Ik ben op de helft ofzo.quote:
De mijne?quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:08 schreef Lakitu het volgende:
Godver, waarom sliep ik nouIk had some serious ass kunnen kicken
Bwhehe, komt ie ineens binnen met een vaag verhaal over webcamsletjesquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:09 schreef Mr.Cooper het volgende:
Ohwjeej ik ben nu zover dat Lamon er in komt.
Dat dus, samenvatting plox.quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:08 schreef 9611Niels het volgende:
Sorry, het lukt me niet. Kan iemand even een samenvatting geven in een paar regels?
Iedereens.quote:
Ben na 3 pagina's gestopt. Wat een gajank om niks.quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:04 schreef Skylark. het volgende:
Hier begint het in ieder geval.
[KLB SC#1954] Waar we van jong grut houden
Vergeet zijn goede baan als videotheekmanager niet en zijn CV waar hij elke baan van de wereld mee kan krijgen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:11 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Bwhehe, komt ie ineens binnen met een vaag verhaal over webcamsletjes_____! En daarna zegt ie nog even dat ie een goede opleiding heeft en genoeg mooie vrouwen heeft gehad
Hurrrrrrrrquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:12 schreef Lakitu het volgende:
SAMENVATTING: durrr
Inderdaad.quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:11 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Bwhehe, komt ie ineens binnen met een vaag verhaal over webcamsletjes_____! En daarna zegt ie nog even dat ie een goede opleiding heeft en genoeg mooie vrouwen heeft gehad
Niet die kankergore ajb.quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:13 schreef 9611Niels het volgende:
Mag ik een Lamon plaatje posten?
watquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal kankergoor, maar niet die met die balzak aub.
Idd, die kende ik nog nietquote:
Ik denk dat alleen jij die in je PM ontvangen hebt.quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal kankergoor, maar niet die met die balzak aub.
Ik heb zo de indruk dat we hem niet willen kennenquote:
Nee was die van die wedstrijd.quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik denk dat alleen jij die in je PM ontvangen hebt.
Eens, wat een mongool is dat.quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:17 schreef Lakitu het volgende:
What's the deal trouwens met mensen die php in bescherming willen nemen?!
Ik mag Php wel.quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:17 schreef Lakitu het volgende:
What's the deal trouwens met mensen die php in bescherming willen nemen?!
quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:19 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Kssht, dat mag je niet zeggen, dan krijg je de internetpolitie achter je aan.
En nu?quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:21 schreef BobbyB het volgende:Ik hoef geen lunch meer nu. Bedankt mensen.
Eens, waarom moeten centrale topics sowieso onderaan? Makes no sensequote:Op dinsdag 22 december 2009 12:20 schreef 9611Niels het volgende:
Ik vind het trouwens rete irritant dat de SC altijd zo onderaan staat. Wat mij betreft mag ie gewoon tussen de normale topics.
Dit wordt geen witte kerstquote:
Gadverdamme, Chaiquote:
quote:
Toen ik dit plaatje voor het eerst zag hè, ik had 2 dagen geen eetlust.quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:24 schreef Skylark. het volgende:
Kanker op smerige kutCooper godverdomme.
Misschien moeten we alvast dat stukje tekst posten over dat foto's gebruikt mogen worden op fok als je ze zelf op fok post en zo.quote:
Ik zie niet echt in wat er naar is aan dat plaatje eigenlijkquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:25 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Toen ik dit plaatje voor het eerst zag hè, ik had 2 dagen geen eetlust.
Ik vond het wel leuk om het te delen met me mede Fok!ers.
Ik was net een boterham aan het eten stuk ongeluk.quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:25 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Toen ik dit plaatje voor het eerst zag hè, ik had 2 dagen geen eetlust.
Ik vond het wel leuk om het te delen met me mede Fok!ers.
In during Lamon die TR's plaatstquote:
Moderator, toch. Kun je dat plaatje niet even editten?quote:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:26 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik was net een boterham aan het eten stuk ongeluk.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik zat al te kijken, maar snapte niet wat er nou was.
Tik 'm aan.quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:26 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik zie niet echt in wat er naar is aan dat plaatje eigenlijk
Hoiquote:
Vakantiequote:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:40 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja anders in de problemen na de vakantie
Morgen geven ze strandweer af.quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Hier niet, er ligt gewoon nog 30cm sneeuw
Ik heb onderhand tig keer aangegeven dat ik zijn gedrag ook niet goedkeur, dat weet je donders goed dat ik zulk gedrag van niemand tollereer. Een probleem komt immers van twee kanten. Ik ben het met je eens dat niemand beledigd dient te worden vanwege zijn/haar opleiding. Maar php is nou eenmaal het pispaaltje van deze sc, dan is het te makkelijk om meteen zijn niveau erbij te betrekken. Ondanks dat hij het net zo hard terug doet.quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:20 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik zal er nog 1 keer even op ingaan.
Je denkt toch niet serieus dat php 'voor alles en nog wat uitgemaakt wordt' omdat hij eerlijk is? Over wat dan? Over zijn opleiding? Er is hier helemaal niemand die het boeit dat hij mbo doet hoor. En die bijbaan van hem interesseert ook niemand. Als voorbeeld heb ik al eerder Mozy en NG aangehaald. Die hebben ook niet de hoogste opleiding die er is, maar niemand die hen basht. Ben je het daarover met me eens?
Zou je niet denken dat de reden dat men phpmystyle basht veel meer bij zichzelf ligt? Zoals Hoogstaande eerder zei, hij kwam steeds met wiskundevragen en wanneer mensen hem hielpen ging hij giftig lopen doen. Ook basht hij NG vanwege het feit dat ie mbo doet en anderen basht hij juist vanwege het feit dat ze aan een universiteit studeren. Kom op zeg.
De reden dat mensen php bashen is niet omdat hij eerlijk is, maar omdat hij zelf andere mensen constant loopt te zieken en te beledigen. Dat hij daarna met een zielig verhaaltje komt dat ie zo eenzaam is en geen vrienden heeft doet daar niets aan af. Het is geen gehandicapt kindje ofzo dat je altijd poeslief tegen hem moet doen.
Edit: Overigens doet Allure_ exact hetzelfde als waar ze anderen van beschuldigt. De persoonlijke problemen van php mogen niet betrokken worden en het is triest wanneer je iemand basht die je irl niet kent, maar ondertussen wel constant lopen roepen dat iedereen hier stoer doet omdat ze in het echt niks voorstellen. Prima als je denk dat ik in het echt niks voorstel en een schuw verlegen jongetje ben, maakt me helemaal niet uit, maar werp je dan ook niet op als grote moraalridder die de fatsoensnormen komt beschermen.
Ik verdoe hele dagen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:42 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Maar ik zit al een half uur tijd te verdoen
Heb ik al.quote:
Heb eerlijk gezegd wel genoeg sneeuw gezien voor dit jaar.quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:30 schreef kurk_droog het volgende:
sneeuw smelt hier ook langzaam. Waar blijft de nieuwe lading?
Ik vul geen vakkenquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:50 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ja iets anders dan vakkenvullen hè.
quote:
Terug van weggeweest. Onee toch niet. Ik heb een BlackBerry Bold en Call Of Duty Modern Warfare 2, wat doe ik hier.quote:
En het sneeuwt weerquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Heb eerlijk gezegd wel genoeg sneeuw gezien voor dit jaar.
Wat vul je dan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
Fijne telefoon hé?quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Terug van weggeweest. Onee toch niet. Ik heb een BlackBerry Bold en Call Of Duty Modern Warfare 2, wat doe ik hier.
Makes me pretty lazy.quote:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:10 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Wat vul je dan?
Je moeder?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Ja natuurlijk net als ik naar buiten moet.quote:
nattequote:Op dinsdag 22 december 2009 13:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nou hier niet hoor. Sherlock.
Die functies gebruik ik zelden, net als het internet op de telefoon. Eigenlijk vrij kansloos om een smartphone te hebben en hem alleen maar te gebruiken voor het bellen en sms-en.quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Makes me pretty lazy.![]()
En ik houd veel beltegoed over omdat msn en instant email.
Owned.quote:
Mja, ik gebruik internet redelijk vaak en ik mail ook veel dus het is voor mij wel heerlijk handig zo.quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:14 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Die functies gebruik ik zelden, net als het internet op de telefoon. Eigenlijk vrij kansloos om een smartphone te hebben en hem alleen maar te gebruiken voor het bellen en sms-en.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |