden gaan maar zij rennen nog vrolijk door.
Wel werkt claymore bij langzame mensen, damn zoveel beter dan een granaat. Alleen jammer dat je er maximaal 1 kan dragen, bij CoD4 had je er 2
Twijfel nu tussen danger close of stopping power, moeilijk
Die dingen zijn sinds de release van MW2 overal ontzettend slecht leverbaar.quote:Op zondag 27 december 2009 10:59 schreef Biefstuk het volgende:
Bij mymemory.co.uk zo'n official ps3 headset aangeschaft. Kreeg bericht dat hij op de 19/12/09 was verzonden, tot op heden nog niks
Straks hoor ik de postbode via mijn headset in een server
Mymemory had ze ook voor bijna 1.5 maand niet op voorraad.quote:Op zondag 27 december 2009 11:01 schreef fratsman het volgende:
[..]
Die dingen zijn sinds de release van MW2 overal ontzettend slecht leverbaar.
Ja ken het probleem, verwacht je de vlag te verdedigen dat de twee teammates je rug wel hebben, zijn ze allemaal als een gek vandoor gegaan, wordt jij in je rug geschoten...quote:Op zondag 27 december 2009 00:05 schreef KintoUn het volgende:
Waar ik me wel steeds meer aan erger zijn gasten die bijvoorbeeld domination spelen, maar zich geen ruk boeien over de te veroveren punten. Alleen maar verijdeld DM spelen.
Geen cover, lopen gewoon de points voorbij etc.
Daarom loop ik altijd met scavenger, zo kan je hele gebouwen volzetten met claymores. Eerst nam ik altijd Bling maar Scavenger is voor mij echt een must wil ik monsterscores halen.quote:Op zondag 27 december 2009 09:07 schreef versteegrob het volgende:
Net de perk danger close genomen icm claymore, valt me toch vies tegen. Dacht dat de marathon mensen icm lightweight nu wel dood zouden gaan maar zij rennen nog vrolijk door.
Wel werkt claymore bij langzame mensen, damn zoveel beter dan een granaat. Alleen jammer dat je er maximaal 1 kan dragen, bij CoD4 had je er 2
Twijfel nu tussen danger close of stopping power, moeilijk
Na ik geloof 3 claymores verdwijnen de oudste claymores die je gelegd hebt.quote:Op zondag 27 december 2009 13:36 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Daarom loop ik altijd met scavenger, zo kan je hele gebouwen volzetten met claymores. Eerst nam ik altijd Bling maar Scavenger is voor mij echt een must wil ik monsterscores halen.
Dat heb ik nog niet meegemaakt. Nu is het zo dat je meestal niet meer dan 3 claymores nodig hebt om een gebouw af te sluiten, dus zeker weet ik het niet.quote:Op zondag 27 december 2009 13:38 schreef Mindstate het volgende:
[..]
Na ik geloof 3 claymores verdwijnen de oudste claymores die je gelegd hebt.
Siterip Pro in samenwerking met FMJquote:Op zondag 27 december 2009 13:41 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Dat heb ik nog niet meegemaakt. Nu is het zo dat je meestal niet meer dan 3 claymores nodig hebt om een gebouw af te sluiten, dus zeker weet ik het niet.
ik weet het wel zeker dat je e rmaar 3 kanquote:Op zondag 27 december 2009 13:41 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Dat heb ik nog niet meegemaakt. Nu is het zo dat je meestal niet meer dan 3 claymores nodig hebt om een gebouw af te sluiten, dus zeker weet ik het niet.
Doe ik ook altijd, heerlijkquote:Op zondag 27 december 2009 13:47 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Siterip Pro in samenwerking met FMJ![]()
Schitterend als je door de muur op iemands claymore schiet en hij gaat zelf dood
quote:Op zondag 27 december 2009 13:52 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Doe ik ook altijd, heerlijk
Net zat ik in mijn AC130 lekker te schieten, zie ik in een keer drie man op mijn plek af komen lopen, in blinde paniek schiet ik de raket af die kant op; echt bullseye.... op mezelf...
Nee maar bedoelde dat als je boven een bepaald level komt je alleen nog van dat niveau tegen kan komen. Dara kun je idd meerdere servers kiezen en aanmaken etc Hoe is dat bij Mw 2 gedaan dan?quote:Op zondag 27 december 2009 15:41 schreef intraxz het volgende:
Killzone 2 heeft geen matchmaking (godzijdank)
Niet waar, had er vanmiddag toch echt 4 staan in dat huis bij level estate. Je moet ze alleen niet te dichtbij elkaar zetten anders ontploffen ze.quote:Op zondag 27 december 2009 14:54 schreef MPC60 het volgende:
Je kan maar twee claymores in de map zetten. Verder ben ik helemaal verslaafd geraakt aan 3rd person team teactical.
Niet waar, had er vanmiddag toch echt 4 staan in dat huis bij level estatequote:Op zondag 27 december 2009 13:49 schreef mash_ het volgende:
[..]
ik weet het wel zeker dat je e rmaar 3 kan
Dit is dus echt de grootste bullshit ooitquote:Op zondag 27 december 2009 16:32 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Niet waar, had er vanmiddag toch echt 4 staan in dat huis bij level estate. Je moet ze alleen niet te dichtbij elkaar zetten anders ontploffen ze.
Volgens mij gooit MW2 vaak alles door elkaar. Zeker met die kerstnoobs nu. Bij Killzone 2 kan je als je een server maakt zelf instellen of er alleen mensen met ongeveer hetzelfde level mogen joinen. Dat is de enige optie die Killzone2 heeft op dat gebied.quote:Op zondag 27 december 2009 15:48 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Nee maar bedoelde dat als je boven een bepaald level komt je alleen nog van dat niveau tegen kan komen. Dara kun je idd meerdere servers kiezen en aanmaken etc Hoe is dat bij Mw 2 gedaan dan?
quote:Op zondag 27 december 2009 16:32 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Niet waar, had er vanmiddag toch echt 4 staan in dat huis bij level estate. Je moet ze alleen niet te dichtbij elkaar zetten anders ontploffen ze.
quote:Op zondag 27 december 2009 16:32 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Niet waar, had er vanmiddag toch echt 4 staan in dat huis bij level estate
\quote:Op zondag 27 december 2009 19:53 schreef DemonRage het volgende:
Ik heb het idee dat Infinity Ward je gruwelijk naait als je level 70 hebt gehaald: In care packages bijna nooit meer iets beters dan een uav of counter-uav en het lijkt alsof je tegenstanders met lagere levels het voordeel krijgen.
En dan kies je voor prestige mode en dan is alles weer normaal.Dus eigenlijk wordt dat een beetje geforceerd.
Ik ben prestige 1 level 42 maar ik krijg ook alleen UAVs en resupplies.quote:Op zondag 27 december 2009 19:53 schreef DemonRage het volgende:
Ik heb het idee dat Infinity Ward je gruwelijk naait als je level 70 hebt gehaald: In care packages bijna nooit meer iets beters dan een uav of counter-uav en het lijkt alsof je tegenstanders met lagere levels het voordeel krijgen.
En dan kies je voor prestige mode en dan is alles weer normaal.Dus eigenlijk wordt dat een beetje geforceerd.
Hoezo?quote:Op zondag 27 december 2009 19:55 schreef mash_ het volgende:
[..]
\
waarom gebruik je sowieso nog care packages als je level 70 bentje kan je killstreak dan wel beter gebruiken
quote:Op zondag 27 december 2009 20:15 schreef DemonRage het volgende:
Je bent zelf altijd in het voordeel bij het capturen van je eigen care package, zelfs als jouw teamgenoot er eerder bij staat dan jij.
Omdat: er vaak troep in zit, de tegenstanders meteen met ze alle op je af komen rennen. en het niet bij je killstreak telt. dus je volgende dingen niet snel unlocked. zoals chopper gunner ofzo.quote:Op zondag 27 december 2009 20:20 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik ben prestige 1 level 42 maar ik krijg ook alleen UAVs en resupplies.![]()
[..]
Hoezo?![]()
Ligt het trouwens aan mij of verdwijnen sinds de laatste update af en toe de groene namen boven spelers? Ik zat daarnet weer van dichtbij op een teamgenoot te schieten omdat er geen naam boven stond...
Alleen al om die predator te krijgen moet ik geluk hebben en lukt het me 1x per 5 potjes ofzo.quote:Op zondag 27 december 2009 20:23 schreef mash_ het volgende:
[..]
Omdat: er vaak troep in zit, de tegenstanders meteen met ze alle op je af komen rennen. en het niet bij je killstreak telt. dus je volgende dingen niet snel unlocked. zoals chopper gunner ofzo.
Naar mijn mening kan je veel beter: Predator missile, Harrier , choper gunner. Dan hoef je na je predator nog maar 1 kill (even van uitgaan da je minstens 1 iemand killed) en dan heb je al harrier die vaak genoeg killed om je chipper gunner te krijgen
Ja naja ik ging er even vanuit dat iemand van level 70 wel makkelijk 5 killstreak haaltquote:Op zondag 27 december 2009 20:26 schreef mstx het volgende:
[..]
Alleen al om die predator te krijgen moet ik geluk hebben en lukt het me 1x per 5 potjes ofzo.
Ik gebruik 90% van de tijd de SCAR-H en die heeft nogal weinig ammo. Ook geen secondary geweer want daar zit de AT4-HS tegen vijandelijke vliegmachines.quote:Op zondag 27 december 2009 20:29 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja naja ik ging er even vanuit dat iemand van level 70 wel makkelijk 5 killstreak haaltZo niet dat heb ik niks gezegd
1 woord:quote:Op zondag 27 december 2009 20:35 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik gebruik 90% van de tijd de SCAR-H en die heeft nogal weinig ammo. Ook geen secondary geweer want daar zit de AT4-HS tegen vijandelijke vliegmachines.
als je die harrier dan eens vervangt door pave lowquote:Op zondag 27 december 2009 20:23 schreef mash_ het volgende:
[..]
Omdat: er vaak troep in zit, de tegenstanders meteen met ze alle op je af komen rennen. en het niet bij je killstreak telt. dus je volgende dingen niet snel unlocked. zoals chopper gunner ofzo.
Naar mijn mening kan je veel beter: Predator missile, Harrier , choper gunner. Dan hoef je na je predator nog maar 1 kill (even van uitgaan da je minstens 1 iemand killed) en dan heb je al harrier die vaak genoeg killed om je chipper gunner te krijgen
Ik kan niet zonder bling.quote:
Dat zal ik eens gaan proberen. Vind Harriers wel fijn, vaak hoef je idd alleen maar je Predator missle goed te plaatsen en je Harriers het werk laten doen om een AC-130 te krijgen.quote:Op zondag 27 december 2009 20:59 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
als je die harrier dan eens vervangt door pave low
2 kills met predator is een eitje, en dan nog 2 zelf (lijkt me ook niet zo lastig) en dan heb je een heli die ongeveer 4x sterker is dan een harrier. meestal maakt zo'n harrier maar 1 á 2 kills voordat iemand em alweer opblaast...
FMJ + holo/RDquote:Op zondag 27 december 2009 21:36 schreef ToverBami het volgende:
[..]
Welke 2 attachments gebruik je dan?
Hoezo niet? FMJ verhoogt alleen de damage van kogels die door een muur of iets dergelijks heen gaan en niet die van kogels die een onbeschermd doelwit treffen.quote:Op zondag 27 december 2009 21:40 schreef mstx het volgende:
[..]
FMJ + holo/RD
Zonder FMJ is het helaas niet te doen.
ik speel bijna alleen maar ffa, daar maakt mijn harrier ongeveer nooit minder dan 5 killsquote:Op zondag 27 december 2009 20:59 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
als je die harrier dan eens vervangt door pave low
2 kills met predator is een eitje, en dan nog 2 zelf (lijkt me ook niet zo lastig) en dan heb je een heli die ongeveer 4x sterker is dan een harrier. meestal maakt zo'n harrier maar 1 á 2 kills voordat iemand em alweer opblaast...
30 - 1 voor mij met een FFA potje, ging gelijk dood en toen 30 kills achter elkaar, hehequote:Op maandag 28 december 2009 09:11 schreef Retarded het volgende:
gister op Wasteland 26 kills 0 deathsging erg lekker ...helaas had ik de Nuke niet als killstreak
Wasteland.quote:Op maandag 28 december 2009 09:11 schreef Retarded het volgende:
gister op Wasteland 26 kills 0 deathsging erg lekker ...helaas had ik de Nuke niet als killstreak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |