abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76238606
quote:
Op woensdag 30 december 2009 20:32 schreef Maharbal het volgende:

[..]

De auto zelf is fantastisch, ik zei hierboven gewoon dat ik meer vermogen had verwacht uit een gloednieuwe 2.5L motor. Er zat 120kW in dat ding, terwijl mijn eigen 20 jaar oude 2.5L motor 125kW genereert. Vandaar.
Het is wel diesel natuurlijk, die hebben altijd minder vermogen.
pi_76238733
quote:
Op woensdag 30 december 2009 21:23 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Het is wel diesel natuurlijk, die hebben altijd minder vermogen.
Pfff, zit alsnog 20 jaar verschil in!
pi_76268057
Heb nu drie keer on-site gewerkt bij een bedrijf, houdt inderdaad in dat je vooral kortje ritjes maakt in de stad voor nieuwe of aflopende huurcontracten. De autos die je ophaalt moet je dan schoonmaken (stofzuigen, ramen, stoelen, dashboard echt alles) en een enkele keer moet je een auto wat verder weg brengen.
Vind het zelf eigenlijk wat minder want je hebt een baas op die vestiging waar je gewoon naar moet luisteren.. en je wordt naar mijn idee wat meer opgejaagd, verder wel goed voor de uren hoor.
pi_76269691
Heb het ook 5x gedaan, liepen daar wel relaxte collega's rond dus het was goed te doen. Al rij ik liever gewoon de langere ritten door het land want dan hoef je (meestal) niet schoon te maken etc. .
pi_76276146
Ik voelde me ook enorm opgejaagd toen ik een dag bij een depot heb gewerkt. Dat compleet schoonmaken van auto's vond ik nog niet zo heel erg om te doen, alleen is de bijkomstigheid van het verplicht dragen van een pak dan echt irritant. Ik heb ervaren dat de ritten meestal niet heel ver zijn (45 minuten o.i.d.) en dat je dus de hele dag loopt te vliegen. Daarnaast weet je niet hoe laat je klaar bent, het kan namelijk best zijn dat ze om kwart voor 5 nog een rit aan je geven. Maar je kan ook weer eerder klaar zijn. Ik kreeg steeds rit voor rit door, dus geen "planning" voor de dag.

Zelfstandig de ritten voor Easy Way uitvoeren vind ik echt beter.

Ik kreeg bij dat depot trouwens echt het gevoel dat ze verwachtte dat ik gewoon structureel daar kwam werken, omdat ik als het ware de hele dag werd ingewerkt en een heleboel informatie kreeg over de gang van zaken.
pi_76292886
Nah dat doen ze bij alle chauffeurs die ze van EasyWay krijgen, ten eerste omdat ze gewoon willen dat je op die dag zelf ook zo goed mogelijk werk levert, en ten tweede omdat de kans aanwezig is dat je er nog weer een keertje terugkomt.
A.S Maandag ga ik weer lekker aan het werk feestdagen achter de rug en genoeg werk
pi_76304348
Same. December alsnog afgesloten met 77 uren en maandag weer een ritje richting het zuiden des lands, dus dat wordt weer een uurtje of 7 á 8.

Gelukkig nieuw jaar nog enzo, ik ga weer slapen .
pi_76309715
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 21:32 schreef Maharbal het volgende:
Gelukkig nieuw jaar nog enzo.
Dat dus.

Ik reis maandag ook af naar het zuiden des lands.. Born wel te verstaan. Verwacht ook een uurtje of 8 onderweg te zijn.
pi_76320197
Ik moet maandag ook naar Born al ben ik vanuit hier al binnen 4 a 5 uur klaar. Hopelijk plakken ze er nog wat achteraan.
pi_76320336
Born is altijd een flink ritje voor mij. De heenreis met de auto kost me vaak al bijna 3 uur, de terugreis met het OV is een kleine 4.5/5 uur weheh.

Maar nee, ik moet richting Eindhoven.
pi_76328582
Ik reis maandag eerst 2.5 uur om bij mijn startadres te komen en rijd vervolgens in een kleine 2 uur naar Born. Daarna 3.5uur terug met OV.
pi_76328668
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 16:57 schreef Mallet het volgende:
Ik reis maandag eerst 2.5 uur om bij mijn startadres te komen en rijd vervolgens in een kleine 2 uur naar Born. Daarna 3.5uur terug met OV.
2.5 uur om bij je startadres te komen...haha. Gebeurt niet zo HEEL vaak .
pi_76328717
2,5 uur om terug te komen wel

Maandag 2 ritjes, ben benieuwd met dit winterse weer en OV
pi_76328856
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 17:01 schreef Mathijz het volgende:
2,5 uur om terug te komen wel

Maandag 2 ritjes, ben benieuwd met dit winterse weer en OV
2.5 uur om terug te komen is nog redelijk logisch, aangezien je vaak niet echt eindigt op plekken waar je zelf vlakbij woont (nou ja, niet altijd)...Maar 2.5 uur om op je begin adres te komen is toch iets anders, aangezien je vaak in je eigen omgeving wordt ingezet .
pi_76328876
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 16:59 schreef Maharbal het volgende:

[..]

2.5 uur om bij je startadres te komen...haha. Gebeurt niet zo HEEL vaak .
Bij mij nog wel eens met zekere regelmaat.. Drachten 3.5 uur.. Volkel was ook een roteind en soms zelfs eerst naar Born (à 3.5/4) en dan terug rijden.
pi_76329161
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 17:06 schreef Mallet het volgende:

[..]

Bij mij nog wel eens met zekere regelmaat.. Drachten 3.5 uur.. Volkel was ook een roteind en soms zelfs eerst naar Born (à 3.5/4) en dan terug rijden.
Zo zie je maar hoe druk ze op zoek zijn naar mensen in het Noorden. Serieus, mensen 3.5 uur met het OV laten reizen...zodat ze hier een auto op kunnen halen is nogal apart. Ik moet vrijwel altijd in de buurt zijn.
pi_76329350
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 17:13 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Zo zie je maar hoe druk ze op zoek zijn naar mensen in het Noorden. Serieus, mensen 3.5 uur met het OV laten reizen...zodat ze hier een auto op kunnen halen is nogal apart. Ik moet vrijwel altijd in de buurt zijn.
Mensen van < 21
pi_76329811
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 17:19 schreef Mallet het volgende:

[..]

Mensen van < 21
Yep .
pi_76337249
Even een vraagje voor chauffeurs die ook bij easyway werken, heb een tijd terug een mailtje gekregen dat de ritbonnen vervangen zouden worden voor formulieren die je voortaan zelf moest uitprinten...
Dat zou per 1 januari zo zijn maar ik kan ze nog nergens vinden in mijn inlogomgeving.
Iemand anders al wel?
pi_76337645
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 21:00 schreef Keuzer het volgende:
Even een vraagje voor chauffeurs die ook bij easyway werken, heb een tijd terug een mailtje gekregen dat de ritbonnen vervangen zouden worden voor formulieren die je voortaan zelf moest uitprinten...
Dat zou per 1 januari zo zijn maar ik kan ze nog nergens vinden in mijn inlogomgeving.
Iemand anders al wel?
Mijn transportformulieren -> Ritbon Easyway.
pi_76340737
Oja logisch..

Cheers
pi_76395859
Jeuj, morgen dan weer voor het eerst in een maand aan het werk twee ritjes ^^
pi_76401836
Morgen weer rijden
Lekker naar Meerkerk weer
pi_76402696
TVPtje, denk er over ook te gaan solliciteren als ik mijn rijbewijs 6 maanden heb
pi_76402763
Vandaag weer 8 uur gemaakt. Morgen mag ik weer...eerst een rit hier in de buurt en dan een enkeltje Born, wordt dus weer mooi ~10 uur morgen.

O, en dit is nogal hardcore al zeg ik het zelf (vandaag geschoten):

pi_76406809
130, stout hoor En ook nog eens foto's maken

Morgen krijg ik overigens een Seat Altea (Bleiswijk-Rotterdam) en een Skoda Fabia (Rotterdam-Meerkerk). Zal wel weer leuk worden, ik hoorde vandaag dat er tussen Rotterdam (waar ik in de buurt woon) en Utrecht minder treinen rijden door materieel tekort. En ik moet naar Meerkerk...
Misschien pak ik wel de bus de andere kant op, naar Gorinchem
pi_76407067
Zijn het nu vooral splinternieuwe wagens die gereden mogen worden of worden er echt puur halve wagenparken ingewisseld? Ben ik wel benieuwd naar, hoe dat precies zit in januari.

Zelf pas beschikbaar op donderdag weer, ben benieuwd
pi_76407286
quote:
Op maandag 4 januari 2010 18:19 schreef PIB het volgende:
Zijn het nu vooral splinternieuwe wagens die gereden mogen worden of worden er echt puur halve wagenparken ingewisseld? Ben ik wel benieuwd naar, hoe dat precies zit in januari.

Zelf pas beschikbaar op donderdag weer, ben benieuwd
Ik heb eigenlijk alleen maar einde-lease opgehaald. Ook wel eens auto's van schadebedrijven naar prive-adressen, maar over het algemeen auto's van 3-4 jaar die einde lease zijn.
pi_76407356
Vandaag een nieuwe Ford gereden, kwam nog een spoedje om 4 uur maar ging uiteindelijk niet door. De politie is ook alweer begonnen, langs 3 radarposten gereden. 2 in 120 gebied en de ander in 100. Laat ik nou net de laatste niet gezien hebben, dus zit een kans in van 115 @ 100.
*edit plaatje weg*

[ Bericht 19% gewijzigd door Mathijz op 04-01-2010 18:57:38 ]
pi_76407490
quote:
Op maandag 4 januari 2010 18:13 schreef Irritatie100 het volgende:
130, stout hoor En ook nog eens foto's maken

Morgen krijg ik overigens een Seat Altea (Bleiswijk-Rotterdam) en een Skoda Fabia (Rotterdam-Meerkerk). Zal wel weer leuk worden, ik hoorde vandaag dat er tussen Rotterdam (waar ik in de buurt woon) en Utrecht minder treinen rijden door materieel tekort. En ik moet naar Meerkerk...
Misschien pak ik wel de bus de andere kant op, naar Gorinchem
Ik rijd daar 128 -> 4 correctie = 124 en 4 te hard beboeten ze niet. Maar daar gaat het niet om, kijk eens op het schermpje in de middenconsole .

Morgen een C5 en A3.

edit: Ik heb heel vaak gerepareerde (lease) auto's die terug gaan naar de Dealer of einde lease auto's. Leaseauto's zijn heel zelden ouder dan 3 jaar.

[ Bericht 3% gewijzigd door Maharbal op 04-01-2010 19:42:33 ]
pi_76407538
quote:
Op maandag 4 januari 2010 18:26 schreef Mathijz het volgende:
dus zit een kans in van 115 @ 100.
115 op teller of via navi? Tellers wijken sowieso flink af, plus het feit dat er altijd nog paar km/u correctie af gaat.. Zou me niet al te druk maken
pi_76408039
quote:
Op maandag 4 januari 2010 18:29 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Ik rijd daar 128 -> 4 correctie = 124 en 4 te hard beboeten ze niet. Maar daar gaat het niet om, kijk eens op het schermpje in de middenconsole .

O, en ik zou geen foto's posten waarbij je zet dat die door iemand anders zijn gemaakt, dat mag immers niet .

Morgen een C5 en A3.

edit: Ik heb heel vaak gerepareerde (lease) auto's die terug gaan naar de Dealer of einde lease auto's. Leaseauto's zijn heel zelden ouder dan 3 jaar.
Reikwijdte 0km, dat is ook vrij lullig ja
quote:
Op maandag 4 januari 2010 18:30 schreef PIB het volgende:

[..]

115 op teller of via navi? Tellers wijken sowieso flink af, plus het feit dat er altijd nog paar km/u correctie af gaat.. Zou me niet al te druk maken
Wel als ie voor Arval reed, die rekenen 25 euro administratiekosten per boete, ook al is de boete 15 euro
pi_76408080
quote:
Op maandag 4 januari 2010 18:42 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Reikwijdte 0km, dat is ook vrij lullig ja

En ik moest nog 30/40 km .

Was wel apart, want ik had net even getankd (uit eigen zak verdomme, geen Esso in de buurt!), maar dat ding ging helemaal niet omhoog haha. Gewoon door blijven rijden, loopt wel los .
pi_76408313
quote:
Op maandag 4 januari 2010 18:43 schreef Maharbal het volgende:

[..]

En ik moest nog 30/40 km .
Heb het ook vaak genoeg hoor. Dan draai zet ik hem even op het contact om de kilometerstand op het transportformulier te zetten en dan blijft de benzinemeter op 0 staan. En dan toch nog hopen dat dat komt doordat je slechts het contact aan hebt staan en niet helemaal gestart hebt.

Is er trouwens al iemand in Meerkerk geweest het nieuwe jaar? Zo ja, is de chipkaart daar al? Want volgens mij valt die net buiten het reisgebied als ik de kaart goed heb ingeschat. En als dat zo is: hoe moet ik dan wegkomen daar?
pi_76408449
Meerkerk heeft de chipkaart, alleen het uitchecken ben ik vergeten of ging niet goed. en heb 4 euro boete daardoor gehad.

Nee ik reed niet voor Arval. helemaal duur geintje dan.
pi_76408519
Ach uitchecken ben ik wel gewend, woon in regio Rotterdam
Als je bent vergeten uit te checken kan je volgens mij geld terug vragen. Bij de RET wel in ieder geval. En goed om te weten dat Meerkerk de chipkaart heeft, dan kom ik wel weg
pi_76409857
Hoe kun je nou een boete krijgen voor het vergeten van uitchecken? Wij betalen toch sowieso geen kosten voor het reizen (mits goeie reisproduct).

Want ik heb me vandaag bij de NS ook wel ingechecked, maar niet uitgechecked (uberhaupt heb ik het maar één keer gedaan vandaag, de rest gaf ik op omdat hij zei dat ik geen saldo had....Binnenkort toch maar m'n product "ophalen").
quote:
Op maandag 4 januari 2010 18:49 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Heb het ook vaak genoeg hoor. Dan draai zet ik hem even op het contact om de kilometerstand op het transportformulier te zetten en dan blijft de benzinemeter op 0 staan. En dan toch nog hopen dat dat komt doordat je slechts het contact aan hebt staan en niet helemaal gestart hebt.
Kijk dan nog eens naar het plaatje en concludeer dan dat de auto niet slechts op contact staat / stilstaat .
pi_76410051
quote:
Op maandag 4 januari 2010 19:25 schreef Maharbal het volgende:
Hoe kun je nou een boete krijgen voor het vergeten van uitchecken? Wij betalen toch sowieso geen kosten voor het reizen (mits goeie reisproduct).

Want ik heb me vandaag bij de NS ook wel ingechecked, maar niet uitgechecked (uberhaupt heb ik het maar één keer gedaan vandaag, de rest gaf ik op omdat hij zei dat ik geen saldo had....Binnenkort toch maar m'n product "ophalen").
[..]

Kijk dan nog eens naar het plaatje en concludeer dan dat de auto niet slechts op contact staat / stilstaat .

Dan heb je een negatief saldo en kan je dus ook niet meer inchecken, ondanks je vrij reizen periode!
pi_76410501
quote:
Op maandag 4 januari 2010 19:29 schreef Mathijz het volgende:

[..]

Dan heb je een negatief saldo en kan je dus ook niet meer inchecken, ondanks je vrij reizen periode!
Ah ja, daarom zei hij in de bus "negatief saldo". Kon gewoon doorlopen want de chauffeuse zei dat ik mocht doorlopen.

Maar geven ze ook bekeuringen aan mensen met een OV jaarkaart? Godallemachtig wat een idioten.

Weet je het heel erg zeker? Ik kan er niks over terugvinden.
pi_76411181
quote:
Op maandag 4 januari 2010 19:25 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Ik bedoel dat ik ook vaak genoeg zo goed als lege auto's krijg

Overigens zou het niet moeten kunnen dat je die 4 euro boete krijgt op je studentenkaart. Dat zou alleen moeten gebeuren als je in een periode reist dat je moet betalen. Het is namelijk zo dat er als je incheckt 4 euro wordt afgeschreven en als je weer uitcheckt je het wisselgeld er weer op krijgt. Als je echter een abonnement hebt wordt die 4 euro helemaal nooit afgeschreven, tenzij je reist op een moment dat je abonnement niet geldig is, wat voor ons dus in het weekend is.
Tenminste, bij mij werkt het zo. Ik ben een keer in het weekend vergeten uit te checken en sta nu ook op -4, maar ik kan doordeweeks gewoon overal in.
pi_76411398
quote:
Op maandag 4 januari 2010 19:57 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ik bedoel dat ik ook vaak genoeg zo goed als lege auto's krijg

Overigens zou het niet moeten kunnen dat je die 4 euro boete krijgt op je studentenkaart. Dat zou alleen moeten gebeuren als je in een periode reist dat je moet betalen. Het is namelijk zo dat er als je incheckt 4 euro wordt afgeschreven en als je weer uitcheckt je het wisselgeld er weer op krijgt. Als je echter een abonnement hebt wordt die 4 euro helemaal nooit afgeschreven, tenzij je reist op een moment dat je abonnement niet geldig is, wat voor ons dus in het weekend is.
Tenminste, bij mij werkt het zo. Ik ben een keer in het weekend vergeten uit te checken en sta nu ook op -4, maar ik kan doordeweeks gewoon overal in.
Ah, ja dat verklaart een hoop. Nou morgen maar eens proberen m'n product op te halen.
Dacht dat ik dat vandaag op Utrecht centraal wel even kon doen bij de AH-to go.....ja, de rij stond er vanaf de AH dwars door de zaal, bijna tot aan de Swirl ijskraam . Mooi maar naar m'n perron gegaan.
pi_76411585
Als het goed is heb je een tijdelijk abonnement dat geldig is tot 31-01. Ik heb mijne namelijk nog niet geactiveerd, maar kon vanmorgen gewoon inchecken in de bus en tram. En ja, hij heeft nog steeds -4 erop.

* Irritatie100 heeft ooit 2 dagen bij de RET gewerkt bij de introductie van de chipkaart in de metro hier en weet dus alles over het ding
pi_76411632
quote:
Op maandag 4 januari 2010 20:06 schreef Irritatie100 het volgende:
Als het goed is heb je een tijdelijk abonnement dat geldig is tot 31-01. Ik heb mijne namelijk nog niet geactiveerd, maar kon vanmorgen gewoon inchecken in de bus en tram. En ja, hij heeft nog steeds -4 erop.

* Irritatie100 heeft ooit 2 dagen bij de RET gewerkt bij de introductie van de chipkaart in de metro hier en weet dus alles over het ding
Ja dat soort dingen weet ik allemaal wel, vandaar dat ik vandaag ook geen zin had om m'n abo op te halen .

Gewoon je papieren OV-jaarkaart nog mee blijven nemen t/m 31-12-2010 en dan loopt het allemaal wel los. Maar ik wil 'm gewoon activeren als ik toch al in de buurt ben.
pi_76411727
Ja, dat doe ik ook ja. Een RET-conducteur in de tram wist mij vanmiddag te melden dat alle vervoersmaatschappijen de papieren kaart van vorig jaar nog accepteren tot 31-01. Ook in regio's waar je allang kan chippen.
pi_76412231
Jezus wat een lange dag. Ik ging vanochtend echt op tijd weg, want ik had wel vertraging verwacht. Eerst 2,5 uur naar mijn startadres (waarvan 40 minuten lopen!).. Daarna moesten daar nog 15 auto's weggehaald worden voordat mijn compleet ingesneeuwde Mercedes eruit gehaald kon worden, dus daar heb ik een uur gezeten.. Daarna in 2 uur naar Born gereden, daar om half 3 weg en om half 8 thuis door vertraging / treinuitval.

Morgen ben ik niet beschikbaar (woe/do/vrij wel) dus ik hoop dat er nog genoeg te rijden valt.

@ Maharbal
Ik heb daar zo`n hekel aan om op de laatste benzine te rijden! Ik kreeg vandaag ook die melding en opeens schoot de rijkwijdte van 130 naar 70.. En hij telde echt helemaal terug.. Ik denk omg wat is dít.. Maar daarna liep hij weer op.. PS Hekel aan Opel. De enige leuke Opel waar ik in heb gereden was de GT.
pi_76412567
quote:
Op maandag 4 januari 2010 18:52 schreef Mathijz het volgende:
Meerkerk heeft de chipkaart, alleen het uitchecken ben ik vergeten of ging niet goed. en heb 4 euro boete daardoor gehad.

Nee ik reed niet voor Arval. helemaal duur geintje dan.
Ik moet de chipkaart hier bij Syntus nog gewoon gebruiken als "ov-kaart".. Dus niet in- en uitchecken want dat kan nog niet. Conducteur van de NS zei dat het voor studenten niet nodig is om in- en uit te checken als ze een weekkaart hebben.. Heb ik de rest v/d dag dus ook niet gedaan en ben wel gecontroleerd. Niks aan de hand.
pi_76412646
quote:
Op maandag 4 januari 2010 20:21 schreef Mallet het volgende:
Jezus wat een lange dag. Ik ging vanochtend echt op tijd weg, want ik had wel vertraging verwacht. Eerst 2,5 uur naar mijn startadres (waarvan 40 minuten lopen!).. Daarna moesten daar nog 15 auto's weggehaald worden voordat mijn compleet ingesneeuwde Mercedes eruit gehaald kon worden, dus daar heb ik een uur gezeten.. Daarna in 2 uur naar Born gereden, daar om half 3 weg en om half 8 thuis door vertraging / treinuitval.

Morgen ben ik niet beschikbaar (woe/do/vrij wel) dus ik hoop dat er nog genoeg te rijden valt.

@ Maharbal
Ik heb daar zo`n hekel aan om op de laatste benzine te rijden! Ik kreeg vandaag ook die melding en opeens schoot de rijkwijdte van 130 naar 70.. En hij telde echt helemaal terug.. Ik denk omg wat is dít.. Maar daarna liep hij weer op.. PS Hekel aan Opel. De enige leuke Opel waar ik in heb gereden was de GT.
Mooi weer uren maken toch . Ik ben morgen en woensdag in principe beschikbaar, maar donderdag heb ik een tentamen. Even kijken of ik wo en vr ook beide kan werken, tikt mooi aan.

Verder is Opel ook niet helemaal mijn ding. Die Insignia is dan wel weer leuk, maar die zijn nog niet echt veel in de einde-lease praktijk te vinden (of reparatie).
pi_76413424
quote:
Op maandag 4 januari 2010 19:41 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Ah ja, daarom zei hij in de bus "negatief saldo". Kon gewoon doorlopen want de chauffeuse zei dat ik mocht doorlopen.

Maar geven ze ook bekeuringen aan mensen met een OV jaarkaart? Godallemachtig wat een idioten.

Weet je het heel erg zeker? Ik kan er niks over terugvinden.
quote:
Op maandag 4 januari 2010 20:06 schreef Irritatie100 het volgende:
Weet eigenlijk wel zeker, gebeurd na een paar dagen als ze alle dingen uit de bussen e.d. hebben uitgelezen. Kan anders niet verklaren of via mijn reisgeschiedenis achterhalen waarom ik een negatief saldo had.
pi_76414429
Hoop dat het rijden gaat lukken morgen. M'n vader heeft net over een ritje van z'n werk naar huis (20km) 4 uur gedaan
pi_76414501
quote:
Op maandag 4 januari 2010 21:04 schreef Irritatie100 het volgende:
Hoop dat het rijden gaat lukken morgen. M'n vader heeft net over een ritje van z'n werk naar huis (20km) 4 uur gedaan
Ik 2,5 uur over een rit van 17 km
Ben zonder grappen niet verder dan mn eerste versnelling gekomen __¡
pi_76414557
De snelwegen waren vandaag prima bereikbaar (op sommige stukken wil je alleen niet te dicht bij de "zij-lijnen" (ben naam even kwijt) komen, omdat daar nog wel sneeuw/ijs lag).
pi_76417034
Ja dat bij die lijnen aan de zijkant is mij ook opgevallen. Verder had ik nergens last van. Lagen ook winterbanden op de C 200. De zomerbanden lagen in de kofferbak.. Ik zag geen ruk en ze schoten telkens heen en weer als ik flink optrok
pi_76419191
Je mocht naar vianen?
pi_76419913
quote:
Op maandag 4 januari 2010 22:34 schreef Mathijz het volgende:
Je mocht naar vianen?
Ghehe nee dat niet eens Born.
pi_76428406
Iedereen al ingesneeuwd?
pi_76430739
Verdomd. Kom net aan bij eerste adres...auto is al opgehaald. Sta nu bij 2e adres...auto is al opgehaald. Wat een bende! Mn 10 uren worden er dan 3 ofzo
pi_76432774
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 11:18 schreef Maharbal het volgende:
Verdomd. Kom net aan bij eerste adres...auto is al opgehaald. Sta nu bij 2e adres...auto is al opgehaald. Wat een bende! Mn 10 uren worden er dan 3 ofzo
Wat is dat nou weer voor iets belachelijks? Slecht gepland dan . Normaal kan je dan nog zeggen "ik krijg mn uren toch wel", maar als dat van 10 naar 3 schiet is natuurlijk helemaal shit. Waar waren je 2 startadressen dan?
  dinsdag 5 januari 2010 @ 12:32:28 #158
67405 tha_rizzo
Nu nog lekkerder!
pi_76433381
Ik mag morgen weer een hele dag rijden. Dat worden waarschijnlijk ongeveer 17 uurtjes.
Het is trouwens wel een achterwieler, al denk ik niet dat de klant het gaat appreciëren als ik de auto dwars door een bocht laat gaan
Je weet toch dat ik gelijk heb en jij niet?
  dinsdag 5 januari 2010 @ 12:33:21 #159
67405 tha_rizzo
Nu nog lekkerder!
pi_76433411
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 11:18 schreef Maharbal het volgende:
Ik moet vanmiddag nog naar Breda, moet ik stampij voor je maken?
pi_76433790
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 12:13 schreef Mallet het volgende:

[..]

Wat is dat nou weer voor iets belachelijks? Slecht gepland dan . Normaal kan je dan nog zeggen "ik krijg mn uren toch wel", maar als dat van 10 naar 3 schiet is natuurlijk helemaal shit. Waar waren je 2 startadressen dan?
Ja de eerste auto tot daar aan toe...maar de 2e auto...niemand wist waar dat ding stond (zelfs de leasemaatschappij niet). Uiteindelijk 4 uur geworden vandaag omdat ik een uur moest wachten voor informatie...

Nou ja, ik mag morgen weer richting Born, dus dan kan ik alsnog 10 uur maken. Maar blaat, anders had ik morgen al 28 ofzo gehad ipv 22.

2 startadressen lagen in ieder geval bij elkaar in de buurt (30/40 km), en dus vlak bij mij thuis (vandaar dat ik slechts 4 uur heb).
pi_76442128
Heb vandaag ook iets leuks mee gemaakt, kon de auto prima vinden, stond zelfs voor me klaar, maar de deur was vastgevroren dus eerst /ninja door de andere deur naar binnen, auto starten en opwarmen en daarna uitgraven ^^

Van het OV eigenlijk totaal geen problemen ondervonden, maar het is wel verrekkes koud in bushokjes
quote:
Op maandag 4 januari 2010 20:30 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Verder is Opel ook niet helemaal mijn ding. Die Insignia is dan wel weer leuk, maar die zijn nog niet echt veel in de einde-lease praktijk te vinden (of reparatie).

Oh ik ben er al een gereden, eentje met nog maar 300km op de totaalteller mooie auto maar volgens JClarckson rijdt ie niet lekker
pi_76449318
Ik heb morgen ook weer 2 ritten dus ik heb ook weer een hele dag werk.

Lijkt me inderdaad wel heel uitzonderlijk dat allebei de auto's niet meegenomen kunnen worden. Ik heb ook wel eens gehad dat ik ergens naartoe moest waar de auto niet stond. Het was trouwens met hoge uitzondering dat daar uberhaupt leaseauto's zouden staan. Toen kon ik er alsnog een meenemen gelukkig.

Ik heb ook wel eens gehad dat ik alleen maar kentekenpapieren moest vervoeren met het OV. Dat was écht saai.
pi_76449959
Ik had maand geleden sollicitatiegesprek bij chauffeursbedrijf Cratos. Wat een verschrikkelijk pauperbedrijf is dat zeg. Hele mooie website, straalt 1 en al professionaliteit uit, maar eronder...

Uitnodiging gekregen, werd gevraagd om Representatief gekleed te gaan, dikgedrukt. Ok, ik dus helemaal strak in het pak met stropdas enzo naar hun kantoor in Amsterdam aan WG-plein. BEtaal ik GVD nog parkeergeld ook. Kom ik daar aan, zie ik 1 of ander oud afgeragd flatgebouw. Ok, kan, binnenkant zal dan veel mooier zijn. Loop ik door die gangen en ik kan je uit ervaring vertellen dat een Delftsche studentenwoning er nog netter uitziet. Allejezus wat een armoedige troep in dat gebouw. Het is zo'n groot gebouw met allemaal van die MKB's.

Ik klop op de deur, wordt ik zeer vriendelijk ontvangen, maar wel echt in een kamer van 3 bij 4 meter. Eerste wat er door me heen ging: "is dit serieus de manier hoe jullie sollicitanten ontvangen?" WTF Mevrouw had gewoon casual kleding aan, zelfs geen mantelpakje. Ik ben gewend om naar een apart kantoorkamertje te gaan met grote tafel met op zn minst 2 andere personen die je interviewen, maar goed...

Aan een 0.5x0.5m tafeltje gezeten, terwijl de andere (vriendelijke) heren gewoon met hun eigen werk verder gingen.

Kamertje was klein, onprofessioneel en werd duidelijk niet serieus genomen als sollicitant helemaal strak in het pak.

Mevrouw zit voor mij en wilt mij een interview afnemen met notabene GVD dezelfde vragenlijst die ik al op hun internetsite heb zitten invullen. Onder de trant van "ik wil weten wie jij bent".

Kwartier later 4 cases gekregen, waarvan ik er 2 niet het Perfecte Antwoord heb gegeven. Mevrouw zegt dan achteraf: "tja THS, ik vond dat je de cases zeer zwak heb beantwoord". ZEER ZWAK godverdomme. ik dus er tegenin, en mevrouw bleef bij haar standpunt met wat vage argumenten die totaal ongegrond waren omdat er in die cases geen details waren gegeven.

"we bellen je op als je voor de rijtest mag komen"

Tijd om afscheid te nemen waarbij ik (echt stom van mij) zei: "bedankt voor jullie tijd", zou andersom moeten zijn. Maar ik wilde daar echt z.s.m. weg, en had zin om iemand in elkaar te beuken voor deze grote tijdverspilling

Ik had mij al voorgenomen om de rijtest te cancelen mocht ik door zijn gekomen.

Zeau, dit moest ik ff kwijt. Lucht wel op.
pi_76450642
HAHAHAHA ik zie het echt helemaal voor me hoe het er uitziet daar! Wat een tegenvaller dan. Als het kantoor er al zo uitziet zegt dat genoeg lijkt me!
pi_76451562
Zo 11 uurtjes onder weg geweest mede doordat een auto op een ander adres bleek te staan dan was aangegeven.Vond ik niet zo heel erg, kon ik nog ff een bakkie doen .

Wat moeten er trouwens veel naar Born toe, was er vandaag ook al geweest....het lijkt wel of ze alle auto's terug aan het halen zijn daar.
pi_76451726
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 19:53 schreef enpe het volgende:
Zo 11 uurtjes onder weg geweest mede doordat een auto op een ander adres bleek te staan dan was aangegeven.Vond ik niet zo heel erg, kon ik nog ff een bakkie doen .

Wat moeten er trouwens veel naar Born toe, was er vandaag ook al geweest....het lijkt wel of ze alle auto's terug aan het halen zijn daar.
Yep, ik morgen ook. Naar Born en vanuit Born weer eentje het land in mee.
pi_76452015
Wel beter dat je er weer een mee het land in mag nemen want die bushalte daar is nou ook niet echt dichtbij.
pi_76452023
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 19:23 schreef THS het volgende:
Ik had mij al voorgenomen om de rijtest te cancelen mocht ik door zijn gekomen.
Zou ik zeker doen in dat geval en daarna even een sollicitatie naar EasyWay sturen, dat zal je beter bevallen moet je wel 1x voor naar Breda
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 20:01 schreef enpe het volgende:
Wel beter dat je er weer een mee het land in mag nemen want die bushalte daar is nou ook niet echt dichtbij.
Niet zeiken Harrie is money in the bank!
pi_76452652
quote:
[b]
Niet zeiken Harrie is money in the bank!
Hehe daar heb je gelijk in. Maar toch...gister zag ik de bus in de verte wegrijden , stond ik daar een half uur te koekeloere.
pi_76452733
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 20:01 schreef enpe het volgende:
Wut? Die bushalte is 10/15 min lopen, dat vind ik al redelijk normaal .
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 20:10 schreef enpe het volgende:

[..]

Hehe daar heb je gelijk in. Maar toch...gister zag ik de bus in de verte wegrijden , stond ik daar een half uur te koekeloere.
Daarom probeer ik mijn ritten af te stemmen (op dat soort plekken in ieder geval) op de bustijden .
pi_76453019
Als je in Born naar de halte moet lopen ben je ook ff onderweg ja. Volgens 9292 is dat 4 minuten, maar daar klopt niks van. De eerste keer kwam ik dankzij de navi ook aan de verkeerde kant uit in een doodlopende straat :p. Kwam maandag in Born nog 3 chauffeurs tegen bij de bushalte.
pi_76453372
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 20:17 schreef Mallet het volgende:
Als je in Born naar de halte moet lopen ben je ook ff onderweg ja. Volgens 9292 is dat 4 minuten, maar daar klopt niks van. De eerste keer kwam ik dankzij de navi ook aan de verkeerde kant uit in een doodlopende straat :p. Kwam maandag in Born nog 3 chauffeurs tegen bij de bushalte.
Meer mensen die morgen naar Born moeten?
  dinsdag 5 januari 2010 @ 20:29:02 #173
67405 tha_rizzo
Nu nog lekkerder!
pi_76453755
Ik kom wel in de buurt
pi_76453886
Ik zou bijna vragen of iemand die een enkeltje Born heeft een ritje mee terug wil .

Ssssssssst.
pi_76455221
Wat leuk zeg een (bijna) EasyWayers topic...

Ik zelf ben ook EW hiker en ik heb morgen een ritje Oosterhout (ARVAL) en van Bergen op Zoom naar Almere (ATHLON)

Ik zet tegenwoordig altijd in mn opmerkingen bij beschikbaarheid dat ik liever geen vestigingswerkzaamheden wil doen want dat vind ik zoo ruk...

Het zijn meestal gezellige mensen op zon vestiging maar dan wordt je verwacht netjes gekleed te gaan en dan moet je vervolgens auto's gaan wassen... Had het na 2 keer al wel gezien!

Overigens ik moet morgen ook 15 a 20 min lopen naar de bushalte in Oosterhout

Ow het leek me trouwens wel lollig om de mensen van EasyWay op een twitterkanaal te zien, dat ze twitteren met #easyway erbij ofzo ?
pi_76455965
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 20:54 schreef LuKiE_NL het volgende:
Wat leuk zeg een (bijna) EasyWayers topic...

Ik zelf ben ook EW hiker en ik heb morgen een ritje Oosterhout (ARVAL) en van Bergen op Zoom naar Almere (ATHLON)

Ik zet tegenwoordig altijd in mn opmerkingen bij beschikbaarheid dat ik liever geen vestigingswerkzaamheden wil doen want dat vind ik zoo ruk...

Het zijn meestal gezellige mensen op zon vestiging maar dan wordt je verwacht netjes gekleed te gaan en dan moet je vervolgens auto's gaan wassen... Had het na 2 keer al wel gezien!

Overigens ik moet morgen ook 15 a 20 min lopen naar de bushalte in Oosterhout

Ow het leek me trouwens wel lollig om de mensen van EasyWay op een twitterkanaal te zien, dat ze twitteren met #easyway erbij ofzo ?
Hahahaha vestigingswerkzaamheden vind ik ook helemaal niks. De eerste keer dat me dat werd aangeboden werd gezegd dat ik even moest laten weten hoe het was bevallen, omdat er vaker dit soort klussen waren. Ik werd toen gelijk de volgende dag gebeld of ik ook alvast de week erop wilde.. Toen heb ik gezegd dat ik het eerst even wilde afwachten of het wat was. Daarna maar bedankt hahahaha

Het Twitteren heb ik eigenlijk nog niet zo ontdekt.
pi_76456230
Wat een klotedag gehad vandaag. Begon vanmorgen al. De batterij van m'n wekker (ik heb een analoge, die hebben geen stekkers) had besloten om het vannacht te begeven. Ik werd wakker van de douche, keek op m'n wekken, dacht "wie gaat er hier nou in godsnaam om 1 uur 's nachts douchen??", maar uiteindelijk bleek m'n wakker dus om die tijd gestopt te zijn en het was al half 8. En ik moest er om 7 uur uit, om om kwart voor 8 weg te gaan...

Uiteindelijk toch nog in een kwartier weten te douchen, aankleden en ontbijten, dus op tijd weg Mijn bus kwam echter 10 minuten te laat aan en deed over de route naar het station ook nog eens 10 minuten later dan normaal, wat inhield dat ik de trein voor m'n neus weg zag rijden. Nou is dat hier geen probleem, in de spits rijden er hier 8 treinen per uur naar Rotterdam
Alleen daar moest ik een bus hebben die eens in het half uur rijdt, en die bus miste ik doordat ik die trein miste. Als klap op de vuurpijl besloot de bus van een half uur later niet op te komen dagen. Al met al kwam ik op 10:30 op m'n ophaaladres aan, terwijl ik volgens m'n ritgegevens om 10:00 op het afleveradres moest zijn
Uiteraard wel Easyway gebeld en het was geen probleem. Gelukkig was het een kort ritje (Bleiswijk - Rotterdam) en moest ik de volgende tussen 11:00 en 13:00 ophalen vlakbij het afleveradres van rit 1, dus dat heb ik weer rechtgetrokken.

Toen rit 2 (Rotterdam - Meerkerk) in een auto die volgens mij wel van een hele grote vrek was. Een Skoda Fabia was het. Zoals gebruikelijk een zo goed als lege benzinetank en als klap op de vuurpijl had de eigenaar besloten om ook maar gelijk de ruitenwisservloeistof helemaal op te gebruiken waardoor ik de hele rit vuile ramen had.
In Meerkerk natuurlijk die bus naar Utrecht op een paar minuten gemist Maar ff dat cafetaria naast die bushalte ingegaan en wat gegeten en de bus erna gepakt. Uiteraard deed mijn OV-chipkaart het niet in die bus, want die falers bij Arriva hebben apparatuur geinstalleerd die alleen reizen op saldo herkent en reizen op abonnementen niet ondersteund. En aangezien het studentenreisrecht een abonnement is.... Gelukkig een aardig chauffeur en ik mocht doorlopen.

Op Utrecht Centraal de trein naar Rotterdam gepakt en ja hoor: ook hier problemen. Het is een intercity Amersfoort - Rotterdam/Den Haag. Deze wordt op Utrecht gesplitst. Er staan dus 2 treinen op het perron dan, waarvan 1 naar Den Haag gaat en de andere naar Rotterdam. Ik moest die naar Rotterdam hebben, de achterste. Helaas kreeg de trein naar Den Haag een technisch mankement en kon niet weg, waardoor ik nog 45 minuten in de trein op het perron stilstond. Want ja, door een andere trein heen gaat wat lastig.

Al met al 9 uur gemaakt, waarvan 1 achter het stuur
pi_76456607
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 21:13 schreef Irritatie100 het volgende:
(...)
Uiteindelijk toch nog tenminste 9 uur gewerkt. Van mijn oorspronkelijke ~10 bleven er maar 4 over .
pi_76456936
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 21:19 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Uiteindelijk toch nog tenminste 9 uur gewerkt. Van mijn oorspronkelijke ~10 bleven er maar 4 over .
Dat is waar, maar het was koud in al die bushokjes van bussen die niet komen
pi_76457015
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 21:13 schreef Irritatie100 het volgende:
Uiteraard deed mijn OV-chipkaart het niet in die bus, want die falers bij Arriva hebben apparatuur geinstalleerd die alleen reizen op saldo herkent en reizen op abonnementen niet ondersteund. En aangezien het studentenreisrecht een abonnement is.... Gelukkig een aardig chauffeur en ik mocht doorlopen.
[
Ik mag toch hopen dat ik morgen ook door mag lopen. Het is niet mijn probleem dat deze faalmaatschappij de boel niet op orde heeft. Arriva neemt al het bus- en treinvervoer hier straks over (van Syntus), dus dat beloofd wat. Hoewel hier de chipkaart pas in februari in de bussen in gebruik gaat en treinen nog later. Je hoeft hem nu alleen maar te laten zien aan de chauffeur
pi_76457127
Papieren kaart is sowieso nog geldig tot 31-01. Dat hebben verschillende NS-conducteurs, een RET-conducteur en die chauffeur van vanmiddag gezegd.
pi_76457950
Ja klopt de papieren kaart is tot eind van de maand geldig...

Maar er was zo'n hijsa over het opladen van je Reisproduct, zodat je studenten week kaart op je chipkaart komt te staan...

Bij mij stond hij er (gelukkig) al op, want als je de rijen zag op Utrecht centraal vanmiddag, NIET normaal... rij van stuk of 20 mensen voor 1 OV-chipkaart automaat, zijn we allemaal wel goed bij ons hoofd?
pi_76458067
Ik kon mijn studentenreisproduct niet eens ophalen naar mijn OV-chipkaart...
pi_76458461
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 21:42 schreef Booomer het volgende:
Ik kon mijn studentenreisproduct niet eens ophalen naar mijn OV-chipkaart...
Ik ook niet, maar dat tijdelijke product werkt bij mij. Ik ga aan het eind van de maand nog wel eens kijken, als die rijen weer voorbij zijn.
pi_76458670
Ik stapte vandaag uit in Heerenveen...liep langs een AH-to go en bedacht me dat daar vast wel zo'n ophaalpunt zat. Ik loop naar binnen...een rij van welgeteld 1 persoon, kassa .
pi_76458728
En nog gelukt ook? Ik heb het een paar keer geprobeerd bij het postkantoor hier, maar daar is OF het apparaat stuk OF ik krijg de melding: er staan geen producten voor je klaar.
pi_76458944
Voor zover ik weet hebben ze het nu op achternaam gesorteerd. Ik kan bijvoorbeeld mijn product vanaf 16 januari ophalen bij de automaat.
pi_76458972
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 21:53 schreef Irritatie100 het volgende:
En nog gelukt ook? Ik heb het een paar keer geprobeerd bij het postkantoor hier, maar daar is OF het apparaat stuk OF ik krijg de melding: er staan geen producten voor je klaar.
Ja, ik heb m'n abonnement gewoon op kunnen halen zonder problemen eigenlijk.

En dat qua achternaam gesorteerd is alleen een advies, zodat het logistiek wat verspreid loopt. Mijn advies was ergens tussen 13-22 januari ofzo.

Tijd voor bed, morgen weer om 8 uur in de trein zitten.
pi_76466705
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 21:57 schreef Mallet het volgende:
Voor zover ik weet hebben ze het nu op achternaam gesorteerd. Ik kan bijvoorbeeld mijn product vanaf 16 januari ophalen bij de automaat.
Ondanks de adviesperiode zou alles op 1 januari klaar moeten staan, lees de kleine lettertjes eronder maar
pi_76469071
Ik goan wurkje .
  woensdag 6 januari 2010 @ 08:57:14 #191
67405 tha_rizzo
Nu nog lekkerder!
pi_76469875
Zo, op de eerste bestemming. Hier mag ik nog 3 uur wachten, dus ik ga zo lekker even slapen.
De wekker ging ook weer om 4:45.
pi_76470567
Ook goedemorgen
pi_76479762
Gister 23.00 gesolliciteerd bij Athlon, morgen gesprek
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_76481348
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 13:33 schreef rene90 het volgende:
Gister 23.00 gesolliciteerd bij Athlon, morgen gesprek
Wat word je dan? Athlon is toch een lease-maatschappij?
  woensdag 6 januari 2010 @ 14:57:32 #195
67405 tha_rizzo
Nu nog lekkerder!
pi_76483262
Lig je trouwens net lekker te pitten in de auto, word je gewekt
pi_76484076
Zoo nou ik ben weer op weg naar huis, vanochtend begon best chaotisch met startproblemen.
Renault megane die zei dat de inspuiting defect was, de auto stond ten slotte al een maand stil. Dus de leasecontracten man daar belde arval op ze zouden de ANWB laten komen. Dus ik ew opgebeld, ik moest blijven wachten. Dus een uur na mijn aankomst kon ik pas weg ( ANWB zat tegenover dat bedrijf )

wat bleek nou, gewoon de accu te leeg, daar schijnt een Renault error meldingen door te gaan geven. Nouja dat weet ik dan ook weer
pi_76485061
Renaults geven volgens mij uit de fabriek al foutmeldingen.

Ik heb net 500 km gereden. Op naar huis.
pi_76485090
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 15:42 schreef Maharbal het volgende:
Renaults geven volgens mij uit de fabriek al foutmeldingen.

Ik heb net 500 km gereden. Op naar huis.
De Renaults die ik heb gehad deden het altijd goed hoor

Overigens houd ik van Fleetport, die leveren de auto's afgetankt af
  woensdag 6 januari 2010 @ 16:32:11 #199
67405 tha_rizzo
Nu nog lekkerder!
pi_76487331
Renaults zijn rampenbakken. Heb eens tijdens werk gehad dat de boordcomputer vastliep.
De Renault die we thuis hebben is ook niet veel beter. Geef mij maar iets Duits of Zweeds.
pi_76489217
Zo ik ben ook weer thuis. Ging wel goed vandaag. Ik reed alleen van Gouda naar Meerkerk en ik ben echt iemand die blindelings op zijn navigatie vertrouwd.. Ik weet niet wat voor gehuchten ik allemaal ben doorgescheurd maar eerlijk waar.. Zelfs met de veerpond over het water. Het moet niet gekker worden.

Morgen weer 2 ritten. Ook voor de nieuwe klant in Amsterdam. Morgen voor het eerst een Audi.. A4.. Het moest er toch eens van komen, na zoveel maanden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')