abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75918788
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 11:56 schreef macca728 het volgende:

[..]

Hier zijn ook winkels, zie geen MArokkanen hoor

dus op de Beyerlandselaan lopen veel Marokkanen heb ik dus gelijk in ?
Er lopen veel Marokkanen, er lopen veel Turken, er lopen zelfs veel Nederlanders, Surinamers en Antillianen. Ga jij mij vertellen hoe mijn wijk er uit ziet.
Allah Al Watan Al Malik
  dinsdag 22 december 2009 @ 11:57:44 #177
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_75918798
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 11:55 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Jawel.
[..]

Dat is onzin, hoe kan ik nou instemmen met het gedrag van een dief, homo of verkrachter? Dat is toch niet rationeel? Ik ben hier fel op tegen, ik probeer enkel de oorzaken te beschrijven.

²

Daar hebben we weer zo'n reactie
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 11:53 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

Ontkennen en in de slachtofferrol kruipen is lekker makkelijk. Zo hoef je niet naarjezelf te kijken en hoef je dus ook nooit te werken aanjezelf. Lekker overal tegen aanschoppen ontkennen en je gedragen als een cry baby. De makkelijkste weg toch
pi_75918808
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 11:50 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

No shit sherlock, waar heb ik gezegd dat het geen reet te maken heeft met genen, mongooltje. Het gaat om de uiting van schizofrenie. Bij Marokkanen is de kans daarop per definitie hoger!
Het heeft primair te maken met genetische aanleg .
Daarnaast kunnen externe invloeden een negatieve uitwerking hebben . Dit zijn secundaire zaken.
Learn the difference numbnuts .

Leest je loverboy mee ofzo?
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
pi_75918829
quote:

[..]

Jawel.
[..]
heb je daar een bron bij ?
quote:
Dat is onzin, hoe kan ik nou instemmen met het gedrag van een dief, homo of verkrachter? Dat is toch niet rationeel? Ik ben hier fel op tegen, ik probeer enkel de oorzaken te beschrijven.

²
nee, het zijn geen homo's die marokkaantjes, wel dieven, geweldplegers en pooiers.
  dinsdag 22 december 2009 @ 11:58:46 #180
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_75918843
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 11:57 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

Daar hebben we weer zo'n reactie
[..]
Ik zeg toch nergens dat deze boys en girls slachtoffers zijn?

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  dinsdag 22 december 2009 @ 11:58:49 #181
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_75918845
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 11:43 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Oh is het een stromannetje? Wat wilde je dan beweren met die 99%. Wat doen of zijn 99% van de Antillianen en Marokkanen dan? Leg het maar eens haarfijn uit.
Reageer jij eerst even op onderstaande post
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 11:40 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

Je gaat vragen naar een bron die er niet is?

Mijn onderbuik zegt dat het geen toeval is dat dit soort incidenten altijd in Gouda / Rotterdam / Eden of Kanaaleilanden is.

Er is gewoon een enorm probleem met de Marokkaanse jeugd daar is geen ontkennen aan.

Maar jij denkt dus dat deze "incidenten" niet veroorzaakt zijn door Marokkaanse / Niet westerse jongeren?
Waarom denk je dat?
pi_75918851
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 11:57 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Er lopen veel Marokkanen, er lopen veel Turken, er lopen zelfs veel Nederlanders, Surinamers en Antillianen. Ga jij mij vertellen hoe mijn wijk er uit ziet.
als jij zegt dat ik ongelijk heb dat er veel MArokkanen lopen, kijk dan maar goed rond

Anyway NL durven daar niet meer te lopen hoor, niet als ze verstand hebben, wat een teringbuurt
pi_75918855
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 11:56 schreef Mutant01 het volgende:

En dan nog weiger je het te onderbouwen met cijfers. Dan maken we er fijn 99% van de gevallen van en nu? Nu weet je wel een bron te vinden wil je zeggen? Ohnee, het was een stijl-figuur! Ga maar lekker slapen, het enige wat jij hier wil doen is een constructieve discussie verneuken door allerlei overdrijvingen te plaatsen en dan mensen die daar fel op reageren gelijk een trap geven door te zeggen dat ze bagatelliseren. Donder toch op zeg.
Staart tussen je benen eh? Zelfs te laf om te zeggen dat je het compleet fout las, en mij dus ten onrechte keihard bepaalde (welhaast racistische) uitspraken in de mond legt...

Bye bye, laf figuur (waarmee je weer een cliché bevestigt overigens) .
pi_75918917
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 11:57 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Het heeft primair te maken met genetische aanleg .
Daarnaast kunnen externe invloeden een negatieve uitwerking hebben . Dit zijn secundaire zaken.
Learn the difference numbnuts .

Leest je loverboy mee ofzo?
En die secundaire zaken spelen een enorme rol bij de tot uiting komen van de reeds gedragen genetische afwijking. En laten die secundaire zaken bij Marokkanen nu net een stuk vaker voorkomen dan bij Nederlanders.

Ergo zelfs bij een gelijk aantal genetische dragers (tussen Marokkanen en Nederlanders) zou de schizofrenie veel vaker tot uiting komen bij Marokkanen, vanwege de secundaire voorwaarden die sneller vervult worden.
Allah Al Watan Al Malik
  dinsdag 22 december 2009 @ 12:00:26 #185
13462 BansheeBoy
pi_75918928
Jongens, ik lees hier dat het gedrag der Marokkaanse boys en girls genetisch is bepaald. We kunnen er dus niks meer aan veranderen. Wat een nonsens.

1500 netto man!

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_75918941
Anyways, als iedereen het karikaturale ontkennende gereutel van Mutant01even negeert in dit topic, kunnen we wellicht weer wat meer ontopic.
pi_75918958
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 11:59 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Staart tussen je benen eh? Zelfs te laf om te zeggen dat je het compleet fout las, en mij dus ten onrechte keihard bepaalde (welhaast racistische) uitspraken in de mond legt...

Bye bye, laf figuur (waarmee je weer een cliché bevestigt overigens) .
Staart tussen de benen, wat jij wil hoor. Ondertussen vooral stug geen bron geven van hetgeen jij beweerde. Het maakt het niet minder leugenachtig hoor, ook al zat ik in eerste instantie fout.
Allah Al Watan Al Malik
pi_75918967
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 12:00 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens, ik lees hier dat het gedrag der Marokkaanse boys en girls genetisch is bepaald. We kunnen er dus niks meer aan veranderen. Wat een nonsens.

1500 netto man!

²
haha de meeste Marokkanen hebben netto meer hoor
pi_75918975
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 11:40 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

Je gaat vragen naar een bron die er niet is?

Mijn onderbuik zegt dat het geen toeval is dat dit soort incidenten altijd in Gouda / Rotterdam / Eden of Kanaaleilanden is.

Er is gewoon een enorm probleem met de Marokkaanse jeugd daar is geen ontkennen aan.

Maar jij denkt dus dat deze "incidenten" niet veroorzaakt zijn door Marokkaanse / Niet westerse jongeren?
Waarom denk je dat?
Zegt iemand die waarschijnlijk niet eens weet hoe zo'n achterstandswijk in het echt eruit ziet.
Overigens wonen de meeste Marokkanen in Nederland in Amsterdam... (West) in Amsterdam wonen dubbel zoveel Marokkanen als in Rotterdam.

Denk je nou echt dat je er 24 uur per dag het risico loopt om beroofd te worden?

Je kan wel zeggen hoe erg het is in een achterstandswijk en wat voor een verschrikkelijk leven de autochtonen in dat soort omgevingen lijden, maar ik betwijfel ten zeerste dat jij een ervaringsdeskundige bent.

Kom is uit je kamertje, zet het Naruto filmpje dat je aan het kijken bent uit, neem een trein naar Amsterdam CS, pak daar een tram naar een buurt in Amsterdam West, en kijk of het in de werkelijkheid daadwerkelijk op het wilde westen lijkt waar je op elke hoek een geweldpleging kan aanschouwen.

Ik kan je alvast vertellen dat je teleurgesteld zal zijn.
There was
a HOLE
here.
It's gone now.
pi_75918987
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 12:01 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Staart tussen de benen, wat jij wil hoor. Ondertussen vooral stug geen bron geven van hetgeen jij beweerde. Het maakt het niet minder leugenachtig hoor, ook al zat ik in eerste instantie fout.
Wow, deze quote ik even. Ik heb je nog nooit horen roepen dat je fout zat.
pi_75918993
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 12:00 schreef BansheeBoy het volgende:

Genetische aanleg betekent niet dat iets ook genetisch bepaald is en daarmee onvermijdelijk.
Dit terzijde, want 'k denk dat het niet zo'n zinnige discussie is mbt dit onderwerp.
pi_75919014
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 11:56 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

En dan nog weiger je het te onderbouwen met cijfers. Dan maken we er fijn 99% van de gevallen van en nu? Nu weet je wel een bron te vinden wil je zeggen? Ohnee, het was een stijl-figuur! Ga maar lekker slapen, het enige wat jij hier wil doen is een constructieve discussie verneuken door allerlei overdrijvingen te plaatsen en dan mensen die daar fel op reageren gelijk een trap geven door te zeggen dat ze bagatelliseren. Donder toch op zeg.
O en de tyfus met al je ongefundeerde onzin .
quote:
Schokkende cijfers criminaliteit Marokkanen Rotterdam

donderdag 4 juni 2009 07:46

Bijna 55 procent van de Marokkaanse mannen in de leeftijd van 18 tot 24 jaar in Rotterdam komt in aanraking met de politie. Van de autochtonen is dat 18,4 procent.

Door nieuwe rekenmethode zijn criminaliteitscijfers veel beroerder Door nieuwe rekenmethode zijn criminaliteitscijfers veel beroerder

Dat meldt de Volkskrant op basis van berekeningen door hoogleraar criminologie Frank Bovenkerk, die de cijfers schrikbarend noemt.

Verkeerd berekend
Voor Antilliaanse en Surinaamse Rotterdammers in dezelfde leeftijdscategorie geldt dat voor 40 procent, voor autochtonen voor 18,4 procent.

Tot nu toe werd de koppeling tussen criminaliteit en migrantengroepen op een standaard manier gemeten. ‘Dan lijken de cijfers wel mee te vallen,’ aldus Bovenkerk.

Volgens de criminoloog wordt misdaad al jaren verkeerd berekend, zo schrijft de Volkskrant.

Beroerd
Het komt er op neer dat in die cijfers criminelen die in 2006 een misdaad pleegden het jaar erop niet meer in de cijfers terugkeerden.

Bovenkerk: ‘De normale cijfers vertellen niet hoe beroerd een specifieke groep ervoor staat. De meeste criminaliteit wordt gepleegd door jongens van 12 tot 24 jaar: hoeveel daarvan komen over de hele periode gemeten, voor serieuze feiten met politie en justitie in aanraking? Of: welk percentage heeft bij het bereiken van de 24-jarige leeftijd een strafblad?’

Etniciteit
Er is geen wettelijke basis voor het registreren van de etnische achtergrond van een individuele verdachte. ‘Rotterdam, en dat is revolutionair, doet dat wel’, zegt Bovenkerk.

Sinds 2002 koppelt Rotterdam alle gegevens van onder andere politie, jeugdzorg en consultatiebureaus aan individuen van wie de etniciteit bekend is.

Uit de berekening van Bovenkerk blijkt nu dat 90 procent van de jongens met een Marokkaanse achtergrond recidiveert, tegenover 60 procent van de autochtonen. Hij verwacht dat de Rotterdamse cijfers ook gelden in andere steden. ‘Daar horen we dezelfde geluiden.’
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
  dinsdag 22 december 2009 @ 12:02:43 #193
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_75919024
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 12:00 schreef DennisMoore het volgende:
Anyways, als iedereen het karikaturale ontkennende gereutel van Mutant01even negeert in dit topic, kunnen we wellicht weer wat meer ontopic.
Wat is volgens jou een oplossing voor het probleem ?

- Meer politievrijheid
- Langere celstraffen
- Trajecten voor moeilijke jongeren aanpassen

Ik ben altijd bang dat er dan ook een hoop autochtone jongens die bij een kleine reprimande al op het rechte pad zouden blijven de dupe worden van dit soort harde maatregelen.
pi_75919037
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 11:58 schreef macca728 het volgende:

[..]

als jij zegt dat ik ongelijk heb dat er veel MArokkanen lopen, kijk dan maar goed rond

Anyway NL durven daar niet meer te lopen hoor, niet als ze verstand hebben, wat een teringbuurt
Wat lul je dom zeg, hier wonen talloze Nederlanders. Je komt duidelijk niet uit deze buurt.
Allah Al Watan Al Malik
pi_75919048
quote:

[..]

Jawel.
Hoe komt het dan dat de meerderheid van de Marokkaanse jongens bekend is bij de politie?
quote:
[..]

²
Fel op tegen nog wel. Waarom doet de Marokkaanse gemeenschap dan niets aan dit tuig?
pi_75919069
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 12:02 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

O en de tyfus met al je ongefundeerde onzin .
[..]

En waar leest Winner_Taco in GODSNAAM een bevestiging?
Allah Al Watan Al Malik
pi_75919079
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 12:02 schreef Buschetta het volgende:

[..]

- Meer politievrijheid
- Langere celstraffen

Ik ben altijd bang dat er dan ook een hoop autochtone jongens die bij een kleine reprimande al op het rechte pad zouden blijven de dupe worden van dit soort harde maatregelen.
daarom moeten we ook een uitzondering maken voor marokkaansje jeugd qua behandeling
  dinsdag 22 december 2009 @ 12:04:29 #198
13462 BansheeBoy
pi_75919091
Geef elke probleem Marokkaan een Golf IV en 1450 netto in de maand. Zul je zien dat ze zich normaal gaan gedragen. Je moet de reden wegnemen waarom ze recidiveren: geld. Geef ze dat.

²
pi_75919111
quote:

[..]

- Meer politievrijheid
- Langere celstraffen

Ik vrees dit dus ook. De autochtoon is keer op keer de dupe van allochtonen. Met werkelijk alles.
pi_75919125
quote:

- Meer politievrijheid
- Langere celstraffen

Politieke wil om eens wat repressiever op te treden en daarmee te laten zien waar de grenzen liggen.
De politie heeft ruim voldoende mogelijkheden en bevoegdheden.

En dan heb ik 't nu alleen effe over de straatrovertjes, nog niet eens over de softdrugs-handel etc.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')