quote:Georgina Verbaan: 'Ik wil geen Jan Smit en Yolanthe worden'
AMSTERDAM - Georgina Verbaan wil haar relatie met trompettist Rob van de Wouw nog even voor zichzelf houden.
Vorige week werd bekend dat de actrice opnieuw verliefd is, maar veel wil Georgina nog niet over haar relatie kwijt. "Ik wil niet een soort Jan en Yolanthe worden waar mijn liefdesleven breed wordt uitgemeten in de pers", vertelt ze aan Shownieuws.
"Sommige dingen wil ik gewoon privé houden." Dan lachend: "Maar mensen mogen wel weten dat ik heel blij ben hoor."
Telegraaf
quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:45 schreef Vivi het volgende:
Daar zit een pijnpuntje:
[i]Monique Smit haalt uit naar Yolanthe Cabau van Kasbergen
Monique loopt Yolanthe regelmatig tegen het lijf in Volendam. "Maar ik zoek het contact niet meer op.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:54 schreef WammesWaggel het volgende:
Die Monique probeerde ook alleen maar via Yo nog meer aandacht van de media te krijgen, zoiets doet een echte vriendin niet
moeders.quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wie bezoekt Yolanthe dan nog in Volendam? Vrienden ofzo?
Haar moeder woont daar.quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wie bezoekt Yolanthe dan nog in Volendam? Vrienden ofzo?
Geen wonder, met zo'n uitgewoonde trut als die yo-yoquote:Op woensdag 13 januari 2010 19:53 schreef TheVulture het volgende:
Die hele Volendamkliek houdt hun Jantje de hand boven het hoofd... terwijl hij volgens mij de eerste was die vreemdging
QFTquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:33 schreef 16meter het volgende:
[..]
Ze verdienen elkaar wel. Walgelijk stel idd.
Ze kan er nu ook van maken: ik wil geen Wesley en Yolanthe worden.quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:33 schreef vitessezuid113 het volgende:
Iedereen zegt er wel iets over of heeft dat al gedaan dan mag de zus van er ook nog best wel even op ingaan.
[..]
Dat zegt eigenlijk alles al. Het magazine Primo - wie kent het nietquote:Op woensdag 13 januari 2010 16:45 schreef Vivi het volgende:
Deze week maakt de Volendamse zangeres ,in het magazine Primo, van haar hart geen moordkuil en haalt zij hard uit naar Yolanthe Cabau van Kasbergen.
Zij zal wel zeggen dat de pers haar volgtquote:Op donderdag 14 januari 2010 09:20 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik ben ik ieder geval pro Jan. Sinds hij niet meer met Yolanthe is probeert hij de pers zoveel mogelijk te mijden en z'n leven zoveel mogelijk privé te houden, terwijl Yolanthe haar hele wel en wee weer breed uithangt
BRONquote:AMSTERDAM - Yolanthe Cabau van Kasbergen en Wesley Sneijder zijn getrouwd. "Maar ze hechten er weinig waarde aan", zegt manager Alette Lerby.
"Het was slechts een papieren kwestie om hun romatische huwelijk in Toscane wettelijk in goede banen te leiden. Ze hebben gisteren in het Amstel Hotel alle paperassen getekend. Er was een ambtenaar van de burgerlijke stand naar het Amstel Hotel gekomen. Voor de Nederlandse wet zijn ze nu getouwd. Er is echter geen ceremonie geweest, geen kerk, geen jawoord, geen mooie jurk. Dat ligt allemaal nog in het weekend van 17 juli."
Dat er in het Amstel Hotel ook familie aanwezig was had niets te maken met de ceremonie. "Bij iedereen is de kledingmaat opgenomen zodat er een begin kan worden gemaakt met het fabriceren van de kleding van het bruidspersoneel en de rest van de familie."
Ik hecht er ook niet zoveel waarde aan.quote:AMSTERDAM - Yolanthe Cabau van Kasbergen en Wesley Sneijder zijn getrouwd. "Maar ze hechten er weinig waarde aan", zegt manager Alette Lerby.
Toen ik dat las moest ik gelijk lachenquote:Op donderdag 8 april 2010 15:21 schreef Robar het volgende:
Nou, het is nu wachten tot het moment dat mamma Sneijder op de buis komt:
"Alles is weg, de LCD TV, de gastendoekjes, kunstbloemen, schilderijen, dekbedden, servies, wijnglazen, meubels, wc papier, lantaarns, kandelaars, vazen, bestek, glazen, mokken, kaarsen, kussens, DVD's, Blu ray's, CD's, camera, fotocamera, auto, theedoeken, badlakens, tandpasta, zeep, spiegels, DVD speler, stereo"
Die kabouter beschermend. Volgens mij kan je die nog met 1 hand tegenhoudenquote:Op woensdag 28 april 2010 19:08 schreef versabommie het volgende:
Yolanthe zegt in een interview met het tijdschrift Grazia dat Wesley inmiddels weer enigszins normaal doet. Toch vindt de voetballer het nog altijd niet leuk als zijn meisje alleen op stap gaat: "Omdat hij me dan niet kan beschermen, mocht er iets gebeuren. Het heeft wel iets dat hij zo beschermend is."
Alsof hier een kind van veertien over haar eerste vriendje praat. Elke keer denk ik: Het ligt aan mij, ze is vast niet écht zo zeldzaam dom als ik haar placht te onthouden. Ik ben vast jaloers op heur haar of haar kont!quote:Op woensdag 28 april 2010 19:08 schreef versabommie het volgende:
Nou mensuh! Inzetten maar!![]()
Wesley wel jaloers, geen mooiboyWesley Sneijder is ontzettend jaloers. Dat heeft zijn vriendin Yolanthe verklapt: "Wes had dat vooral in het begin heel erg. Als ik dan even niet opnam, had ik meteen tien berichtjes: Waar ben je?"
Yolanthe zegt in een interview met het tijdschrift Grazia dat Wesley inmiddels weer enigszins normaal doet. Toch vindt de voetballer het nog altijd niet leuk als zijn meisje alleen op stap gaat: "Omdat hij me dan niet kan beschermen, mocht er iets gebeuren. Het heeft wel iets dat hij zo beschermend is."
Dat klinkt niet erg positief en Yolanthe is ook al niet bijzonder lovend over de looks van Wesley. Alhoewel: "Wesley is geen mooiboy. Wes heeft niet de perfecte haarlok, of weet ik veel, maar ik vind hem enorm sexy."
Dudequote:Op donderdag 29 april 2010 01:18 schreef Duderella het volgende:
[..]
En dat klopt, maar na elk interview merk ik dat het één het ander niet uitsluit.
quote:Op donderdag 8 april 2010 15:21 schreef Robar het volgende:
Nou, het is nu wachten tot het moment dat mamma Sneijder op de buis komt:
"Alles is weg, de LCD TV, de gastendoekjes, kunstbloemen, schilderijen, dekbedden, servies, wijnglazen, meubels, wc papier, lantaarns, kandelaars, vazen, bestek, glazen, mokken, kaarsen, kussens, DVD's, Blu ray's, CD's, camera, fotocamera, auto, theedoeken, badlakens, tandpasta, zeep, spiegels, DVD speler, stereo"
quote:Op donderdag 29 april 2010 01:18 schreef Duderella het volgende:
[..]
Elke keer denk ik: Het ligt aan mij, ze is vast niet écht zo zeldzaam dom als ik haar placht te onthouden. Ik ben vast jaloers op heur haar of haar kont!
En dat klopt, maar na elk interview merk ik dat het één het ander niet uitsluit.
Wat dahaaaaaaaaaaaaaaan.!quote:Op donderdag 29 april 2010 09:13 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wesley is 2 weken terug erg boos geweest op zijn Yolanthe.
Ze zal toch niet het lef hebben gehad om aan zijn zijden bloemen te komen? Of aan de gastendoekjes van zijn moeder???quote:
Nu al..omg. Wat is er gebeurt danquote:Op donderdag 29 april 2010 09:13 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wesley is 2 weken terug erg boos geweest op zijn Yolanthe.
Vanuit België meerijden met onbekende mannen richting Nederland omdat ze met een kapotte auto stond bij een benzinestation in België. Wesley was daar niet echt over te spreken. Hij was nogal boos op der hoorde ik toen ze in de auto zat. Ze had niet zomaar bij onbekende in de auto mogen stappen.quote:
Nee dat was ik niet. Maar ik er wel een vanquote:Op donderdag 29 april 2010 11:26 schreef Copycat het volgende:
Hoe hoorde jij dat? Was jij een van die Yolanthe oppikkende mannen?
Was dit al bekend?quote:Wesley Sneijder slaapt in shirt Yolanthe Cabau van Kasbergen
AMSTERDAM - Als Yolanthe Cabau van Kasbergen van huis is, slaapt Wesley Sneijder in haar t-shirt zodat hij zich niet zo alleen voelt.
Yolanthe vertelt aan RTL Boulevard: "Als ik heel eerlijk ben, slaapt Wes met mijn shirtje aan als ik er niet ben." Maar andersom is het dan weer niet het geval: "Ik slaap niet in Wes zijn outfits."
Yolanthe vindt het geen probleem dat Wesley haar shirts draagt, want ze ziet mannen het liefst in een strak topje... "Bij sportmannen dan. Die kunnen het beter hebben." Ze mag ook graag zien dat voetballers aan het eind van een wedstrijd van shirt wisselen. "Het ligt er wel aan wie er meespelen. Als Wes mee doet, dan vind ik dat heel leuk."
Wacht even. Wes in háár tshirtjes.... En die knieën in dat shirt dan. Da's toch geen gezicht.quote:
Ook nep, net als dat haarquote:Op donderdag 29 april 2010 12:55 schreef jack4ya het volgende:
[..]
Wacht even. Wes in háár tshirtjes.... En die knieën in dat shirt dan. Da's toch geen gezicht.![]()
(Nee het feit dat een man(netje) een thsirt van zijn euh.. vrouwmens aandoet is wél woest seksie.)
De doelgroep van Yo vindt dat gewoon superromantisch.. Denkt ze..quote:Op donderdag 29 april 2010 12:58 schreef yvonne het volgende:
Is er nou NIEMAND die Wesley even verteld dat ie als man zwaar voor joker staat als je vrouw dit soort dingen verteld in de pers?
Komop zeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook leeg
Geit.quote:Op donderdag 29 april 2010 12:58 schreef jack4ya het volgende:
Zij heeft het igg over topjes
*leest bericht nog eens: mijn god, wat staat zij te blaten... en dan ben ik hier het schaap.*
Ja, post nog eens watquote:
Of gouden broekje...quote:Op donderdag 29 april 2010 13:09 schreef Noek het volgende:
Maar in een gouden bikini, dat verandert de zaak wel!
En dan nog is dat foebal een uiterst mannelijke sport hoorquote:Op donderdag 29 april 2010 14:01 schreef Copycat het volgende:
Oh God, dat broekje, ja. Helemaal verdrongen. En dan zo'n foute LV mannentas en ook nog zilveren slippers.
Hoe voetbalfout.
En zo fonkelend nieuw allemaal, je kunt ook echt zien dat ie net in het nieuw gestoken is.quote:Op donderdag 29 april 2010 14:01 schreef Copycat het volgende:
Oh God, dat broekje, ja. Helemaal verdrongen. En dan zo'n foute LV mannentas en ook nog zilveren slippers.
Hoe voetbalfout.
David Beckham eat your heart out.quote:Op donderdag 29 april 2010 13:59 schreef Koningin het volgende:
[..]
Of gouden broekje...
[ afbeelding ]
Ja! Ik wil ook een gouden voetbalbroekje en zilveren slippers. En een mannentas van Louis Vuitton.quote:
quote:
quote:Op donderdag 29 april 2010 14:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja! Ik wil ook mijn vent in een gouden voetbalbroekje en zilveren slippers. En een mannentas van Louis Vuitton.
Cc ís een man hoor. Eentje met ballen.quote:
oh echt? dan moet ie dat ff aanpassen in zn profielquote:Op donderdag 29 april 2010 14:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Cc ís een man hoor. Eentje met ballen.
Ze lacht hem uitquote:Op donderdag 29 april 2010 14:48 schreef Vikingsmeisje het volgende:
de monden van de vrouwen links vallen ook al open!!!
Ik vrees dat het nog zeurend nieuws gaat worden, straks die bruiloft in geuren en kleuren, daarna rap de eerste zwangerschap en hoppakee, we komen er niet meer vanafquote:Op donderdag 29 april 2010 13:06 schreef Noek het volgende:
[..]
Geit.
Verder vind ik ze helemaal niet meer boeiend.Al springen ze samen in roze bikini's van een ravijn, het interesseert me niet.
Burp!quote:
Ja alle gasten krijgen een make-over.quote:
Oh ja, dat is waar ook!quote:Op donderdag 29 april 2010 15:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja alle gasten krijgen een make-over.![]()
Wat een heerlijke nuchterheid, gewoon je gasten verplichten dress-up party te doen
quote:Op donderdag 29 april 2010 16:00 schreef Ole het volgende:
[..]
Oh ja, dat is waar ook!
Lekker decadent ook weerOngetwijfeld komt er een uitgebreide reportage in de bladen
En niet één outfit, volgens mij krijgen ze voor 3 dagen kleren...quote:Op donderdag 29 april 2010 15:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja alle gasten krijgen een make-over.![]()
Wat een heerlijke nuchterheid, gewoon je gasten verplichten dress-up party te doen
En dan ook verplicht je haar op een bepaalde manier en een uitgekozen make-upje, onder leiding van Mariquote:Op donderdag 29 april 2010 16:04 schreef Koningin het volgende:
[..]
En niet één outfit, volgens mij krijgen ze voor 3 dagen kleren...
Hoeveel designer outfits zal Yolanthe dan wel niet hebbenquote:Op donderdag 29 april 2010 16:04 schreef Koningin het volgende:
[..]
En niet één outfit, volgens mij krijgen ze voor 3 dagen kleren...
Hoe noem je zo iemand ook al weer?quote:Op donderdag 29 april 2010 16:22 schreef Countess het volgende:
Ik zou er niet trots op zijn om met Wesley te trouwen...zou ze echt verliefd zijn op hem of op zijn geld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |