abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75927934
quote:
Yolanthe: „Ik heb me nog nooit zo gelukkig gevoeld”
Een openhartig interview samen

In het restaurant Il Coriandolo vlak bij hen om de hoek in Milaan is voor Wesley, Yolanthe, Wesleys vader, zijn broers en bevriende aanhang een speciale tafel gereserveerd in een ruimte achter een gordijn. De eigenaar zit daar pal voor een enorme flatscreentelevisie. De laatste wedstrijd van Inter voor het kerstreces staat aan. Bestellen is niet nodig, hier weten ze wel wat de gastvrije Wesley wil eten.

Wesley: „Yolanthe geeft me energie”

De in Milaan zeer gewaardeerde voetballer is zichtbaar tot over zijn oren verliefd. Tussen het eten door streelt hij de handen van zijn lief en legt lekkere gerechtjes op haar bord. Onderwijl discussieert hij over de wedstrijd met zijn vader. Yolanthe (24) luistert, maakt grapjes en kan als een echte voetbalvrouw al aardig overweg met de begrippen die op het veld belangrijk zijn. De 25-jarige Wesley komt, nadat hij tussen het voorgerecht en de pasta even thuis iets heeft opgehaald, terug met een arm vol rozen. Hij heeft spontaan alle bloemen van een rozenverkoper voor haar gekocht. Hij bloost een beetje en zegt tegen de rest van het gezelschap dat het koud is in Milaan en „dan kan die man ook naar huis”.
De volgende dag in hun schitterend ingerichte appartement vertelt de beetje verlegen Wesley waarom Yolanthe zo belangrijk is voor hem. „Ze geeft me energie. En we lijken verschrikkelijk veel op elkaar. Ze is lief, nuchter en temperamentvol. Ik ben ook ontzettend trots op wat ze hier in Italië op televisie allemaal presteert. Ik moest voor een wedstrijd slapen toen zij in galajurk op tv zou komen. Als ambassadrice van de Giro d’Italia. Toen heb ik samen met een maat van me toch stiekem gekeken. ’s Avonds maakte ik een doelpunt. Sinds we in Milaan wonen, heeft Inter nog geen wedstrijd verloren. Ze brengt me geluk. En nu we hier een eigen appartement hebben en in Nederland ook is er rust. Fijn, echt iets voor ons samen.”
De voetballer zegt dolgraag met Yolanthe te willen trouwen en een groot gezin stichten. „Ze vult me in alles aan en ze kan overal aarden. Ze wil me zelfs volgen tot in Timboektoe.” Grinnikt: „Maar daar wordt geen kwaliteitsvoetbal gespeeld.”
Yolanthe voegt toe: „Wesley is ook de meest romantische man die een vrouw zich kan wensen. Een echte gentleman. Hij houdt ervan me te verrassen. Vlak voordat ik terugkwam uit Nederland heeft hij een kerstboom gekocht en die helemaal opgetuigd. We zijn heel huiselijk samen. Helemaal geen glamour. Toen we nog in een hotel woonden, gingen we ’s nachts wel eens wandelen. Omdat we de hotelkamer zat waren. Ik liep in zijn joggingbroek met een petje op en hij ook als een halve zwerver.”

De liefde straalt van Wesley Sneijder en Yolanthe Cabau van Kasbergen af. De voetballer: „Yolanthe kan overal aarden. Ze wil me zelfs volgen tot in Timboektoe.”

Vader Barry Sneijder (m.) met zoons Wesley en Rodney (r.) van 18. Hij is Ajax-jeugdspeler.

Met zijn tweeën dollen Wesley en Yolanthe in de sneeuw in Milaan.

Verweven
De families Sneijder en Cabau van Kasbergen raken al aardig verweven. De zusjes van Yolanthe kunnen het erg goed vinden met de drie broers van Wesley en ze houden allemaal van practical jokes. Wesleys vader Barry Sneijder, die voetbalscout is bij Wesleys manager Soren Lerby, vertelt lachend dat hij bij Wesley in Milaan met een balk onder zijn deurkruk heeft geslapen. „Ze hebben allerlei rotgeintjes uitgehaald, die jongens. Terwijl ik sliep is er al een keer tandpasta op mijn gezicht gesmeerd en met mascara een snorretje getekend. Ik had de deur nu voor de grap geblokkeerd maar de jongste broer van Wesley, Rodney, duwde vanmorgen toch door, kreeg hij die balk op zijn voet, roept hij dat zijn gouden voetbalvoet is geblesseerd. Ja, we houden van lachen en van elkaar. Ik zeg Wesley ook gewoon de waarheid. Toen hij vlak voor het kerstreces een wedstrijd was geschorst omdat hij een opmerking had gemaakt tegen de keeper van de tegenpartij heb ik hem uitgescholden. Niet omdat hij ongelijk had, maar omdat hij zich niet had beheerst. Die scheidsrechter was al de hele wedstrijd op hem aan het azen, dan moet je voorzichtig zijn. Toen gooide Wesley de telefoon op de haak.” Knipoogt: „Maar ik mocht toch nog komen.”

Vader Wesley: „Blij door hun geluk”

Wesleys vader is vaak in Milaan. Hij steunt zijn zoon door dik en dun. „Kijk, het is hartstikke rot dat hij is gescheiden. Ik ben zelf al met mijn vrouw sinds mijn zestiende. Maar scheiden gebeurt soms. Partners groeien wel eens uit elkaar. Ik ben alleen maar dankbaar dat het in goede harmonie is gegaan. Zijn exvrouw Ramona levert elke dinsdag mijn kleinzoontje Jessey van drie bij me af om een dagje te spelen. Ik heb dan ook de zoon van vijftien maanden van Jeffrey, onze oudste, in huis. Zodat die twee neven samen opgroeien. Als ze grote kerels zijn kunnen ze zeggen dat ze als kleuters nog gespeeld hebben. Het is geweldig om opa te zijn. Als Jessey belt om te zeggen dat hij er is wil ik met 180 over de snelweg naar huis rijden om hem te zien.”

Wesley heeft zich als enige speler van Inter Milan onder de hooligans gemengd. Samen met Yolanthe ging hij in op de uitnodiging een bezoekje te brengen aan de harde kern op de tribune. „Dat was indrukwekkend”, vertelt Yolanthe. „Voor die mensen is hun club het belangrijkste dat er is. Daar willen ze bij wijze van spreken voor sterven. Ze riepen Wesleys naam en er was alleen maar respect. Op een gegeven moment, toen we Milaan nog aan het verkennen waren, kwamen we bij een nachtclub. De nachtportier had enorme bewondering voor Wesley als voetballer en hij vroeg of hij een shirtje van hem mocht hebben. Wesley zei ja, en hij is ook zo’n eerlijke jongen dat hij dat shirtje een week later ging brengen nadat hij erin gespeeld had. Die nachtportier bleek een van de leiders van de harde kern van de Inter-fans te zijn. Bij wedstrijden klimt hij op een smal randje van de balustrade van de tweede ring in het stadion en geeft dan aan wat de spreekkoren in het stadion moeten scanderen. Dat werd dus ’Wesley Sneijder Wesley Sneijder’. Dan word je wel helemaal warm hoor, als je zoiets hoort. Dan voel je je echt heel welkom.”
Vader Barry: „Je moet altijd respect hebben voor de fans. Dat zijn de mensen die je salaris betalen.”

Voetbalquizzen
Met kerst zijn Wesley en Yolanthe in Nederland en vieren dat met hun families en cadeautjes. „Ik leg voor de mannen boekjes met voetbalquizzen onder de kerstboom, dan kan ik de voetbalkennis testen. Als ik in Nederland ben voor tv-opnames slaap ik regelmatig bij mijn schoonouders. Ik ben er net twee weken geweest. En zijn vader Barry lijkt heel erg op Wesley. Dan ben ik toch een beetje bij hem. In dat huis staat bijna 24 uur per dag de televisie aan met voetbal. En tijdens het eten gaat het over penalty’s en steekballen. Ik raak al aardig thuis in de sport. Het is zo’n warm nest waar ik in terechtgekomen ben.”
Yolanthe zegt dat oud en nieuw dit jaar heel anders zal zijn dan in 2008. „Ten eerste zijn we met onze twee complete families in Doebai en ten tweede ziet mijn toekomst er nu heel anders uit. Ik hou niet zo van terugkijken, maar als ik nadenk over verdrietige momenten in het afgelopen jaar ben ik het meest triest over het overlijden van mijn neefje. En ik vond het heel vervelend dat iedereen ineens een mening over mij had. Maar ik geloof in God en ik denk dat alles wat gebeurd is, zo heeft moeten zijn. Ik heb me nog nooit zo gelukkig gevoeld als nu.”
bron

Donald Duck held dinsdag 22 december 2009 @ 15:53:05 #2
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_75928125
ja tot ze iemand vindt met nog meer geld
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_75928186
kut
pi_75928204
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 15:54 schreef HSG-BOMBER het volgende:
kut
Je kan altijd nog een andere voetballer kiezen hoor .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  dinsdag 22 december 2009 @ 15:56:07 #5
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_75928234
Ik geef het 8 maanden tot de dag dat hij thuiskomt en zijn huis ineens leeg is.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_75928242
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 15:53 schreef __Saviour__ het volgende:
Ja maar dan moet ik nog wel ja zeggen, maar dat doe ik dan ook wel
  dinsdag 22 december 2009 @ 16:57:39 #7
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_75930996
You can't make a ho a housewife!
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  dinsdag 22 december 2009 @ 16:58:09 #8
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_75936056
Zelden 2 mensen gezien die zo goed bij elkaar passen. Wat een verschrikkelijk koppel.
pi_75939028
Aww Vind het wel lief
pi_75939132
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 19:18 schreef Stansfield het volgende:
Zelden 2 mensen gezien die zo goed bij elkaar passen. Wat een verschrikkelijk koppel.
Ze verdienen elkaar wel. Walgelijk stel idd.
pi_75955162
Vind het wel lief .
pi_75955325
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 16:57 schreef eleusis het volgende:
You can't make a ho a housewife!
pi_75955356
Misschien is het gewoon een slechte foto... maar wat is Wesley lelijk zeg.
  woensdag 23 december 2009 @ 06:48:44 #15
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_75956886
Wesley, Jeffrey en Rodney .
Sorry, kon het niet laten.
You cheated on me with choreography.
pi_76048595
ik vind ze echt leuk samen, ze pas gewoon veel beter bij wesley als bij jan, al was de manier waarop ze alles gefixt had wel dom
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
  zaterdag 26 december 2009 @ 14:43:14 #17
225540 Pugg
Friends forever
pi_76077279
quote:
Op woensdag 23 december 2009 02:20 schreef WammesWaggel het volgende:
Misschien is het gewoon een slechte foto... maar wat is Wesley lelijk zeg.

pi_76077560
Zo leuk als ik haar vond toen ze met Jan ging. Zo verschrikkelijk vind ik haar nu.
Team Gerda!!!!
pi_76078264
Denk dat Yolanthe wel een goed kutje heeft...
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
  zaterdag 26 december 2009 @ 16:29:10 #20
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_76079755
Ik vind die Snijder op Joran lijken!
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
  zondag 27 december 2009 @ 07:09:06 #21
225540 Pugg
Friends forever
pi_76094826
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 16:29 schreef Duderella het volgende:
Ik vind die Snijder op Joran lijken!
Net zo'n patser, alleen heeft Joran zijn echte tanden nog.
pi_76095644
quote:
Op woensdag 23 december 2009 06:48 schreef Malahide het volgende:
Wesley, Jeffrey en Rodney .
Sorry, kon het niet laten.

En de (klein)kids hebben ook de y-klank (vanwege de vader van Wesley) Dat jochie heet Jessey
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_76095660
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 14:54 schreef amaranta het volgende:

Team Gerda!!!!

pi_76112005
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 15:24 schreef Flashwin het volgende:
Denk dat Yolanthe wel een goed kutje heeft...
Mag ook wel voor die prijs
Denk alleen niet dat het een goede investering is, op je geld krijg je rente en dat kutje gaat er met de jaren ook niet op vooruit
  maandag 28 december 2009 @ 15:38:17 #25
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_76143414
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 15:53 schreef __Saviour__ het volgende:
quote:
(Novum) - Yolanthe Cabau van Kasbergen weet dat sommigen denken dat ze een relatie heeft met Wesley Sneijder vanwege zijn goedgevulde bankrekening. "Maar ik weet hoe het echt zit en mijn vrienden en familie ook", verklaarde de brunette tegen het tijdschrift Jackie. Toch ontkent de voetbalvrouw de geruchten niet volledig. "Iedereen probeert toch altijd het beste uit zijn leven te halen? Ik ook."
pi_76144002
quote:
Op maandag 28 december 2009 15:38 schreef Marrije het volgende:

[..]

[..]

Vandaar ook de goeie vriendschap met Sylvie van de Vaart, ze denken hetzelfde
pi_76144480
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 28 december 2009 @ 19:05:47 #28
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_76151188
Net breaking news!
Van Albert Verlinde bij rtl Boulevard

Wesley vroeg haar ten huwelijk in het vliegtuig!

UPDATE:
quote:
In een afgehuurd privévliegtuig ging Wesley zondag op z’n knieën voor zijn Spaanse droom. Yolanthe zei natuurlijk: Ja! Het koppel is officieel nog geen half jaar bij elkaar, maar ze vinden elkaar zo verschrikkelijk leuk dat ze door het leven willen als man en vrouw.

Wesley en Yolanthe vlogen met hun 36 beste vrienden, vriendinnen en familie naar Dubai om daar met elkaar Oud en Nieuw te vieren. Yolanthe had eigenlijk een groot feest georganiseerd in Nederland, maar Wesley moest voetballen in de Verenigde Emiraten en kon daar niet bij zijn. Omdat de voetbalvrouw ‘to be’ verdrietig was dat ze het feestje zonder haar liefje moest vieren, besloot Wesley iedereen over te vliegen.

Wanneer Wesley en Yolanthe in het huwelijksbootje stappen, is nog niet duidelijk. De tortelduifjes willen eerst even genieten van hun dagen in Dubai voordat ze het nieuws gaan toelichten.
http://www.rtl.nl/(/actue(...)e_wesley_trouwen.xml

[ Bericht 37% gewijzigd door Paul op 28-12-2009 19:22:13 ]
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  maandag 28 december 2009 @ 19:06:40 #29
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_76151228
quote:
Op maandag 28 december 2009 19:05 schreef Paul het volgende:
Net breaking news!
Van Albert Verlinde!

Wesley vroeg haar ten huwelijk in het vliegtuig!

En, is er ook nu weer een dappere passagier geweest die hem overmeesteerd heeft?
pi_76151238
Nou, ze gaan dus trouwen, weer RTL Boulevard te melden. Lekker snel
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_76151273
Of beter, het slachtoffer beschermd?
pi_76151321
In een vliegtuig... Ze zal maar nee zeggen. Kan je elkaar amper ontlopen.
Football. Glorious football. Dont care what it looks like.
pi_76151340
Ik dacht dat ze met de een of andere voetbalneger lag te krikken?
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
pi_76151367
Goeie knoppen!
Hier komt binnenkort mijn onderschrift te staan.
  maandag 28 december 2009 @ 19:09:59 #35
3185 Adelante
To let it go now
pi_76151383
quote:
Op maandag 28 december 2009 19:06 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

En, is er ook nu weer een dappere passagier geweest die hem overmeesteerd heeft?
ik zou me omdraaien en over de stoeltjes geklommen zijn om boven op d'r te duiken
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_76151466
Grapje neem ik aan?
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 28 december 2009 @ 19:12:14 #37
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_76151490
quote:
Op maandag 28 december 2009 19:11 schreef TerroRobbie het volgende:
Grapje neem ik aan?
Heeft Albert ooit ongelijk gehad?
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_76151525
Ze zijn net 3 weken bij elkaar.
  maandag 28 december 2009 @ 19:13:05 #39
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_76151528
quote:
Op maandag 28 december 2009 19:09 schreef Adelante het volgende:

[..]

ik zou me omdraaien en over de stoeltjes geklommen zijn om boven op d'r te duiken
Ongeacht of er een aanzoek gedaan werd zeker?
pi_76151581
Props voor Jantje Smit. Die heeft 'm er al in mogen hangen en heeft nu geen last meer van die domme geit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')