ja. en als die tandeloos blijven toekijken, zoals de halfbakken politiemacht, dan moeten we zelf maar knuppels gaan aanschaffen.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:43 schreef kingjotte het volgende:
[..]
Dan mag ons leger ook wel eens wat terugdoen, niet?
Waarvan er meteen 21 weer huiswaarts gestuurd zijn...quote:Op woensdag 23 december 2009 23:40 schreef zoalshetis het volgende:
28 opgepakt. klinkt toch redelijk als een klein legertje.
Zoals in de Amsterdamse Metro in de jaren 90?quote:Op woensdag 23 december 2009 23:43 schreef kingjotte het volgende:
[..]
Dan mag ons leger ook wel eens wat terugdoen, niet?
Ik vind het wel typisch dat je juist honden vergelijkt met Marokkaanse boys, maar dat terzijde. Je noemt het belonen, ik zie het anders: je creëert een win-win situatie door een compromis te sluiten. Zij blij, wij blij, iedereen blij.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:32 schreef kingjotte het volgende:
Stel je hebt een jonge hond, en die hond pist op je vloerkleed, ga je 'm dan belonen?
Of je gaat gewoon werken voor je levensonderhoud in plaats van bedelen of jatten, net als iedereen met een beetje eer en verantwoordelijkheidsgevoel.quote:Op donderdag 24 december 2009 00:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik vind het wel typisch dat je juist honden vergelijkt met Marokkaanse boys, maar dat terzijde. Je noemt het belonen, ik zie het anders: je creëert een win-win situatie door een compromis te sluiten. Zij blij, wij blij, iedereen blij.²
Het zou natuurlijk logischer zijn te concluderen dat "de overgrote meerderheid" schijnbaar niet uit gewelddadige roofovervallers bestond.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:15 schreef LXIV het volgende:
[..]
De clue zit hem natuurlijk in de laatste regel! We hebben het hier over gewelddadige roofovervallers. Maar gelukkig stond de overgrote meerderheid eigenlijk meteen al weer op straat. En nu zullen ze allemaal wel weer vrij zijn!
quote:Op donderdag 24 december 2009 10:51 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Het zou natuurlijk logischer zijn te concluderen dat "de overgrote meerderheid" schijnbaar niet uit gewelddadige roofovervallers bestond.
Ja, het spreekt natuurlijk voor zich, maar het wordt wat vreemd vermeld in het artikel, wat LXIV niet lijkt op te pikken.quote:
Je bent nog serieus ookquote:Op donderdag 24 december 2009 00:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik vind het wel typisch dat je juist honden vergelijkt met Marokkaanse boys, maar dat terzijde. Je noemt het belonen, ik zie het anders: je creëert een win-win situatie door een compromis te sluiten. Zij blij, wij blij, iedereen blij.²
Diewaar je overlast van hebt zijn gewoon honden. Altijd blaffen en schijten op straat.quote:Op donderdag 24 december 2009 00:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
bepaalde voorwaarden? Aha...quote:Sneeuwdieven opgepakt
De politie in Den Haag heeft donderdag twee 13-jarige jongens aangehouden omdat ze zaterdag hadden geprobeerd een automobiliste te beroven, kort daarna braken ze in in haar auto.
De jongens zouden met sneeuwballen naar de auto van de vrouw hebben gegooid en hebben geprobeerd de portieren open te rukken om haar te beroven. Toen de vrouw dacht dat ze veilig was en haar auto verderop in de buurt parkeerde, registreerden camera's van een bedrijf hoe de twee jongens inbraken. Het slachtoffer en getuigen herkenden de jongens van de poging om haar te overvallen.
De 13-jarige jongens kwamen al eerder in aanraking met justitie. Een van hen pleegde kortgeleden een straatroof en was op bepaalde voorwaarden op vrije voeten. Hij moet nu naar een jeugdinrichting. De andere jongen moet zondag voor de rechter verschijnen.
quote:Op donderdag 24 december 2009 14:26 schreef Frutsel het volgende:
[..]
bepaalde voorwaarden? Aha...
hopelijk mag ie nu dan langer zitten
Het is gewoon niet te vatten.quote:Op donderdag 24 december 2009 13:06 schreef JohnLocke het volgende:
3 nog vast, niet te geloven wat een gepruts.
Zijn er ook al Pechtold-wijken joh?quote:Op donderdag 24 december 2009 15:07 schreef voice-over het volgende:
Gaat lekker in de wijken van Van der Laan en Pechtold. Daarom stem ik PVV.
Tuurlijk werken ze, alleen niemand is zo gek om geld op te hoesten om dat voor elkaar te krijgen. Je vergeet dat anderen, die wel zo volwassen zijn om hun eigen broek op te houden, daar dan voor zouden moeten betalen. Het is geen luilekkerland waar we kadootjes uitdelen aan stoute kindjes. Stoute kindjes krijgen straf.quote:Op donderdag 24 december 2009 20:39 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens, ik ben er van overtuigd dat mijn plannen werken. Alhoewel ze op het eerste gezicht de "omgekeerde wereld" lijken te symboliseren is niets minder waar,Ik woon zelf in Dordrecht, ik ben een ervaringsdeskundige dus én Ik ben geen melaatse.²
Nou, stoute kindjes krijgen dus helemaal geen straf. Dat blijkt wel.quote:Op donderdag 24 december 2009 20:46 schreef Perrin het volgende:
[..]
Tuurlijk werken ze, alleen niemand is zo gek om geld op te hoesten om dat voor elkaar te krijgen. Je vergeet dat anderen, die wel zo volwassen zijn om hun eigen broek op te houden, daar dan voor zouden moeten betalen. Het is geen luilekkerland waar we kadootjes uitdelen aan stoute kindjes. Stoute kindjes krijgen straf.
En die kut-ouders dan?quote:Op donderdag 24 december 2009 20:46 schreef Perrin het volgende:
Stoute kindjes krijgen straf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |