abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75917761
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 11:30 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Oh, kom op. Als je dit soort basale feiten al ontkent, dan heeft iedere verdere discussie met jou totaal geen zin.
99% is een feit. Nee inderdaad, de verkrachting van dergelijke statistiek = nutteloze discussie.
Allah Al Watan Al Malik
  dinsdag 22 december 2009 @ 11:32:09 #127
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_75917783
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 10:54 schreef DennisMoore het volgende:
Soms... soms vraag ik me wel 's af of het niet een soort 'complot' is... eerst de boel uit de hand laten lopen, totdat de roep om veiligheid bij de bevolking zo groot geworden is, dat het eenvoudig is om allerlei bevoegdheden en opsporingsmethoden door te drukken...

"Ja mensen, we moeten écht overal camera's met gezichtsherkenning ophangen, een andere mogelijkheid hebben we namelijk niet om het veilig te krijgen op straat."
Die gedachten spookt bij mij ook welleens door mijn hoofd. De probleemwijken laat men links liggen en Jan Modaal krijgt lik op stuk.

Als de wil er is kan men gewoon de orde handhaven in dit soort wijken.

Als het zometeen uit de klauwen loopt komt de overheid als redder met allerlei privacy schende maatregelen die omarmt zal worden door de burger. Het klinkt waanzinnig en realistische tegelijk.

Dit is niet alleen een Nederlands probleem in andere europese landen doen politici exact hetzelfde.
pi_75917788
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 11:30 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Tevens hoe ondergeschikt omgevingsfactoren zijn t.o.v. erfelijke eigenschappen in deze.
Dat blijkt behoorlijk tegen te vallen als ik het zo lees. Dat genen uiteraard een rol spelen is duidelijk, maar dat omgevingsfactoren een dergelijke grote rol spelen is wat mij betreft een goede bevestiging van mijn verhaal.
Allah Al Watan Al Malik
pi_75917809
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 11:30 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Waarom wens je nu te specificeren? We hadden het over "Marokkanen, Turken, Antillianen en Surinamers". Of wens je nu ineens wel specifiek te spreken over jongeren.
We?
Hoe rot ook voor je ....
We hadden het toch echt over Marokkanen hoor ...
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
  dinsdag 22 december 2009 @ 11:33:03 #130
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_75917816
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 11:31 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

99% is een feit. Nee inderdaad, de verkrachting van dergelijke statistiek = nutteloze discussie.
Ja hoor Mutant01 staat weer voorraan om deze daden te bagataliseren.
pi_75917827
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 11:30 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Waarom wens je nu te specificeren? We hadden het over "Marokkanen, Turken, Antillianen en Surinamers". Of wens je nu ineens wel specifiek te spreken over jongeren.
Het gaat toch over de jongeren.
pi_75917902
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 11:32 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

We?
Hoe rot ook voor je ....
We hadden het toch echt over Marokkanen hoor ...
Marokkanen ja, en niet "jongeren".

Je spreekt zelf over de gehele groep Marokkanen en niet over "jongeren".
Allah Al Watan Al Malik
pi_75917967
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 11:33 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

Ja hoor Mutant01 staat weer voorraan om deze daden te bagataliseren.
Kom jij dan maar (nu jij zo'n grote mond hebt) met een bron dat 99% van de Marokkanen en Antillianen bij dergelijke feiten betrokken zijn.

Ik ben zo benieuwd.
Allah Al Watan Al Malik
  dinsdag 22 december 2009 @ 11:36:41 #134
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_75917971
ik vind dat het 0-1 staat voor mutant.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  dinsdag 22 december 2009 @ 11:37:17 #135
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_75917989
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 11:30 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Tevens hoe ondergeschikt omgevingsfactoren zijn t.o.v. erfelijke eigenschappen in deze.
Is dit een (retorische) vraag of een statement?

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  dinsdag 22 december 2009 @ 11:37:21 #136
274062 Sjaakz
Teflonbuikspreekpop
pi_75917993
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 11:36 schreef zoalshetis het volgende:
ik vind dat het 0-1 staat voor mutant.
Ik ook. Hij speelt natuurlijk geen thuiswedstrijd hè...
pi_75917994
M'goed, de grote bagatelliseer-trucen-doos is weer opengetrokken
- ze kunnen er niets aan doen
- het ligt aan de Nederlandse maatschappij
- het is maar een kleine minderheid
- blablabla etc etc etc

En zo dronken we een glas, deden een plas, en lieten alles zoals het was.

Probleem alleen is dat steeds minder mensen nog genoegen nemen met bovenstaand geleuter, en dus gaan stemmen op extremistische polariserende clowns als Wilders.

Erkennen dat er een héél héél groot probleem is met jonge mannelijke Marrokanen (laten we het specifiek houden), is de eerste stap. En de Mutant01'tjes van deze wereld hebben nog steeds heel grote moeite om die stap te zetten, blijkens het ontkennings- en bagatelliseergedrag dat ook in dit topic weer naar voren komt.
pi_75918077
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 11:37 schreef DennisMoore het volgende:
M'goed, de grote bagatelliseer-trucen-doos is weer opengetrokken
- ze kunnen er niets aan doen
- het ligt aan de Nederlandse maatschappij
- het is maar een kleine minderheid
- blablabla etc etc etc

En zo dronken we een glas, deden een plas, en lieten alles zoals het was.

Probleem alleen is dat steeds minder mensen nog genoegen nemen met bovenstaand geleuter, en dus gaan stemmen op extremistische polariserende clowns als Wilders.

Erkennen dat er een héél héél groot probleem is met jonge mannelijke Marrokanen (laten we het specifiek houden), is de eerste stap. En de Mutant01'tjes van deze wereld hebben nog steeds heel grote moeite om die stap te zetten, blijkens het ontkennings- en bagatelliseergedrag dat ook in dit topic weer naar voren komt.
Heerlijk hoe Dennismoore zijn eigen glazen ingooit, er zijn diverse argumenten opgegooid, maar helaas zien we geen enkel tegen argument van de kant van Dennismoore. Alleen maar dat "steeds minder mensen nog genoegen nemen met bovenstaand geleuter". Het verzinnen van statistieken is o zo makkelijk, maar owee als er om een onderbouwing wordt gevraagd. Dan is het "OHNEE MUTANT IS AAN HET BAGATELLISEREN!". Zonder enig antwoord op de vraag.
Allah Al Watan Al Malik
pi_75918104
de éne helft van de groep jonge marokkanen is crimineel, en de andere helft bagatelliseert het gedrag van de éne helft

beide groepen zijn dus probleemjongeren
  dinsdag 22 december 2009 @ 11:39:42 #140
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_75918109
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 11:37 schreef DennisMoore het volgende:
Marrokanen (laten we het specifiek houden), is de eerste stap. En de Mutant01'tjes van deze wereld hebben nog steeds heel grote moeite om die stap te zetten, blijkens het ontkennings- en bagatelliseergedrag dat ook in dit topic weer naar voren komt.
Dat is wel het eerste wat moet gebeuren ja.
pi_75918110
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 11:32 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dat blijkt behoorlijk tegen te vallen als ik het zo lees. Dat genen uiteraard een rol spelen is duidelijk, maar dat omgevingsfactoren een dergelijke grote rol spelen is wat mij betreft een goede bevestiging van mijn verhaal.
quote:
Oorzaken

Wetenschappers zijn er nog niet uit wat precies de oorzaak is van schizofrenie. Men gaat ervan uit dat de kwetsbaarheid voor schizofrenie grotendeels genetisch is bepaald en dus al bij de geboorte aanwezig is. Het is bekend dat een stoornis in bepaalde chemische stoffen in de hersenen medeverantwoordelijk is voor de verstoorde verwerking van informatie. Onderzoeken hebben ook veranderingen aangetoond in de hersenen van mensen met schizofrenie. Maar of iemand met een aanleg de ziekte ook daadwerkelijk ontwikkelt, hangt af van de vraag hoe de rest van zijn leven verloopt. Samengevat: Hoe meer blootstelling aan stress, drugs en andere zogeheten omgevingsfactoren, des te groter de kans dat de genetische kwetsbaarheid voor schizofrenie zich daadwerkelijk zal uiten.

Vroeger werd wel gedacht dat schizofrenie werd veroorzaakt door een verkeerde opvoeding, maar inmiddels weet men dat de oorzaak daar niet ligt.
http://www.ypsilon.org/oorzaak
Kijk ook even op http://www.trimbos.nl/ond(...)ndheid/schizofrenie.

Doei doei met je verhaaltjes
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
  dinsdag 22 december 2009 @ 11:39:54 #142
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_75918115
Een nieuw woord heeft dit topic betreden: ervaringsracist.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_75918119
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 11:32 schreef Revolution-NL het volgende:

Die gedachten spookt bij mij ook welleens door mijn hoofd. De probleemwijken laat men links liggen en Jan Modaal krijgt lik op stuk.

Als de wil er is kan men gewoon de orde handhaven in dit soort wijken.

Als het zometeen uit de klauwen loopt komt de overheid als redder met allerlei privacy schende maatregelen die omarmt zal worden door de burger. Het klinkt waanzinnig en realistische tegelijk.

Dit is niet alleen een Nederlands probleem in andere europese landen doen politici exact hetzelfde.
Mja, maar dan zou je toch wel verschil verwachten in aanpak tussen Amsterdam en Rotterdam... Wellicht komende verkiezingen als hopelijk de PvdA wordt weggevaagd... misschien zet dat wat tijdelijke zoden aan de dijk?

(Toevallig V for Vendetta gekeken afgelopen weekend... we zouden er gek genoeg voor zijn om zoiets te laten gebeuren.)
  dinsdag 22 december 2009 @ 11:40:29 #144
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_75918139
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 11:36 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Kom jij dan maar (nu jij zo'n grote mond hebt) met een bron dat 99% van de Marokkanen en Antillianen bij dergelijke feiten betrokken zijn.

Ik ben zo benieuwd.
Je gaat vragen naar een bron die er niet is?

Mijn onderbuik zegt dat het geen toeval is dat dit soort incidenten altijd in Gouda / Rotterdam / Eden of Kanaaleilanden is.

Er is gewoon een enorm probleem met de Marokkaanse jeugd daar is geen ontkennen aan.

Maar jij denkt dus dat deze "incidenten" niet veroorzaakt zijn door Marokkaanse / Niet westerse jongeren?
Waarom denk je dat?
pi_75918165
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 11:39 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

[..]

Kijk ook even op http://www.trimbos.nl/ond(...)ndheid/schizofrenie.

Doei doei met je verhaaltjes
Lees je wel je eigen quote? Er staat een hele mooie bevestiging van wat ik zeg.
quote:
Hoe meer blootstelling aan stress, drugs en andere zogeheten omgevingsfactoren, des te groter de kans dat de genetische kwetsbaarheid voor schizofrenie zich daadwerkelijk zal uiten.
Hilarisch!
Allah Al Watan Al Malik
pi_75918196
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 11:36 schreef Mutant01 het volgende:

*gaap*

Heb je een mooi stromannetje gebouwd? Of heb ik over het hoofd gezien waar iemand zo dom is om bovenstaande te beweren?

Iets wat eerder in de richting komt: "Bij 99% van dit soort gevallen (aanvallen hulpverleners, straatterreur, etc etc) gaat het om Marokkanen of Antillianen."
Niet sneaky omdraaien he? Of misschien draaide je het gewoon uit domheid om, kan ook... Zo gewend aan ontkennen, ontkennen, ontkennen. Wellicht iets cultureels.
pi_75918199
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 11:39 schreef BansheeBoy het volgende:
Een nieuw woord heeft dit topic betreden: ervaringsracist.

²
Dat is helemaal niet nieuw...
pi_75918213
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 11:40 schreef Revolution-NL het volgende:

Maar jij denkt dus dat deze "incidenten" niet veroorzaakt zijn door Marokkaanse / Niet westerse jongeren?
Waarom denk je dat?
waarschijnljk is het een groep autochtonen die getooid met bontkraagjes probeert de marokkaanse jongeren in een kwaad daglicht te stellen.
pi_75918217
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 11:42 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

*gaap*

Heb je een mooi stromannetje gebouwd? Of heb ik over het hoofd gezien waar iemand zo dom is om bovenstaande te beweren?
Oh is het een stromannetje? Wat wilde je dan beweren met die 99%. Wat doen of zijn 99% van de Antillianen en Marokkanen dan? Leg het maar eens haarfijn uit.
Allah Al Watan Al Malik
pi_75918274
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 11:43 schreef Mutant01 het volgende:

Oh is het een stromannetje? Wat wilde je dan beweren met die 99%. Wat doen of zijn 99% van de Antillianen en Marokkanen dan? Leg het maar eens haarfijn uit.
Ah, je doelde op mijn uitspraak.
Dan was je inderdaad dom, slecht lezend, of bewust de uitspraak aan het verdraaien.
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 11:42 schreef DennisMoore het volgende:

Iets wat eerder in de richting komt: "Bij 99% van dit soort gevallen (aanvallen hulpverleners, straatterreur, etc etc) gaat het om Marokkanen of Antillianen."
Niet sneaky omdraaien he? Of misschien draaide je het gewoon uit domheid om, kan ook... Zo gewend aan ontkennen, ontkennen, ontkennen. Wellicht iets cultureels.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')