abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 22 december 2009 @ 11:22:46 #101
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_75917414
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 11:21 schreef BansheeBoy het volgende:
Nederland is in en in rot. De grootste tumor der Nederlanden is wel de individualisering. Niemand interesseert zich nog voor het lot van de buurman. Heeft hij vandaag wel proviand? Een Mechelse herder wordt genegeerd. De taxi chauffeur krijgt exact wat hij vraagt, dus geen fooi.

²
Dat is dan toch geen reden om maar mensen te gaan beroven?
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  dinsdag 22 december 2009 @ 11:22:54 #102
274062 Sjaakz
Teflonbuikspreekpop
pi_75917420
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 11:18 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Dus binnen de groep zijn die jongetjes heel braaf, maar zodra de controle weg is gaan ze los?
Op zich zit daar misschien wel wat in... Vergelijk het met FOK!ers die alleen op hun kamer achter een computer zitten en op een topic als dit klikken. Normaal zijn het vast brave jongens en meisjes die zich netjes gedragen en Marokkanen beleefd tegemoet treden.

Hier, zonder (echte) sociale controle, gaan ze helemaal los en hebben ze het over "jullie kutcultuur", dat we op moeten rotten en dat onze kinderen moeten worden neergeschoten wanneer ze zich misdragen.
pi_75917430
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 11:21 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Schizofrenie heeft te maken met de omgeving waarin ze opgroeien en de switch tussen de verschillende rollen die ze moeten maken. Dat heeft mede te maken met de aanpassingen die ze buiten al dan niet moeten maken ten opzichte van de situatie binnen.
Gelukkig, ik dacht nog even dat inteelt het probleem was.
  dinsdag 22 december 2009 @ 11:23:50 #104
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_75917462
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 11:14 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Normale mensen hopen op Wildersjugend.
Normale mensen houden hun blik afzijdig. Het grootste deel van de Nederlander zal niet snel in aanraking komen met dit soort straattuig. En als ze wel een beroving oid meemaken zal het afgedaan worden als incident.

Het volk wat in de wijken woont die geterroriseert worden door tuig kan steun zoeken in randgemeenten en een blok vormen. Dit is de onderlaag die er genoeg van heeft en wel dagelijks de rotzooi mag meemaken.

Dat hoeven geeneens alleen blanke Nederlanders te zijn maar ook Surinamers of Indo's die er ook ziek van worden.

Hoop dat het niet gebeurt maar het zit er wel aan te komen.
pi_75917472
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 11:22 schreef Sjaakz het volgende:

[..]

Op zich zit daar misschien wel wat in... Vergelijk het met FOK!ers die alleen op hun kamer achter een computer zitten en op een topic als dit klikken. Normaal zijn het vast brave jongens en meisjes die zich netjes gedragen en Marokkanen beleefd tegemoet treden.

Hier, zonder (echte) sociale controle, gaan ze helemaal los en hebben ze het over "jullie kutcultuur", dat we op moeten rotten en dat onze kinderen moeten worden neergeschoten wanneer ze zich misdragen.
misdragen, kom op zeg
pi_75917476
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 11:17 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Je gaat echter voorbij aan het feit dat de problemen liggen bij de jeugd die hier geboren is. De 1ste en 2de generatie, die nog de opvoeding van het thuisland met zich meedroegen hebben hun energie gebruikt om te werken.

Ik blijf erbij dat het een probleem van Nederland is. Het is de jeugd die hier geboren is. En dat ik aardig wat post is helemaal niet relevant.

²
Heb ik wat gezegd over je post-gedrag ?
Ga maar lekker afschuiven op "Nederland".
Sowieso... Wie of wat is Nederland ?
Burgers? Overheid ?
Waarom moeten "wij" (voor zover er een dergelijke groep bestaat)lijden onder de ellende van een compleet verneukte generatie ?

Ben je trouwens zelf ook van Marokkanase komaf ?
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
pi_75917477
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 11:19 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Wel toevallig dat het in 99% van de gevallen om Antillianen en Marokkanen gaat.
Blijkbaar hebben andere groepen wél voldoende aan de mate van sociale controle.
Ben je statistieken aan het verzinnen om je argumenten kracht bij te zetten? Hoe typisch. Ten tweede is het ook wel weer grappig dat je Antillianen erbij haalt. Wellicht kunnen we ook Surinamers en Turken erbij halen. Waarom? Nou gewoon omdat dat de grootste immigranten groepen zijn in Nederland en derhalve ook meer aanwezig zijn. Maar ook omdat dit de meeste groepen zijn die durven mee te gaan in de openheid van de Nederlandse samenleving. Ze leveren immers politici, caberatiers, kunstenaars, schrijvers, acteurs. Terwijl andere groepen dat vrijwel niet doen (Chinezen bijv.). Appels met peren?
Allah Al Watan Al Malik
pi_75917497
Surinamers en Turken hoeven er niet bijgehaald te worden. Die veroorzaken momenteel weinig tot geen problemen. Dit zijn twee groepen die wel voorruit gaan.
pi_75917502
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 11:23 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Gelukkig, ik dacht nog even dat inteelt het probleem was.
Dan zouden er relatief meer Turken schizofreen zijn dan Marokkanen. Dus dat verband is nagenoeg nihil. Immers Marokkanen trouwen minder met neven/nichten dan Turken.
Allah Al Watan Al Malik
  dinsdag 22 december 2009 @ 11:25:37 #110
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_75917518
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 11:22 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Dat is dan toch geen reden om maar mensen te gaan beroven?
Neen, dat is geen reden. Jij staat er ongetwijfeld anders in, maar ik vind dat je nooit een reden hebt om te beroven. Ik constateer slechts de zwaktes van de Nederlandse samenleving, daar met hetzelfde volk (ook de boys en girls) in het thuisland geen problemen zijn. Het moet dus wel hier liggen. Nogmaals, het maakt niet uit hoeveel ik post maar wat ik post.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_75917535
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 11:24 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ben je statistieken aan het verzinnen om je argumenten kracht bij te zetten? Hoe typisch. Ten tweede is het ook wel weer grappig dat je Antillianen erbij haalt. Wellicht kunnen we ook Surinamers en Turken erbij halen. Waarom? Nou gewoon omdat dat de grootste immigranten groepen zijn in Nederland en derhalve ook meer aanwezig zijn. Maar ook omdat dit de meeste groepen zijn die durven mee te gaan in de openheid van de Nederlandse samenleving. Ze leveren immers politici, caberatiers, kunstenaars, schrijvers, acteurs. Terwijl andere groepen dat vrijwel niet doen (Chinezen bijv.). Appels met peren?
Van turken en surinamers heb je weinig last.
pi_75917538
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 11:25 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Neen, dat is geen reden. Jij staat er ongetwijfeld anders in, maar ik vind dat je nooit een reden hebt om te beroven. Ik constateer slechts de zwaktes van de Nederlandse samenleving, daar met hetzelfde volk (ook de boys en girls) in het thuisland geen problemen zijn. Het moet dus wel hier liggen. Nogmaals, het maakt niet uit hoeveel ik post maar wat ik post.

²
Jullie zijn het probleem.
pi_75917560
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 11:24 schreef Winner_Taco het volgende:
Zegt de persoon die hem naar Rabat wenst.
Allah Al Watan Al Malik
pi_75917567
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 11:21 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Schizofrenie heeft te maken met de omgeving waarin ze opgroeien en de switch tussen de verschillende rollen die ze moeten maken. Dat heeft mede te maken met de aanpassingen die ze buiten al dan niet moeten maken ten opzichte van de situatie binnen.
Epigenetische modellen houden rekening met factoren die de functie van de genen beïnvloeden terwijl de DNA-volgorde onveranderd blijft. Deze factoren zijn bijvoorbeeld omgevingsfactoren. Dit laatste is belangrijk, omdat epigenetische modellen daarmee als enige een verklaring kunnen bieden voor het verschijnsel dat als 1 helft van een eeneiige tweeling schizofrenie heeft, de ander slecht in ongeveer 50% van de gevallen ook schizofrenie heeft.
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
pi_75917578
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 11:25 schreef shomila het volgende:

[..]

Van turken en surinamers heb je weinig last.
De statistieken (t.a.v. criminaliteit) plaatsen Surinamers boven Marokkanen. Dat je ergens weinig last van hebt, zegt dus vrij weinig.
Allah Al Watan Al Malik
  dinsdag 22 december 2009 @ 11:28:01 #116
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_75917620
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 11:24 schreef Winner_Taco het volgende:
Ik ben in Rotterdam geboren, mijn moeder was 17 en mijn vader 20 toen ze mij kregen. Mijn moeder is in Marokko geboren en opgegroeid in Schaerbeek, Brussel. Mijn vader is in Marokko geboren en is hier vanaf zijn 16de.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_75917623
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 11:26 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Zegt de persoon die hem naar Rabat wenst.
Gut een tik-fout.
Maar mensen beroven is andere koek
  dinsdag 22 december 2009 @ 11:28:08 #118
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_75917627
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 11:25 schreef BansheeBoy het volgende:
Neen, dat is geen reden. Jij staat er ongetwijfeld anders in, maar ik vind dat je nooit een reden hebt om te beroven.
Jeej! Ik ben het met je eens!
quote:
Ik constateer slechts de zwaktes van de Nederlandse samenleving, daar met hetzelfde volk (ook de boys en girls) in het thuisland geen problemen zijn. Het moet dus wel hier liggen. Nogmaals, het maakt niet uit hoeveel ik post maar wat ik post.

²
Dus wat je eigenlijk constateert is dat deze probleemgroep niet met de gegeven vrijheden (waar ik veel waarde aan hecht) om kunnen gaan en deze dus ook niet verdienen!?
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_75917635
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 11:26 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Epigenetische modellen houden rekening met factoren die de functie van de genen beïnvloeden terwijl de DNA-volgorde onveranderd blijft. Deze factoren zijn bijvoorbeeld omgevingsfactoren. Dit laatste is belangrijk, omdat epigenetische modellen daarmee als enige een verklaring kunnen bieden voor het verschijnsel dat als 1 helft van een eeneiige tweeling schizofrenie heeft, de ander slecht in ongeveer 50% van de gevallen ook schizofrenie heeft.
Zo zie je maar weer wat voor invloed omgevingsfactoren hebben op het welzijn van de mens.
Allah Al Watan Al Malik
  dinsdag 22 december 2009 @ 11:28:36 #120
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_75917648
Kopje thee erbij ?
Wat een gezelligheid toch in deze prachtwijken. De kansjongeren zijn goed bezig en maken wat van hun leven . De subsidie werkt! Ik stel daarom voor om nog meer subsidie te verstrekken aan dit soort pracht projecten.

GVD wanneer gaat men de openbare orde eens handhaven in deze wijken? Zet het leger in ofzo als de politie het niet aan kan!
pi_75917678
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 11:26 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

De statistieken (t.a.v. criminaliteit) plaatsen Surinamers boven Marokkanen. Dat je ergens weinig last van hebt, zegt dus vrij weinig.
Bron ?

We hebben het nu aangaande dit nieuwsbericht over de jongeren hé .
  dinsdag 22 december 2009 @ 11:29:50 #122
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_75917695
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 11:18 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Kom kom, Buschetta wil graag generaliseren, dan mag ik ook over "de Nederlander" spreken toch?
Ik heb mijn reactie aangepast zodat hij niet generaliserend is maar een reactie op Bansheeboy

Mijn excuses. Het is goed dat ik er op gewezen wordt want daardoor voorkom ik wellicht dat ik verval in een spiraal van negativiteit en niet naar de werkelijke problemen kijk.
pi_75917713
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 11:24 schreef Mutant01 het volgende:

Ben je statistieken aan het verzinnen om je argumenten kracht bij te zetten?
Oh, kom op. Als je dit soort basale feiten al ontkent, dan heeft iedere verdere discussie met jou totaal geen zin.

Jij zou hier liefst ook witteboorden-criminaliteit van aannemers meenemen in de statistieken, en dan liefst nog corrigeren voor de grootte van het economisch delict. Aantal euro's criminaliteit per etniciteit, en dan concluderen dat hét probleem mbt criminaliteit bij de blanke middelbare man ligt .

That's not the friggin' point here.
pi_75917737
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 11:29 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Bron ?

We hebben het nu aangaande dit nieuwsbericht over de jongeren hé .
Waarom wens je nu te specificeren? We hadden het over "Marokkanen, Turken, Antillianen en Surinamers". Of wens je nu ineens wel specifiek te spreken over jongeren.
Allah Al Watan Al Malik
pi_75917739
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 11:28 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Zo zie je maar weer wat voor invloed omgevingsfactoren hebben op het welzijn van de mens.
Tevens hoe ondergeschikt omgevingsfactoren zijn t.o.v. erfelijke eigenschappen in deze.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')