Waylon werd 2e bij Holland Got's Talent, en Patricia was helemaal weg van hem etc.quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:24 schreef broer het volgende:
[..]
Hij heeft toch zo'n Idols-achtig iets gewonnen, pas geleden? Hij heeft als enige Nederlander (ooit) een contract bij Motown. En een paar weken terug was hij in Downtown Café op KX, waarbij dus vooral dat blokje Motown-covers indruk maakte.
[..]
Tja, coveren is ook geen imiteren, natuurlijk.
Giel slaapt nooit.quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:25 schreef Krambo het volgende:
Giel is ook nog steeds wakker, wanneer slaapt die eigenlijk
O, tweede. Ik heb het niet gevolgd, dus dat wist ik niet.quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:25 schreef Gtaboy107 het volgende:
Waylon werd 2e bij Holland Got's Talent, en Patricia was helemaal weg van hem etc.
Van dit:quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Waar moet ik 'm verder van kennen eigenlijk? De naam zegt me helemaal niks
Giel heeft colaquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:25 schreef Krambo het volgende:
Giel is ook nog steeds wakker, wanneer slaapt die eigenlijk
Ja en Axl Rose William Bruce Baileyquote:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:25 schreef Zapper het volgende:
Annemieke is wel lekker trouwensBijna nog lekkererderder dan Claudia.
Snoop Dogg heet Calvin Broadusquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:31 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja en Axl Rose William Bruce Bailey.
Hij geilt gewoon op lesbische vrouwenquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Heb je een oogafwijking ofzo?
En Bono heet Paul David Hewson.quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:33 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Snoop Dogg heet Calvin Broadus
Letterlijk iddquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:34 schreef TAV74 het volgende:
En Ekdom kent hem weer uit zijn hoofd...
Beter dan Claudia is het al snel natuurlijk, maar veel soeps is het ook nietquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Heb je een oogafwijking ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |