Waar sommigen zich wel niet mee bezig houden.quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:42 schreef Saind het volgende:
Al iets te merken van kerstn00bs? Gister had ik wel het idee dat er heel veel lage levels rondliepen
Nou om eerlijk te zijn, het hoeft je helemaal niet bezig te houden. Het valt gewoon opquote:Op vrijdag 25 december 2009 15:16 schreef cheqy het volgende:
[..]
Waar sommigen zich wel niet mee bezig houden.
Ik vind het nog wel meevallen. Het wisselt erg.quote:Op vrijdag 25 december 2009 15:38 schreef RaptoR-X het volgende:
[..]
Nou om eerlijk te zijn, het hoeft je helemaal niet bezig te houden. Het valt gewoon opPaar dagen geleden kwam ik alleen maar generals en prestige gasten tegen (niet dat dat erg is trouwens) Nu allemaal low levels.
Inderdaad zegquote:Op vrijdag 25 december 2009 15:16 schreef cheqy het volgende:
[..]
Waar sommigen zich wel niet mee bezig houden.
quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:12 schreef cheqy het volgende:
[..]
Ik scheld die gasten met een akimbo 1887's of noobtubes met een berichtje verrot en dan blok ik ze zodat ze niet kunnen reageren.![]()
En dan noem jij het een pro tip?quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:40 schreef Biefstuk het volgende:
Haha, speel al heel wat uurtjes met die shield. Echt killsteaks maak je niet maar het is zeer vermakelijk.
En m'n K/D Ratio ging van 1.72 naar 1.68 in 1 dag xD
Aangezien 99% hun schild precies in het midden van de vijand houdt welquote:Op vrijdag 25 december 2009 21:55 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
En dan noem jij het een pro tip?
quote:Op vrijdag 25 december 2009 20:07 schreef Biefstuk het volgende:
Protip, bij de riotshield, moet je de linkerkant weg proberen te houden van de vijand. Aan de linkerkant steekt namelijk een arm een been iets meer naar buiten. Als je de linkerkant weghoudt kunnen ze niet knifen. Althans heel moeilijk.
En warom dan wel?quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:17 schreef Edwinuss het volgende:
Ik zit er aan te denken om binnenkort weer met Call of Duty 4 te beginnen. Modern Warfare 2 is echt zo kut online.
En de k/d ratio ook?quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:20 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
En warom dan wel?![]()
OW WACHT?
IK WEET
IK HEB JE INGEHAALD MET RANG & SCORE![]()
![]()
oke sorry
nog niet maar die gaat wel steeds meer omhoog...quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:21 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
En de k/d ratio ook?
En dat is ook niet zo raar als je langer dan mij speelt![]()
Ik kan er gewoon niet aan wennen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:23 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
nog niet maar die gaat wel steeds meer omhoog...
ik heb in het begin veel te veel lopen klotendaarom is die nog onder de 1.00
maar warom vind mw2 online niks dan?
Ik kon juist niet aan COD 4 wennen daar werd ik echt afgeslacht..quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:25 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik kan er gewoon niet aan wennen.
quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:27 schreef SoldMayor het volgende:
Maar in maart is het:
Modern Warfare 2
enBattlefield Bad Company 2
JA BFBC2 wordt echt gruwelijk..quote:
Roep dat nu niet te hard hier, straks heb je ruziequote:Op zaterdag 26 december 2009 00:30 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
JA BFBC2 wordt echt gruwelijk..
Heb hem al op de ps3 BETA gespeeld.![]()
Maar koop hem in maart voor de X360
Dat is nogal te vergelijken. Van kerstnoobs heb ik niet direct last.quote:
http://www.gamesshoppen.n(...)hp/products_id/13414quote:Op zaterdag 26 december 2009 11:23 schreef Biefstuk het volgende:
Weet iemand een site waar je goedkoop ps3 controllers kan kopen? Hier in de winkel zijn ze 60 euro
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |