abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 22 december 2009 @ 19:23:02 #241
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_75936223
ik mis hier steeds een stukje wat ik jullie toch niet wil onthouden ...
quote:
Neerwaartse spiraal

Volgens advocaat De Lange zat Laura de laatste tijd in een neerwaartse spiraal. Haar schoolprestaties werden slechter en ze spijbelde, zei De Lange dinsdag.

Volgens hem werden haar problemen ''alleen maar negatief benaderd'' en voelde ze zich daardoor nog slechter. ''Het net sloot zich rond haar'', aldus de raadsman.

De Lange stelt dat afgelopen woensdagavond door jeugdzorg is gedreigd dat ze Laura uit huis gingen plaatsen. Dat was voor de jonge zeilster reden te 'vluchten' naar Sint Maarten.
Bron: http://www.nu.nl/binnenla(...)r-in-zaak-laura.html

Vooral die laatste zin..... waarom ging jeugdzorg in eens zo afwijkend doen ?
Maar daar lees ik hier nog niets van ..
Wel raar dit is NA een dreigement van Jeugdzorg..
maar nu de vraag waarom wilde jeugdzorg haar weg halen daar en doet daar nu ineens na dat ze weg is gegaan de ronde dat ze uit huis geplaatst zou worden ..
dit was dus VOORAF al bekent en niet door dat ze weg gelopen is..
Wat jeugdzorg dus wel beweert ....

mijn twijfels worden alleen maar groter tegen over onze zorgstelsel ..
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
  dinsdag 22 december 2009 @ 19:23:13 #242
3542 Gia
User under construction
pi_75936231
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 18:33 schreef Meike26 het volgende:

want jij spiegelt waarschijnlijk je eigen kind aan haar... ? Ja want je wilt graag dat jouw kind ook uitzonderlijk is !! Logisch !
Jij kent me persoonlijk?

Ik spiegel mijn kind(eren) niet aan haar. Mijn jongste heeft een hobby waar hij graag zijn beroep van zou willen maken. Dat is ook mogelijk, maar het geeft geen garanties voor de toekomst. Daarom willen wij dat hij eerst een andere opleiding doet. Wat hij eigenlijk wil is ook een opleiding, in Nederland, gewoon via een ROC, maar wij vinden dat hij dat ook wel kan gaan doen als hij 18 is en al een beroep in zijn pocket heeft.
quote:
Jij zegt dan wel dat het een simpele hobby betreft, maar het is echt wel meer dan alleen een hobbie.
En het is ook meer dan 1 talent... ze heeft er minstens 3
3 talenten? Werkelijk? Welke 3?
quote:
Een 14 jarige.. volgens mij was ze zelfs 12 of 13, heeft ze de Noordzee over gestoken naar Engeland en is ze in de haven aangekomen waar ze aan wilde komen. Navigeren met een zeiljacht is al niet te simpel, ik vind het dus wel uitzonderlijk dat een kind dat net in de pubertijd loert, deze prestatie levert.

Zet een gemiddeld kind van 12 in een Parijse Metro en zeg dat het weer thuis moet komen.... elk kind raakt van slag en is verloren... maar ik denk/schat Laura hoog genoeg in dat zij nog diezelfde dag of de dag erna weer thuis aankomt.
Dan schat jij kinderen toch erg laag in. De meeste kinderen komen echt wel thuis, hoor. Zo heel uitzonderlijk is dat niet. Ik weet dat haar vader, haar opa en oma en zijzelf het allemaal heel bijzonder vinden, en jij ook, maar behalve leuk zeilen heeft ze geen enkel uitzonderlijk talent. In elk geval niet uitzonderlijk genoeg om op haar 13de een solotrip rond de wereld te mogen maken.
  dinsdag 22 december 2009 @ 19:33:23 #243
267150 Q.E.D.
qat erat ad vundum
pi_75936640
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 19:32 schreef Spatzmann het volgende:

[..]

De psychologe schatte haar in op een gemiddelde ontwikkeling voor een 14 jarige met onder gemiddelde sociale ontwikkeling.
Waarom is dat überhaupt openbaar?

Achterlijke lui.
Hetgeen bewezen en beklonken moest worden.
pi_75936693
quote:

[..]

De psychologe schatte haar in op een gemiddelde ontwikkeling voor een 14 jarige met onder gemiddelde sociale ontwikkeling.
"Nee laat haar gaan, de overheid bemoeit zich teveel met kinderen en meisjes van 14 zijn al heel volwassen tegenwoordig door internet. "
  dinsdag 22 december 2009 @ 19:44:47 #245
798 voyeur
bemoeit zich
pi_75937093
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 19:34 schreef tho_Omas het volgende:

[..]

"Nee laat haar gaan, de overheid bemoeit zich teveel met kinderen en meisjes van 14 zijn al heel volwassen tegenwoordig door internet. "
Dat is waar, als je een beetje op ze inpraat via de webcam geloven ze gelijk dat je ook 14 bent en vingeren ze zich voor de camera. Menig vijftiger geniet van de ´volwassen´ tiener meisjes.
Here we are now, entertain us.
  dinsdag 22 december 2009 @ 19:46:52 #246
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_75937179
Wat wil je als de jeugd tegenwoordig alleen nog maar wordt verteld dat alles draait om lusten. Verkopen we zeep? Zet er een naakte girl bij. Wil je cola aanprijzen, verstop er een subliminale bericht in wat met lust te maken heeft. Ernstig.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_75937216
Een naakte girl bedoel je BSB?
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 22 december 2009 @ 19:48:20 #248
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_75937228
quote:

[..]

Lang leve hokjes waar iemand in moet passen.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  dinsdag 22 december 2009 @ 19:55:57 #249
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_75937559
Hebben de zorgfascisten haar al terug in het gareel geschopt?
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  dinsdag 22 december 2009 @ 19:57:46 #250
3542 Gia
User under construction
pi_75937609
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 19:48 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Nou, er is nogal een verschil tussen een gemiddelde 14-jarige en een hoogbegaafd, supertalentvolle, geestelijk volwassen meisje van 14.

Laura is een gewoon meisje, met een gewone hobby. Er zijn echt honderden meisjes die goed kunnen zeilen. Alleen willen die niet per se een record vestigen. Want dat is toch eigenlijk waar het hier om gaat.

Rond de wereld zeilen kan ze ook wel als ze 18 is, maar dat record kan dan niet meer.

Waarom verzint ze niet een ander record, waar geen 2 jaar schoolverzuim voor nodig is!!
pi_75937764
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 19:48 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Man, dat heeft toch niets met hokjes te maken? Kinderen moeten gewoon tot de orde geroepen kunnen worden. Zij overziet helemaal niet waar ze mee bezig is. Voor mijn gevoel heb jij een heel sterke hekel aan jeugdzorg, maar ze zijn er niet voor niets. De meeste uithuisplaatsingen zijn volkomen terecht.
  dinsdag 22 december 2009 @ 20:02:51 #252
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_75937812
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 19:57 schreef Gia het volgende:

[..]

Nou, er is nogal een verschil tussen een gemiddelde 14-jarige en een hoogbegaafd, supertalentvolle, geestelijk volwassen meisje van 14.

Laura is een gewoon meisje, met een gewone hobby. Er zijn echt honderden meisjes die goed kunnen zeilen. Alleen willen die niet per se een record vestigen. Want dat is toch eigenlijk waar het hier om gaat.

Rond de wereld zeilen kan ze ook wel als ze 18 is, maar dat record kan dan niet meer.

Waarom verzint ze niet een ander record, waar geen 2 jaar schoolverzuim voor nodig is!!
Waarom gaat ze niet gewoon punniken? Waarom is ze niet als alle anderen? Waarom kiest ze geen veilige hobby? Skateboarden is ook tof!
Waarom doet ze niet gewoon braafkes wat wij zeggen? Wat is dat voor een puber?

Achter slot en grendel zo'n kind!
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_75937825
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 18:39 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Dat is dus echt appels met peren vergelijken, en dat weet je zelf vast ook wel.
Ja precies. Ik deed het met een reden. Om wat duidelijk te maken.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  dinsdag 22 december 2009 @ 20:04:04 #254
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_75937860
Wrakingskamer doet er lang over! Rechtspraak.nl beloofde een beslissing om kwart over zeven, maar ik zie nog niets tot nu toe. Blijkbaar toch niet een volledig kansloos verzoek.

Of de rechters wilden eerst hun frietjes opeten.
pi_75937872
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 17:46 schreef yvonne het volgende:
Nog even en het kan zo naar het complottenforum
Van harte welkom op BNW
pi_75937902
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 20:01 schreef tho_Omas het volgende:

[..]

Man, dat heeft toch niets met hokjes te maken? Kinderen moeten gewoon tot de orde geroepen kunnen worden. Zij overziet helemaal niet waar ze mee bezig is. Voor mijn gevoel heb jij een heel sterke hekel aan jeugdzorg, maar ze zijn er niet voor niets. De meeste uithuisplaatsingen zijn volkomen terecht.
Inderdaad gewoon doen. Vragen stellen is belachelijk. Jeugdzorg weet wat goed is voor een kind. Vooral niet kijken naar vrijheden voor kinderen. Opvoeden op onze manier zullen ze. Elke afwijking of kritiek daarop trekken we in het ridicule. Gewoon accepteren.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 22 december 2009 @ 20:05:09 #257
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_75937906
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 19:57 schreef Gia het volgende:

[..]

Het rapport wat gepost werdt heb ik gelezen.
Ik heb toen ook iets gepost.
Lees die reactie eens en ik denk dat je dan snapt wat ik bedoel.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  dinsdag 22 december 2009 @ 20:05:10 #258
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_75937908
Pure lamlendigheid, anders kan ik het niet noemen. Hoezo heb ik nog geen pure answers gehoord van haar moeder?

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  dinsdag 22 december 2009 @ 20:06:17 #259
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_75937966
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 20:04 schreef Pool het volgende:
Wrakingskamer doet er lang over! Rechtspraak.nl beloofde een beslissing om kwart over zeven, maar ik zie nog niets tot nu toe. Blijkbaar toch niet een volledig kansloos verzoek.

Of de rechters wilden eerst hun frietjes opeten.
Ze wachten op een goed bod voor Serious Request.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  dinsdag 22 december 2009 @ 20:06:31 #260
268051 Iets-Anders
Eens een keer....
pi_75937980
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 20:01 schreef tho_Omas het volgende:

[..]

Voor mijn gevoel heb jij een heel sterke hekel aan jeugdzorg, maar ze zijn er niet voor niets. De meeste uithuisplaatsingen zijn volkomen terecht.
Vergelijk deze "terechte" gevallen nou eens met haar situatie!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')