Vraag het aan Mirre.quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:17 schreef Syb-rund. het volgende:
Mein got, bestaat er toevallig een middel om mensen een dag lang in een coma te laten vertoefen
drugs combinaties mogen ookquote:Op dinsdag 22 december 2009 16:17 schreef Syb-rund. het volgende:
Mein got, bestaat er toevallig een middel om mensen een dag lang in een coma te laten vertoefen
Administratiefquote:
Zyklon b?quote:
Typmiep.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
soms zou ik willen dat ze echt bestond, kanker wat kunnen sommige mensen zuigenquote:
Ze bestaat ook.quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:20 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
soms zou ik willen dat ze echt bestond, kanker wat kunnen sommige mensen zuigen
nu hoeft ze niet per se dood hoorquote:Op dinsdag 22 december 2009 16:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zyklon b?
Ownee, dat is wel heel erg definitief.
Niet per se inderdaad.quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:21 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
nu hoeft ze niet per se dood hoor
Zon setje met pijlen wat ze voor dieren gebruiken lijkt me eigenlijk ook wel handig, dat je na 3 uur gezeik gewoon zo een ding in iemands rug schietquote:
Zo ongeveer.quote:
Vorige week was ik om 11 uur een keer thuis.quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:21 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Bij het bedrijf dat het lekker druk heeft tijdens de kerst.
Het gaat om je moeder?quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:21 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
nu hoeft ze niet per se dood hoor
heel goed, 2 tredmolens voor deze goede constateringquote:
En zonder kerstpakket zeker?quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vorige week was ik om 11 uur een keer thuis.
Ze bestaat ook echt, ze ligt alleen niet in een coma.quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:20 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
soms zou ik willen dat ze echt bestond, kanker wat kunnen sommige mensen zuigen
Ik wist niet dat jij een neger was.quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:27 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Bhweee, ik kon het even niet laten
Het voelt niet fijn, het is alweer uit![]()
oh? bwhehehequote:Op dinsdag 22 december 2009 16:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ze bestaat ook echt, ze ligt alleen niet in een coma.
Zelfs mijn opa loopt niet meer in die truien rondquote:Op dinsdag 22 december 2009 16:27 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben ik een neger?quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij een neger was.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:27 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Je hebt een zwart gezicht.quote:
Laat staan dat ze zwanger is.quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ze bestaat ook echt, ze ligt alleen niet in een coma.
Doe je soms aan schaakquote:Op dinsdag 22 december 2009 16:27 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik solliciteerde voor chauffeur, achteraf blij toe dat ik dat niet geworden ben.quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:26 schreef Crack_ het volgende:
4EBE hoe kwam je daar aan?
quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:31 schreef Paaskonijn het volgende:
Oh no ik vind nog inktvisringen om te frituren ook, wtf.
Dank je wel.quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:26 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
heel goed, 2 tredmolens voor deze goede constatering
Heeft Martijn dat ding gegeven?quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:31 schreef Crack_ het volgende:
Maar even serieus, zal hij nou boos worden of niet?
Wat moet ik zeggen als ik dezelfde baan wil hebben?quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik solliciteerde voor chauffeur, achteraf blij toe dat ik dat niet geworden ben.
Toen werd ik aangenomen voor dat, met zeer gunstige werktijden.
Oh, nou dat gaat me dus nooit lukken!quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik solliciteerde voor chauffeur, achteraf blij toe dat ik dat niet geworden ben.
Zou het überhaupt nog aan zijn tussen die twee? Iquote:Op dinsdag 22 december 2009 16:30 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Laat staan dat ze zwanger is.
Heh?quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:27 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Hoezo ben je blij dat je geen chauffeuse bent geworden?quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk het niet.quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, nou dat gaat me dus nooit lukken!
Vast wel.quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zou het überhaupt nog aan zijn tussen die twee? I
Geven als in geven, of geven als in cadeau geven?quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:32 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Heeft Martijn dat ding gegeven?
hoe kan je dit nou weerstaanquote:Op dinsdag 22 december 2009 16:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik gok op ja. Het is echt zoiets dat hij zou geven.quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:32 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Heeft Martijn dat ding gegeven?
Makrooooooooquote:Op dinsdag 22 december 2009 16:32 schreef kurk_droog het volgende:
oh ik kwam hier even om mijn gal te spuwen op dat ik moet werke nzo
Wat ik me kan herinneren was ze best wel lekker en leek ze op Amanda Crew.quote:
Ah joh, alsof ze naar je rijbewijs vragen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, nou dat gaat me dus nooit lukken!
Omdat ze zelf al zeiden, ja het werk kan gedaan worden door een vrouw, maar beter van niet.quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:32 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hoezo ben je blij dat je geen chauffeuse bent geworden?
Wat is gunstig? Van 9 tot half 10?
Ze zag er inderdaad niet lelijk uit. Maar misschien is het wel een foto dat hij op het grote boze interwebz gevonden had.quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat ik me kan herinneren was ze best wel lekker en leek ze op Amanda Crew.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:33 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
hoe kan je dit nou weerstaan
[ afbeelding ]
Bedankt voor deze informatie.quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:34 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
irritante klanten en moet nu al poepen.. dus sta halve avond kak binnen te houden
Zit je nou zelf te zeggen dat vrouwen niet kunnen rijden?quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omdat ze zelf al zeiden, ja het werk kan gedaan worden door een vrouw, maar beter van niet.![]()
Anders had ik ook om 7 uur moeten beginnen, iedere zaterdag, s middags pas.
Ik heb ze verstopt.quote:
quote:
Geen idee. Maar het was van hem?quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Geven als in geven, of geven als in cadeau geven?
Dus echt niet aan mij hequote:Op dinsdag 22 december 2009 16:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik gok op ja. Het is echt zoiets dat hij zou geven.
Nee, want hun hyves linkte naar elkaar en BT had geloof ik heel kort contact met haar en had de hele hoax bevestigd.quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:34 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ze zag er inderdaad niet lelijk uit. Maar misschien is het wel een foto dat hij op het grote boze interwebz gevonden had.
Het ging eigenlijk vanwege de pakketten, want die kunnen soms 20 kilo zijn en aangezien vrouwen slap zijn.. bla bla blaquote:Op dinsdag 22 december 2009 16:35 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zit je nou zelf te zeggen dat vrouwen niet kunnen rijden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. hoi lippen
Wat? Ja maar hij is hier toch straks weer?quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:35 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Geen idee. Maar het was van hem?
MARTIJN, LAMLUL, DAT GEEF JE TOCH NIET.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:36 schreef kurk_droog het volgende:
Fail.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. hoi lippen0 topics op naam. 14.gif
quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:36 schreef Broekpaling het volgende:
Godverdomme, door fok! kan ik het woordje "geven" niet meer normaal lezen zonder er iets achter te zoeken.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat? Ja maar hij is hier toch straks weer?
O het is van hem?quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat? Ja maar hij is hier toch straks weer?
Dat geeft toch niets?quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:36 schreef Broekpaling het volgende:
Godverdomme, door fok! kan ik het woordje "geven" niet meer normaal lezen zonder er iets achter te zoeken.
"Kngrt"quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het ging eigenlijk vanwege de pakketten, want die kunnen soms 20 kilo zijn en aangezien vrouwen slap zijn.. bla bla bla
En nee, vrouwen kunnen idd niet rijden
Als hij hier was gebleven had ik hem half vermoord denk ik, ik was blij dat ik vandaag eventjes alleen wasquote:Op dinsdag 22 december 2009 16:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Hij heeft er driekwartier over gedaan om bij Rijswijk te komen.
Daar kan ik je wel gelijk bij gevenquote:Op dinsdag 22 december 2009 16:36 schreef Broekpaling het volgende:
QFTquote:Op dinsdag 22 december 2009 16:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Als hij hier was gebleven had ik hem half vermoord denk ik, ik was blij dat ik vandaag eventjes alleen was
Mja, als ik de verhalen hoor;quote:
Godverdomme.quote:
Je weet dat hij sc terugleest?quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Als hij hier was gebleven had ik hem half vermoord denk ik, ik was blij dat ik vandaag eventjes alleen was
Wat verwacht je als je van die half geestelijke achter een stuur propt?quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mja, als ik de verhalen hoor;
mannen dus ook niet.
Ja, maar hij weet hoe ik denkquote:Op dinsdag 22 december 2009 16:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je weet dat hij sc terugleest?
quote:
Noorsbloed is een eikel.quote:
Of doe maar pmquote:Op dinsdag 22 december 2009 16:39 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Godverdomme.
Bob, kan jij even een OP maken met een kopje voor de noobs over het NB verhaal?
Wat heb ik toen gelachen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |