Ik ben op de helft ofzo.quote:
De mijne?quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:08 schreef Lakitu het volgende:
Godver, waarom sliep ik nouIk had some serious ass kunnen kicken
Bwhehe, komt ie ineens binnen met een vaag verhaal over webcamsletjesquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:09 schreef Mr.Cooper het volgende:
Ohwjeej ik ben nu zover dat Lamon er in komt.
Dat dus, samenvatting plox.quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:08 schreef 9611Niels het volgende:
Sorry, het lukt me niet. Kan iemand even een samenvatting geven in een paar regels?
Iedereens.quote:
Ben na 3 pagina's gestopt. Wat een gajank om niks.quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:04 schreef Skylark. het volgende:
Hier begint het in ieder geval.
[KLB SC#1954] Waar we van jong grut houden
Vergeet zijn goede baan als videotheekmanager niet en zijn CV waar hij elke baan van de wereld mee kan krijgen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:11 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Bwhehe, komt ie ineens binnen met een vaag verhaal over webcamsletjes_____! En daarna zegt ie nog even dat ie een goede opleiding heeft en genoeg mooie vrouwen heeft gehad
Hurrrrrrrrquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:12 schreef Lakitu het volgende:
SAMENVATTING: durrr
Inderdaad.quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:11 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Bwhehe, komt ie ineens binnen met een vaag verhaal over webcamsletjes_____! En daarna zegt ie nog even dat ie een goede opleiding heeft en genoeg mooie vrouwen heeft gehad
Niet die kankergore ajb.quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:13 schreef 9611Niels het volgende:
Mag ik een Lamon plaatje posten?
watquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal kankergoor, maar niet die met die balzak aub.
Idd, die kende ik nog nietquote:
Ik denk dat alleen jij die in je PM ontvangen hebt.quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal kankergoor, maar niet die met die balzak aub.
Ik heb zo de indruk dat we hem niet willen kennenquote:
Nee was die van die wedstrijd.quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik denk dat alleen jij die in je PM ontvangen hebt.
Eens, wat een mongool is dat.quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:17 schreef Lakitu het volgende:
What's the deal trouwens met mensen die php in bescherming willen nemen?!
Ik mag Php wel.quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:17 schreef Lakitu het volgende:
What's the deal trouwens met mensen die php in bescherming willen nemen?!
quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:19 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Kssht, dat mag je niet zeggen, dan krijg je de internetpolitie achter je aan.
En nu?quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:21 schreef BobbyB het volgende:Ik hoef geen lunch meer nu. Bedankt mensen.
Eens, waarom moeten centrale topics sowieso onderaan? Makes no sensequote:Op dinsdag 22 december 2009 12:20 schreef 9611Niels het volgende:
Ik vind het trouwens rete irritant dat de SC altijd zo onderaan staat. Wat mij betreft mag ie gewoon tussen de normale topics.
Dit wordt geen witte kerstquote:
Gadverdamme, Chaiquote:
quote:
Toen ik dit plaatje voor het eerst zag hè, ik had 2 dagen geen eetlust.quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:24 schreef Skylark. het volgende:
Kanker op smerige kutCooper godverdomme.
Misschien moeten we alvast dat stukje tekst posten over dat foto's gebruikt mogen worden op fok als je ze zelf op fok post en zo.quote:
Ik zie niet echt in wat er naar is aan dat plaatje eigenlijkquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:25 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Toen ik dit plaatje voor het eerst zag hè, ik had 2 dagen geen eetlust.
Ik vond het wel leuk om het te delen met me mede Fok!ers.
Ik was net een boterham aan het eten stuk ongeluk.quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:25 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Toen ik dit plaatje voor het eerst zag hè, ik had 2 dagen geen eetlust.
Ik vond het wel leuk om het te delen met me mede Fok!ers.
In during Lamon die TR's plaatstquote:
Moderator, toch. Kun je dat plaatje niet even editten?quote:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:26 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik was net een boterham aan het eten stuk ongeluk.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik zat al te kijken, maar snapte niet wat er nou was.
Tik 'm aan.quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:26 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik zie niet echt in wat er naar is aan dat plaatje eigenlijk
Hoiquote:
Vakantiequote:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:40 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja anders in de problemen na de vakantie
Morgen geven ze strandweer af.quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Hier niet, er ligt gewoon nog 30cm sneeuw
Ik heb onderhand tig keer aangegeven dat ik zijn gedrag ook niet goedkeur, dat weet je donders goed dat ik zulk gedrag van niemand tollereer. Een probleem komt immers van twee kanten. Ik ben het met je eens dat niemand beledigd dient te worden vanwege zijn/haar opleiding. Maar php is nou eenmaal het pispaaltje van deze sc, dan is het te makkelijk om meteen zijn niveau erbij te betrekken. Ondanks dat hij het net zo hard terug doet.quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:20 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik zal er nog 1 keer even op ingaan.
Je denkt toch niet serieus dat php 'voor alles en nog wat uitgemaakt wordt' omdat hij eerlijk is? Over wat dan? Over zijn opleiding? Er is hier helemaal niemand die het boeit dat hij mbo doet hoor. En die bijbaan van hem interesseert ook niemand. Als voorbeeld heb ik al eerder Mozy en NG aangehaald. Die hebben ook niet de hoogste opleiding die er is, maar niemand die hen basht. Ben je het daarover met me eens?
Zou je niet denken dat de reden dat men phpmystyle basht veel meer bij zichzelf ligt? Zoals Hoogstaande eerder zei, hij kwam steeds met wiskundevragen en wanneer mensen hem hielpen ging hij giftig lopen doen. Ook basht hij NG vanwege het feit dat ie mbo doet en anderen basht hij juist vanwege het feit dat ze aan een universiteit studeren. Kom op zeg.
De reden dat mensen php bashen is niet omdat hij eerlijk is, maar omdat hij zelf andere mensen constant loopt te zieken en te beledigen. Dat hij daarna met een zielig verhaaltje komt dat ie zo eenzaam is en geen vrienden heeft doet daar niets aan af. Het is geen gehandicapt kindje ofzo dat je altijd poeslief tegen hem moet doen.
Edit: Overigens doet Allure_ exact hetzelfde als waar ze anderen van beschuldigt. De persoonlijke problemen van php mogen niet betrokken worden en het is triest wanneer je iemand basht die je irl niet kent, maar ondertussen wel constant lopen roepen dat iedereen hier stoer doet omdat ze in het echt niks voorstellen. Prima als je denk dat ik in het echt niks voorstel en een schuw verlegen jongetje ben, maakt me helemaal niet uit, maar werp je dan ook niet op als grote moraalridder die de fatsoensnormen komt beschermen.
Ik verdoe hele dagen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:42 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Maar ik zit al een half uur tijd te verdoen
Heb ik al.quote:
Heb eerlijk gezegd wel genoeg sneeuw gezien voor dit jaar.quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:30 schreef kurk_droog het volgende:
sneeuw smelt hier ook langzaam. Waar blijft de nieuwe lading?
Ik vul geen vakkenquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:50 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ja iets anders dan vakkenvullen hè.
quote:
Terug van weggeweest. Onee toch niet. Ik heb een BlackBerry Bold en Call Of Duty Modern Warfare 2, wat doe ik hier.quote:
En het sneeuwt weerquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Heb eerlijk gezegd wel genoeg sneeuw gezien voor dit jaar.
Wat vul je dan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
Fijne telefoon hé?quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Terug van weggeweest. Onee toch niet. Ik heb een BlackBerry Bold en Call Of Duty Modern Warfare 2, wat doe ik hier.
Makes me pretty lazy.quote:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:10 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Wat vul je dan?
Je moeder?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Ja natuurlijk net als ik naar buiten moet.quote:
nattequote:Op dinsdag 22 december 2009 13:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nou hier niet hoor. Sherlock.
Die functies gebruik ik zelden, net als het internet op de telefoon. Eigenlijk vrij kansloos om een smartphone te hebben en hem alleen maar te gebruiken voor het bellen en sms-en.quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Makes me pretty lazy.![]()
En ik houd veel beltegoed over omdat msn en instant email.
Owned.quote:
Mja, ik gebruik internet redelijk vaak en ik mail ook veel dus het is voor mij wel heerlijk handig zo.quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:14 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Die functies gebruik ik zelden, net als het internet op de telefoon. Eigenlijk vrij kansloos om een smartphone te hebben en hem alleen maar te gebruiken voor het bellen en sms-en.
Op de 360 is hij vééééééééél leuker. Bitsj.quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:16 schreef 9611Niels het volgende:
Modern Warfare 2![]()
![]()
![]()
Had hem al een paar weken geleden geïnstalleerd, en pas gisteren begonnen met spelen, maar wát een vette game is dat zeg
Mijn Xbox is sinds gisteren kapot. Na 5 minuten bevriest het scherm en doet hij helemaal niets meer.quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Op de 360 is hij vééééééééél leuker. Bitsj.
Moet je hem opsturen, krijg je hem binnen 7 dagen weer terug.quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:18 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Mijn Xbox is sinds gisteren kapot. Na 5 minuten bevriest het scherm en doet hij helemaal niets meer.
Ik wist niet eens dat je weg was. Maar goed, zoveel kom ik hier ook niet meer.quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Terug van weggeweest. Onee toch niet. Ik heb een BlackBerry Bold en Call Of Duty Modern Warfare 2, wat doe ik hier.
Ik hier met vlagen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat je weg was. Maar goed, zoveel kom ik hier ook niet meer.
Er is maar 1 oplossing:quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:18 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Mijn Xbox is sinds gisteren kapot. Na 5 minuten bevriest het scherm en doet hij helemaal niets meer.
Yeah... no.quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:23 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Er is maar 1 oplossing:
[ afbeelding ]
Die van mij valt niet meer onder de garantie ben ik bang.quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Moet je hem opsturen, krijg je hem binnen 7 dagen weer terug.
Ik had een ring of death
falersquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Yeah... no.
HD-xbox 4 liffie.
Mijne viel ook niet meer onder de garantie maar je mag hem altijd opsturen als er iets fout mee is hoor.quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:26 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die van mij valt niet meer onder de garantie ben ik bang.
Oh, ik zal binnenkort een contact opnemen met Microsoft.quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mijne viel ook niet meer onder de garantie maar je mag hem altijd opsturen als er iets fout mee is hoor.
ik klik nietquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb het in mn hoofd zitten ... Haal het weg...
ps3 nergens last vanquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:31 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Oh, ik zal binnenkort een contact opnemen met Microsoft.
Piano's kunnen ook wit zijn.quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:39 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
ps3 nergens last van![]()
kk goede kwaliteit, goede controllers, blu ray, geile piano kleur
Die PS3 van je was anders een klachtenregen over bij Kassa. Met de controllers van de Xbox vind ik niets mis en wat de fuck maakt mij het nu uit hoe een spelcomputer er uit ziet.quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:39 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
ps3 nergens last van![]()
kk goede kwaliteit, goede controllers, blu ray, geile piano kleur
Als jij een Wii koopt voor mij, mag jij mijn Xbox hebbenquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:18 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Flauwquote:
We hebben al een Wii in huis, maar die is niet van mij.quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:43 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Als jij een Wii koopt voor mij, mag jij mijn Xbox hebben
Was bij aantal maar waar blu ray lezer kapot ging.. xbox helemaal veel klachten... en niet alleen bij dat faalprogramma kassaquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:42 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die PS3 van je was anders een klachtenregen over bij Kassa. Met de controllers van de Xbox vind ik niets mis en wat de fuck maakt mij het nu uit hoe een spelcomputer er uit ziet.
Nou, ruilen dan!quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:44 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
We hebben al een Wii in huis, maar die is niet van mij.
Mijn aanbod blijft staanquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:45 schreef LudoSanders het volgende:
Sterker nog, we hebben 2 Wii's. Mijn ouders hebben er ooit eens gewonnen met 't één of het ander. Die staat wel flink stof te happen denk ik zo.
Mag ik die hebben in ruil voor een pannenkoek mozzarella?quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:45 schreef LudoSanders het volgende:
Sterker nog, we hebben 2 Wii's. Mijn ouders hebben er ooit eens gewonnen met 't één of het ander. Die staat wel flink stof te happen denk ik zo.
Kan je gaan bitchen, kopen wij echt geen PS3 voor hoor.quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:44 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Was bij aantal maar waar blu ray lezer kapot ging.. xbox helemaal veel klachten... en niet alleen bij dat faalprogramma kassa
Ik ben 32, ik vind de Wii spelletjes wel leukquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:51 schreef kurk_droog het volgende:
wiikk saai is dat zeg
Alleen mario party met vrienden wel aardig.
Mario kart is ook wel grappig, maar die sport dingen vind ik echt niets aan.quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:51 schreef kurk_droog het volgende:
wiikk saai is dat zeg
Alleen mario party met vrienden wel aardig.
quote:
Ze zijn geen van beiden van mij. Heb er dus weinig zeggenschap over.quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mag ik die hebben in ruil voor een pannenkoek mozzarella?
idd.quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mario kart is ook wel grappig, maar die sport dingen vind ik echt niets aan.
Lelijke graphics ook.
Vraag het aan je ouders als je weer in Zeeland bent. Dan kan je op de terugweg bij mij langskomen om die Wii te droppen jeweetzelf.quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:57 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
[..]
Ze zijn geen van beiden van mij. Heb er dus weinig zeggenschap over.
Ik was eerstquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Vraag het aan je ouders als je weer in Zeeland bent. Dan kan je op de terugweg bij mij langskomen om die Wii te droppen jeweetzelf.
Ik heb borsten en een vasjien. Dames gaan voor.quote:
En ik heb een Xbox voor Ludoquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb borsten en een vasjien. Dames gaan voor.
Alsof dat op de route ligt!quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Vraag het aan je ouders als je weer in Zeeland bent. Dan kan je op de terugweg bij mij langskomen om die Wii te droppen jeweetzelf.
Ik bied 50 euro.quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:45 schreef LudoSanders het volgende:
Wat zei je ?quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:02 schreef Paaskonijn het volgende:
Gister vroeg er trouwens zo'n Roemeense vrouw ofzo in de winkel aan me met een blik ragout in de hand of het kippen of honden ragout was, wtf.
Met een vleugje cavia.quote:
'Kalfs, dat staat erop mevrouw.'quote:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:09 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
'Kalfs, dat staat erop mevrouw.'
Vraag maar aan je ouders.quote:
quote:Omdat hij een gat in zijn muur boorde om opnames te maken van zijn 16-jarige buurmeisje, heeft de rechtbank in Utrecht dinsdag een 62-jarige Amersfoorter veroordeeld tot honderd uur taakstraf en vier maanden voorwaardelijke celstraf.
Er stond ook gewoon echt 'Kalfsragout'.quote:
Bij ons is weer het briljante idee ontstaan om met zn allen ieder een ander gerecht op kerstdag zelf te gaan makenquote:
quote:
Wat heeft dat met een pannenkoek mozzarella te maken?quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb borsten en een vasjien. Dames gaan voor.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:19 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik zag vandaag mosselen in de vriezer liggen, als we dat gaan eten met kerst loop ik wel naar de snackbar, wat denken ze wel niet.
Inderdaad, mosselen uit de vriezer.quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:19 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik zag vandaag mosselen in de vriezer liggen, als we dat gaan eten met kerst loop ik wel naar de snackbar, wat denken ze wel niet.
wat.quote:gekarameliseerde witlof
Ja precies!quote:wat.
Net zo origineel als gourmettenquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:17 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Bij ons is weer het briljante idee ontstaan om met zn allen ieder een ander gerecht op kerstdag zelf te gaan maken
Nja
Meldquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:22 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Net zo origineel als gourmetten
Dat doen wij weer.quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:22 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Sowieso witlofquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:20 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb ooit gekarameliseerde witlof op met kerst.
[..]
wat.
[..]
Ja precies!
quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:24 schreef ynuhh het volgende:
Foie gras met kerst dit jaar. Ik ben benieuwd waar mijn moeder het mee gaat combineren.
Een potje Twisterquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:24 schreef ynuhh het volgende:
Foie gras met kerst dit jaar. Ik ben benieuwd waar mijn moeder het mee gaat combineren.
Trouwensquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:22 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
quote:
Klinkt... lekker.quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:30 schreef wolvendagen het volgende:
Ik eet bij de familie van mijn vaders kant. 5 jaar geleden maakte mijn oom dan ook 1 hele kip die hij vanaf 8 uur 's morgens heeft staan injecteren met van alles en nog wat en alsnog was het niet te vreten.
Maar sinds ik geboren ben, zijn er al miljarden naar Afrika gegaan... en ik zie alsnog alleen maar magere kinderen. Wat is er met die miljarden gebeurd?quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:30 schreef iszinloos het volgende:
[ afbeelding ]
Pvdd: zielig![]()
ik:kut beest moet niet zeuren het krijgt te minsten te eten en hoeft iet eens te kauwen (luxe).
Kindjes in Afrika die zijn zielig.![]()
[ afbeelding ]
Ben jij daar ff gevat.quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:30 schreef iszinloos het volgende:
[ afbeelding ]
ik:kut beest moet niet zeuren het krijgt te minsten te eten en hoeft iet eens te kauwen (luxe).
[ afbeelding ]
Het was ook nog eens een hele kleine kip. Voor 16 man. En droog als de kanker.quote:
Volgens mij krijgen ze niet eens meer met een trechter te eten.quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:30 schreef iszinloos het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die show van Roué Verveer gezien?quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Maar sinds ik geboren ben, zijn er al miljarden naar Afrika gegaan... en ik zie alsnog alleen maar magere kinderen. Wat is er met die miljarden gebeurd?
Aan de strijkstok blijven hangen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Maar sinds ik geboren ben, zijn er al miljarden naar Afrika gegaan... en ik zie alsnog alleen maar magere kinderen. Wat is er met die miljarden gebeurd?
Ja, maar hij heeft wel gelijk. En je verpest mijn hele re-grap.quote:
Gierig.quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het was ook nog eens een hele kleine kip. Voor 16 man. En droog als de kanker.
Tevens kookt nu iemand anders. En het is een vis familie. Dus ik heb mijn vader al gezegd dat ik die octopusringen en de vissenogen niet naar binnen werk.quote:
Octopusogen en vissenringen wel?quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Tevens kookt nu iemand anders. En het is een vis familie. Dus ik heb mijn vader al gezegd dat ik die octopusringen en de vissenogen niet naar binnen werk.
Dat is dan een schoolquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Tevens kookt nu iemand anders. En het is een vis familie.
Zeevruchten zijn goor.quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Tevens kookt nu iemand anders. En het is een vis familie. Dus ik heb mijn vader al gezegd dat ik die octopusringen en de vissenogen niet naar binnen werk.
Foi gras van gemaakt.quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Graag gedaan.quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, maar hij heeft wel gelijk. En je verpest mijn hele re-grap.
Ik moest hardop om je grap lachenquote:
Omdat ik dit nu pas zie. Ik zeg nergens dat het 'erg' is hoe een ander op hem reageert, ik verdedig hem ook nergens. Wat ik zeg is dat ik het niet snap omdat het nooit kan lonen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:06 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wat jij doet is erger, jij maakt hem tot een gehandicapte waarmee je heel voorzichtig moet omgaan, ik behandel hem als een gewone mens aan wie ik me erger.
Zee-egels zijn wel lief.quote:
Allen foi gras krijgt met een trechter , buis of iets dergelijks te eten je kan geen foi gras maken zonder ze te dwang voederen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgens mij krijgen ze niet eens meer met een trechter te eten.
Die foto is ouwwwwd.
Vast niet lekkerquote:
Nou ja lekker boeiend, ik eet het toch nooitquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:39 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Allen foi gras krijgt met een trechter , buis of iets dergelijks te eten je kan geen foi gras maken zonder ze te dwang voederen.
Maar sommige mensen beweren dat ze diervriendelijk dwang voederen.![]()
![]()
En dat hun reclame heeft er voor gezorgd dat er een misverstand is dat er niks in hun keel word gestoken.
Alleen dat is dus nood zakelijk voor foi gras en gebeurd altijd...ja altijd altijd.
Je moet ze ook niet eten.quote:
quote:
En koekjes voeren.quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Nee, je moet ze in een schoon, ruim aquarium zetten, het liefst met een grote familie samen![]()
En er dan naar kijken.
Precies en mensen moeten niet zo zeiken, al die watjes die geen dieren durven te doden en het wel eten.quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja lekker boeiend, ik eet het toch nooit![]()
Bovendien wordt normaal vlees ook vetgemest, zij het niet met een trechter
quote:
Mensen die dieren gelijkstellen aan mensen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:44 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Precies en mensen moeten niet zo zeiken, al die watjes die geen dieren durven te doden en het wel eten.
Zien ze 1 keer hoe het gaat gaan ze huilie doen. Pfffffff
Als ik de herten biefstuk krijg wil ik bami''s mammie best doorschieten.![]()
![]()
Zoiets zou bij mij van zn lang zal ze leven niet blijven zitten.quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:44 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Zo doe ik mijn haar met kerst. Hoef ik het alleen extra te touperen als ik uit bed kom.
Is er serieus een reclame die dat ontkent?quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:39 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Allen foi gras krijgt met een trechter , buis of iets dergelijks te eten je kan geen foi gras maken zonder ze te dwang voederen.
Maar sommige mensen beweren dat ze diervriendelijk dwang voederen.![]()
![]()
En dat hun reclame heeft er voor gezorgd dat er een misverstand is dat er niks in hun keel word gestoken.
Alleen dat is dus nood zakelijk voor foi gras en gebeurd altijd...ja altijd altijd.
PS:diervriendelijk dwang voederen is echt de beste uitspraak van het jaar.![]()
![]()
Oh bij mij wel, als ik het een dag niet was en dan toupeer dan krijg ik een soort van enorme mohawk.quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zoiets zou bij mij van zn lang zal ze leven niet blijven zitten.
Is dat een wassenbeeld?quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:44 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Zo doe ik mijn haar met kerst. Hoef ik het alleen extra te touperen als ik uit bed kom.
Meisje op de catwalk bij de show van Zac Posen.quote:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oh bij mij wel, als ik het een dag niet was en dan toupeer dan krijg ik een soort van enorme mohawk.
Moet je het natmaken en er crèmespoeling in doen. Dan klit het ook niet zo.quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Als ik mijn haar toupeer, dan vrees ik dat ik het niet meer normaal krijg.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:44 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vraag het me niet meer af, ik weet het al.quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:55 schreef Biels het volgende:
Ja, ik vraag me ook nog af hoe ik mijn haar ga doen met kerst. Dilemma's, dilemma's.
Welke kleur nagels kies jij voor?quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:55 schreef Biels het volgende:
Ja, ik vraag me ook nog af hoe ik mijn haar ga doen met kerst. Dilemma's, dilemma's.
ik zwart, dan maak ik de blits bij mijn metalvriendjesquote:
Ik ga voor de klassieke naturel-look voor mijn nagels, denk ik. Die zullen mooi staan bij het overhemd dat ik kerstochtend draag, hoewel het bij mijn avondoutfit wat minder zal staan. Maar dan heb je toch kaarslicht en valt dat minder op.quote:
Nee het werd misschien geïnsinueerd, ze zeiden dat hun Foi gras dier vriendelijk was.quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:47 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Is er serieus een reclame die dat ontkent?
jazekerquote:
als je maar niet de single player gaat doen want dan krijg je een patsquote:
same, we doen hier meestal niet zo moeilijk.quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:00 schreef Siniti het volgende:
Ik ga denk ik opstaan en dan douchen en dan ben ik klaar voor kerst ofzo
Ik ga naar familie in Veenendaal en die regelen alles welquote:Op dinsdag 22 december 2009 15:01 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
same, we doen hier meestal niet zo moeilijk.
hooguit de tafel dekken en evt een iets afwijkend gerecht
Is mijn moeder ook weer blij dat ze niks hoeft te doenquote:Op dinsdag 22 december 2009 15:03 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik ga naar familie in Veenendaal en die regelen alles wel
nog beter, andere mensen die het werk voor je doenquote:Op dinsdag 22 december 2009 15:03 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik ga naar familie in Veenendaal en die regelen alles wel
Jij kan er in ieder geval wel wat mee als je wilt.quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:55 schreef Biels het volgende:
Whehe iszinloos kan enkel de zwaar gecensureerde duitse versie kopenquote:Op dinsdag 22 december 2009 15:02 schreef iszinloos het volgende:
Die mensen van bioware zij echt eikels.
Bij dragon age origins moest ik moeilijk doen voor de limited edition en nu mij mass effect 2 kan ik er niet eens aan komen.![]()
![]()
![]()
Alleen een halfzachte variant die in de buurt komt.....
Lol nee het ging om extra artwork boekjes en in game content niks met censuur.quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:08 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Whehe iszinloos kan enkel de zwaar gecensureerde duitse versie kopen![]()
Duitsland![]()
![]()
![]()
Nee, ik moet leesvoer en wat boeken terug brengen.quote:
Jawel, want dan kan ik pwnen. Missies <3quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:59 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
jazeker
[..]
als je maar niet de single player gaat doen want dan krijg je een pats
Geen dank !quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:15 schreef Syb-rund. het volgende:
over de bieb gesproken, ik moet nog 4 andere boeken in leveren, ik ben u dankbaar om mij hieraan te herinneren 4ebe
Klasgenootje van mij gaat altijd naar de bieb om te leren.quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:14 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Ga je daar boeken halen of ''werken''![]()
Jaquote:
Heb je mijn iglo gezien?quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:34 schreef Maisnon het volgende:
ik heb weer een laag gemaakt op mijn iglohij wordt zo vet! de sneeuw plakt nu kei erg.
Ik heb ook al zo'n schuine rand aangebracht zodat de volgende laag naar binnen staat! Science!
Achter het station.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:01 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Achter het station.Maar even serieusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:01 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Achter het station.Ja en dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
In welke sector zoek je wat?quote:
Dat maakt me niet zoveel uit, zolang het maar iets meer verdient dan het miniumloon (dat is bij mij 3,15quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In welke sector zoek je wat?
Ik wil ook een iglo bouwen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:05 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Achterkant.
[ afbeelding ]
Voorkant.
Thuiszorg?quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat maakt me niet zoveel uit, zolang het maar iets meer verdient dan het miniumloon (dat is bij mij 3,15)
3.15?!11quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat maakt me niet zoveel uit, zolang het maar iets meer verdient dan het miniumloon (dat is bij mij 3,15)
De ijsklompendans.quote:
Ja meneer Jansen, ik verschoon zo uw luier, ik moet eerst uw vrouw doen.quote:
Dat is verzorgendequote:Op dinsdag 22 december 2009 16:10 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja meneer Jansen, ik verschoon zo uw luier, ik moet eerst uw vrouw doen.
HAHAHAHAHA IK KRIJG NOG MEER EN IK WERK NIET.quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, bij die sites sta ik al ingeschreven maarr ja niet zoveel mensen die het nodig hebben blijktquote:
Opmerkelijk.quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA IK KRIJG NOG MEER EN IK WERK NIET.
Ja. dat schiet niet op.quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, bij die sites sta ik al ingeschreven maarr ja niet zoveel mensen die het nodig hebben blijkt
één aanvraag gehad, maar ik kwam er te laat achter waardoor er een wachtlijst van 6 man is
VETquote:Op dinsdag 22 december 2009 16:05 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Achterkant.
[ afbeelding ]
Voorkant.
En nu verdien ik 7,40 maarrr dat gaat veranderen in het miniumloon en dan krijg ik 10 ¤ per klant. Dus dan ga ik er in mijn geval op vooruit, maar dat is zo'n kutwerkquote:
Nu wel, ja.quote:
Oh, ik dacht dat dat thuiszorg was.quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is verzorgende![]()
Iets met een diploma luierverschoning enzo.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En nu verdien ik 7,40 maarrr dat gaat veranderen in het miniumloon en dan krijg ik 10 ¤ per klant. Dus dan ga ik er in mijn geval op vooruit, maar dat is zo'n kutwerk
10eu per klant voor wat?quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En nu verdien ik 7,40 maarrr dat gaat veranderen in het miniumloon en dan krijg ik 10 ¤ per klant. Dus dan ga ik er in mijn geval op vooruit, maar dat is zo'n kutwerk
Je moet meer aan huishoudelijke klusjes denkenquote:Op dinsdag 22 december 2009 16:12 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat dat thuiszorg was.
Thuiszorg als bijbaan is een beetje het huis schoonmaken en wat babbelen met de mensen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:12 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat dat thuiszorg was.
Teennagels knippen?quote:
Als ze zo'n abbonement kopen, wij vullen 500 prijsvragen voor hun in en sturen die voor hun op zodat die mensen zogenaamd iets kunnen winnenquote:
Niks voor mij dus. Ik kan niet schoonmaken en ik haat babbelen met oude mensen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Thuiszorg als bijbaan is een beetje het huis schoonmaken en wat babbelen met de mensen.
Nooohquote:Op dinsdag 22 december 2009 16:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat daarachter is mijn huis. No shit.
Dat lijkt me wel iets voor mij eigenlijk, ofnouja, het lijkt me niet erg laat ik het zo zeggenquote:Op dinsdag 22 december 2009 16:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Niks voor mij dus. Ik kan niet schoonmaken en ik haat babbelen met oude mensen.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je moet meer aan huishoudelijke klusjes denken
Oh. Nou, eitje toch?quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Thuiszorg als bijbaan is een beetje het huis schoonmaken en wat babbelen met de mensen.
Ik wil niet schoonmaken en alle vreemde bejaarden interesseren mij niet.quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Niks voor mij dus. Ik kan niet schoonmaken en ik haat babbelen met oude mensen.
Dat dacht ik ook, ja.quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel iets voor mij eigenlijk, ofnouja, het lijkt me niet erg laat ik het zo zeggen
Haha.quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:15 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik zie een beeldscherm voor me.
Wat deed je?quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:17 schreef wolvendagen het volgende:
Ik werkte voorheen bij de makelaar. Dat is leuk werk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |