Dan ga ik voor Nijmegen, lijkt me de leukste stad in de regio die nog niet aan de beurt geweest isquote:Op maandag 21 december 2009 23:24 schreef Adelante het volgende:
Amersfoort, Leiden en Nijmegen zijn officieel in de strijd.
Dat gebeurt natuurlijk nooit na Breda vorig jaarquote:Op maandag 21 december 2009 23:28 schreef 3FMaster het volgende:
Brabant! Meest gezellig. Liefst hier in Den Bosch, de Markt is ideal. Makkelijk te bereiken via het OV, plus de rondweg moet dan ook klaar zijn, dus makkelijk te bereiken met de auto.*O*
Te noordelijkquote:Op maandag 21 december 2009 23:23 schreef Haunter het volgende:
EnschedeGewoon omdat het dit jaar net niet geworden is, en omdat het vorig jaar zo'n feestje was bij de surprise truck. (Dit jaar niet, ivm al die aflastingen door sneeuw)
Enschede te noordelijk? Het ligt in het oostenquote:
Ik wist dat dat ging komenquote:Op maandag 21 december 2009 23:43 schreef Haunter het volgende:
[..]
Enschede te noordelijk? Het ligt in het oostenHet is toegankelijker dan Groningen nu in ieder geval.
Gelukkig, allebei waardeloze stedenquote:Op maandag 21 december 2009 23:56 schreef Ofyles2 het volgende:
Amsterdam en Rotterdam vallen ook af, de burgemeesters van die steden besteden alleen geld aan feesten waarvan het nut nog niet bewezen is...
Zwolle centraal.quote:Op maandag 21 december 2009 23:35 schreef drummerdude het volgende:
Zwolle, centraal, makkelijk te bereiken, in een beetje onbereikte hoek.. perfect dus!
In ieder geval kan ik er nog met de bus komen mocht ProRail knoeien aan het traject Amersfoort-Zwolle.quote:
Slaapgasten genoeg: Jan Keizer, Jan Smit, Nick en Simon, de moeder van Jan Smit, Lisa (van Jan Smit) etcquote:
Kan je het beter in Utrecht doen, dat is pas centraal.quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:21 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
In ieder geval kan ik er nog met de bus komen mocht ProRail knoeien aan het traject Amersfoort-Zwolle.
Dan kun je het concept Serious Request beter doorverkopen aan de TROS...quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:02 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Slaapgasten genoeg: Jan Keizer, Jan Smit, Nick en Simon, de moeder van Jan Smit, Lisa (van Jan Smit) etc
Daar heeft het huis al gestaan. Amsterdam gewoon doenquote:Op dinsdag 22 december 2009 01:08 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Kan je het beter in Utrecht doen, dat is pas centraal.
Dan wordt het zeker een truttige editie, ook niet doen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:16 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Daar heeft het huis al gestaan. Amsterdam gewoon doen
Nee, absoluut geen Amsterdam. Ik wil niet dat Job Cohen beloond wordt voor zijn vertruttende beleid.quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:57 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Doe dan de Dam of de Nieuwmarkt.Museumplein is zo ongezellig.
Gewoon die buurtcoaches inhuren en het gaat best goed.En zorgen voor genoeg theequote:Op dinsdag 22 december 2009 01:59 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nee, absoluut geen Amsterdam. Ik wil niet dat Job Cohen beloond wordt voor zijn vertruttende beleid.
Ik ben er nog steeds niet gerust op...quote:Op dinsdag 22 december 2009 02:04 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Gewoon die buurtcoaches inhuren en het gaat best goed.En zorgen voor genoeg thee
Dan doen we het in Amstelveenquote:Op dinsdag 22 december 2009 02:05 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik ben er nog steeds niet gerust op...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |