Ik denk dat je pech hebt. Ik vind trouwens dat je belachelijk veel moeite moet doen om aan een controler te komen. Ik had laatst ook een nieuwe nodig maar de winkels hebben ze haast niet.quote:Op zaterdag 26 december 2009 11:23 schreef Biefstuk het volgende:
Weet iemand een site waar je goedkoop ps3 controllers kan kopen? Hier in de winkel zijn ze 60 euro
liggen bij FRS gewoon volop in de schappen hoorquote:Op zaterdag 26 december 2009 13:01 schreef cheqy het volgende:
[..]
Ik denk dat je pech hebt. Ik vind trouwens dat je belachelijk veel moeite moet doen om aan een controler te komen. Ik had laatst ook een nieuwe nodig maar de winkels hebben ze haast niet.
Bij degene waar ik het juist niet verwachtte hadden ze er uiteindelijk wel één liggen, de BCC.
Hier anders niet. Ik zeg niet zo maar wat.quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:04 schreef Retarded het volgende:
[..]
liggen bij FRS gewoon volop in de schappen hoor
quote:Op zaterdag 26 december 2009 08:16 schreef cheqy het volgende:
[..]
Dat is nogal te vergelijken. Van kerstnoobs heb ik niet direct last.
Van iemand die vanaf de eerste seconde met een noobtube loopt te pompen wel.![]()
Maar jij snapt ook de '' erachter niet?
Nee. Ik zie duidelijk verschil tussen gamers die net beginnen dus nog onervaren zijn en gamers die het speelplezier voor anderen vergallen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 16:40 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Dat begrijp ik wel maar ik vond het gewoon lomp dat je je zo zat op te winden over waar anderen mensen zich over opwinden terwijl je 5 posts daarvoor het tegen overgestelde doet. Hoop that this makes sense met mn brakke kop.
Er zijn ook mensen die alle challenges willen halen, dus ook van die perks waar jij het over hebt. Enja met de combinatie danger close, scavenger en noobtube gaan die challenges wat snellerquote:Op zaterdag 26 december 2009 18:16 schreef Muchachooo het volgende:
maar mensen gebruiken dat ding niet om challenges te halen...
mensen met "danger close", noobtube, thumper, martyrdom en scavenger doen het er gewoon om.
er zijn namelijk maar weinig dingen waar je niks voor hoeft te kunnen, en bovenstaande class is er een van.
maar de meesten hebben bijv danger close al op proquote:Op zaterdag 26 december 2009 18:37 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die alle challenges willen halen, dus ook van die perks waar jij het over hebt. Enja met de combinatie danger close, scavenger en noobtube gaan die challenges wat snellerZodra ik de noobtube vol geschoten heb gaat ie er ook weer af hoor
grenade launcher attachmentquote:Op zaterdag 26 december 2009 19:50 schreef Platina het volgende:
Wat is de noobtube? een raketwerper ofwa?
Ja klopt, maar meerdere wapens hebben een noobtube challenge.....quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:51 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
maar de meesten hebben bijv danger close al op pro
en dan neem ik ook meteen aan dat je die noobtube challenge ook al gedaan hebt (zijn tenslotte maar 20 kills)
Eens.quote:ik kan er ook wel tegen, maar niet als er 3 of 4 van die mensen tegen je spelen, dan heb ik gewoon geen zin meer na verloop van tijd...
stopping power (behalve in HC)quote:Op zondag 27 december 2009 09:07 schreef versteegrob het volgende:
Net de perk danger close genomen icm claymore, valt me toch vies tegen. Dacht dat de marathon mensen icm lightweight nu wel dood zouden gaan maar zij rennen nog vrolijk door.
Wel werkt claymore bij langzame mensen, damn zoveel beter dan een granaat. Alleen jammer dat je er maximaal 1 kan dragen, bij CoD4 had je er 2
Twijfel nu tussen danger close of stopping power, moeilijk
Die dingen zijn sinds de release van MW2 overal ontzettend slecht leverbaar.quote:Op zondag 27 december 2009 10:59 schreef Biefstuk het volgende:
Bij mymemory.co.uk zo'n official ps3 headset aangeschaft. Kreeg bericht dat hij op de 19/12/09 was verzonden, tot op heden nog niks
Straks hoor ik de postbode via mijn headset in een server
Mymemory had ze ook voor bijna 1.5 maand niet op voorraad.quote:Op zondag 27 december 2009 11:01 schreef fratsman het volgende:
[..]
Die dingen zijn sinds de release van MW2 overal ontzettend slecht leverbaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |