Het is je mac niet.quote:
Jep, daar ben ik het helemaal mee eens.quote:Op zondag 27 december 2009 15:57 schreef Rockabella het volgende:
Die datum is wel erg dichtbij.. Denk niet dat dat te regelen is voor de meeste mensen, ik kan dan sowieso niet ivm. werk! Als we nou een datum stellen wat nog een aantal weken / maand verder is dan kan iedereen makkelijker wat regelen. Spreken we een tijd en plek af om het allemaal door te nemen en is alles vrij makkelijk te doen dacht ik!
Laten we dat maar niet doen.quote:Op maandag 28 december 2009 00:12 schreef DjinN het volgende:
Eigenlijk moeten we er nog wat anders bij doen, dat het duidelijk is dat we FOK!kers zijnMet FOK!bordjes zwaaien ofzo of weet ik veel wat
Gewoon studententijd. Door de weeks in de namiddag dus. Meeste fokkers zijn toch student (of leven als).quote:Op maandag 28 december 2009 10:44 schreef liesje1979 het volgende:
Is er al een datum bekend?
30 en 31 december mag iedereen met 40% korting met de trein, en veel mensen hebben nu vakantie.
11 uur 's ochtend vind ik persoonlijk wat aan de vroege kant
Volgens mij is d'r wel wat meer animo dan 6 man, alleen is dat niet in de OP verwerkt.quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:43 schreef Asskicker14 het volgende:
Dit gaat nooit werken als er maar 6 man komt opdagen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |