abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75931962
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 17:06 schreef Guppyfriend het volgende:
Is dat dan het einde van Syntus?
Nee, per 29 augustus 2010 neemt Syntus het busvervoer in Zwolle, Deventer en omgeving (concessie Midden-Overijssel) over van Connexxion.
pi_75932150
Vanaf december volgend aar verliest Syntus haar busvervoer in de Achterhoek, twee jaar later volgt ook het treinverkeer. http://www.omroepgelderla(...)gaat-naar-Arriva.htm

Weet niet wat ik er van moet denken, ik heb met Syntus over het algemeen wel goede ervaringen, met Arriva eigenlijk niet.

Wat zou dit voor het gebruikte materieel inhouden? Zullen de LINTen van Syntus dan vervangen worden of gaan deze bij een nieuwe concessie over naar de nieuwe vervoerder?

Edit: Ik moet doorhebben dat we inmiddels al op pagina 2 waren .
pi_75932296
De Lintjes gaan er sowieso uit, dat was al bekend.
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 22 december 2009 @ 17:32:21 #55
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_75932410
Ik lees net dat Apeldoorn - Zutphen ook naar Arriva gaat

zie ook: http://www.gelderland.nl/eCache/DEF/10/463.html
Altijd onderweg naar het avontuur
  dinsdag 22 december 2009 @ 17:50:47 #56
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_75933086
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 16:38 schreef Peterselieman het volgende:
Ik lees net dat Arriva het bus- en treinvervoer mag doen in Rivierenland en de Achterhoek.

Busvervoer gaat december 2010 al in. Treinvervoer december 2012.

Dat worden dus GTW's op Arnhem-Winterswijk, Winterswijk-Zutphen en Arnhem-Tiel.

http://www.destentor.nl/r(...)n-bus-aan-Arriva.ece
En de syntus, rijd die dan überhaupt ergens met treinen, als ze geen andere trein tracés krijgen?
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 22 december 2009 @ 17:53:15 #57
Maffe Fries
pi_75933157
Zij rijden nog Zutphen - Oldenzaal en in opdracht van Connexxion Almelo - Mariënberg
  dinsdag 22 december 2009 @ 17:53:29 #58
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_75933164
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 15:48 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

1. Twitter is kut
2. Je twitterlink staat niet in je profiel
3. Het is "mijn Twitter"

Hier posten dus, en rap een beetje
Mijn Twitter link staat wel degelijk in me profiel..
  Redactie Sport dinsdag 22 december 2009 @ 17:54:43 #59
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_75933200
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 17:53 schreef Peterselieman het volgende:
Zij rijden nog Zutphen - Oldenzaal en in opdracht van Connexxion Almelo - Mariënberg
En dan hebben ze net het onderhoud naar Blerick verplaatst
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_75933204
http://www.nu.nl/binnenla(...)-rijdt-woensdag.html

Ik ga het morgen gewoon weer proberen
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Redactie Sport dinsdag 22 december 2009 @ 17:55:59 #61
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_75933239
Vanmiddag trouwens naar Deventer geweest, de 7000 reed niet tussen Deventer en Apeldoorn en extra tussen Almelo en Enschede. De stopt van 5 minuten in Hengelo was trouwens vervallen, wel vreemd omdat daardoor de aansluiting met Syntus verloren ging.
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_75933250
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 17:53 schreef greavy het volgende:

[..]

Mijn Twitter link staat wel degelijk in me profiel..
"mijn profiel", schavuit En hoe kan het dan dat je rechtsboven in je posts er geen icoontje van ziet? Of zou dat iets zijn wat ik zelf uit gezet heb?

Edit: Ja dus
  dinsdag 22 december 2009 @ 18:03:06 #63
67518 bork
Schaffner ohne Zwangzug
pi_75933494
tvp, dat mag omdat het veels te snel gaat om elke keer een foto op te duikelen
I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly
Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
pi_75933583
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 16:26 schreef Fixers het volgende:
Hoor net van een collega dat de gtbv beperkt gaat worden ivm het negatief reisadvies. Dan mag ik hopen dat het voor abbonementhouders niet zi is. Ik heb geen gebruik kunnen maken van mijn abbonement. Ik had niet de keus om maar geen kaartje te kopen.
quote:
123 Teletekst di 22 dec
Kort nieuws binnenland
` NS geeft de sinds zondag gedupeerde
treinreizigers geen schadevergoeding
omdat er een negatief reisadvies gold.
Wel mogen abonnementhouders op 29
december gratis iemand laten meereizen
en kan op 30 december iedereen reizen
met 40 procent korting.
Ja, daar hebben we lekker veel aan
  dinsdag 22 december 2009 @ 18:09:21 #65
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_75933663
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 17:32 schreef Peterselieman het volgende:
Ik lees net dat Apeldoorn - Zutphen ook naar Arriva gaat

zie ook: http://www.gelderland.nl/eCache/DEF/10/463.html
Aanbestedingen zuigen stierenballen.

Alhoewel een collega van mij best te spreken is over Arriva op de Merwede-Lingelijn.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  dinsdag 22 december 2009 @ 18:10:14 #66
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_75933684
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 18:06 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

[..]

Ja, daar hebben we lekker veel aan
Idioten. Alsof dat negatieve reisadvies niet volkomen misplaatst was.
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_75933698
Hopelijk wil Arriva het ooit nogeens WEL serieus proberen om te gaan pendelen tussen Arnhem en Emmerich
pi_75934329
Nieuwe filmpjes Allemaal kijken
pi_75934439
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 18:10 schreef Duvel het volgende:

[..]

Idioten. Alsof dat negatieve reisadvies niet volkomen misplaatst was.
Het zal een futiele actie zijn. Maar ik ga wel klagen. Ik koop maandabbonementen. Ik heb een aanzienlijk deel niet mogen gebruiken. Klint als contractbreuk, al zal er vast wel een leuke clausule in de voorwaarden staan.
pi_75934727
Kan iemand me vertellen in welk type Thalys ik zat? 't Had de moderne neuzen en stoelen in verschillende rood/paars tinten met bijpassende kopdoekjes. Op Wikipedia staan bij zowel de PBA als PBKA versie foto's van rode stoelen met witte kopdoekjes?
pi_75934798
moderne neus = PBKA
pi_75935058
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 18:47 schreef Zug-Chef het volgende:
moderne neus = PBKA
Deze extra trein naar Rotterdam Stadion dus

Bekijk deze YouTube-video
pi_75935073
't Zat hem dus toch in de neus Bedankt .

Vandaag ook maar eens de moeite genomen om 'even' de achteringang van Antwerpen Centraal te bekijken.. Dat was meer een tweede hoofdingang, behoorlijk groot en erg modern, alleen echt helemaal niks of niemand te bekennen
pi_75935128
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 18:55 schreef Ireyon het volgende:
't Zat hem dus toch in de neus Bedankt .

Vandaag ook maar eens de moeite genomen om 'even' de achteringang van Antwerpen Centraal te bekijken.. Dat was meer een tweede hoofdingang, behoorlijk groot en erg modern, alleen echt helemaal niks of niemand te bekennen
Bij Kievit? daar zit een loket en een muur met bagagekluisjes. En een heeeeeeele grote parkeergarage Verder heel veel niks idd
pi_75935237
Dat is het einde van syntus

toch wel zonde hoor Dan krijgen we dus spurt
pi_75935413
ach, dat vale geel was ook spuuglelijk.
pi_75935428
Een treinverbinding (+exploitatie in opdracht van cxxn van nog een) is dan alles wat over is voor Syntus? Nog wel busvervoer ergens? Of is dat dan ook weg? Dat gaat dan inderdaad het einde betekenen.

Kunnen ze wel mooi alle lintjes die dan over zijn op Zutphen-Oldenzaal gooien
Maar ik vraag mij uberhaupt af of ze dat vol kunnen houden, zo ingekort.
pi_75935777
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 19:02 schreef Dr_Flash het volgende:
dat wel maar toch ze hebben van het OV wat in de achterhoek gewoon dood was er populair OV van gemaakt. En ik vind dat syntus ook gewoon hoort bij de achterhoek
pi_75935864
Ow, ik zie dat Syntus per augustus 2010 het busvervoer in Midden-overijssel gaat doen!
Dus dan zal het nog wel meevallen met de ondergang van Syntus

Hoe zit dat met Arnhem-Zevenaar eigenlijk?
pi_75935894
Ach, die GTW's hebben in ieder geval een wc, die Linten niet. Maar het zou mij ook weer niks verbazen als ze voor een ander type trein kiezen, bedoel, dit is wel Nederland he. Prutsfaalland 1e klas.
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 22 december 2009 @ 19:18:49 #81
Maffe Fries
pi_75936069
Het kan trouwens zijn dat voor de treinen die alleen het traject Arnhem - Doetinchem rijden een andere vervoerder komt dan Arriva. Dit deel van de concessie wordt apart aanbesteed
  dinsdag 22 december 2009 @ 19:20:17 #82
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_75936126
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 19:18 schreef Peterselieman het volgende:
Het kan trouwens zijn dat voor de treinen die alleen het traject Arnhem - Doetinchem rijden een andere vervoerder komt dan Arriva. Dit deel van de concessie wordt apart aanbesteed
Dat is een grap hoop ik?
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_75936159
Nee niet dus, het wordt inderdaad apart aanbesteed, en ik zie het nog wel gebeuren ook.
pi_75936163
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 19:18 schreef Peterselieman het volgende:
Dat KAN, ja. Maar misschien gebeurt het niet
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 19:14 schreef Zug-Chef het volgende:
Ach, die GTW's hebben in ieder geval een wc, die Linten niet. Maar het zou mij ook weer niks verbazen als ze voor een ander type trein kiezen, bedoel, dit is wel Nederland he. Prutsfaalland 1e klas.
BR612-achtigs hebben we nog niet hier
pi_75936213
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 19:21 schreef Zug-Chef het volgende:
Nee niet dus, het wordt inderdaad apart aanbesteed, en ik zie het nog wel gebeuren ook.
Leve de versnippering Erg grappig ook met de OV-kutkaart in gedachten. Can't wait
pi_75936729
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 19:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, die verf van de NS is tegenwoordig ook niks meer. Kijk maar eens naar een DDAR, da's ook knap vaal.
Of wassen ze die dingen in chloor?

En ik blijf me echt verbazen over de treinen in het winterweer. En de NS en ProRail maar roepen dat ze er niks aan kunnen doen. Als wissels zo belangrijk zijn verwarm je ze toch? Echt, ik kan er niet bij, wat een gepruts.
pi_75936780
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 17:21 schreef Zug-Chef het volgende:

[..]

Nee, per 29 augustus 2010 neemt Syntus het busvervoer in Zwolle, Deventer en omgeving (concessie Midden-Overijssel) over van Connexxion.
Zwolle-Enschede, Zwolle - Kampen en Zwolle - Emmen worden toch ook straks regionaal aanbesteed? Das dan wel weer wat voor Syntus..
dag
  dinsdag 22 december 2009 @ 19:37:46 #88
47190 MassimO
æ³o & h³æ
pi_75936817
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 19:35 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Nou, die verf van de NS is tegenwoordig ook niks meer. Kijk maar eens naar een DDAR, da's ook knap vaal.

En ik blijf me echt verbazen over de treinen in het winterweer. En de NS en ProRail maar roepen dat ze er niks aan kunnen doen. Als wissels zo belangrijk zijn verwarm je ze toch? Echt, ik kan er niet bij, wat een gepruts.
De meeste zijn verwarmd , volgens een kerel net bij het NOS journaal , maar de verwarming werkt niet.
Face, please don't hate me for this palm I am about to bestow upon thee.
AFCA
pi_75936830
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 19:36 schreef Peter het volgende:

[..]

Zwolle-Enschede, Zwolle - Kampen en Zwolle - Emmen worden toch ook straks regionaal aanbesteed? Das dan wel weer wat voor Syntus..
Hadden die niet net het onderhoud in Blerick ondergebracht trouwens?
pi_75936938
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 19:38 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Hadden die niet net het onderhoud in Blerick ondergebracht trouwens?
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 17:54 schreef dennistd het volgende:

[..]

En dan hebben ze net het onderhoud naar Blerick verplaatst
Kennelijk

Ach ja.. Om nou voor het onderhoud ergens wel of niet te gaan rijden is ook weer zo iets he..
dag
pi_75937047
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 19:37 schreef MassimO het volgende:

[..]

De meeste zijn verwarmd , volgens een kerel net bij het NOS journaal , maar de verwarming werkt niet.
Werkt niet? Waar haalt ProRail dan het gore lef vandaan om te zeggen dat we niet opgewassen zijn tegen zoveel sneeuw? Da's gewoon gebrek aan onderhoud en helemaal aan de vingerverf-brigade te wijten.

De NS moet gewoon de reizigers hun geld terug geven en de schade verhalen op ProRail.
De NS betaalt om op het spoor van ProRail te rijden en als dat vervolgens niet kan door prutswerk van prutsrail dan is Prorail zo fout als het maar kan.
pi_75937149
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 19:43 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Werkt niet? Waar haalt ProRail dan het gore lef vandaan om te zeggen dat we niet opgewassen zijn tegen zoveel sneeuw? Da's gewoon gebrek aan onderhoud en helemaal aan de vingerverf-brigade te wijten.

De NS moet gewoon de reizigers hun geld terug geven en de schade verhalen op ProRail.
De NS betaalt om op het spoor van ProRail te rijden en als dat vervolgens niet kan door prutswerk van prutsrail dan is Prorail zo fout als het maar kan.
Sigaar uit eigen doos.. Overheid is aandeelhouder van prorail.
De enige die winnen zijn de managers, want die kunnen als 'privaat bedrijf' een marktconforme bonus en salaris opstrijken..
dag
pi_75937232
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 19:46 schreef Peter het volgende:

[..]

Sigaar uit eigen doos.. Overheid is aandeelhouder van prorail.
De enige die winnen zijn de managers, want die kunnen als 'privaat bedrijf' een marktconforme bonus en salaris opstrijken..
Ik kan me eerlijk gezegd niet herinneren dat dat eerder zo'n zootje was. Toen het allemaal nog niet geprivatiseerd was. Toen heb ik ook wel eens met sneeuw in de trein gezeten en toen reden ze gewoon. Toen hadden ze ook nog geen last van blaadjes, utizettende rails door zon, regen en meer weer-gerelateerde kutsmoezen.
pi_75937488
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 19:37 schreef MassimO het volgende:

[..]

Grappig, ik heb tussen Rsd - Schiphol geen enkele ondergesneeuwde wissel gezien. Om nog maar te zwijgen over het feit dat in fucking België de enige uitgevallen trein de intercity naar Amsterdam Centraal was.
  Redactie Sport dinsdag 22 december 2009 @ 19:57:07 #95
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_75937592
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 19:14 schreef Zug-Chef het volgende:
De GTW's op Dordrecht-Geldermalsen hebben geen wc volgens mij hoor, dus dat zegt helaas nog niets...
PM mij!
pi_75937599
ICE's uit Frankfurt en Basel zijn allemaal in Arnhem geëindigd In Duitsland waaide er geen gasvlammetje uit Oh nee daar hebben ze elektrische wisselverwarming Geniaal idee zeg
  dinsdag 22 december 2009 @ 20:05:38 #97
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_75937930
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
ICE's uit Frankfurt en Basel zijn allemaal in Arnhem geëindigd In Duitsland waaide er geen gasvlammetje uit Oh nee daar hebben ze elektrische wisselverwarming Geniaal idee zeg
In NL ook hoor. Maar ook nog wat gas. Wat op bijvoorbeeld Gouda prima werkte.
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  dinsdag 22 december 2009 @ 20:06:59 #98
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_75938001
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 19:35 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Het vaal worden van DDAR schijnt een reactie van de milieuvriendelijke verf met het wasmiddel te zijn. De verf zelf is niet vaal, er zit een wittige troep tussen de gele verf (op microscopisch niveau). Het schijnt met veel moeite wel te verwijderen te zijn.
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  dinsdag 22 december 2009 @ 20:09:02 #99
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_75938092
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 18:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Nieuwe filmpjes Allemaal kijken
Nice
pi_75940610
GTW elektrisch heeft geen toilet.
Ik ben benieuwd of arriva er wat van gaat maken. De merwede-lingelijn is niet slecht, maar door het drukke, met lage frequentie bereden traject, is ie 's ochtends altijd te laat in Dordrecht door de vele instappers.

Gisteren van Gorinchem naar Maastricht gereisd. Maar 4 uur over gedaan. Normaal 2.30.
De wissels waren blijkbaar overal dichtgevroren, want ze reden een een uurdienst gorinchem-geldermalsen en gorinchem-dordrecht, beide aankomend op spoor 1, zodat er geen wissel nodig was over het hele traject.
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
pi_75940816
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 21:06 schreef Ascendancy het volgende:
GTW elektrisch heeft geen toilet.
Onzin. Is maar net hoe je ze bestelt.
pi_75940987
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Onzin. Is maar net hoe je ze bestelt.
Das met de LINT ook zo. Maar in de elektrische die arriva rijdt, zit geen toilet.
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')