Vraag het aan Mirre.quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:17 schreef Syb-rund. het volgende:
Mein got, bestaat er toevallig een middel om mensen een dag lang in een coma te laten vertoefen
drugs combinaties mogen ookquote:Op dinsdag 22 december 2009 16:17 schreef Syb-rund. het volgende:
Mein got, bestaat er toevallig een middel om mensen een dag lang in een coma te laten vertoefen
Administratiefquote:
Zyklon b?quote:
Typmiep.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
soms zou ik willen dat ze echt bestond, kanker wat kunnen sommige mensen zuigenquote:
Ze bestaat ook.quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:20 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
soms zou ik willen dat ze echt bestond, kanker wat kunnen sommige mensen zuigen
nu hoeft ze niet per se dood hoorquote:Op dinsdag 22 december 2009 16:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zyklon b?
Ownee, dat is wel heel erg definitief.
Niet per se inderdaad.quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:21 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
nu hoeft ze niet per se dood hoor
Zon setje met pijlen wat ze voor dieren gebruiken lijkt me eigenlijk ook wel handig, dat je na 3 uur gezeik gewoon zo een ding in iemands rug schietquote:
Zo ongeveer.quote:
Vorige week was ik om 11 uur een keer thuis.quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:21 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Bij het bedrijf dat het lekker druk heeft tijdens de kerst.
Het gaat om je moeder?quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:21 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
nu hoeft ze niet per se dood hoor
heel goed, 2 tredmolens voor deze goede constateringquote:
En zonder kerstpakket zeker?quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vorige week was ik om 11 uur een keer thuis.
Ze bestaat ook echt, ze ligt alleen niet in een coma.quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:20 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
soms zou ik willen dat ze echt bestond, kanker wat kunnen sommige mensen zuigen
Ik wist niet dat jij een neger was.quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:27 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Bhweee, ik kon het even niet laten
Het voelt niet fijn, het is alweer uit![]()
oh? bwhehehequote:Op dinsdag 22 december 2009 16:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ze bestaat ook echt, ze ligt alleen niet in een coma.
Zelfs mijn opa loopt niet meer in die truien rondquote:Op dinsdag 22 december 2009 16:27 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben ik een neger?quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij een neger was.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:27 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Je hebt een zwart gezicht.quote:
Laat staan dat ze zwanger is.quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ze bestaat ook echt, ze ligt alleen niet in een coma.
Doe je soms aan schaakquote:Op dinsdag 22 december 2009 16:27 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik solliciteerde voor chauffeur, achteraf blij toe dat ik dat niet geworden ben.quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:26 schreef Crack_ het volgende:
4EBE hoe kwam je daar aan?
quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:31 schreef Paaskonijn het volgende:
Oh no ik vind nog inktvisringen om te frituren ook, wtf.
Dank je wel.quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:26 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
heel goed, 2 tredmolens voor deze goede constatering
Heeft Martijn dat ding gegeven?quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:31 schreef Crack_ het volgende:
Maar even serieus, zal hij nou boos worden of niet?
Wat moet ik zeggen als ik dezelfde baan wil hebben?quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik solliciteerde voor chauffeur, achteraf blij toe dat ik dat niet geworden ben.
Toen werd ik aangenomen voor dat, met zeer gunstige werktijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |