Mja ik heb vandaag goed in de gaten gehouden wat de NS nou precies deed en liet rijden en voor mijn traject was dat eigenlijk best goed geregeld afgezien van wat begrijpelijke vertraging. Dus tenzij er morgen één of andere klootviool met zijn Golfje door de spoorbomen heen zeilt en een ongeluk veroorzaakt ga ik morgen iets langer over heen en terug doen maar kan ik er wel vanuit gaan dat ik uiteindelijk thuiskom en daar ging het mij om. Maar ik durf het denk ik wel aan.quote:Op maandag 21 december 2009 19:43 schreef BrandX het volgende:
Ik zit vreselijk in dubio voor morgen... Het sneeuwt hier nog steeds, wel ietsje minder, maar er ligt al sweer een paar centimeter.
Maar nu zie ik zowaar sinds een uurtje of 18:00 tram 3 stapvoets mèt passagiers langskomen. Misschien morgenochtend toch de tocht der tochten () maar eens proberen
.
Mijn probleem is niet zo zeer de NS, maar wel om uberhaupt in de buurt van de NS te komenquote:Op maandag 21 december 2009 19:53 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Mja ik heb vandaag goed in de gaten gehouden wat de NS nou precies deed en liet rijden en voor mijn traject was dat eigenlijk best goed geregeld afgezien van wat begrijpelijke vertraging. Dus tenzij er morgen één of andere klootviool met zijn Golfje door de spoorbomen heen zeilt en een ongeluk veroorzaakt ga ik morgen iets langer over heen en terug doen maar kan ik er wel vanuit gaan dat ik uiteindelijk thuiskom en daar ging het mij om. Maar ik durf het denk ik wel aan.
Nu heb ik gelukkig een erg menselijke baas die er niet eens over na hoeft te denken als ik meld liever niet te komen (ook omdat hij weet dat ik niet om een scheet afbel en het altijd netjes probeer op te lossen) dus zelfs al zou ik morgen weer bellen van "sorry maar jammer de bammer", het zou geen ramp zijn wat hem betreft, maar ik zou zelf gewoon graag normaal komen doen waar ik voor betaald wordt, al was het maar om mijn collega's niet op te zadelen met de zooi van vlak voor Kerst.
Oh nee dat lukt hier wel. Beetje vroeger weg en de fiets in de keuken zetten dat ie vannacht niet bevriest en dat station haal ik wel, is normaal een kwartiertje fietsenquote:Op maandag 21 december 2009 19:55 schreef BrandX het volgende:
[..]
Mijn probleem is niet zo zeer de NS, maar wel om uberhaupt in de buurt van de NS te komen
Enige wat hier rijdt is de RR3 en die reed dus gewoon niet
Op zich was er vandaag ook wel een verbinding op mijn traject, maar met veel vertraging en andere aansluitingen dan normaal, die af en toe toch niet reden. Gelukkig hoef ik niet per se met de trein: als het niet gaat, kan ik thuis ook voldoende werk verzetten.quote:Op maandag 21 december 2009 19:53 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Mja ik heb vandaag goed in de gaten gehouden wat de NS nou precies deed en liet rijden en voor mijn traject was dat eigenlijk best goed geregeld afgezien van wat begrijpelijke vertraging. Dus tenzij er morgen één of andere klootviool met zijn Golfje door de spoorbomen heen zeilt en een ongeluk veroorzaakt ga ik morgen iets langer over heen en terug doen maar kan ik er wel vanuit gaan dat ik uiteindelijk thuiskom en daar ging het mij om. Maar ik durf het denk ik wel aan.
fietsen vanaf hier is al snel drie kwartier onder normale omstandigheden... dus dat probeer ik in de sneeuw maar niet!quote:Op maandag 21 december 2009 19:56 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Oh nee dat lukt hier wel. Beetje vroeger weg en de fiets in de keuken zetten dat ie vannacht niet bevriest en dat station haal ik wel, is normaal een kwartiertje fietsen
quote:Op maandag 21 december 2009 19:55 schreef BrandX het volgende:
[..]
Mijn probleem is niet zo zeer de NS, maar wel om uberhaupt in de buurt van de NS te komen
Enige wat hier rijdt is de RR3 GVU en die reed dus gewoon niet
Je hoeft zeker niet bergafwaarts? Dan had je op de slee kunnen gaan!quote:Op maandag 21 december 2009 19:57 schreef BrandX het volgende:
[..]
fietsen vanaf hier is al snel drie kwartier onder normale omstandigheden... dus dat probeer ik in de sneeuw maar niet!
Brm Brrrrrrrrrmmmmmquote:
Ik heb precies hetzelfde... ik moet alleen tram 2 hebben. Kon vandaag dus niet naar mijn werk (werk in een andere stad).quote:Op maandag 21 december 2009 19:55 schreef BrandX het volgende:
[..]
Enige wat hier rijdt is de RR3 en die reed dus gewoon niet
Dus woensdag ook een aangepaste dienstregeling?quote:S P O O R W E G E N extra
23 december
FC Twente - Helmond Sport
Wedstrijd: 20.00-21.45 uur.
In verband met de aangepaste dienstregeling door de weeromstandigheden, rijden er geen extra treinen van/naar Enschede Drienerlo.
Was gister ook al. Ze willen alles over Utrecht gooien lijkt het en dan daar voor de camera op een overvol station Utrecht beweren dat mensen hun advies negeren. Den Haag CS was bijvoorbeeld heel rustig vandaag.quote:Op maandag 21 december 2009 20:38 schreef thewishmaster het volgende:
2 uur en drie kwartier onderweg geweest van Amsterdam Lelylaan naar Zoetermeer en terug hetzelfde verhaal, waarom er niet in ieder geval een stoptrein direct van Amsterdam naar Den Haag rijdt is me een raadsel.
Inderdaad. Terwijl juist Utrecht bij elke scheet plat gaat.quote:Op maandag 21 december 2009 20:49 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Was gister ook al. Ze willen alles over Utrecht gooien lijkt het en dan daar voor de camera op een overvol station Utrecht beweren dat mensen hun advies negeren. Den Haag CS was bijvoorbeeld heel rustig vandaag.
Moet, moet... Wat niet kan dat kan niet hoor, jammer dan. Zo lang ik nog niet genoeg betaald krijg om in dit soort sitiuaties een prive helicopter te kunnen charteren, doet de zaak het maar even zonder mijquote:Op maandag 21 december 2009 21:32 schreef Goodbye het volgende:
En ik moet morgen naar Utrecht, dus dat wordt wat!
Ja, daar heb je ook wel gelijk in. Maar vandaag was ik bijvoorbeeld met de auto en een heleboel van mijn collega's hebben het zonder al te veel vertraging kunnen halen. Dan wil ik het toch op zijn minst proberenquote:Op maandag 21 december 2009 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet, moet... Wat niet kan dat kan niet hoor, jammer dan. Zo lang ik nog niet genoeg betaald krijg om in dit soort sitiuaties een prive helicopter te kunnen charteren, doet de zaak het maar even zonder mij
Zeker zekerquote:Op maandag 21 december 2009 21:47 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, daar heb je ook wel gelijk in. Maar vandaag was ik bijvoorbeeld met de auto en een heleboel van mijn collega's hebben het zonder al te veel vertraging kunnen halen. Dan wil ik het toch op zijn minst proberen
Van waar naar waar?quote:Op maandag 21 december 2009 22:14 schreef The6thgate het volgende:
De oversteek gewaagd. Alleen stoptreinen en 1uur en 15min langer er over gedaan. Viel me nog alleszins mee want het reed gewoon door
Dat ging vandaag al goed, treinen reden om het half uur. Zal morgen niet veel anders zijn.quote:Op maandag 21 december 2009 22:32 schreef MissJ het volgende:
ik ga morgenochtend een poging wagen om van Den Haag naar Gouda te komen![]()
het lastigste gaat nog van huis naar het station worden gok ik
Ik zal rond 7.30 van huis vertrekken en zal jullie op de hoogte houden van mijn barre tocht lieve kijkbuisfokkertjes![]()
ja ok die treinen zullen wel gaan... het probleem is echter om van mijn huis naar CS te komen!quote:Op maandag 21 december 2009 22:37 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Dat ging vandaag al goed, treinen reden om het half uur. Zal morgen niet veel anders zijn.
Ik zou het via de valleilijn gokken. Het rijdt of het rijdt niet, en als het rijdt en je gaat via Utrecht is het visje in een vaatjequote:Op maandag 21 december 2009 23:28 schreef dotKoen het volgende:
Morgen van Nijmegen naar Nijkerk, zal ik via Barneveld (Valleilijn Ede-Wageningen - Amersfoort) of via Utrecht Centraal gaan?
o ja dat stond in het vorige topic. Utrecht-Maastricht was het. Normaal 2 uur, nu 3u en 15 minuten met 3 stoptreinenquote:
Best netjes nogquote:Op maandag 21 december 2009 23:53 schreef The6thgate het volgende:
[..]
o ja dat stond in het vorige topic. Utrecht-Maastricht was het. Normaal 2 uur, nu 3u en 15 minuten met 3 stoptreinen
http://www.nu.nl/binnenla(...)-randstad-rijdt.htmlquote:Op dinsdag 22 december 2009 07:18 schreef Nimose het volgende:
Wat is nou betrouwbaarder, de gewone planner van NS of de actuele vertrektijden?
Ik mag hopen van de laatste, dan zou er 2 x per uur een stoptrein gaan tussen Rotterdam en Den Haag. Iemand al ervaring vandaag?
Een blik werpend op de actuele vertrektijden, kun je waarschijnlijk het beste met de trein van Rotterdam naar Gouda reizen en daar overstappen op de trein naar Den Haag.quote:Op dinsdag 22 december 2009 09:14 schreef Loveless85 het volgende:
Iemand iets bekend over treinverkeer tussen R'dam en Den Haag?
Er staat niks over op NS site of ad.nl of Rijnmond ofzo. Maar als je advies doet op site van NS van R'dam naar Den Haag dan 'is er geen advies gevonden', en ook alle stoptreinen richting DH rijden niet verder dan R'dam CS
Ik zag het ook ja.quote:Op dinsdag 22 december 2009 09:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een blik werpend op de actuele vertrektijden, kun je waarschijnlijk het beste met de trein van Rotterdam naar Gouda reizen en daar overstappen op de trein naar Den Haag.
Ben echt benieuwd wat voor mysterieuze trein mijn collega dan genomen heeftquote:Op dinsdag 22 december 2009 09:33 schreef Loveless85 het volgende:
Delft - 09:33
9:38 Dordrecht - Sneltrein Schiedam C, Rotterdam C, R'dam Lombardijen Rijdt vandaag niet.
9:45 Dordrecht - Stoptrein Rotterdam C Rijdt vandaag niet.
9:47 Den Haag Centraal - Stoptrein Den Haag HS Rijdt vandaag niet.
9:54 Amsterdam Centraal - Sneltrein Den Haag HS, Den Haag L v NOI, Leiden C Rijdt vandaag niet.
9:58 Den Haag Centraal - Intercity Den Haag HS Rijdt vandaag niet.
10:03 Venlo - Intercity Rotterdam C, Dordrecht, Breda Rijdt vandaag niet.
10:08 Breda - Sneltrein Schiedam C, Rotterdam C, R'dam Lombardijen Rijdt vandaag niet.
10:15 Roosendaal - Stoptrein Rotterdam C, Dordrecht, Lage Zwaluwe Rijdt vandaag niet.
10:17 Den Haag Centraal - Stoptrein Den Haag HS Rijdt vandaag niet.
10:24 Amsterdam Centraal - Sneltrein Den Haag HS, Den Haag L v NOI, Leiden C Rijdt vandaag niet.
10:28 Den Haag Centraal - Intercity Den Haag HS Rijdt vandaag niet.
10:33 Venlo - Intercity Rotterdam C, Dordrecht, Breda Rijdt vandaag niet
De Polar Express waarschijnlijkquote:Op dinsdag 22 december 2009 09:43 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ben echt benieuwd wat voor mysterieuze trein mijn collega dan genomen heeft. I'll keep you posted
.
quote:U zocht iets op NS.nl maar door een technische storing kunnen wij u helaas tijdelijk niet helpen. Onze excuses daarvoor. Probeert u het later nog een keer.Raadpleeg storingen voor actuele informatie.
Hahaquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:12 schreef Bayswater het volgende:
[..]
De Polar Express waarschijnlijk
Ja, same here. Maar de lol is er inmiddels wel af eigenlijk. Ik hoop echt dat er morgen weer gewoon normaal gedaan kan worden. Hier in Utrecht is het in ieder geval flink aan het dooienquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:57 schreef Witchfynder het volgende:
Zo, die trein werd niks. Ik ben er maar mee gekapt... Ga morgen wel weer werken.
Als ik nou gewoon thuis kon werken, kon ik nog wat doen, maar helaas.
Nou, wie waagt er een belletje?quote:Duitse spoorwegen zijn bereid ProRail en NS te helpen
BERLIJN - De Duitse spoorwegen zijn bereid ProRail en de NS te adviseren of desnoods hulp aan te bieden. De Deutsche Bahn AG (DB) in Berlijn reageerde verbaasd dat er in Nederland slechts 15 procent van de treinen rijden. ,,Als de spoorwegbedrijven advies nodig hebben, dan moeten ze ons benaderen. Wij willen jullie treinvervoerders graag helpen, immers we zijn collega’s van elkaar”, aldus DB-zegsman Andreas Fohrmann.
De Duitsers hebben zelf ook last van het winterweer. ,,Maar zo’n uitval van treinen hebben we niet in Duitsland. In grote delen van ons land hebben we te maken met dezelfde omstandigheden”, aldus de DB-woordvoerder.
Opvallend rijden nagenoeg alle treinen bij de oosterburen op schema.
Nu maar hopen dat het vannacht niet gaat vriezenquote:
Als heel die ijspap met al die richels erin gaat bevriezen zijn we helemaal de klos iddquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:43 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat het vannacht niet gaat vriezen
Hier regent het nu... kan de sneeuw tussen de wissels vandaan spoelen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, same here. Maar de lol is er inmiddels wel af eigenlijk. Ik hoop echt dat er morgen weer gewoon normaal gedaan kan worden. Hier in Utrecht is het in ieder geval flink aan het dooien
Het is ook belachelijk. Ben benieuwd of het in GB ook zo slecht is (waar het spoornet mogelijk nog debieler is dan hier, althans, in Engeland).quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Duitsers zijn best tof![]()
[..]
Nou, wie waagt er een belletje?
Alsjeblieft:quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:53 schreef Witchfynder het volgende:
Ben benieuwd of het in GB ook zo slecht is (waar het spoornet mogelijk nog debieler is dan hier, althans, in Engeland).
http://www.rail.co.uk/ukrail/hotnews/hotnews.htmlquote:Latest travel news
Delays through Lancaster expected until 12:30 expand Delays through Lancaster expected until 12:30 panel
Start date
22/12/2009
End date
Not available
Route affected
All routes through Lancaster
Train Operating Companies
(s) First TransPennine Express , Northern Rail , Virgin Trains
Description
Because of poor weather conditions near Lancaster, journeys are being delayed by up to 25 minutes.
To find out how this might affect your journey, please use the real time Journey Planner, or call TrainTracker on 0871 200 49 50.
Subscribe to our Twitter updates for the latest rail travel news.
Disruption to First TransPennine Express services on Tuesday 22 December expand Disruption to First TransPennine Express services on Tuesday 22 December panel
Start date
22/12/2009
End date
Not available
Route affected
All First TransPennine Express routes
First TransPennine Express
Description
Because of poor weather conditions, First TransPennine Express services are being delayed by up to 45 minutes.
The following specific service disruptions also apply:
* Delays through Lancaster
First TransPennine Express are advising passengers not to travel unless their journey is absolutely essential.
Ticket Acceptance
Tickets dated for travel today will be valid tomorrow. Passengers are advised to travel as close to their original departure time as possible.
To find out how this might affect your journey, please use the real time Journey Planner, or call TrainTracker on 0871 200 49 50.
Changes to Southeastern services on Tuesday 22 December expand Changes to Southeastern services on Tuesday 22 December panel
Start date
21/12/2009
End date
Not available
Route affected
All Southeastern routes (except 'Thameslink' services via London Blackfriars)
Southeastern
Description
Because of poor weather conditions, Southeastern will be operating a Saturday timetable service on mainline, metro and high speed routes today, Tuesday 22 December.
A train ‘shuttle’ service will run between London Bridge and London Cannon Street during the evening peak period.
Passengers may use high speed services between Faversham and London St Pancras
In order to provide extra capacity on their trains, Southeastern will be running trains with the maximum number of carriages wherever possible.
A normal weekday service will operate on 'Thameslink' services via London Blackfriars.
Disruption to Eurostar services until further notice expand Disruption to Eurostar services until further notice panel
Start date
19/12/2009
End date
Not available
Route affected
London St Pancras, Ebbsfleet International, Ashford International, Calais, Lille and Paris / Brussels
Eurostar
Description
Because of poor weather conditions in northern France, a restricted Eurostar service is running on Tuesday 22 and Wednesday 23 December, with train departures between 07:30 and 18:00.
* Customers with bookings from cancelled services on Saturday 19 or Sunday 20 December will be allowed to travel on Tuesday 22 December.
* Customers with bookings from cancelled services on Monday 21 or Tuesday 22 December will be allowed to travel on Wednesday 23 December.
* Customers with bookings for Wednesday 23 or Thursday 24 December will be allowed to travel on Thursday 24 December.
For ticket eligibility and other travel information, please contact Eurostar:
* Visit the Eurostar website
* Call Eurostar on 08432 186 186 (if calling from the UK)
* Call Eurostar on +44 1233 617575 (if calling from outside the UK)
No trains between Inverness and Kyle of Lochalsh until approximately 12:00 expand No trains between Inverness and Kyle of Lochalsh until approximately 12:00 panel
Start date
21/12/2009
End date
Not available
Route affected
Inverness, Dingwall, Achanalt, Achnashellach, Stromeferry, Plockton & Kyle of Lochalsh
ScotRail
Description
Because of poor weather conditions, trains are currently suspended between Inverness and Kyle of Lochalsh. Due to poor road conditions, replacement bus services will not be available.
Changes to Southern / Gatwick Express services on Tuesday 22 December expand Changes to Southern / Gatwick Express services on Tuesday 22 December panel
Start date
22/12/2009
End date
Not available
Route affected
All Southern / Gatwick Express routes
(s) Gatwick Express , Southern
Description
Because of poor weather conditions, Southern will be operating to a revised timetable today, Tuesday 22 December.
The following changes will apply:
London Victoria - Brighton
A reduced service will run at:
* 36 minutes past the hour from London Victoria
* 49 minutes past the hour from Brighton
Gatwick Express services which normally run between Brighton and London Victoria will run between Brighton and Gatwick Airport only
London Victoria - Eastbourne / Hastings
* 47 minutes past the hour from London Victoria
* 00 minutes past the hour at Eastbourne
* 18 minutes past the hour from Hastings
Brighton - Ore
A reduced service will run between Brighton and Hastings only at:
* 52 minutes past the hour from Brighton
* 50 minutes past the hour from Hastings
Passengers should use Brighton - Ashford services which will call additionally at Hampden Park and Ore
London Victoria - Littlehampton
* 17 minutes past the hour from London Victoria
* 15 minutes past the hour from Littlehampton
Brighton - Portsmouth
* 30 minutes past the hour from Brighton
* 12 minutes past the hour from Portsmouth
Brighton - Littlehampton
* 00 minutes past the hour from Brighton
* 45 minutes past the hour from Littlehampton
Bognor Regis - Littlehampton
* 29 minutes past the hour from Bognor Regis
* 29 minutes past the hour from Littlehampton
London Victoria - Horsham
A half hourly service will run at:
* 00 and 30 minutes past the hour from Horsham
* 10 and 40 minutes past the hour from London Victoria
The following services will not run:
* Hove - Lewes services
* Brighton - West Worthing services
* Reigate / Tonbridge - London Bridge services
* Southampton / Woolston services
* 07 minutes past the hour Haywards Heath - Eastbourne services
* 37 minutes past the hour Haywards Heath - Littlehampton services
An hourly service will also run:
* from Bognor Regis to London Victoria at 59 minutes past the hour
* from Portsmouth Harbour to Barnham at 29 minutes past the hour
* from London Victoria to Barnham at 02 minutes past the hour
* between Tonbridge and Reigate (via Redhill) at 19 minutes past the hour from Tonbridge and at 19 minutes past the hour from Reigate
Ticket Acceptance
Passengers will be accepted on South West Trains services to or from Southampton (via Fratton).
Buses replace trains between Sittingbourne and Sheerness-On-Sea until further notice expand Buses replace trains between Sittingbourne and Sheerness-On-Sea until further notice panel
Start date
19/12/2009
End date
Not available
Route affected
Sittingbourne, Kemsley, Swale, Queenborough and Sheerness-On-Sea
Southeastern
Description
Because of a signalling problem in the Swale area, buses are replacing trains between Sittingbourne and Sheerness-On-Sea. Journey times may be extended by up to 30 minutes
Disruption to First Capital Connect 'Thameslink' services on weekdays until further notice
quote:NS: woensdag weer meer treinen
dinsdag 22 december 2009
Woensdag gaan er weer meer treinen rijden. Dat meldt een NS woordvoerder tegenover Treinreiziger.nl. Wel zal er waarschijnlijk nog steeds sprake zijn van een aangepaste dienstregeling.
Hoe de aangepaste dienstregeling van woensdag er uit zal zien, is nog niet bekend. Dat heeft te maken welke infra beschikbaar is. Door de sneeuwval hebben tal van wissels last van storingen.
Reizigers die vertraging op doen, kunnen geen beroep doen op de regeling Geld terug bij Vertraging. NS beroept zich op overmacht.
bron
Ik neem dit vooralsnog met een schepje pekel als je 't niet erg vindt. Volgens mij is treinreiziger.nl niet veel meer dan just another hobbyistensite, en geen enkele andere bron meldt iets over het voornemen om uitgebreider te gaan rijden of over GtbV. Ns.nl niet, prorail.nl niet, nu.nl niet, teletekst niet. Op 9292ov.nl is de prognose voor "er is zeer beperkt treinverkeer mogelijk!!!" en "advies: maak, indien mogelijk, geen gebruik van de trein." inmiddels stilletjes verlengd tot 23-12 23:59.quote:
Ik moet het ook eerst nog zien hoor. Maar ik dacht:"laat ik eens een wat positiever bericht in de groep gooien"quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik neem dit vooralsnog met een schepje pekel als je 't niet erg vindt. Volgens mij is treinreiziger.nl niet veel meer dan just another hobbyistensite, en geen enkele andere bron meldt iets over het voornemen om uitgebreider te gaan rijden of over GtbV. Ns.nl niet, prorail.nl niet, nu.nl niet, teletekst niet. Op 9292ov.nl is de prognose voor "er is zeer beperkt treinverkeer mogelijk!!!" en "advies: maak, indien mogelijk, geen gebruik van de trein." inmiddels stilletjes verlengd tot 23-12 23:59.
Vooralsnog kwalificeer ik dit als een staaltje interessant doen.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:32 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)-rijdt-woensdag.html
Ja, daar hebben we lekker veel aanquote:123 Teletekst di 22 dec
Kort nieuws binnenland
` NS geeft de sinds zondag gedupeerde
treinreizigers geen schadevergoeding
omdat er een negatief reisadvies gold.
Wel mogen abonnementhouders op 29
december gratis iemand laten meereizen
en kan op 30 december iedereen reizen
met 40 procent korting.
De NS bevestigen het nu:quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik neem dit vooralsnog met een schepje pekel als je 't niet erg vindt. Volgens mij is treinreiziger.nl niet veel meer dan just another hobbyistensite, en geen enkele andere bron meldt iets over het voornemen om uitgebreider te gaan rijden of over GtbV. Ns.nl niet, prorail.nl niet, nu.nl niet, teletekst niet. Op 9292ov.nl is de prognose voor "er is zeer beperkt treinverkeer mogelijk!!!" en "advies: maak, indien mogelijk, geen gebruik van de trein." inmiddels stilletjes verlengd tot 23-12 23:59.
Vooralsnog kwalificeer ik dit als een staaltje interessant doen.
quote:Prognose voor de komende dagen
Naat verwachting rijden morgen, woensdag 23 december, 80% van alle treinen. Op de meeste trajecten rijden minimaal 2 intercity's en 2 stoptreinen.
Voor de komende dagen streeft NS ernaar het aantal treinen verder uit te breiden. Via deze pagina houden wij u op de hoogte.
kijk voor een zo actueel mogelijk beeld van de beschikbare treinen binnen een half uur voor vertrek op de actuele vertrektijden of vraag nogmaals binnen een half uur voor vertrek een reisadvies op
raadpleeg onderweg de mobiele internetpagina mobiel.ns.nl (zonder www)
Excuses voor het ongemak.
bron
Ach, ik heb donderdag Delft - Assen in de planning staanquote:Op dinsdag 22 december 2009 18:27 schreef ChipsZak. het volgende:
Gelukkig gaan er weer meer treinen rijden,
Mijn vriend moet donderdag vanuit Hengelo naar Groningen komen.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 18:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, daar hebben we lekker veel aan
Je kon er vandaag en gisteren inderdaad een kanon afschieten op Den Haag Centraal.quote:Op maandag 21 december 2009 20:49 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Was gister ook al. Ze willen alles over Utrecht gooien lijkt het en dan daar voor de camera op een overvol station Utrecht beweren dat mensen hun advies negeren. Den Haag CS was bijvoorbeeld heel rustig vandaag.
Stelletje domme kippen zijn het ook eigenlijkquote:Op dinsdag 22 december 2009 18:53 schreef Goodbye het volgende:
[..]
![]()
Daarom strooiden ze zo met dat negatieve reisadvies
quote:Op dinsdag 22 december 2009 18:45 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Ach, ik heb donderdag Delft - Assen in de planning staan
Lievquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:14 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hopelijk lukt het dan.
Als mijn vriend is aangekomen hier dan denk ik wel even zo van 'Ah,Gebraden_Wombat. Jij bent nu vast ook netjes en op tijd aangekomen. Veilig en wel'
quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:11 schreef Bayswater het volgende:
Ik vroeg mij al af wat het overige personeel uitvoerde buiten die zes treinen die reden, fijn dat we dat nu ook weten.
Mja, voor mij hoeft dit soort fratsen ook niet echt. Of eigenlijk juist ook wel. Ze zien gewoon min of meer alles wat je doet, en ze laten het je weten. Ik heb ook al eens een mailtje gehad omdat "gebleken was dat ik recent een maandtrajectabo had aangeschaft". Of ik even mee wilde doen met een enquete.quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:49 schreef Mwanatabu het volgende:
Raar verhaal hier: een vriend van ons reisde gisteren van Amsterdam naar Enschede, krijgt hij in Enschede telefoon, van de NS, of hij veilig aangekomen was uiteindelijk.
Hij had met zijn Postbank-pasje een enkeltje gepind. Dat rekeningnummer verscheen in hun systeem en omdat hij een jaarkaart had gehad onder hetzelfde rekeningnummer, hadden ze zo zijn telefoonnummer achterhaald om even de service te bieden om erachteraan te bellen.
Ben ik nou paranoïde of is dit raar?
Ja, hier in de omgeving rijdt alles weer. 2 stoptreinen en 2 intercity's..quote:Op woensdag 23 december 2009 07:11 schreef SEMTEX het volgende:
Mijn trein naar Helmond 't Hout rijdt, zie ik.
Oh kut, dat is dus weer vertraging.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:07 schreef ChipsZak. het volgende:
Vanaf morgen gaat alles weer volgens normale dienstregeling rijden, dus
En het reed vandaag nog wel zo lekker op tijdquote:Op woensdag 23 december 2009 19:42 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Oh kut, dat is dus weer vertraging.
Ik welquote:Op woensdag 23 december 2009 20:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
En het reed vandaag nog wel zo lekker op tijd.
wat is dat dan voor een wit spul bij mij buitenquote:Op zondag 3 januari 2010 17:52 schreef tralalala het volgende:
Mwa, geen sneeuw dus dat scheelt al weer.
Een klein beetje poeder...quote:Op zondag 3 januari 2010 18:23 schreef Klonk het volgende:
[..]
wat is dat dan voor een wit spul bij mij buiten
Voor de trein hoef je je chipkaart niet te gebruiken dus hoezo is dat een probleem?quote:Op zondag 3 januari 2010 20:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
En natuurlijk; morgen voor 't eerst met de OV-chipkaart
Ooja, helemaal vergetenquote:Op zondag 3 januari 2010 21:19 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Voor de trein hoef je je chipkaart niet te gebruiken dus hoezo is dat een probleem?
Goede kans jaquote:Op zondag 3 januari 2010 21:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goed om te weten, dan zal Woerden ook wel bereikbaar zijn morgen.
There we go!quote:Op maandag 4 januari rijden er in verband met defecte treinen minder treinen tussen Rotterdam Centraal - Utrecht Centraal - Amersfoort en in de spits ook tussen Amersfoort en Deventer.
Houdt u rekening met extra reistijd van 15 minuten.
Als die niet rijdt dan spring ik er gvd voor!!!!quote:Op maandag 4 januari 2010 07:11 schreef Rengaw het volgende:
Is er iets bekend over Helmond -Ehv/ Ehv- Maastricht?
Ik moet over 20 min de trein hebben.. maar ik hoor maar geen trein!
200 m verderop ligt het spoor![]()
Lang leve Amarail / NS...
Maar daar rijdt er misschien iedere 4 uur 1 trein, en zitten er een stuk minder wissels op de trajectenquote:Op donderdag 31 december 2009 15:08 schreef Mwanatabu het volgende:
*kick*
Na Nieuwjaar is het weer bal!
Net iemand gesproken in de buurt van Irkutsk (Siberië), waar het overdag -20 en des nachts -40 is. En de treinen rijden gewoon heur
Jup, ik sta nu in de overvolle vertraagde trein van rotterdam cs naar enschede in een poging om in utrecht te komen...quote:
Er zijn wat treinen uitgevallen vandaag omdat de NS niet voldoende materieel beschikbaar hadden. Door het winterweer zijn aardig wat treinen, met name de blauw-gele dubbeldekkers, kapot gegaan, zo heb ik gelezenquote:Op maandag 4 januari 2010 19:07 schreef gebrokenglas het volgende:
Treinnieuws is er niet. Maar er zijn dus weer gewoon vertragingen geweest? Het is hier gewoon -1 nu. Echt niks bijzonders...
De blauw gele dubbeldekkers? Zeker die oude dd-ar'tjes?quote:Op maandag 4 januari 2010 19:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er zijn wat treinen uitgevallen vandaag omdat de NS niet voldoende materieel beschikbaar hadden. Door het winterweer zijn aardig wat treinen, met name de blauw-gele dubbeldekkers, kapot gegaan, zo heb ik gelezen.
Nee, de VIRMpjes.quote:Op maandag 4 januari 2010 19:36 schreef Crientj het volgende:
[..]
De blauw gele dubbeldekkers? Zeker die oude dd-ar'tjes?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |