quote:
http://www.rtl.nl/(/actue(...)e_wesley_trouwen.xmlquote:In een afgehuurd privévliegtuig ging Wesley zondag op z’n knieën voor zijn Spaanse droom. Yolanthe zei natuurlijk: Ja! Het koppel is officieel nog geen half jaar bij elkaar, maar ze vinden elkaar zo verschrikkelijk leuk dat ze door het leven willen als man en vrouw.
Wesley en Yolanthe vlogen met hun 36 beste vrienden, vriendinnen en familie naar Dubai om daar met elkaar Oud en Nieuw te vieren. Yolanthe had eigenlijk een groot feest georganiseerd in Nederland, maar Wesley moest voetballen in de Verenigde Emiraten en kon daar niet bij zijn. Omdat de voetbalvrouw ‘to be’ verdrietig was dat ze het feestje zonder haar liefje moest vieren, besloot Wesley iedereen over te vliegen.
Wanneer Wesley en Yolanthe in het huwelijksbootje stappen, is nog niet duidelijk. De tortelduifjes willen eerst even genieten van hun dagen in Dubai voordat ze het nieuws gaan toelichten.
En, is er ook nu weer een dappere passagier geweest die hem overmeesteerd heeft?quote:Op maandag 28 december 2009 19:05 schreef Paul het volgende:
Net breaking news!
Van Albert Verlinde!
Wesley vroeg haar ten huwelijk in het vliegtuig!
ik zou me omdraaien en over de stoeltjes geklommen zijn om boven op d'r te duikenquote:Op maandag 28 december 2009 19:06 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
En, is er ook nu weer een dappere passagier geweest die hem overmeesteerd heeft?
Ongeacht of er een aanzoek gedaan werd zeker?quote:Op maandag 28 december 2009 19:09 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik zou me omdraaien en over de stoeltjes geklommen zijn om boven op d'r te duiken
Jazeket, volgens de VI zou ze nog een groen blaadje zijn, nou die moet je niet laten schietenquote:Op maandag 28 december 2009 19:13 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ongeacht of er een aanzoek gedaan werd zeker?
quote:Op maandag 28 december 2009 19:14 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Props voor Jantje Smit. Die heeft 'm er al in mogen hangen en heeft nu geen last meer van die domme geit.
Mits Yolanthe dan al een kleine Wesley op de wereld gezet heeft. Dat versterkt haar positie bij de scheiding aanzienlijk.quote:
Unibet heeft trouwen nu veranderd in zwanger... helaas.quote:Op maandag 28 december 2009 19:15 schreef -J-D- het volgende:
In 2010? Of pas later?
Niet veranderd...quote:Op maandag 28 december 2009 19:26 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Unibet heeft trouwen nu veranderd in zwanger... helaas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |