Het is geen fotomodel materiaal. Maar inderdaad niets mis mee.quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Mijn standaard staat waarschijnlijk niet heel hoog, maar hier is toch niks mis mee?
Niet iemand van die foto, maar wel één van die chicks die meedoet vnvndquote:
Ja!quote:
Ah, tof! Ik vind het een stoere actiequote:Op dinsdag 22 december 2009 12:09 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Niet iemand van die foto, maar wel één van die chicks die meedoet vnvnd
Als ze nou eens zo losgaan op muziek zou het nog wat wordenquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:09 schreef djkoelkast het volgende:
Aarghh al die kansloze zwaaiende mensen
Pics plz.quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:09 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Niet iemand van die foto, maar wel één van die chicks die meedoet vnvnd
Dat zou dan wel eens mooie beelden op kunnen leverenquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ah, tof! Ik vind het een stoere actie. Echt warm is het nml niet
Die van: "dat kan beter, beter, beter!" met die schaatscoach.quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:09 schreef 3FMaster het volgende:
Van welke reclame is dat liedje ook weer?
Idd. Die zullen wel warm in het huis mogen, op verzoek van Ekdom en Beelenquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ah, tof! Ik vind het een stoere actie. Echt warm is het nml niet
Met die schaatscoachquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:11 schreef Horloge het volgende:
[..]
Dat kan beter, beter, beter!
Becel of iets dergelijks toch?
Ojaquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:11 schreef Horloge het volgende:
[..]
Die van: "dat kan beter, beter, beter!" met die schaatscoach.
Becel of iets dergelijks toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |