Voor de trein hoef je je chipkaart niet te gebruiken dus hoezo is dat een probleem?quote:Op zondag 3 januari 2010 20:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
En natuurlijk; morgen voor 't eerst met de OV-chipkaart
Ooja, helemaal vergetenquote:Op zondag 3 januari 2010 21:19 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Voor de trein hoef je je chipkaart niet te gebruiken dus hoezo is dat een probleem?
Goede kans jaquote:Op zondag 3 januari 2010 21:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goed om te weten, dan zal Woerden ook wel bereikbaar zijn morgen.
There we go!quote:Op maandag 4 januari rijden er in verband met defecte treinen minder treinen tussen Rotterdam Centraal - Utrecht Centraal - Amersfoort en in de spits ook tussen Amersfoort en Deventer.
Houdt u rekening met extra reistijd van 15 minuten.
Als die niet rijdt dan spring ik er gvd voor!!!!quote:Op maandag 4 januari 2010 07:11 schreef Rengaw het volgende:
Is er iets bekend over Helmond -Ehv/ Ehv- Maastricht?
Ik moet over 20 min de trein hebben.. maar ik hoor maar geen trein!
200 m verderop ligt het spoor![]()
Lang leve Amarail / NS...
Maar daar rijdt er misschien iedere 4 uur 1 trein, en zitten er een stuk minder wissels op de trajectenquote:Op donderdag 31 december 2009 15:08 schreef Mwanatabu het volgende:
*kick*
Na Nieuwjaar is het weer bal!
Net iemand gesproken in de buurt van Irkutsk (Siberië), waar het overdag -20 en des nachts -40 is. En de treinen rijden gewoon heur
Jup, ik sta nu in de overvolle vertraagde trein van rotterdam cs naar enschede in een poging om in utrecht te komen...quote:
Er zijn wat treinen uitgevallen vandaag omdat de NS niet voldoende materieel beschikbaar hadden. Door het winterweer zijn aardig wat treinen, met name de blauw-gele dubbeldekkers, kapot gegaan, zo heb ik gelezenquote:Op maandag 4 januari 2010 19:07 schreef gebrokenglas het volgende:
Treinnieuws is er niet. Maar er zijn dus weer gewoon vertragingen geweest? Het is hier gewoon -1 nu. Echt niks bijzonders...
De blauw gele dubbeldekkers? Zeker die oude dd-ar'tjes?quote:Op maandag 4 januari 2010 19:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er zijn wat treinen uitgevallen vandaag omdat de NS niet voldoende materieel beschikbaar hadden. Door het winterweer zijn aardig wat treinen, met name de blauw-gele dubbeldekkers, kapot gegaan, zo heb ik gelezen.
Nee, de VIRMpjes.quote:Op maandag 4 januari 2010 19:36 schreef Crientj het volgende:
[..]
De blauw gele dubbeldekkers? Zeker die oude dd-ar'tjes?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |