Ook welquote:
Tenzij je spontaan in slaap gaat vallen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:50 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ook wel
Word alleen wel kort nachtje
Dan nog. Wekker gaat om 05:00quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:51 schreef L.no het volgende:
[..]
Tenzij je spontaan in slaap gaat vallen.
Auto uitgraven + verkeerschaos voor zijnquote:
Dan wil ik je niet langer wakkerhouden eigenlijkquote:Op dinsdag 22 december 2009 01:54 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Auto uitgraven + verkeerschaos voor zijn
Jij mag dat.quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:55 schreef L.no het volgende:
[..]
Dan wil ik je niet langer wakkerhouden eigenlijk
quote:
Dean z'n volgende post:quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:58 schreef The_Dean het volgende:
Geen zin om te slapen, maar lazer bijna om
Mja.. je hebt nog 3 uur om te gaan slapen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:58 schreef The_Dean het volgende:
Geen zin om te slapen, maar lazer bijna om
quote:Op dinsdag 22 december 2009 02:00 schreef jna het volgende:
Het is geen 53, maar met 4 ben ik ook blij
quote:Op dinsdag 22 december 2009 02:00 schreef jna het volgende:
Het is geen 53, maar met 4 ben ik ook blij
Hihi er staat bijna pooier.quote:Op dinsdag 22 december 2009 02:01 schreef The_Dean het volgende:
o98iu7kiuytrewfghjko9876awertyuioop[[[[[popoioier567uijkmmnbvcxzzsdfghjnjhghhtyhjkjhgvb,mn vfdRTY7876TRFGVBHJKI=-0OIJKL;L.,MNHU876YTREDSAasd34567890po[ihugfdfghjk,mnbvc lkj
quote:Op dinsdag 22 december 2009 02:02 schreef jna het volgende:
[..]
Hihi er staat bijna pooier.
Dean droomt over me
Het bedrijf groeitquote:
Hahah.quote:Op dinsdag 22 december 2009 02:06 schreef jna het volgende:
[..]
Het bedrijf groeit![]()
Ik heb promotie gemaakt naar Paula dr oppersletje. Dus ik mag nu ook iemand hebben
Likken totdat je blaren op je tong hebtquote:Op dinsdag 22 december 2009 02:09 schreef L.no het volgende:
[..]
Hahah.Hoe krijg je promotie bij zo'n bedrijf eigenlijk? ^^
quote:Op dinsdag 22 december 2009 02:08 schreef jna het volgende:
Wtf dit kan geen toeval zijn.
Cashcow:
[ afbeelding ]
Kijk even naar die naam![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 december 2009 02:09 schreef jna het volgende:
[..]
Likken totdat je blaren op je tong hebt
Hahhaquote:Op dinsdag 22 december 2009 02:08 schreef jna het volgende:
Wtf dit kan geen toeval zijn.
Cashcow:
[ afbeelding ]
Kijk even naar die naam![]()
![]()
![]()
![]()
Held.quote:Op dinsdag 22 december 2009 02:09 schreef jna het volgende:
[..]
Likken totdat je blaren op je tong hebt
en toen?quote:Op dinsdag 22 december 2009 02:14 schreef jna het volgende:
[..]
Op een gegeven moment ontstond er vuur toen ik bezig was met Paula
quote:Op dinsdag 22 december 2009 02:18 schreef jna het volgende:
Dean ik weet niet waarom je zo stil bent, maar volgens mij ben je bezig met L.no. Je weet toch wel dat jij als nieuw sletje nog helemaal geen sletjes voor jezelf mag hebben he
Doe je bestquote:Op dinsdag 22 december 2009 02:22 schreef jna het volgende:
[..]
Ik ben genoodzaakt dit aan de baas te vertellen
quote:
Haha, niet wakker van liggen, kan wel wat hebbenquote:
Jezus, wat doe jij nog zo laat op?quote:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 09:13 schreef DjRex89 het volgende:
Heel de weg rustig gereden enzo, kom ik bij t kantoor aan, wil ik mn auto keren om het achteruit in te parkeren, zit ik vast5min lopen kutte om de auto los te krijgen en uiteindelijk maar vooruit ingeparkeerd
Ik had mn voorwielen redelijk diep ingegravenquote:Op dinsdag 22 december 2009 09:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]!
wij hebben gisteravond een kwartier genoten van gast in een sportautootje wat weg wildemaar dat lukte niet. Trapte ook alleen maar lomp op het gas en bleef maar wild spinnen en kwam elke keer maar 2 cm van z'n plek
hij heeft 't opgegeven
In een automaatquote:Op dinsdag 22 december 2009 09:38 schreef The_Dean het volgende:
Gewoon wegrijden in de tweede versnelling
Dat lijkt me vrij lastig, maar je snapt me wel hè. Voor mensen met echte versnellingenquote:
Sommige automaten kunnen alsnog schakelen..quote:
dan is het een semi-automaatquote:Op dinsdag 22 december 2009 09:45 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Sommige automaten kunnen alsnog schakelen..
Kunnen ze volgens mij allemaal, maar als ik hem start en hem in de 2e versnelling zet en gas geef schakelt ie automatisch terug naar de 1e versnellingquote:Op dinsdag 22 december 2009 09:45 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Sommige automaten kunnen alsnog schakelen..
Totdat je er 1x mee gereden hebtquote:
ik heb met verschillende automaten geredenquote:Op dinsdag 22 december 2009 09:48 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Totdat je er 1x mee gereden hebtIk zou echt niet anders meer willen, zeker in de file
Waarom niet?quote:Op dinsdag 22 december 2009 09:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik heb met verschillende automaten geredenen ik vind 't niets
Niet altijdquote:Op dinsdag 22 december 2009 09:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dan is het een semi-automaat
Automaat (zeker in de vrachtwagen en/of file) is goddelijk. Stuurbekrachtiging? Ik ken niet beter. Ik stuur mijn 16 meter lange jongen met de palm van mijn hand achteruit in een dockshelter. Dát is pas koningquote:Op dinsdag 22 december 2009 09:51 schreef motorbloempje het volgende:
heb niet 't gevoel dat ik autorijd.. zelfs stuurbekrachtiging vind ik niet echt tofik ben ouderwets denk ik, maar ik vind 't heerlijk om te moeten werken tijdens het autorijden
Dat.quote:Op dinsdag 22 december 2009 09:54 schreef motorbloempje het volgende:
ik VIND het dus leuker om 'echt' te rijden en moeite te doenmaar ieder z'n ding
Vrachtwagen zonder stuurbekrachtiging is een no-no..quote:Op dinsdag 22 december 2009 09:54 schreef motorbloempje het volgende:
ik VIND het dus leuker om 'echt' te rijden en moeite te doenmaar ieder z'n ding
ik heb het dan ook niet over vrachtwagens.quote:Op dinsdag 22 december 2009 09:55 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Vrachtwagen zonder stuurbekrachtiging is een no-no..
Dat kan ik me wel voorstellen ja.quote:Op dinsdag 22 december 2009 09:55 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Vrachtwagen zonder stuurbekrachtiging is een no-no..
Ja, maar jij bent gewoon verwend.quote:Op dinsdag 22 december 2009 09:58 schreef DjRex89 het volgende:
Sowieso een auto zonder stuurbekrachtiging
Ik vind het al erg zat dat ik zelf de lampen aan moet doen![]()
Nou ik heb het niet hoor maar zou het niet erg vinden als ik het wel zou hebbenquote:Op dinsdag 22 december 2009 09:59 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent gewoon verwend.
Wat dacht je van die helden die hun mistachterlicht aanzetten.? Zag ook genoeg van die helden op de wegquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:01 schreef The_Dean het volgende:
Het zou voor mensen soms wel makkelijk zijn ja, kom genoeg tegen die elke keer vergeten even hun lampen aan te doen
Ook best irritant ja, vooral als je er achter rijd. En je moet niet denken dat ze het doorhebben als je probeert te seinen. Of de mistlampen voor aan, minstens zo irritant.quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:04 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Wat dacht je van die helden die hun mistachterlicht aanzetten.? Zag ook genoeg van die helden op de weg
Dat.quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:05 schreef motorbloempje het volgende:
80% van de Nederlanders kan niet rijden
quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:04 schreef Bootje84 het volgende:
Ik hoor zojuist dat ik 5 jaar langer leef
'Borstenstaarders leven vijf jaar langer'
Auto's die op de snelweg 90 rijden (op de teller, effectief gezien dus 80). Die mensen moeten ze ook kielhalen.. Wil je ze inhalen met de vrachtwagen, zit je er naast, worden ze wakker en geven ze gasquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:05 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ook best irritant ja, vooral als je er achter rijd. En je moet niet denken dat ze het doorhebben als je probeert te seinen. Of de mistlampen voor aan, minstens zo irritant.
Of de verlichting niet afstellen, zoals 90% van de bevolking.
Ja, te domquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:12 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Auto's die op de snelweg 90 rijden (op de teller, effectief gezien dus 80). Die mensen moeten ze ook kielhalen.. Wil je ze inhalen met de vrachtwagen, zit je er naast, worden ze wakker en geven ze gas
Negerquote:
Nigga in da house!quote:
Ik kan zo wel uren doorgaan met frustraties van wegpiloten...quote:
Of vrachtwagens die elkaar gaan inhalen en er halverwege achter komen dat het toch niet gaat lukken om dan alsnog te remmen en er weer achter gaan rijdenquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:12 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Auto's die op de snelweg 90 rijden (op de teller, effectief gezien dus 80). Die mensen moeten ze ook kielhalen.. Wil je ze inhalen met de vrachtwagen, zit je er naast, worden ze wakker en geven ze gas
quote:
Kom je een keer meerijden..? Ik denk dat jouw mening wel anders wordt als je een keer meegereden hebt.quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:16 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Of vrachtwagens die elkaar gaan inhalen en er halverwege achter komen dat het toch niet gaat lukken om dan alsnog te remmen en er weer achter gaan rijden
Goedemorgen schoonheidquote:
Goeiemorgenquote:
Ik snap wel waarom ze hem er naast gooien, maar eerlijk is eerlijk, er zitten van die knuppels tussenquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:21 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Kom je een keer meerijden..? Ik denk dat jouw mening wel anders wordt als je een keer meegereden hebt.
Natuurlijk. Dat is ook zo. Maar zie alles in perspectief. Besides.. Als het mág, why not.. Ik haal ook regelmatig in, maar haal geen rare manoeuvres uit..quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:22 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik snap wel waarom ze hem er naast gooien, maar eerlijk is eerlijk, er zitten van die knuppels tussen
Ik wil best een keer meerijden hoorquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:21 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Kom je een keer meerijden..? Ik denk dat jouw mening wel anders wordt als je een keer meegereden hebt.
[..]
Goedemorgen schoonheid
Mwah, onnodig is natuurlijk een persoonlijk iets.. Maar goed.. Ik ben serieus, je bent welkom in mijn cabine (wel aan de passagierskant thoughquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:24 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik wil best een keer meerijden hoor![]()
Maar soms is het serieus echt dom en totaal onnodig
Er zijn goeie vrachtwagen chauffeurs, maar er zijn ook echt knuppels hoor bootje. Want met de lessen die ik heb gehad hebben we het vaak genoeg gezien. Als ik mee rijd met anderen dan zijn er ook genoeg vrachtwagens die prutsen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:24 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Natuurlijk. Dat is ook zo. Maar zie alles in perspectief. Besides.. Als het mág, why not.. Ik haal ook regelmatig in, maar haal geen rare manoeuvres uit..
Lijkt me ook geen strak plan als ik zou gaan rijdenquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:26 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Mwah, onnodig is natuurlijk een persoonlijk iets.. Maar goed.. Ik ben serieus, je bent welkom in mijn cabine (wel aan de passagierskant though)
Ga jij ook een keer mee?quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:26 schreef Puala het volgende:
[..]
Er zijn goeie vrachtwagen chauffeurs, maar er zijn ook echt knuppels hoor bootje. Want met de lessen die ik heb gehad hebben we het vaak genoeg gezien. Als ik mee rijd met anderen dan zijn er ook genoeg vrachtwagens die prutsen.
Ik denk dat jij het wel zal kunnen. De vrachtwagens waar ik in rij, zijn nou niet bijster ingewikkeld. Alleen moet je rekening houden met de lengte van de wagen..quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:29 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Lijkt me ook geen strak plan als ik zou gaan rijden
Lijkt me wel mega vet, gewoon voor de fun op zo'n parkeerterrein oid
ER BLOEIT WAT!quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:26 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Mwah, onnodig is natuurlijk een persoonlijk iets.. Maar goed.. Ik ben serieus, je bent welkom in mijn cabine (wel aan de passagierskant though)
Dat lijkt me in het begin vet raar met het maken van bochtenquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:32 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ga jij ook een keer mee?
[..]
Ik denk dat jij het wel zal kunnen. De vrachtwagens waar ik in rij, zijn nou niet bijster ingewikkeld. Alleen moet je rekening houden met de lengte van de wagen..
Tegenwoordig houdt het op bij hooguit 12..quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:35 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dat lijkt me in het begin vet raar met het maken van bochtenOok altijd vet om te zien zijn die vrachtwagens met 18 versnellingen (of iets in die richting). Ooit eens met iemand meegereden die echt redelijk snel kon optrekken met zn vrachtwagen maar ook echt in 10sec tijd 10x schakelde
Die krengen gaan toch 150 oid, heb dat wel eens gezien. Elkaar een beetje de grindbak in duwenquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:37 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Tegenwoordig houdt het op bij hooguit 12..
Weet je wat ook een van mijn dromen is..? Een keer een wedstrijd rijden in een racevrachtwagen. Die hebben natuurlijk een andere versnellingsbak, maar gaan gruwelijk hard. Verder hebben ze 100 liter water bij zich om de remmen te kunnen koelen... Lijkt me echt ónwijs sweet!
quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:32 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ga jij ook een keer mee?
[..]
Ik denk dat jij het wel zal kunnen. De vrachtwagens waar ik in rij, zijn nou niet bijster ingewikkeld. Alleen moet je rekening houden met de lengte van de wagen..
Iig gruwelijk hard ja. Gaat er ook hard aan toe. Het betere gooi en smijtwerk..quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:38 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Die krengen gaan toch 150 oid, heb dat wel eens gezien. Elkaar een beetje de grindbak in duwen
quote:
Ik heb alleen wat meer tijd nodig..quote:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:51 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik heb alleen wat meer tijd nodig..
quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:51 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Neppertquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:51 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Wanneer gaan we nou eens msnen..?quote:
Ik ging om 5 uur bijna pas slapen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 09:13 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Jezus, wat doe jij nog zo laat op?
Goedemorgen!
quote:
Niet?quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:59 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Wanneer gaan we nou eens msnen..?
Ik moest hardop lachenquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:18 schreef The_Dean het volgende:
pwndje84
Bijzonder weinigquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:21 schreef L.no het volgende:
[..]
Heb jij nog kunnen slapen in die 2 uur?
en een paar topics geleden zei je nog dat we eerst maar eens moesten gaan msnenquote:
Sorry.quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:23 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Bijzonder weinig
Maar heb er bijna 3 van gemaakt, het had eigenlijk niet gesneeuwd, dus kon zo wegrijden
Jij mag dat.quote:
Meurning dushi!quote:
quote:
Goeiemorgenquote:
Schrik me de pleuris!quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:03 schreef Puala het volgende:
http://us.123rf.com/400wm(...)060400424/380836.jpg
![]()
Ik durf ff niet, meer mensen hierquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:09 schreef Puala het volgende:
[..]
Vooruit, ook eentje voor jou
http://www.uppix.info/Pic(...)ones_4_122_195lo.jpg
En die mensjes zijn bang voor tieten?quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:09 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik durf ff niet, meer mensen hier
Nee, mede mannenquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:11 schreef Puala het volgende:
[..]
En die mensjes zijn bang voor tieten?
waarom nou weer foto's van me postenquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:03 schreef Puala het volgende:
http://us.123rf.com/400wm(...)060400424/380836.jpg
![]()
Ey swa.quote:
Mogguh.quote:
Ey, die kwam van die perfecte tieten topic.quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:09 schreef Puala het volgende:
[..]
Lekkere ballenquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:09 schreef Puala het volgende:
[..]
Perfecte tieten..? Mwah, niet verkeerd.. Perfect..? nahquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:15 schreef L.no het volgende:
[..]
Ey swa.
[..]
Mogguh.
[..]
Ey, die kwam van die perfecte tieten topic.
quote:
zo heet het topic.quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:31 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Perfecte tieten..? Mwah, niet verkeerd.. Perfect..? nah
Link?quote:
Haha!quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:36 schreef DjRex89 het volgende:
Waren een paar man buiten sneeuwgevecht gaan houden. Dus ik mooi vanuit het raam (1e verdieping) een paar balletjes naar beneden gegooid, gooit er een collega vol en sneeuwbal door het raam precies tegen mn arm aanHeel de vloer onder de sneeuw
Nu zijn ze met 2 man de auto van een andere collega helemaal aan het inbouwen met sneeuwquote:
Kleutersquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:42 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Nu zijn ze met 2 man de auto van een andere collega helemaal aan het inbouwen met sneeuw
Idd, maar wel grappigquote:
Zolang het niet jou auto is welquote:
Nog niets, straks even douchen en dan komt er Hot Water opquote:
Beetje dubbel opquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:54 schreef Houniet het volgende:
[..]
Nog niets, straks even douchen en dan komt er Hot Water op.
Van een hoopje sneeuw achter zn achterwielen?quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:48 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zolang het niet jou auto is wel
Hoop maar dat hij er geen schade aan overhoud
Ik wil vakantiequote:Op dinsdag 22 december 2009 13:19 schreef Puala het volgende:
Ik wil dat mijn jurk binnen komt met de post
Is het al Halloween?quote:
Wtf is dat (..)quote:
quote:
Hap hap!quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:24 schreef Puala het volgende:
[..]
Alsof je dan alleen zo'n jurk aan kan?
Ksst! Werken jij!quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:26 schreef motorbloempje het volgende:
ik moest hardop lachen..
misschien maar 's gaan werken![]()
Dankjewelquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:28 schreef Bravebart het volgende:
Ik vind hem wel oldschool/stijlvol
Ik heb duidelijk geen smaak blijkbaar
*verder kauwt op zn snorkel.
Ik had niet anders verwacht van jequote:Op dinsdag 22 december 2009 13:27 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
![]()
Maar wil wel een foto van jou in die jurk hoor Puala
Een jurkquote:
Ik vind hem niet mooi.quote:
Gelukkig welquote:
Wtf moet jij met een snorkelquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:28 schreef Bravebart het volgende:
Ik vind hem wel oldschool/stijlvol
Ik heb duidelijk geen smaak blijkbaar
*verder kauwt op zn snorkel.
Ik ben zo blij dat ik jou niet ben. Ik zou echt gek worden als ik zo gewoontjes en doorsnee moest zijn.quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:34 schreef DjRex89 het volgende:
Ik vind hem mooi voor themafeestjes en haloweenMaar zo op een normale dag..... Gelukkig hoef ik hem niet aan
Smaken verschillen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:34 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat ik jou niet ben. Ik zou echt gek worden als ik zo gewoontjes en doorsnee moest zijn.
Nee je zal eens apart zijnquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:34 schreef DjRex89 het volgende:
Ik vind hem mooi voor themafeestjes en haloweenMaar zo op een normale dag..... Gelukkig hoef ik hem niet aan
quote:
Dudequote:Op dinsdag 22 december 2009 13:34 schreef DjRex89 het volgende:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:34 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat ik jou niet ben. Ik zou echt gek worden als ik zo gewoontjes en doorsnee moest zijn.
Ja ik heb het toch niet over jurken in het algemeen, maar over die van het plaatjequote:Op dinsdag 22 december 2009 13:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
DudeVoor feestelijke dingen als Kerst en O&N zijn jurken toch 'da shit' voor vrouwen
quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]Je had erbij moeten zijn (of terug moeten lezen)
Ohquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:39 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja ik heb het toch niet over jurken in het algemeen, maar over die van het plaatje
Even in koud water zetten?quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:41 schreef Bravebart het volgende:
Buh, ik ben al een half uur aan het wachten totdat mn flessen op kamertemperatuur zijn, maar ik brand nog steeds mn handen zo heet zijn ze
[/stage]
quote:
ik doe gewoon m'n normale kleren aan met kerst, en mijn Motorbloempje-honig-schort voorquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
DudeVoor feestelijke dingen als Kerst en O&N zijn jurken toch 'da shit' voor vrouwen
Heb je dat ooit geprobeerd?quote:
Andere smaak bedoel je.quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:43 schreef L.no het volgende:
Ik vind die jurk vet. Jullie hebben geen smaak.
dat dus.quote:
want anders moet je nakend?quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:45 schreef L.no het volgende:
Ah fuck, ik meot nog kleding kopen om tijdens kerst aan te doen.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:43 schreef L.no het volgende:
Ik vind die jurk vet. Jullie hebben geen smaak.
Ik ga donderdag naar stadjequote:Op dinsdag 22 december 2009 13:45 schreef L.no het volgende:
Ah fuck, ik meot nog kleding kopen om tijdens kerst aan te doen.
wijfquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:47 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik ga donderdag naar stadjeshoppen.
Fail.quote:
Ja dat wel, maar twijfel of ik die aan doe. Pa loopt namelijk alleen maar te zeiken en te zeuren. Echt no way dat ik me dan keurig netjes ga kleden en de ideale dochter ga uithangenquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:48 schreef L.no het volgende:
[..]
Oh oke.Hebbie een andere jurk voor kerst?
Ik ga morgen denk ik. Dan sleep ik mijn nicht gewoon mee omdat ze morgen toch langs komt.quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:47 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dat is weer balen ja. Gewoon aandoen waar je je lekker in voeltquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:49 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar twijfel of ik die aan doe. Pa loopt namelijk alleen maar te zeiken en te zeuren. Echt no way dat ik me dan keurig netjes ga kleden en de ideale dochter ga uithangen
Ach joh, komt wel goed. Grote kans dat ik mag (lees: moet) koken en dat ik gewoon in spijkerbroek en shirt door de keuken heen ga. En misschien dat ik dan ff snel omkleed naar mijn jurkje met vestjequote:Op dinsdag 22 december 2009 13:51 schreef L.no het volgende:
[..]
Dat is weer balen ja. Gewoon aandoen waar je je lekker in voelt
Nee, geeft dat zo'n leuk effect dan?quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Heb je dat ooit geprobeerd?Hard rennen wordt het
quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:49 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar twijfel of ik die aan doe. Pa loopt namelijk alleen maar te zeiken en te zeuren. Echt no way dat ik me dan keurig netjes ga kleden en de ideale dochter ga uithangen
Voor wanneer dan?quote:
Shoppenquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:47 schreef Houniet het volgende:
[..]
Onze bruiloftquote:
Gaan wij trouwen danquote:
In een jurk koken is ietsjes té ja. tenzij je een schort aandoet.quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:53 schreef Puala het volgende:
[..]
Ach joh, komt wel goed. Grote kans dat ik mag (lees: moet) koken en dat ik gewoon in spijkerbroek en shirt door de keuken heen ga. En misschien dat ik dan ff snel omkleed naar mijn jurkje met vestje
Prachtigquote:
Ik heb niet eens een pakquote:
Euhm, als je ook maar enig idee had hoe mijn thuissituatie was zou ik je misschien serieus nemen. maar nah, nu niet dus.quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:55 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Leuk is dat altijd, ik doe dan ook altijd uit protest een gewone trui aan oid
Leg mij eens uit wat daar leuk aan is, heb dat namelijk nog nooit begrepenquote:
Gewoon, random gelegenheden. Heb nogal wat afspraken voor school waarbij ik in het net moet komen. Dus jurkje met simpel vestje er overheen. En klaarquote:
Schort doe ik niet aan, vind ik niet fijn. Dus dan gewoon lekker makkelijke klerenquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:57 schreef L.no het volgende:
[..]
In een jurk koken is ietsjes té ja. tenzij je een schort aandoet.
We zijn lekker aan het bitchen vandaag of niet?quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:59 schreef Puala het volgende:
[..]
Euhm, als je ook maar enig idee had hoe mijn thuissituatie was zou ik je misschien serieus nemen. maar nah, nu niet dus.
Uuh, de vloeistof zal gaan koken en de fles zal ontploffenquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:54 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Nee, geeft dat zo'n leuk effect dan?
Wat voor spul zit erin dan?quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Uuh, de vloeistof zal gaan koken en de fles zal ontploffen
Als jij vind van wel, dan doen we dat toch.quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:01 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
We zijn lekker aan het bitchen vandaag of niet?
Primaquote:En ja, dat heb je me wel eens verteld, en ja mijn reactie was serieus...
Suikeroplossingquote:
quote:
Hoe vaak komt het eigenlijk voor dat er iets fout gaat/een flesje ontploftquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:03 schreef Bravebart het volgende:
[..]
SuikeroplossingMaar er staat nogal wat druk op
Kikkervisjes!quote:
Dat zouden wel hardnekkige jongens zijn dan, dat ze 121 graden overlevenquote:
Niet zo vaak. Het is glas van zeer hoge kwaliteit en de doppen hebben in principe een ontluchtingsmechanisme. Maar soms willen 20 liter vaten nog wel eens ontploffen in de autoclaafquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:05 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Hoe vaak komt het eigenlijk voor dat er iets fout gaat/een flesje ontploft
quote:
Maar zusje... dat is toch incestquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:08 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Het was nog een verrassing.. Bij deze.
ben ik uitgenodigd?quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:08 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Het was nog een verrassing.. Bij deze.
Eigenlijk wel een tof idee om in pak te gaanquote:
Als jij me kan vertellen wanneer ik een pak aan zou kunnen/moeten doen dan hoor ik het graag. Heb nog nooit een moment gehad dat ik dacht "kut, had ik nu maar een pak".quote:
Pleur op. Alleen mannenquote:
Nog 20minquote:
Ja, over 20 min de volgendequote:
Ik ook nietquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:42 schreef DjRex89 het volgende:
Ben blij als de dag om isHeb geen zin meer..
Met een beetje geluk alleen morgen nog een dagje en dan vakantiequote:
Nee man, hele weekquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:46 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Met een beetje geluk alleen morgen nog een dagje en dan vakantie
Dat is balenquote:
Dat is weer positief ja.quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:51 schreef The_Dean het volgende:
Nouja, behalve vrijdag dan natuurlijk!
Volgende week ook ma, di, wo en do. Wel halve dagen though [8-12].
Ja maar een paar dagen vrij is ook wel relaxquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:51 schreef The_Dean het volgende:
Nouja, behalve vrijdag dan natuurlijk!
Volgende week ook ma, di, wo en do. Wel halve dagen though [8-12].
En niet balen hoor, kan het geld erg goed gebruiken
Ik moet nog beginnenquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:42 schreef DjRex89 het volgende:
Ben blij als de dag om isHeb geen zin meer..
Maar jij bent dan ook een fucking heldquote:
ER BLOEIT WAT!quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:53 schreef The_Dean het volgende:
Geld
Moet nog naar Limburg binnenkort
Heb ik tochquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:53 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja maar een paar dagen vrij is ook wel relax
Zal bij jou eens wat laten bloeien!quote:
Niet overdrijven.quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:53 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook een fucking held
quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:55 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zal bij jou eens wat laten bloeien!
Maar jij hebt een avond/halve nachtdienst. Daar ben ik jaloers op, dat wil ik ook weer.quote:
Jaa.quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:53 schreef The_Dean het volgende:
Geld
Moet nog naar Limburg binnenkort
Dat lijkt me echt helemaal niks, heel je biologische klok en sociale leven naar de klotequote:Op dinsdag 22 december 2009 14:56 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Maar jij hebt een avond/halve nachtdienst. Daar ben ik jaloers op, dat wil ik ook weer.
Nachtdienst
Mis het echt
Oehhh wat romantischquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |