Dat hele concert blijftquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:09 schreef Gtaboy107 het volgende:
Dat liedje live op Wembley is kippenvel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:14 schreef djkoelkast het volgende:
Kriss Kross![]()
Die zijn overigens doodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Bijna de helftquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:14 schreef JDude het volgende:
De helft? Tweederde.
Kriss Kross![]()
Die zijn overigens doodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kriss Kross![]()
Die zijn overigens doodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
Volgens mij verandert het steeds, dus hierna Giel?quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:16 schreef DrowningMan het volgende:
Ziet het draaiprogramma van de dj´s er trouwens hetzelfde uit als gister;
Dus;
Gerard 10-2, Annemiek 2-6, Gerard 6-10, Giel 10-2 enzovoorts?
Giel was hiervoor ook al hoor.quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:18 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Volgens mij verandert het steeds, dus hierna Giel?
waarschijnlijk niet want Ekdom zal vannacht de grave yard wel doenquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:16 schreef DrowningMan het volgende:
Ziet het draaiprogramma van de dj´s er trouwens hetzelfde uit als gister;
Dus;
Gerard 10-2, Annemiek 2-6, Gerard 6-10, Giel 10-2 enzovoorts?
Gerard en Annemiek afwisselend. Giel moet in de ochtend 6-10quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:21 schreef Da_Sandman het volgende:
Gerard had de Graveyard zondag op maandag nacht toch ook?
Hij wisselt volgens om en om met Annemieke en zij zat vannachtquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:21 schreef Da_Sandman het volgende:
Gerard had de Graveyard zondag op maandag nacht toch ook?
Marissaatjequote:Op dinsdag 22 december 2009 11:26 schreef Marissaatje het volgende:*komt ook weer via internet kijken ipv via de radio en meeposten*
quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:26 schreef Da_Sandman het volgende:
Goede reportage en inleiding van Rab.
Die stond op dat papiertje, dat kan niet anders!quote:
Nee, dat was niet Kluun.quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:34 schreef alors het volgende:
Ooh was Kluun die depressieve zeur met z'n a-humoristische praat
quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:38 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Nee man, dat was Henk Huppelschoten.
Hoi communistquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:38 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Preciesquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:38 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Weer zo'n juweeltje die je nooit meer hoort![]()
Hè Roel
Dat ligt aan jou.quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:42 schreef Terreros85 het volgende:
Die Gerard is toch allesbehalve grappig. Of ligt dat aan mij?
Je hebt helemaal gelijk.quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:42 schreef Terreros85 het volgende:
ach smaken verschillen, velen kunnen er goed om lachenquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:42 schreef Terreros85 het volgende:
Komt Hans niet !?quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:42 schreef themauster het volgende:
ik heb zeker iets gemist Hans Klok kan zich niet naar groningen toveren? en nu zoeken ze een vervanger?
Ik hoop op Ilse de lange want die is in Grunn
Alles voor het goed doel, ik zie dit nummer btw wel het anthem worden.quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:46 schreef Horloge het volgende:
Rijmelarij van het niveau lik-me-vessie.
Maar dan hoor je steeds:quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:47 schreef Terreros85 het volgende:
ik zou 50 euro voor miss montreal over hebben
Dan zou ik nog eerder langs de Nieuwstadt gaan met die 50 ¤quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:47 schreef Terreros85 het volgende:
ik zou 50 euro voor miss montreal over hebben
Heb je haar al 10 keer vol man, tegen die tijd.quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:48 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Maar dan hoor je steeds:
Maar ik v-v-v-v-v-v-v-v-v-v-vind dat niet leuk..
quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:48 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Dan zou ik nog eerder langs de Nieuwstadt gaan met die 50 ¤
allemaal webredactie. Daar zitten ook mensen van ebay bijquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:48 schreef Derek010 het volgende:
Hebben ze zoveel mensen nodig voor die veiling
BNN welquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:51 schreef cheese. het volgende:
25K .![]()
![]()
![]()
Maar Philemon heeft toch niets met 3FM te maken !?
Eens! Echt een super plaatquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:52 schreef djkoelkast het volgende:
Stardust
Blijft een heerlijke plaat!
Was die vent ook al op 3FM te horenquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:38 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:56 schreef djkoelkast het volgende:
Moeten ze wel beter uitziende meiden gebruikenDat hoop ik ook ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moeten ze wel beter uitziende meiden gebruikenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
Moeten ze wel beter uitziende meiden gebruikenMijn standaard staat waarschijnlijk niet heel hoog, maar hier is toch niks mis mee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wie wat waar?quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:59 schreef Marissaatje het volgende:
Jenny don't be hasty!
Gewoon gemiddeld, leuk meisje toch?quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Mijn standaard staat waarschijnlijk niet heel hoog, maar hier is toch niks mis mee?
Kan wel, maar ik wil gewoon Ilse die blijft slapenquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:59 schreef TradeMarkie het volgende:
Waylon, dat is toch die kerel met die plaat met die vreselijke gil in het begin?
quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:03 schreef StarGazer het volgende:
Jaaaaa Pete Murray & John Mayer - Opportunity
Of John Bakkerquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:03 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Kan wel, maar ik wil gewoon Ilse die blijft slapen
Jaaaaaaaaquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:03 schreef StarGazer het volgende:
Jaaaaa Pete Murray & John Mayer - Opportunity
Denk dat het gewoon een kwestie van smaak isquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Mijn standaard staat waarschijnlijk niet heel hoog, maar hier is toch niks mis mee?
quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:05 schreef djkoelkast het volgende:
Ah weer een mama appelsap nummer: I drink een biertje
Het is geen fotomodel materiaal. Maar inderdaad niets mis mee.quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Niet iemand van die foto, maar wel één van die chicks die meedoet vnvndquote:
Ja!quote:
Ah, tof! Ik vind het een stoere actiequote:Op dinsdag 22 december 2009 12:09 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Niet iemand van die foto, maar wel één van die chicks die meedoet vnvnd
Als ze nou eens zo losgaan op muziek zou het nog wat wordenquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:09 schreef djkoelkast het volgende:
Aarghh al die kansloze zwaaiende mensen
Pics plz.quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:09 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Niet iemand van die foto, maar wel één van die chicks die meedoet vnvnd
Dat zou dan wel eens mooie beelden op kunnen leverenquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ah, tof! Ik vind het een stoere actie. Echt warm is het nml niet
Die van: "dat kan beter, beter, beter!" met die schaatscoach.quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:09 schreef 3FMaster het volgende:
Van welke reclame is dat liedje ook weer?
Idd. Die zullen wel warm in het huis mogen, op verzoek van Ekdom en Beelenquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ah, tof! Ik vind het een stoere actie. Echt warm is het nml niet
Met die schaatscoachquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:11 schreef Horloge het volgende:
[..]
Dat kan beter, beter, beter!
Becel of iets dergelijks toch?
Ojaquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:11 schreef Horloge het volgende:
[..]
Die van: "dat kan beter, beter, beter!" met die schaatscoach.
Becel of iets dergelijks toch?
Zo erg was het toch nietquote:
Er komen wel foto's vnvnd en dan wijs ik haar wel aanquote:
Msn/telefoonnummer vergeet jequote:
Zo interessant is ze niet hoorquote:
Ik zou er preventief wat Rennies bijnemenquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:15 schreef drummerdude het volgende:
Oliebollen en Cup-A-Soup voor het ontbijt, de dag kan niet beter beginnen
quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:16 schreef Krambo het volgende:
[..]
Ik zou er preventief wat Rennies bijnemen
Sommige mensen zijn domquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:16 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Die staan toch negen van de tien keer op Hyves
Ik laat me verrassen vanavond!quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:18 schreef Da_Sandman het volgende:
Waylon dus slaapgast vannacht. Geen idee of ik dat wat vind, want zo goed ken ik die beste kerel niet.
Mwahquote:
Soort Elvis tochquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:18 schreef Da_Sandman het volgende:
Waylon dus slaapgast vannacht. Geen idee of ik dat wat vind, want zo goed ken ik die beste kerel niet.
Precies, dat idee heb ik ook.quote:
Ik ken die hele gozer niet eigenlijk, maar we gaan het wel zienquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:18 schreef Da_Sandman het volgende:
RIP.quote:
Mwah, ik zou er best een keer overheen kunnen hoorquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:17 schreef Horloge het volgende:
[..]
Je zou haar niet geven, om maar in Foktermen te blijven?
Ik denk dat hij indruk gaat maken als hij een paar Motown-klassiekers covert. Dat doet-ie namelijk érg goed.quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:18 schreef Da_Sandman het volgende:
Waar moet ik 'm verder van kennen eigenlijk? De naam zegt me helemaal niksquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:21 schreef broer het volgende:
[..]
Ik denk dat hij indruk gaat maken als hij een paar Motown-klassiekers covert. Dat doet-ie namelijk érg goed.
Ik denk niet dat hij de Hazes imitatie van van Velzen gaat overtreffen, dat was echt meesterlijk!quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:21 schreef broer het volgende:
[..]
Ik denk dat hij indruk gaat maken als hij een paar Motown-klassiekers covert. Dat doet-ie namelijk érg goed.
Hij heeft toch zo'n Idols-achtig iets gewonnen, pas geleden? Hij heeft als enige Nederlander (ooit) een contract bij Motown. En een paar weken terug was hij in Downtown Café op KX, waarbij dus vooral dat blokje Motown-covers indruk maakte.quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:22 schreef Piles het volgende:
Waar moet ik 'm verder van kennen eigenlijk? De naam zegt me helemaal niks
Tja, coveren is ook geen imiteren, natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:22 schreef djkoelkast het volgende:
Ik denk niet dat hij de Hazes imitatie van van Velzen gaat overtreffen, dat was echt meesterlijk!
Bijna?quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:25 schreef Zapper het volgende:
Annemieke is wel lekker trouwensBijna nog lekkererderder dan Claudia.
's Nachts, die heeft nooit graveyard-shiftquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:25 schreef Krambo het volgende:
Giel is ook nog steeds wakker, wanneer slaapt die eigenlijk
Waylon werd 2e bij Holland Got's Talent, en Patricia was helemaal weg van hem etc.quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:24 schreef broer het volgende:
[..]
Hij heeft toch zo'n Idols-achtig iets gewonnen, pas geleden? Hij heeft als enige Nederlander (ooit) een contract bij Motown. En een paar weken terug was hij in Downtown Café op KX, waarbij dus vooral dat blokje Motown-covers indruk maakte.
[..]
Tja, coveren is ook geen imiteren, natuurlijk.
Giel slaapt nooit.quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:25 schreef Krambo het volgende:
O, tweede. Ik heb het niet gevolgd, dus dat wist ik niet.quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:25 schreef Gtaboy107 het volgende:
Waylon werd 2e bij Holland Got's Talent, en Patricia was helemaal weg van hem etc.
Van dit:quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Waar moet ik 'm verder van kennen eigenlijk? De naam zegt me helemaal niks
Giel heeft colaquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:25 schreef Krambo het volgende:
Ja en Axl Rose William Bruce Baileyquote:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:25 schreef Zapper het volgende:
Annemieke is wel lekker trouwensBijna nog lekkererderder dan Claudia.
Snoop Dogg heet Calvin Broadusquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:31 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja en Axl Rose William Bruce Bailey.
Hij geilt gewoon op lesbische vrouwenquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Heb je een oogafwijking ofzo?
En Bono heet Paul David Hewson.quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:33 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Snoop Dogg heet Calvin Broadus
Letterlijk iddquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:34 schreef TAV74 het volgende:
En Ekdom kent hem weer uit zijn hoofd...
Beter dan Claudia is het al snel natuurlijk, maar veel soeps is het ook nietquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Heb je een oogafwijking ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |