Dat is dan toch geen reden om maar mensen te gaan beroven?quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:21 schreef BansheeBoy het volgende:
Nederland is in en in rot. De grootste tumor der Nederlanden is wel de individualisering. Niemand interesseert zich nog voor het lot van de buurman. Heeft hij vandaag wel proviand? Een Mechelse herder wordt genegeerd. De taxi chauffeur krijgt exact wat hij vraagt, dus geen fooi.²
Op zich zit daar misschien wel wat in... Vergelijk het met FOK!ers die alleen op hun kamer achter een computer zitten en op een topic als dit klikken. Normaal zijn het vast brave jongens en meisjes die zich netjes gedragen en Marokkanen beleefd tegemoet treden.quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:18 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Dus binnen de groep zijn die jongetjes heel braaf, maar zodra de controle weg is gaan ze los?
Gelukkig, ik dacht nog even dat inteelt het probleem was.quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:21 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Schizofrenie heeft te maken met de omgeving waarin ze opgroeien en de switch tussen de verschillende rollen die ze moeten maken. Dat heeft mede te maken met de aanpassingen die ze buiten al dan niet moeten maken ten opzichte van de situatie binnen.
Normale mensen houden hun blik afzijdig. Het grootste deel van de Nederlander zal niet snel in aanraking komen met dit soort straattuig. En als ze wel een beroving oid meemaken zal het afgedaan worden als incident.quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:14 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Normale mensen hopen op Wildersjugend.
misdragen, kom op zegquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:22 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Op zich zit daar misschien wel wat in... Vergelijk het met FOK!ers die alleen op hun kamer achter een computer zitten en op een topic als dit klikken. Normaal zijn het vast brave jongens en meisjes die zich netjes gedragen en Marokkanen beleefd tegemoet treden.
Hier, zonder (echte) sociale controle, gaan ze helemaal los en hebben ze het over "jullie kutcultuur", dat we op moeten rotten en dat onze kinderen moeten worden neergeschoten wanneer ze zich misdragen.
Heb ik wat gezegd over je post-gedrag ?quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:17 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je gaat echter voorbij aan het feit dat de problemen liggen bij de jeugd die hier geboren is. De 1ste en 2de generatie, die nog de opvoeding van het thuisland met zich meedroegen hebben hun energie gebruikt om te werken.
Ik blijf erbij dat het een probleem van Nederland is. Het is de jeugd die hier geboren is. En dat ik aardig wat post is helemaal niet relevant.²
Ben je statistieken aan het verzinnen om je argumenten kracht bij te zetten? Hoe typisch. Ten tweede is het ook wel weer grappig dat je Antillianen erbij haalt. Wellicht kunnen we ook Surinamers en Turken erbij halen. Waarom? Nou gewoon omdat dat de grootste immigranten groepen zijn in Nederland en derhalve ook meer aanwezig zijn. Maar ook omdat dit de meeste groepen zijn die durven mee te gaan in de openheid van de Nederlandse samenleving. Ze leveren immers politici, caberatiers, kunstenaars, schrijvers, acteurs. Terwijl andere groepen dat vrijwel niet doen (Chinezen bijv.). Appels met peren?quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:19 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Wel toevallig dat het in 99% van de gevallen om Antillianen en Marokkanen gaat.
Blijkbaar hebben andere groepen wél voldoende aan de mate van sociale controle.
Dan zouden er relatief meer Turken schizofreen zijn dan Marokkanen. Dus dat verband is nagenoeg nihil. Immers Marokkanen trouwen minder met neven/nichten dan Turken.quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:23 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Gelukkig, ik dacht nog even dat inteelt het probleem was.
Neen, dat is geen reden. Jij staat er ongetwijfeld anders in, maar ik vind dat je nooit een reden hebt om te beroven. Ik constateer slechts de zwaktes van de Nederlandse samenleving, daar met hetzelfde volk (ook de boys en girls) in het thuisland geen problemen zijn. Het moet dus wel hier liggen. Nogmaals, het maakt niet uit hoeveel ik post maar wat ik post.quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:22 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dat is dan toch geen reden om maar mensen te gaan beroven?
Van turken en surinamers heb je weinig last.quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:24 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ben je statistieken aan het verzinnen om je argumenten kracht bij te zetten? Hoe typisch. Ten tweede is het ook wel weer grappig dat je Antillianen erbij haalt. Wellicht kunnen we ook Surinamers en Turken erbij halen. Waarom? Nou gewoon omdat dat de grootste immigranten groepen zijn in Nederland en derhalve ook meer aanwezig zijn. Maar ook omdat dit de meeste groepen zijn die durven mee te gaan in de openheid van de Nederlandse samenleving. Ze leveren immers politici, caberatiers, kunstenaars, schrijvers, acteurs. Terwijl andere groepen dat vrijwel niet doen (Chinezen bijv.). Appels met peren?
Jullie zijn het probleem.quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:25 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Neen, dat is geen reden. Jij staat er ongetwijfeld anders in, maar ik vind dat je nooit een reden hebt om te beroven. Ik constateer slechts de zwaktes van de Nederlandse samenleving, daar met hetzelfde volk (ook de boys en girls) in het thuisland geen problemen zijn. Het moet dus wel hier liggen. Nogmaals, het maakt niet uit hoeveel ik post maar wat ik post.²
Zegt de persoon die hem naar Rabat wenst.quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:24 schreef Winner_Taco het volgende:
Ben je trouwens zelf ook van Marokkanase komaf ?
Epigenetische modellen houden rekening met factoren die de functie van de genen beïnvloeden terwijl de DNA-volgorde onveranderd blijft. Deze factoren zijn bijvoorbeeld omgevingsfactoren. Dit laatste is belangrijk, omdat epigenetische modellen daarmee als enige een verklaring kunnen bieden voor het verschijnsel dat als 1 helft van een eeneiige tweeling schizofrenie heeft, de ander slecht in ongeveer 50% van de gevallen ook schizofrenie heeft.quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:21 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Schizofrenie heeft te maken met de omgeving waarin ze opgroeien en de switch tussen de verschillende rollen die ze moeten maken. Dat heeft mede te maken met de aanpassingen die ze buiten al dan niet moeten maken ten opzichte van de situatie binnen.
De statistieken (t.a.v. criminaliteit) plaatsen Surinamers boven Marokkanen. Dat je ergens weinig last van hebt, zegt dus vrij weinig.quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:25 schreef shomila het volgende:
[..]
Van turken en surinamers heb je weinig last.
Ik ben in Rotterdam geboren, mijn moeder was 17 en mijn vader 20 toen ze mij kregen. Mijn moeder is in Marokko geboren en opgegroeid in Schaerbeek, Brussel. Mijn vader is in Marokko geboren en is hier vanaf zijn 16de.quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:24 schreef Winner_Taco het volgende:
Ben je trouwens zelf ook van Marokkanase komaf ?
Gut een tik-fout.quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:26 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zegt de persoon die hem naar Rabat wenst.
Jeej! Ik ben het met je eens!quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:25 schreef BansheeBoy het volgende:
Neen, dat is geen reden. Jij staat er ongetwijfeld anders in, maar ik vind dat je nooit een reden hebt om te beroven.
Dus wat je eigenlijk constateert is dat deze probleemgroep niet met de gegeven vrijheden (waar ik veel waarde aan hecht) om kunnen gaan en deze dus ook niet verdienen!?quote:Ik constateer slechts de zwaktes van de Nederlandse samenleving, daar met hetzelfde volk (ook de boys en girls) in het thuisland geen problemen zijn. Het moet dus wel hier liggen. Nogmaals, het maakt niet uit hoeveel ik post maar wat ik post.²
Zo zie je maar weer wat voor invloed omgevingsfactoren hebben op het welzijn van de mens.quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:26 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Epigenetische modellen houden rekening met factoren die de functie van de genen beïnvloeden terwijl de DNA-volgorde onveranderd blijft. Deze factoren zijn bijvoorbeeld omgevingsfactoren. Dit laatste is belangrijk, omdat epigenetische modellen daarmee als enige een verklaring kunnen bieden voor het verschijnsel dat als 1 helft van een eeneiige tweeling schizofrenie heeft, de ander slecht in ongeveer 50% van de gevallen ook schizofrenie heeft.
Bron ?quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:26 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De statistieken (t.a.v. criminaliteit) plaatsen Surinamers boven Marokkanen. Dat je ergens weinig last van hebt, zegt dus vrij weinig.
Ik heb mijn reactie aangepast zodat hij niet generaliserend is maar een reactie op Bansheeboyquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:18 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Kom kom, Buschetta wil graag generaliseren, dan mag ik ook over "de Nederlander" spreken toch?
Oh, kom op. Als je dit soort basale feiten al ontkent, dan heeft iedere verdere discussie met jou totaal geen zin.quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:24 schreef Mutant01 het volgende:
Ben je statistieken aan het verzinnen om je argumenten kracht bij te zetten?
Waarom wens je nu te specificeren? We hadden het over "Marokkanen, Turken, Antillianen en Surinamers". Of wens je nu ineens wel specifiek te spreken over jongeren.quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:29 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Bron ?
We hebben het nu aangaande dit nieuwsbericht over de jongeren hé .
Tevens hoe ondergeschikt omgevingsfactoren zijn t.o.v. erfelijke eigenschappen in deze.quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:28 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer wat voor invloed omgevingsfactoren hebben op het welzijn van de mens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |