Dan heb ik het verkeerd gezien , zag 1st nog trouwen staan maar toen ik er wat op wilde zetten was ie weg en zag ik alleen zwanger nog maar staan.quote:Op maandag 28 december 2009 19:28 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Niet veranderd...
Eerst stonden beide weddenschappen er. Nu alleen de zwangerschap-bet nog.
Op beide mocht ik maar 7 euro knallen.
quote:Op maandag 28 december 2009 19:31 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Dan heb ik het verkeerd gezien , zag 1st nog trouwen staan maar toen ik er wat op wilde zetten was ie weg en zag ik alleen zwanger nog maar staan.
Maar mochten ze in 2010 trouwen dan kun je iedergeval weer een paar biertjes drinken.
Een .xml met HTML 4.01 transitional code erin. Wat een falende websitebouwers tegenwoordig.quote:Op maandag 28 december 2009 19:24 schreef Paul het volgende:
Nu ook op rtl site: http://www.rtl.nl/(/actue(...)e_wesley_trouwen.xml

Ik durfde het niet te zeggenquote:Op maandag 28 december 2009 22:02 schreef ChipsZak. het volgende:
Beetje offtopic maar wat heeft ze leuke handschoenen,.
Balkenende mag niet op haar kruipen, anders wordt zijn vrouw kwaad. En hij betreurt dat.quote:Op maandag 28 december 2009 23:29 schreef Duderella het volgende:
Heeft Balkenende al gereageerd??
Of Gerda.quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:34 schreef WammesWaggel het volgende:
Hun eerste dochter dopen ze vast Janny
Geweldig als het een reutje/beer word krijgt dat gespuis dus een van deze namen?quote:Op maandag 28 december 2009 19:25 schreef Pisces29 het volgende:
Die is echt wel in de zomer zwanger
Ze wilt een groot gezin en wilde er niet te laat mee beginnen, en roept nu al dat eventuele kindjes ook met de Y klank van Wesley's vader vernoemd moeten worden, dus daar klets je niet over als dat nog láng niet aan de orde is![]()
En waarom anders na 9 maanden kennismaking al verloven?
Voor alle duidelijkheid: Eindigen met een -y.quote:Op dinsdag 29 december 2009 08:28 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Geweldig als het een reutje/beer word krijgt dat gespuis dus een van deze namen?
Yago
-namen-
Oh oepsquote:Op dinsdag 29 december 2009 08:56 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Voor alle duidelijkheid: Eindigen met een -y.
Zoals zijn broertje Rodney heet.
Misschien is ze al zwanger?quote:Op maandag 28 december 2009 19:25 schreef Pisces29 het volgende:
Die is echt wel in de zomer zwanger
Ze wilt een groot gezin en wilde er niet te laat mee beginnen, en roept nu al dat eventuele kindjes ook met de Y klank van Wesley's vader vernoemd moeten worden, dus daar klets je niet over als dat nog láng niet aan de orde is![]()
En waarom anders na 9 maanden kennismaking al verloven?
De eerste die erachter komt van welk merk ze zijn dank ik grootquote:
Ws. gekocht in een winkel waar 'wij' niet eens binnenkomenquote:Op dinsdag 29 december 2009 10:02 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
De eerste die erachter komt van welk merk ze zijn dank ik groot![]()
Ben ik ook bang voorquote:Op dinsdag 29 december 2009 10:12 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ws. gekocht in een winkel waar 'wij' niet eens binnenkomen
Waarom nou, als het zo uitkomt en het voelt goed? Ik was na een maand al zwanger en we zijn nu nog steeds gelukkig samen hoor, en ons zoontje wordt volgende maand 3quote:Op dinsdag 29 december 2009 10:14 schreef amaranta het volgende:
Zal wel designer zijn in ieder geval.
Ach.... Sommige mensen zijn jarenlang verloofd eer ze trouwen.
Ik vind het sowieso sneu om zo snel al te gaan samenwonen als je echt net uit een relatie komt
Wesley heeft Yolanthe ten huwelijk gevraagd..wil niet zeggen dat ze bijv vandaag trouwenquote:Op dinsdag 29 december 2009 10:30 schreef Koningin het volgende:
Ach ja, eerst zien en dan geloven!
vind het allemaal nogal rap gaan...
Waren de condooms op?quote:Op woensdag 30 december 2009 00:06 schreef Vivi het volgende:
[..]
Waarom nou, als het zo uitkomt en het voelt goed? Ik was na een maand al zwanger en we zijn nu nog steeds gelukkig samen hoor, en ons zoontje wordt volgende maand 3. Dat vind ik ook zo'n gezeur, alsof je verplicht apart moet gaan wonen ook al wil je bij elkaar zijn,
quote:Op woensdag 30 december 2009 12:55 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wesley heeft Yolanthe ten huwelijk gevraagd..wil niet zeggen dat ze bijv vandaag trouwenKan over een half jaar wel gebeuren.
ik denk na het WK 2010 in afrikaquote:Op woensdag 30 december 2009 14:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh uiteraard pas over een half jaar, zij zijn (als het mij vraagt) echt het voorbeeld van een "mooi-weer" bruiloft, dus dat zal wel Juli worden, kan er nog een tv-uitzending aan vastgeplakt worden
Over WK's gesproken.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:19 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
ik denk na het WK 2010 in afrika
Ik denk dat Sylvie eerst zal willen bekomen van de chemo's e.d. voordat ze uberhaupt nog een keer zwanger raakt. Lijkt me in ieder geval wel verstandig, laat ik het zo zeggen...quote:Op woensdag 30 december 2009 19:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Over WK's gesproken.
Ik verwacht ook dat ons allerliefste Sylvie van de Vaart ook nog wel vóór die tijd zwanger raakt, die wilde toch nooit meer bevallen rondom een WK/EK. Deze lente/zomer zwanger worden betekent in een WK/EK-loos jaar bevallen. Of ze moet 2 jaar wachten
En aangezien Yolanthe nu BestFriends met Sylvie is, wie weet geeft Sylvie nog tips over een SBS-huwelijk, aangezien ze toch graag "van de goeie dingen houden", cashen ladies![]()
quote:Op woensdag 30 december 2009 23:07 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik denk dat Sylvie eerst zal willen bekomen van de chemo's e.d. voordat ze uberhaupt nog een keer zwanger raakt. Lijkt me in ieder geval wel verstandig, laat ik het zo zeggen...
Tuurlijk moet ze dat helemaal zelf weten. Ik kan me alleen heel goed voorstellen dat ze even rust wilt voor haar lichaam na zo'n zware kuren. Maar goed, als zij zich goed genoeg voelt voor een zwangerschap nu of over een poosje hoop ik alleen maar dat ze snel zwanger mag worden!quote:Op maandag 4 januari 2010 11:33 schreef Vivi het volgende:
In een recent interview gaf ze aan *voorlopig* helemaal niet zwanger te willen worden aangezien ze veel te druk is met haar werk, wat ze ook veel te leuk vind. En over de keuzes van Sylvie denk ik dat iedereen zich eens lekker met zijn of haar eigen zaken moet bemoeien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |