Er lopen veel Marokkanen, er lopen veel Turken, er lopen zelfs veel Nederlanders, Surinamers en Antillianen. Ga jij mij vertellen hoe mijn wijk er uit ziet.quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:56 schreef macca728 het volgende:
[..]
Hier zijn ook winkels, zie geen MArokkanen hoor
dus op de Beyerlandselaan lopen veel Marokkanen heb ik dus gelijk in ?
quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:55 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jawel.
[..]
Dat is onzin, hoe kan ik nou instemmen met het gedrag van een dief, homo of verkrachter? Dat is toch niet rationeel? Ik ben hier fel op tegen, ik probeer enkel de oorzaken te beschrijven.²
quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:53 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Ontkennen en in de slachtofferrol kruipen is lekker makkelijk. Zo hoef je niet naarjezelf te kijken en hoef je dus ook nooit te werken aanjezelf. Lekker overal tegen aanschoppen ontkennen en je gedragen als een cry baby. De makkelijkste weg toch
Het heeft primair te maken met genetische aanleg .quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:50 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
No shit sherlock, waar heb ik gezegd dat het geen reet te maken heeft met genen, mongooltje.Het gaat om de uiting van schizofrenie. Bij Marokkanen is de kans daarop per definitie hoger!
heb je daar een bron bij ?quote:
nee, het zijn geen homo's die marokkaantjes, wel dieven, geweldplegers en pooiers.quote:Dat is onzin, hoe kan ik nou instemmen met het gedrag van een dief, homo of verkrachter? Dat is toch niet rationeel? Ik ben hier fel op tegen, ik probeer enkel de oorzaken te beschrijven.²
Ik zeg toch nergens dat deze boys en girls slachtoffers zijn?quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:57 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Daar hebben we weer zo'n reactie
[..]
Reageer jij eerst even op onderstaande postquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:43 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Oh is het een stromannetje? Wat wilde je dan beweren met die 99%. Wat doen of zijn 99% van de Antillianen en Marokkanen dan? Leg het maar eens haarfijn uit.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:40 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Je gaat vragen naar een bron die er niet is?
Mijn onderbuikzegt dat het geen toeval is dat dit soort incidenten altijd in Gouda / Rotterdam / Eden of Kanaaleilanden is.
Er is gewoon een enorm probleem met de Marokkaanse jeugd daar is geen ontkennen aan.
Maar jij denkt dus dat deze "incidenten" niet veroorzaakt zijn door Marokkaanse / Niet westerse jongeren?
Waarom denk je dat?
als jij zegt dat ik ongelijk heb dat er veel MArokkanen lopen, kijk dan maar goed rondquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:57 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Er lopen veel Marokkanen, er lopen veel Turken, er lopen zelfs veel Nederlanders, Surinamers en Antillianen. Ga jij mij vertellen hoe mijn wijk er uit ziet.
Staart tussen je benen eh? Zelfs te laf om te zeggen dat je het compleet fout las, en mij dus ten onrechte keihard bepaalde (welhaast racistische) uitspraken in de mond legt...quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:56 schreef Mutant01 het volgende:
En dan nog weiger je het te onderbouwen met cijfers. Dan maken we er fijn 99% van de gevallen van en nu? Nu weet je wel een bron te vinden wil je zeggen? Ohnee, het was een stijl-figuur! Ga maar lekker slapen, het enige wat jij hier wil doen is een constructieve discussie verneuken door allerlei overdrijvingen te plaatsen en dan mensen die daar fel op reageren gelijk een trap geven door te zeggen dat ze bagatelliseren. Donder toch op zeg.
En die secundaire zaken spelen een enorme rol bij de tot uiting komen van de reeds gedragen genetische afwijking. En laten die secundaire zaken bij Marokkanen nu net een stuk vaker voorkomen dan bij Nederlanders.quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:57 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Het heeft primair te maken met genetische aanleg .
Daarnaast kunnen externe invloeden een negatieve uitwerking hebben . Dit zijn secundaire zaken.
Learn the difference numbnuts .
Leest je loverboy mee ofzo?
Staart tussen de benen, wat jij wil hoor. Ondertussen vooral stug geen bron geven van hetgeen jij beweerde. Het maakt het niet minder leugenachtig hoor, ook al zat ik in eerste instantie fout.quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:59 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Staart tussen je benen eh? Zelfs te laf om te zeggen dat je het compleet fout las, en mij dus ten onrechte keihard bepaalde (welhaast racistische) uitspraken in de mond legt...
Bye bye, laf figuur (waarmee je weer een cliché bevestigt overigens).
haha de meeste Marokkanen hebben netto meer hoorquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:00 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens, ik lees hier dat het gedrag der Marokkaanse boys en girls genetisch is bepaald. We kunnen er dus niks meer aan veranderen. Wat een nonsens.
1500 netto man!²
Zegt iemand die waarschijnlijk niet eens weet hoe zo'n achterstandswijk in het echt eruit ziet.quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:40 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Je gaat vragen naar een bron die er niet is?
Mijn onderbuikzegt dat het geen toeval is dat dit soort incidenten altijd in Gouda / Rotterdam / Eden of Kanaaleilanden is.
Er is gewoon een enorm probleem met de Marokkaanse jeugd daar is geen ontkennen aan.
Maar jij denkt dus dat deze "incidenten" niet veroorzaakt zijn door Marokkaanse / Niet westerse jongeren?
Waarom denk je dat?
Wow, deze quote ik even. Ik heb je nog nooit horen roepen dat je fout zat.quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:01 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Staart tussen de benen, wat jij wil hoor. Ondertussen vooral stug geen bron geven van hetgeen jij beweerde. Het maakt het niet minder leugenachtig hoor, ook al zat ik in eerste instantie fout.
Genetische aanleg betekent niet dat iets ook genetisch bepaald is en daarmee onvermijdelijk.quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:00 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens, ik lees hier dat het gedrag der Marokkaanse boys en girls genetisch is bepaald. We kunnen er dus niks meer aan veranderen. Wat een nonsens.
O en de tyfus met al je ongefundeerde onzin .quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:56 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
En dan nog weiger je het te onderbouwen met cijfers. Dan maken we er fijn 99% van de gevallen van en nu? Nu weet je wel een bron te vinden wil je zeggen? Ohnee, het was een stijl-figuur! Ga maar lekker slapen, het enige wat jij hier wil doen is een constructieve discussie verneuken door allerlei overdrijvingen te plaatsen en dan mensen die daar fel op reageren gelijk een trap geven door te zeggen dat ze bagatelliseren. Donder toch op zeg.
quote:Schokkende cijfers criminaliteit Marokkanen Rotterdam
donderdag 4 juni 2009 07:46
Bijna 55 procent van de Marokkaanse mannen in de leeftijd van 18 tot 24 jaar in Rotterdam komt in aanraking met de politie. Van de autochtonen is dat 18,4 procent.
Door nieuwe rekenmethode zijn criminaliteitscijfers veel beroerder Door nieuwe rekenmethode zijn criminaliteitscijfers veel beroerder
Dat meldt de Volkskrant op basis van berekeningen door hoogleraar criminologie Frank Bovenkerk, die de cijfers schrikbarend noemt.
Verkeerd berekend
Voor Antilliaanse en Surinaamse Rotterdammers in dezelfde leeftijdscategorie geldt dat voor 40 procent, voor autochtonen voor 18,4 procent.
Tot nu toe werd de koppeling tussen criminaliteit en migrantengroepen op een standaard manier gemeten. ‘Dan lijken de cijfers wel mee te vallen,’ aldus Bovenkerk.
Volgens de criminoloog wordt misdaad al jaren verkeerd berekend, zo schrijft de Volkskrant.
Beroerd
Het komt er op neer dat in die cijfers criminelen die in 2006 een misdaad pleegden het jaar erop niet meer in de cijfers terugkeerden.
Bovenkerk: ‘De normale cijfers vertellen niet hoe beroerd een specifieke groep ervoor staat. De meeste criminaliteit wordt gepleegd door jongens van 12 tot 24 jaar: hoeveel daarvan komen over de hele periode gemeten, voor serieuze feiten met politie en justitie in aanraking? Of: welk percentage heeft bij het bereiken van de 24-jarige leeftijd een strafblad?’
Etniciteit
Er is geen wettelijke basis voor het registreren van de etnische achtergrond van een individuele verdachte. ‘Rotterdam, en dat is revolutionair, doet dat wel’, zegt Bovenkerk.
Sinds 2002 koppelt Rotterdam alle gegevens van onder andere politie, jeugdzorg en consultatiebureaus aan individuen van wie de etniciteit bekend is.
Uit de berekening van Bovenkerk blijkt nu dat 90 procent van de jongens met een Marokkaanse achtergrond recidiveert, tegenover 60 procent van de autochtonen. Hij verwacht dat de Rotterdamse cijfers ook gelden in andere steden. ‘Daar horen we dezelfde geluiden.’
Wat is volgens jou een oplossing voor het probleem ?quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:00 schreef DennisMoore het volgende:
Anyways, als iedereen het karikaturale ontkennende gereutel van Mutant01even negeert in dit topic, kunnen we wellicht weer wat meer ontopic.
Wat lul je dom zeg, hier wonen talloze Nederlanders. Je komt duidelijk niet uit deze buurt.quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:58 schreef macca728 het volgende:
[..]
als jij zegt dat ik ongelijk heb dat er veel MArokkanen lopen, kijk dan maar goed rond
Anyway NL durven daar niet meer te lopen hoor, niet als ze verstand hebben, wat een teringbuurt
Hoe komt het dan dat de meerderheid van de Marokkaanse jongens bekend is bij de politie?quote:
Fel op tegen nog wel. Waarom doet de Marokkaanse gemeenschap dan niets aan dit tuig?quote:[..]
Dat is onzin, hoe kan ik nou instemmen met het gedrag van een dief, homo of verkrachter? Dat is toch niet rationeel? Ik ben hier fel op tegen, ik probeer enkel de oorzaken te beschrijven.²
En waar leest Winner_Taco in GODSNAAM een bevestiging?quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:02 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
O en de tyfus met al je ongefundeerde onzin .
[..]
daarom moeten we ook een uitzondering maken voor marokkaansje jeugd qua behandelingquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:02 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Wat is volgens jou een oplossing voor het probleem ?
- Meer politievrijheid
- Langere celstraffen
- Trajecten voor moeilijke jongeren aanpassen
Ik ben altijd bang dat er dan ook een hoop autochtone jongens die bij een kleine reprimande al op het rechte pad zouden blijven de dupe worden van dit soort harde maatregelen.
Ik vrees dit dus ook. De autochtoon is keer op keer de dupe van allochtonen. Met werkelijk alles.quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:02 schreef Buschetta het volgende:
[..]
- Meer politievrijheid
- Langere celstraffen
Ik ben altijd bang dat er dan ook een hoop autochtone jongens die bij een kleine reprimande al op het rechte pad zouden blijven de dupe worden van dit soort harde maatregelen.
Politieke wil om eens wat repressiever op te treden en daarmee te laten zien waar de grenzen liggen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:02 schreef Buschetta het volgende:
- Meer politievrijheid
- Langere celstraffen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |